knulleGuden666 Skrevet 2. januar 2021 #141 Del Skrevet 2. januar 2021 theTitanic skrev (30 minutter siden): Du har jo helt feil syn på verden.. Åja?? Hvorfor skal jeg jobbe og lære politiet jobben uten å få lønn for det? Ikke nok med at de har tatt fra meg og en kamerat lappen, men så skal jeg jaggu hjelpe de i tillegg som takk for hjelpen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #142 Del Skrevet 2. januar 2021 Galdhøpiggen skrev (Akkurat nå): Åja?? Hvorfor skal jeg jobbe og lære politiet jobben uten å få lønn for det? Ikke nok med at de har tatt fra meg og en kamerat lappen, men så skal jeg jaggu hjelpe de i tillegg som takk for hjelpen? Hvorfor tok de fra begge to førerkortet? Det er jo bare én som sitter bak rattet? Høres merkelig ut at de skulle ta fra passasjeren lappen også. Anonymkode: 0ba15...a87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #143 Del Skrevet 2. januar 2021 Den siste idioten er ikke født, noe TS er et prakteksempel på. Anonymkode: 9be3b...0c1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 2. januar 2021 #144 Del Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor tok de fra begge to førerkortet? Det er jo bare én som sitter bak rattet? Høres merkelig ut at de skulle ta fra passasjeren lappen også. Anonymkode: 0ba15...a87 Vi kjørte med hver våre biler... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 2. januar 2021 #145 Del Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Den siste idioten er ikke født, noe TS er et prakteksempel på. Anonymkode: 9be3b...0c1 Da er det folk etter meg og da isåfall... Kaller ikke dette idioti 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nomore82 Skrevet 2. januar 2021 #146 Del Skrevet 2. januar 2021 Hva ønsker du egentlig å oppnå med tråden? Sympati? Juridisk råd? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 2. januar 2021 #147 Del Skrevet 2. januar 2021 nomore82 skrev (24 minutter siden): Hva ønsker du egentlig å oppnå med tråden? Sympati? Juridisk råd? Vet ikke, synes det bare var komisk at 2 mistet lappen uten å ha gjort noe galt. Jeg kommer heller ikke til å slutte med det da jeg får tilbake lappen igjen, men mulig jeg gjør det på privat område på en gård eller noe som politiet ikke kan si noe på.... Tragisk at man må gjøre det på den måten i dette landet.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nomore82 Skrevet 2. januar 2021 #148 Del Skrevet 2. januar 2021 (endret) Galdhøpiggen skrev (10 minutter siden): Vet ikke, synes det bare var komisk at 2 mistet lappen uten å ha gjort noe galt. Jeg kommer heller ikke til å slutte med det da jeg får tilbake lappen igjen, men mulig jeg gjør det på privat område på en gård eller noe som politiet ikke kan si noe på.... Tragisk at man må gjøre det på den måten i dette landet.... Men dere gjorde jo noe galt? Du skriver til og med selv i første innlegg at du vet det ikke er lov det dere gjorde. Endret 2. januar 2021 av nomore82 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 2. januar 2021 #149 Del Skrevet 2. januar 2021 nomore82 skrev (46 minutter siden): Men dere gjorde jo noe galt? Du skriver til og med selv i første innlegg at du vet det ikke er lov det dere gjorde. Mye som ikke er helt lov, men å ta lappen av den grunn er ganske syk.... De kunne heller gitt en advarsel og beskjed om å dra fra stedet istedenfor.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #150 Del Skrevet 3. januar 2021 Galdhøpiggen skrev (12 timer siden): Mye som ikke er helt lov, men å ta lappen av den grunn er ganske syk.... De kunne heller gitt en advarsel og beskjed om å dra fra stedet istedenfor.. Tror du bare kjedet deg og at dette ikke har skjedd. Men om du mistet lappen, er det bare bra. Det klarte du helt fint selv. Tips: dersom førerkortbeslaget er i grenseland/tvilstilfelle pleier politifolk å bruke skjønn. Dvs, møter de en angrende synder som legger seg heeeeelt flat kan de løse saken med anmeldelse og forelegg. Men om de møter en med dine holdninger, vet de at boten/advarsel ikke har noe for seg. Da argumenterer de for beslag for juristen som beslutter det. Men du kaster bort den muligheten ved å oppføre seg som en 5 - åring. Så du får kose deg med nudler og knekkebrød frem til du får lappen tilbake. Anonymkode: 4ecee...773 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #151 Del Skrevet 3. januar 2021 Galdhøpiggen skrev (13 timer siden): Vet ikke, synes det bare var komisk at 2 mistet lappen uten å ha gjort noe galt. Jeg kommer heller ikke til å slutte med det da jeg får tilbake lappen igjen, men mulig jeg gjør det på privat område på en gård eller noe som politiet ikke kan si noe på.... Tragisk at man må gjøre det på den måten i dette landet.... Vegtrafikkloven gjelder på privat grunn og. Bare til info. Anonymkode: 4ecee...773 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #152 Del Skrevet 3. januar 2021 Ganske tydlig at du ikke burde ha lappen i det hele tatt. Av å lese alle innleggene dine her, så virker det som du prøver å virke tøff foran vennene dine. Og du har ikke kontroll på bilen din når du bare har hatt lappen i et par år, det kan du bare glemme. Voks opp. Anonymkode: 87353...82c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ryzorman Skrevet 3. januar 2021 #153 Del Skrevet 3. januar 2021 Tenker det er mere her en han forteller. Mest sannsynlig at du lekte deg i trafikken også og politiet så deg eller at du ble filmet og ble vist til politiet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ryzorman Skrevet 3. januar 2021 #154 Del Skrevet 3. januar 2021 18 hours ago, Galdhøpiggen said: Da er det folk etter meg og da isåfall... Kaller ikke dette idioti Jo, dette er "idioti" kjøring. Drive å leke seg med biler i byen/parkeringsplasser er ikke å være aktpågivende i trafikken. Si hva du vil, men du har ikke mye erfaring i trafikken. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #155 Del Skrevet 3. januar 2021 Siden du bare driter i lover og regler og er så tøff og gjør som du vil, hvorfor henge seg opp i om du har førerkort eller ikke? Er det ikke bare å ta fram tøffetrynet og kjøre uten lappen? Anonymkode: ba208...697 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #156 Del Skrevet 3. januar 2021 Galdhøpiggen skrev (På 1.1.2021 den 22.09): Nei, kjedelig på bane, og hvor i all verden er det bane her i området??? Bil er som mangt, alle selv politiet har lekt med bil en eller annen gang i livet, selv Jesus Kristus sønn av Gud har det... Er det ikke bane i Aurdal da? Anonymkode: 29c2c...f69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #157 Del Skrevet 3. januar 2021 Galdhøpiggen skrev (20 timer siden): Åja?? Hvorfor skal jeg jobbe og lære politiet jobben uten å få lønn for det? Ikke nok med at de har tatt fra meg og en kamerat lappen, men så skal jeg jaggu hjelpe de i tillegg som takk for hjelpen? Hadde dere promille? Anonymkode: 29c2c...f69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #158 Del Skrevet 3. januar 2021 TS, er det mulig å klage på vedtaket? Begrunne med det du sa. At du var på en øde plass, uten risiko å skade noen? Jeg antar da at det er snakk om sladding og fart, og kanskje unødig bråk, men ikke kjøring i beruset tilstand? Og ja, begrunne med at du må ha bil for å komme til og fra jobb. Og ikke minst, at du forstår alvolighet. Og kan akseptere f.eks. bot. Jeg tenker at en slik handling ikke ligger i samsvar med inndragelse av lappen. Hvis det er slik at du ikke satt noen sitt liv i fare. Anonymkode: 89c95...b2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #159 Del Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): TS, er det mulig å klage på vedtaket? Begrunne med det du sa. At du var på en øde plass, uten risiko å skade noen? Jeg antar da at det er snakk om sladding og fart, og kanskje unødig bråk, men ikke kjøring i beruset tilstand? Og ja, begrunne med at du må ha bil for å komme til og fra jobb. Og ikke minst, at du forstår alvolighet. Og kan akseptere f.eks. bot. Jeg tenker at en slik handling ikke ligger i samsvar med inndragelse av lappen. Hvis det er slik at du ikke satt noen sitt liv i fare. Anonymkode: 89c95...b2e Var det ikke to bilder som kjørte på plassen (deg og en kamerat i hver sin bil?). Da var dere en fare for hverandre. Jeg synes du fortjener å miste lappen TS, jeg sitter her å ler av deg og andre idioter som aldri kommer til å oppnå stort i livet fordi dere er dumme. Vær glad du bor i er land med et godt velferdssystem for det tror jeg du kommer til å trenge. Anonymkode: ca7e6...979 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #160 Del Skrevet 3. januar 2021 Galdhøpiggen skrev (19 timer siden): Vi kjørte med hver våre biler... Så parkeringsplassen var ikke øde likevel? Den var derimot trafikkert av flere andre. Anonymkode: f33cc...659 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå