Engel Skrevet 22. mars 2021 #321 Del Skrevet 22. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 19.3.2021 den 21.48): Fikk besøk i kveld også jeg 😎 liker at han viser interesse. Desverre litt korte besøk pga han har unge hjemme men rekker nå å kose å snakke litt iallefall. Nå kommer min unge hjem i morgen så vet ikke hvordan vi skal få til å møtes da om vi verken kan hit eller dit. Kanskje det faktisk blir en date da ? (vi har begge barn som nesten utelukkende bor hos oss, selv om de ikke er små kompliserer det jo litt) Anonymkode: 14673...8b8 Dere kan kanskje få til en gåtur i det minste? Ta en kaffe? Jeg er tilbake til start. Den fysiske tiltrekningen kom ikke, og jeg kjente det bare kom flere ting vi ikke matchet på. Så avsluttet det på lørdag. Han tok det pent, han hadde merket det på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #322 Del Skrevet 22. mars 2021 Engel skrev (57 minutter siden): Dere kan kanskje få til en gåtur i det minste? Ta en kaffe? Jeg er tilbake til start. Den fysiske tiltrekningen kom ikke, og jeg kjente det bare kom flere ting vi ikke matchet på. Så avsluttet det på lørdag. Han tok det pent, han hadde merket det på meg. Satser på at det blir noe ila uken, om så bare en kaffe. Været er meldt for dårlig til at jeg orker noen gåtur når vi allerede har møttes et par ganger 🤪 Anonymkode: 14673...8b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #323 Del Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 22.3.2021 den 8.50): Satser på at det blir noe ila uken, om så bare en kaffe. Været er meldt for dårlig til at jeg orker noen gåtur når vi allerede har møttes et par ganger 🤪 Anonymkode: 14673...8b8 Livet er travelt. Men date til helga 😘😘😘 Anonymkode: 14673...8b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #324 Del Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 25.3.2021 den 21.45): Livet er travelt. Men date til helga 😘😘😘 Anonymkode: 14673...8b8 Hohei. Det ble i kveld det gitt 😮 Det ble relativt hett, men det er vel innafor på date 3 å teste varene «litt» 🙃 Anonymkode: 14673...8b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #325 Del Skrevet 27. mars 2021 Engel skrev (På 22.3.2021 den 7.51): Dere kan kanskje få til en gåtur i det minste? Ta en kaffe? Jeg er tilbake til start. Den fysiske tiltrekningen kom ikke, og jeg kjente det bare kom flere ting vi ikke matchet på. Så avsluttet det på lørdag. Han tok det pent, han hadde merket det på meg. Jeg og. Dumpet en fyr fordi tiltrekningen ikke var der og vi var for forskjellige og forholdet var uromantisk og dødt. Etter flere måneder. Orker ikke å logge på tinder engang. Det er bare så utrolig mange rare og lite tiltrekkende menn der ute. Føler alle de kjekke og gode partneremnene er tatt for lengst. Ellers er det de med barn og ekteskap bak seg som ikke ønsker dette igjen. Er lei av å bare være med menn som ikke gir meg noe som helst og som virker umodne og ikke klare for noe som helst. Anonymkode: b17b1...12c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 27. mars 2021 #326 Del Skrevet 27. mars 2021 (endret) Her er det opp og ned ser jeg...lykke til dere som er på god vei...og så er det bare å komme seg opp på hesten dere som ikke har lyktes. Man må tenke positivt. Hver gang man treffer noen det ikke klikker med så tenkt litt over hvorfor tror du at det ikke klikket? Som regel sier magefølelsen noe i forkant. Og det stemmer som regel selv om en prøver og overse den. Ja det er mye rart på nett. Blir stadig kontaktet av noen som spør om du liker "kos"... det er passordet for meg at han der er ikke noe å samle på what so ever. Man forhåpentlig lærer mer og mer hvem man skal sile ut osv osv. Man må også tenke at en eventuell ny partner.. må tilføre livet mitt noe positivt ellers er det ingen vits for min del. Være i forhold med noe som fører til noe mer negativt vil nok ikke holde lenge. Jeg husker jeg var på date i august til oktober 3 - 4 ganger med en ung herremann. Veldig hyggelig og grei kar ikke noe med det. Han var snill som dagen lang. Men jo bedre kjent jeg ble med han mer tenkte jeg at nei dette vet jeg ikke om jeg orker. Han hadde ikke bil, var perimitert(noe jeg har forståelse for nå i pandemine kan skje hvem som helst): Men uten bil. Det ble veldig tungvindt når jeg måtte hente han på bussholde plasser. I tillegg så var han så utrolig treg i begvegelsene. Dette var også noe jeg hadde kommet til å irritere meg over. Over tid. Så jeg fant ut at vi passer ikke sammen. Men jeg håper jo selvfølgelig at han finner noen som ikke reagerer på samme tingene som jeg gjorde for han var en hyggelig kar. Så unner han alt godt på det området. Ikke noe vondt i han. Ikke noe mind games osv osv. Jeg har ikke vært på date på lenge men har fortsatt min online venn.føler jeg kunne ha vært med i 90-days to wed greia på TLC.. ha ha ha... Endret 27. mars 2021 av Bente1234 glemte noe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #327 Del Skrevet 27. mars 2021 Bente1234 skrev (2 minutter siden): Her er det opp og ned ser jeg...lykke til dere som er på god vei...og så er det bare å komme seg opp på hesten dere som ikke har lyktes. Man må tenke positivt. Hver gang man treffer noen det ikke klikker med så tenkt litt over hvorfor tror du at det ikke klikket? Som regel sier magefølelsen noe i forkant. Og det stemmer som regel selv om en prøver og overse den. Ja det er mye rart på nett. Blir stadig kontaktet av noen som spør om du liker "kos"... det er passordet for meg at han der er ikke noe å samle på what so ever. Man forhåpentlig lærer mer og mer hvem man skal sile ut osv osv. Jeg har ikke vært på date på lenge men har fortsatt min online venn.føler jeg kunne ha vært med i 90-days to wed greia på TLC.. ha ha ha... bente liker du litt kos? sender deg en pm 😉 Anonymkode: a5a37...38b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 27. mars 2021 #328 Del Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): bente liker du litt kos? sender deg en pm 😉 Anonymkode: a5a37...38b æææææsj helst ikke. ha ha ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #329 Del Skrevet 27. mars 2021 Bente1234 skrev (2 minutter siden): æææææsj helst ikke. ha ha ha Bente betyr det at du aviser meg og at du ikke vil ha noen pm? Anonymkode: a5a37...38b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 27. mars 2021 #330 Del Skrevet 27. mars 2021 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Bente betyr det at du aviser meg og at du ikke vil ha noen pm? Anonymkode: a5a37...38b faan folk spør ikke om å sende pm her de bare gjør det. Ser jo hva det har gitt meg.. nothing. ha ha ha kun melde venner som jeg har hatt kontakt med snart 1 år fra kg... men det er kun vennskapelig. Og det syns nå jeg er bare hyggelig. Fått meg en kjempegod venninne her i fra føler jeg selv da selv om vi aldri har møttes så skriver vi jevnt og kan skrive akkurat hva jeg føler til henne setter jeg utrolig stor pris på. Så håper jeg vi møtes en gang i framtiden. Fleste er vel bra isolert nå pga korona. Jeg har ingen nærkontakter så online er min arena hvor jeg kan føle at jeg er litt sosial. Endret 27. mars 2021 av Bente1234 skrivefeil 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #331 Del Skrevet 27. mars 2021 Bente1234 skrev (Akkurat nå): faan folk spør ikke om å sende pm her de bare gjør det. Ser jo hva det har gitt meg.. nothing. ha ha ha kun melde venner som jeg har hatt kontakt med snart 1 år fra kg... men det er kun vennskapelig. Og det syns nå jeg er bare hyggelig. Fått meg en kjempegod venninne her i fra føler jeg selv da selv om vi aldri har møttes så skriver vi jevnt og kan skrive akkurat hva jeg føler for henne setter jeg utrolig stor pris på. Så håper jeg vi møtes en gang i framtiden. Fleste er vel bra isolert nå pga korona. Jeg har ingen nærkontakter så online er min arena hvor jeg kan føle at jeg er litt sosial. Ok, For å være helt ærlig er jeg glad for at du aviser meg. Jeg tar det som en liten seier på veien mot målet som er å finne noen og dele livet mitt med, man må heller ta lærdommen fra det og fortsette med og jobbe med seg selv. Jeg har allerede lært mye fra deg selv under denne lille samtalen!. Takk bente. Anonymkode: a5a37...38b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 27. mars 2021 #332 Del Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ok, For å være helt ærlig er jeg glad for at du aviser meg. Jeg tar det som en liten seier på veien mot målet som er å finne noen og dele livet mitt med, man må heller ta lærdommen fra det og fortsette med og jobbe med seg selv. Jeg har allerede lært mye fra deg selv under denne lille samtalen!. Takk bente. Anonymkode: a5a37...38b Værsegod. Lykke til. Når folk skriver under anonym så er det ikke lett å vite om det er noen jeg har skrevet med før som prøver å lure meg. Har opplevd det før og. Men ser nå at det gjorde ikke du. Fint. Jeg håper du finner noen å dele hverdagen med. Hadde vært fint det for alle mann. Slippe å gå inn i alderdommen alene. -eller så lenge det måtte vare. Ingen garantier på noe nå tildags. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #333 Del Skrevet 27. mars 2021 Bente1234 skrev (1 minutt siden): Værsegod. Lykke til. Når folk skriver under anonym så er det ikke lett å vite om det er noen jeg har skrevet med før som prøver å lure meg. Har opplevd det før og. Men ser nå at det gjorde ikke du. Fint. Jeg håper du finner noen å dele hverdagen med. Hadde vært fint det for alle mann. Slippe å gå inn i alderdommen alene. -eller så lenge det måtte vare. Ingen garantier på noe nå tildags. Ja du åpnet virkelig øynene mine til alle mulighetene som er der ute. Det finnes noen for alle det stemmer. det er sterkt og se at kvinner nå klarer å stå opp for seg selv og ikke tar til takke med det første og beste. Du har også åpnet mine øyne til alle de andre damene som finnes der ute. Kanskje jeg klarer å få en dame som er like bra som deg eller kanskje til og med bedre. Igjen bente takk Anonymkode: a5a37...38b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 27. mars 2021 #334 Del Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja du åpnet virkelig øynene mine til alle mulighetene som er der ute. Det finnes noen for alle det stemmer. det er sterkt og se at kvinner nå klarer å stå opp for seg selv og ikke tar til takke med det første og beste. Du har også åpnet mine øyne til alle de andre damene som finnes der ute. Kanskje jeg klarer å få en dame som er like bra som deg eller kanskje til og med bedre. Igjen bente takk Anonymkode: a5a37...38b skal nok ikke så mye til for å slå meg så lykke til...hadde jeg vært så bra hadde jeg ikke vært single så du tenker nok riktig. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #335 Del Skrevet 27. mars 2021 1 hour ago, Bente1234 said: skal nok ikke så mye til for å slå meg så lykke til...hadde jeg vært så bra hadde jeg ikke vært single så du tenker nok riktig. Lykke til. Dere må endelig gå videre på PM, så slipper vi andre å få opp innlegg for hver gang dere poster;-) Anonymkode: af8d4...bad 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 27. mars 2021 #336 Del Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dere må endelig gå videre på PM, så slipper vi andre å få opp innlegg for hver gang dere poster;-) Anonymkode: af8d4...bad Sorry🙈🙏🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #337 Del Skrevet 27. mars 2021 Går litt trått her også nå, sliter med å holde motivasjonen oppe😞 Var på en date for ikke så lenge siden hvor han holdt på å hoppe på meg og jeg ikke følte noen tiltrekning what so ever. Han var så pågående at jeg ble nesten redd. Sa høflig etter daten at jeg ikke ønsket å møtes mer da jeg ikke følte den samme tiltrekningen. Tror jeg er inne i noen tunge dager og føler jeg aldri kommer til å finne noen igjen😭 Anonymkode: 9ffe2...c0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 27. mars 2021 #338 Del Skrevet 27. mars 2021 Her går det trått. Tok en pause en stund fra fb-dating for det var så mye rart der. Prøvd igjen et par dager nå, men huff så mye rart. Enten disse svindlerprofilene eller folk som er helt nedkjørt følelsesmessig. Det kjenner jeg at jeg ikke har energi til - jeg kan ikke fikse en annen person, han må fikse seg selv litt først. Ellers er det et par skt. über-kåte menn som bare vil sexte... altså, hva ER greia? Går menn rundt og er såå kåte hele tida?? Blir helt matt jeg. Og så han fra tinder da, som jeg skrev med litt, men som aldri fulgte opp et eneste spørsmål eller bidro til at samtalen kunne gå videre. Sletta meg fra tinder men søkte meg opp på fb for å si at jeg var litt treig i samtalen. haha, vel mulig det, sa jeg, men man må vel kunne forvente at begge prøver å holde samtalen i gang i stedet for å legge ansvaret over på meg? ... Altså, sukk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 27. mars 2021 #339 Del Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Går litt trått her også nå, sliter med å holde motivasjonen oppe😞 Var på en date for ikke så lenge siden hvor han holdt på å hoppe på meg og jeg ikke følte noen tiltrekning what so ever. Han var så pågående at jeg ble nesten redd. Sa høflig etter daten at jeg ikke ønsket å møtes mer da jeg ikke følte den samme tiltrekningen. Tror jeg er inne i noen tunge dager og føler jeg aldri kommer til å finne noen igjen😭 Anonymkode: 9ffe2...c0c Jeg tror det er mange som har tunge dager nå. Man føler seg så innestengt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #340 Del Skrevet 27. mars 2021 Bente1234 skrev (7 minutter siden): Jeg tror det er mange som har tunge dager nå. Man føler seg så innestengt. Huff, ja, jeg er nok ikke alene. Noe som er en liten trøst, men skulle så gjerne ønske jeg hadde noen å dele hverdagen med😭 Anonymkode: 9ffe2...c0c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå