Godis Skrevet 21. januar 2021 #81 Del Skrevet 21. januar 2021 Hipp hurra for dpo-land 🎉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 22. januar 2021 #82 Del Skrevet 22. januar 2021 Hurra! Da er det bare å nyte at jobben er gjort ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EXB1987 Skrevet 22. januar 2021 Forfatter #83 Del Skrevet 22. januar 2021 (endret) 2 DPO - PP3 Puh, endelig helg! 😅 Denne uka har virkelig bare rast avgårde! Som jeg har skrevet tidligere så bruker jeg Clearblue Advanced fertilitetsmonitor for å finne eggløsning. Det går ut på å tisse på en test som deretter settes inn i monitoren og leses av, og man får enten lav, høy eller maksimal fertilitet. I bruksanvisningen står det at testene ikke kan leses av på noen annen måte enn i selve monitoren, men denne prøveperioden her har jeg tatt være på testene og det er noe påfallende: På CD 12 vises en tykk, blå strek til høyre, deretter blir den svakere og svakere de neste dagene. CD 12 var også første dag monitoren viste maksimal (CD12 og 13). Strekene til venstre på testene er helt lik på alle testene, det er derfor jeg lurer på om det faktisk går an å lese noe ut av strekene til høyre. Det stemmer i alle fall godt med at EL kan ha vært på CD12! Hva tror dere? Legger ved bilde her, strekene vises ikke like godt her som i virkeligheten, men det er altså strekene til høyre som endrer seg for hver dag, ikke de til venstre (de til venstre har lik farge/styrke hver dag). Oooog vi hadde sex fredag, søndag, mandag, tirsdag og onsdag. Det må da holde dersom EL var mandag??! Endret 22. januar 2021 av EXB1987 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EXB1987 Skrevet 23. januar 2021 Forfatter #84 Del Skrevet 23. januar 2021 3 DPO - PP3 Jeg liker ikke denne ventetiden i dpo-land. Det eneste jeg tenker på er om det kan ha blitt full klaff denne gangen eller ikke.. Det er nesten som om helgene er de verste, da går tiden saaakte og jeg rekker å tenke. Dessuten har jeg press og en slags murrring i magen. Og en slags brennende følelse. Som om mensen er på vei (jeg merker sjelden noe til mensen i forkant av at den kommer, men kan av og til kjenne på disse symptomene). Rart å kjenne på dette allerede nå. Det er nok bare jeg som overanalyserer kroppen og legger merke til alt og ingenting! 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioritura Skrevet 23. januar 2021 #85 Del Skrevet 23. januar 2021 Er så enig! Er 5dpo, og ventetiden virker så uendelig lang! Syns også helgene er verst, da får en så mye mer tid til å sitte i sine egne tanker 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymapekatt Skrevet 23. januar 2021 #86 Del Skrevet 23. januar 2021 Kjenner meg også igjen i det å ikke like dpo-tiden så godt. På en måte er det selvfølgelig kjempe spennende og jeg er alltid glad for å komme meg dit, men om en ikke har noe å fylle dagene med går denne tiden forbi i sneglefart.. Spesielt tøft når man er sikker på at det ikke har klaffet, for da er tiden til EL fortsatt et godt stykke unna 🙈 5 dpo her 🖐️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 23. januar 2021 #87 Del Skrevet 23. januar 2021 Kan relatere meg til at det går sent i dpo-land... Men åååå som jeg misunner dere! Hilsen CD3 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymapekatt Skrevet 23. januar 2021 #88 Del Skrevet 23. januar 2021 41 minutter siden, Amatariel said: Kan relatere meg til at det går sent i dpo-land... Men åååå som jeg misunner dere! Hilsen CD3 😅 Håper at du også plutselig er i dpo-land igjen! ❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EXB1987 Skrevet 23. januar 2021 Forfatter #89 Del Skrevet 23. januar 2021 @Anonymapekatt @Fioritura @Amatariel Jaaa, treige dpo-land! 😅 Ser dere forresten innlegget jeg skreiv i går kveld, det med eggløsningstestene? Jeg trenger hjelp til tolkning! 😜 Amatariel: så utrolig leit det ikke gikk for deg denne prøveperioden. Jeg skjønner du er skuffa og utålmodig, spesielt når du har tidspresset på deg. Jeg krysser alt jeg har for at du får EL tidlig slik at ventetiden ikke blir så lang for deg. Og selvfølgelig håper vi alle at det blir en spire snart 🤞🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 23. januar 2021 #90 Del Skrevet 23. januar 2021 EXB1987 skrev (1 time siden): Ser dere forresten innlegget jeg skreiv i går kveld, det med eggløsningstestene? Jeg trenger hjelp til tolkning! 😜 Stemmer at strekene inni ofte representerer svaret i displayet, men det er ikke alltid - så derfor har i alle fall jeg hatt som regel å aldri tolke de strekene Jeg EL-tester også med disse digitale innimellom, men strekene går rett i søpla etterpå. Men bra med maks og jeg syns aksjeinnskuddene deres høres veldig bra ut i forhold til EL 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymapekatt Skrevet 23. januar 2021 #91 Del Skrevet 23. januar 2021 1 hour ago, EXB1987 said: Ser dere forresten innlegget jeg skreiv i går kveld, det med eggløsningstestene? Jeg trenger hjelp til tolkning! Har selv kun erfaring med strimler fra BP, men utfra det du skriver høres det ut som dere fikk lagt godt med aksjer rundt riktig tidspunkt 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EXB1987 Skrevet 23. januar 2021 Forfatter #92 Del Skrevet 23. januar 2021 @Anonymapekatt @Amatariel Vi får satse på at det holdt den gangen her 😊🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EXB1987 Skrevet 25. januar 2021 Forfatter #93 Del Skrevet 25. januar 2021 5 DPO - PP3 5 DPO, eller kanskje mer, jeg bruker å regne det fra den dagen monitoren ikke lenger viser maksimal eller høy. Men eggløsning kan jo ha skjedd allerede første dag med maksimal, så jeg kan også være 7 DPO i dag. Jaja, samme kan det være, jeg begynner nok ikke noe testing før kanskje søndag, da er jeg 11 DPO. En del av meg ønsker å vente til jeg faktisk får mensen, men jeg vet jeg kommer til å være helt nervevrak når det nærmer seg. Godt å være tilbake på jobb! Da spinner ikke tankene så lett.. 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 25. januar 2021 #94 Del Skrevet 25. januar 2021 Lurt å regne DPO fra senest mulig da! Hjelper kanskje på å avvente med testingen også det 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 25. januar 2021 #95 Del Skrevet 25. januar 2021 Håper du får en fin uke og at dagene i dpo-land går raskt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymapekatt Skrevet 25. januar 2021 #96 Del Skrevet 25. januar 2021 Spennende! Håper dagene går fort 😄❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 25. januar 2021 #97 Del Skrevet 25. januar 2021 Håper uka går kjapt 😊 Liker også tanken om å vente på at mensen kommer i stedet for å teste, men det har aldri skjedd 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Protea Skrevet 26. januar 2021 #98 Del Skrevet 26. januar 2021 håper uken går fort 🤞 og at du klarer å holde deg i "aktivitet" sånn at du slipper å tenke så mye på testing. =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HannaNO Skrevet 26. januar 2021 #99 Del Skrevet 26. januar 2021 Krysser fingrene for deg! Håper du har lagt noen morsomme planer for venteperioden slik at den ikke blir for lang! 😅❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioritura Skrevet 27. januar 2021 #100 Del Skrevet 27. januar 2021 Håper uken din går superflott! Jeg holder på å bli sprø av ventingen 🥴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå