Gå til innhold

Verste (jule)gaven du har fått?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk en utrolig grell vase i hvitt og gull med tre "føtter" da jeg var rundt 12 år. Den var så stygg at den var litt kul, så jeg hadde den faktisk på rommet til jeg flyttet ut. 

Rar gave til et barn, men litt synd at den forsvant en gang i mine foreldres flyttinger, for den var virkelig unik fæl. 😄

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sånn sort ramme med hvite bokstaver så du kunne skrive "love" "home" eller noe lignende på. Jeg dekorerer overhodet ikke med slikt, det er veldig langt fra min stil :) Den ble gitt videre til ei venninne som derimot elsker det, og vi var begge fornøyde.

Jeg tror det meste jeg har fått som er "ubrukelig" for meg er små nips, slike ting fra Nille/Europris til en femtilapp. Jeg takker alltid og jeg tenker at det er tanken som teller, men det betyr ikke at det må forbli hos meg :)  Jeg gir det heller videre til en venn eller til fretex, hvor noen som ønsker det kan få det. 

Det handler ikke om å være utakknemlig, det handler om å ikke oppbevare ting man aldri bruker eller ikke liker i sitt eget hjem :) Takker alltid og hvis personen spør senere hva jeg ønsker meg neste år, så prøver jeg å vri det om til noe spiselig heller :) 

Anonymkode: aff04...98f

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker pappa ga meg tidenes styggeste veggklokke. Den som så ut som et lite bildekk med felg. Passet ikke akkurat inn med stilen til ei da 18 år gammel jente. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bibel fra et superkristent familiemedlem. Jeg tror ikke på slikt, så det er bare dumt å prøve å omvende hele tiden. Nesten en fornærmelse spør du meg

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kjempestygg rund pute med ansiktet av en mann med bart og pilotbriller... utrolig grell og stygg haha. fikk plass på boden. Ble gitt litt for morro da, så det var jo ikke en ille gave, men har jo ikke noe sted å plassere den enn i boden da 😬

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ikke for å lage en utakknemlig-tråd, bare artig å høre. Jeg fikk ei badehette i julegave en gang. Går ikke på svømming og har aldri gitt uttrykk for at jeg er interessert i svømming🤔

Og så har jeg en nabo som kommer med ei julekule hvert år 🙂

Noen som har fått noe rart?

Anonymkode: 35e0a...b40

En grå ullgenser med svarte cartoonish  pingvinger over hele :P

Anonymkode: 48bc7...1a6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (59 minutter siden):

Jeg fikk en diger proff verktøyvogn, komplett med verktøy til mangfoldige tusen kroner, av samboer et år. Jeg har aldri vært interessert i verktøy og mekking, så det var sannsynligvis noe han ønsket seg selv. Men på trass insisterte jeg på å beholde den da forholdet skar seg et par år etter og han skulle flytte ut. Enda han argumenterte for at det var han som hadde kjøpt den og var den eneste som hadde brukt den 😂😂

Men det er jo noen ALLE har bruk for jeg kan ikke telle hvor mangen ganger jeg måtte fiske noe hjemme som er enkelt men ikke hadde verktøy:P

Anonymkode: 48bc7...1a6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herbalife-shite fra familiemedlemmer som hadde blitt bitt av den basillen der.... Gikk rett i søpla.

Anonymkode: c0069...ac7

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk et «hollister» skjerf i ekte plastikk (polyester) åpenbart kjøpt på eBay av søsteren min for et par år siden. Gikk rett til Fretex. (Søsteren min har ikke dårlig råd, så det er ingen grunn til å gi dritt. Jeg kan bli glad for skjerf, men ikke i plastikk, og det vet hun egentlig.)

Anonymkode: fa908...1e1

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldedighetsgave donert til en organisasjon i mitt navn uten at jeg visste det. En organisasjon jeg ikke fordrar selv. Jeg ble faktisk forbannet av det. Man kjøper noe fint til noen, og får ingenting tilbake. La for pokker heller være å gi meg noe hvis du er så lite kreativ at du ender opp med dette. 

Denne organisasjonen begynte å sende mailen hvor dem tigget om mer. 

Anonymkode: 4f383...d50

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den rareste gaven var da jeg som tolvåring fikk jeg tre stringtruser i størrelse xl, tror de egentlig var ment til datteren hennes og ikke passet, jeg var størrelse S og hadde ikke tenkt tanken på å bruke stringtruser enda. Neste gang jeg traff personen som gav trusene utbrøt hun (bor langt unna), neimen som du har tatt av, hun var oppriktig overrasket. Møtte flere som var overrasket over det samme. De må ha diskutert meg og vekten min og på en eller annen måte kommet frem til at jeg hadde vokst en del i det siste, veldig rart. Var lav og sped før jeg kom i pubertet.

Anonymkode: 505f0...4e3

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trendy skilt til å ha inne, TO ganger fra sammne person. Og illeluktende duftlys som gikk rett i søpla ute. Umulig å ha det i hus.

Anonymkode: 0614b...d77

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men det er jo noen ALLE har bruk for jeg kan ikke telle hvor mangen ganger jeg måtte fiske noe hjemme som er enkelt men ikke hadde verktøy:P

Anonymkode: 48bc7...1a6

Litt verktøy er selvfølgelig kjekt å ha, men en sånn tralle med flere hundre deler som de har på bilverksteder, det er det de færreste som trenger. 😅

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (4 timer siden):

Ja, og det er heller ikke første gangen han gjorde noe sånt. Andre året vi var sammen fikk jeg en sirkelsag, men da var vi midt i en husbygging så da reagerte jeg ikke så mye på det. Men romantiske, gjennomtenkte gaver var han dessverre ikke så god på. 😂😂

For en udugelig fyr! Og attpåtil tar med seg gaven senere. Det er en uskreven regel at menn ikke skal ta tilbake gaver. Det er lite mannlig....

Og Gud så romantisk med en sirkelsag. Wow. 😩

Skjønner at det er en ex!

Anonymkode: 35e0a...b40

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Den rareste gaven var da jeg som tolvåring fikk jeg tre stringtruser i størrelse xl, tror de egentlig var ment til datteren hennes og ikke passet, jeg var størrelse S og hadde ikke tenkt tanken på å bruke stringtruser enda. Neste gang jeg traff personen som gav trusene utbrøt hun (bor langt unna), neimen som du har tatt av, hun var oppriktig overrasket. Møtte flere som var overrasket over det samme. De må ha diskutert meg og vekten min og på en eller annen måte kommet frem til at jeg hadde vokst en del i det siste, veldig rart. Var lav og sped før jeg kom i pubertet.

Anonymkode: 505f0...4e3

Er det mulig.. og om de hadde en sterk mening om vekten din så burde de ihvertfall ikke ha gitt klesplagg. Og truser da, så frekt egentlig

Anonymkode: 35e0a...b40

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Fikk et «hollister» skjerf i ekte plastikk (polyester) åpenbart kjøpt på eBay av søsteren min for et par år siden. Gikk rett til Fretex. (Søsteren min har ikke dårlig råd, så det er ingen grunn til å gi dritt. Jeg kan bli glad for skjerf, men ikke i plastikk, og det vet hun egentlig.)

Anonymkode: fa908...1e1

I alle dager, da er man grådig !!

Anonymkode: 35e0a...b40

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en Langbein plastikkfigur når jeg var liten. Likte den helt til jeg så at det sto Made in China under, og syns det var så heslig at den gikk rett i søpla 😂 Aner ikke hvorfor jeg syns det.

Anonymkode: 35e0a...b40

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

For en udugelig fyr! Og attpåtil tar med seg gaven senere. Det er en uskreven regel at menn ikke skal ta tilbake gaver. Det er lite mannlig....

Og Gud så romantisk med en sirkelsag. Wow. 😩

Skjønner at det er en ex!

Anonymkode: 35e0a...b40

Han fikk ikke noe av det med seg 😅😂. På trass så beholdt jeg begge deler. Var tross alt mine gaver 😂😂.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...