Gå til innhold

Verste (jule)gaven du har fått?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En pute med katter på fra Jysk av min mor når jeg var 29 år og singel.. «du elsker jo katter ååå husker du katten du hadde som barn».. ingenting vondt i henne men hun er litt einstøing og sliter litt med sosiale koder🤣

Et barbie-sengesett av besteforeldre i en alder av 16 år husker jeg også som skuffende🙊

Anonymkode: 25f4e...03e

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gavesett med kremer og såper, helt ukjent merke. Proppfull med mikroplast, parfyme og mye rart. Ekkel plastelina lukt, og lå igjen en stiv og de og hinne på huden. Grusomt. 

Anonymkode: 2da31...fe5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et bestikksett da jeg var 14-15. Var overhodet ikke klar for å flytte ut da og var noe umoden på enkelte punkter.

Te, til både bursdag og jul to år på rad. Enda jeg hadde sagt flere ganger til denne personen at jeg ikke liker te. Det ble pakket inn igjen og gitt videre til andre.

Anonymkode: c7b08...daa

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette er det dummeste og mest utakknemlige jeg har sett på lenge

Anonymkode: b2319...eb5

La vær å Svare da vel

Anonymkode: 20bd5...37f

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babytøy. Har ikke barn, vil ikke ha barn, er singel, vil ikke ha mann, men bestemoren min vil bli oldemor og har satset alt på at det er jeg som skal gjøre henne til det. Aner ikke hvorfor, jeg har både en søster og fem kusiner som heller ikke vil ha barn, så det er mange nok å trakassere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Fikk en gang et kort fra svigers til jul, hvor det sto at julegaven vår det året var at de skulle gjøre xx (vedlikehold av bolig) for oss. Venter fortsatt på at det skal skje, 2 år etterpå. 🤷‍♀️ 

Ellers fikk eldstedatteren vår et kort fra svigersøsteren til bursdagen med løfte om at hun skulle ta henne med på kino i bursdagsgave. Jeg visste umiddelbart at det aldri kom til å skje, siden tanten aldri har vist noen interesse for å tilbringe tid med barna, og jeg fikk dessverre rett. 

Anonymkode: 89009...0b8

Uff, det verste er jo at det kan virke som at svigerfamilien din har snakket sammen og planlagt hvordan de skulle kunne unngå å gi dere gaver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke min julegave og heller ikke en dårlig gave i seg selv, men min mor fikk en gang en parkas av min far til jul som han hadde kjøpt på Dressmann😂

Endret av Rynnsi
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hjemmestrikket lue i farger og fassong som så helt jævelig ut.

Ligger hos Fretex nå.

Anonymkode: a45dd...007

Utakknemlig, ekkel holdning. Tenk på alt arbeidet og omtanke  bak 🤢💔

Anonymkode: c49c1...117

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Utakknemlig, ekkel holdning. Tenk på alt arbeidet og omtanke  bak 🤢💔

Anonymkode: c49c1...117

Er det bedre at den blir liggende i en skuff så ingen får glede av den? 

Anonymkode: 997b8...229

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Saph skrev (5 minutter siden):

Babytøy. Har ikke barn, vil ikke ha barn, er singel, vil ikke ha mann, men bestemoren min vil bli oldemor og har satset alt på at det er jeg som skal gjøre henne til det. Aner ikke hvorfor, jeg har både en søster og fem kusiner som heller ikke vil ha barn, så det er mange nok å trakassere...

Dette er en av få som faktisk er en skikkelig dårlig gave. 

Anonymkode: c49c1...117

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er det bedre at den blir liggende i en skuff så ingen får glede av den? 

Anonymkode: 997b8...229

Gi den gjerne bort, men du trenger ikke å kalle den jævlig. 

Anonymkode: c49c1...117

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk sykkellykt av bestefar et år. Har ikke sykkel og kan knapt sykle. Var bare morsomt da, ikke så lett å finne på noe alltid 🙂

Anonymkode: 0985e...dde

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg var tenåring, kanskje 15 år, og i den verste alderen da alt var pinlig med foreldrene mine. De "skjønte jo ingenting" av hva jeg gikk gjennom som tenåring osv.

Så var det jul, og vi satt og delte ut julegaver. Alle ventet mens hver person pakket opp sin, så alle så hva de andre fikk. Det var min tur, og jeg fikk utdelt en julegave som var fra bestevenninnen min. Og da jeg pakket opp, dukket det opp en svær agurk og en boks med vaselin.... 

Mamma lo så hun nesten begynte å grine. Det var nok ansiktsuttrykket mitt som var morsomst. Herregud, så pinlig å pakke opp noe sånt foran begge foreldrene mine og alle brødrene mine....!

Grrr! Bestevenninna fikk høre det etterpå, men hun bare lo godt av det hele. Planen hennes funket jo 😛 

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg dør av latter, der lærte han å ikke kjøpe til andre det han egentlig vil ha selv 😅

Anonymkode: 1a01b...bcb

Ja, og det er heller ikke første gangen han gjorde noe sånt. Andre året vi var sammen fikk jeg en sirkelsag, men da var vi midt i en husbygging så da reagerte jeg ikke så mye på det. Men romantiske, gjennomtenkte gaver var han dessverre ikke så god på. 😂😂

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...