Gå til innhold

Verste (jule)gaven du har fått?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Et kort med løfte om at vedkommende skulle utføre et bestemt stykke håndverk hjemme hos oss, og stille med både utstyr og arbeidskraft. Etter å ha ventet i to år på å motta denne gaven måtte vi bestille håndverker. 🤦‍♀️
 

Anonymkode: 89009...0b8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Meadow skrev (På 6.1.2021 den 1.12):

Jeg fikk en genser, hjemmestrikket, til jul. Veldig fint strikket, men jeg tåler ikke ull og bruker aldri sånt. I tillegg håpløs passform og absolutt ikke i en farge jeg liker eller bruker. Ble glad likevel, fordi noen har brukt masse tid og energi på dette, litt overrasket over at vedkommende kjenner meg så dårlig tydeligvis, og dårlig samvittighet for at jeg aldri kommer til å bruke den. 

Ja jeg får dårlig samvittighet jeg også... Føler meg veldig utakknemlig. Men prøver å fokusere på at det ligger mye jobb og omtanke bak.

Anonymkode: 1a8fc...f55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Kom på en og ville skrive i denne tråden. Ene kjæresten jeg hadde var generellt en ganske dårlig kjæreste, men vi feiret julaften på morgenen sammen ene året og når han så at jeg hadde 4 gaver til ham, skynda han seg å pakke inn noe kjøkkenutstyr han hadde kjøpt til seg selv tidligere den uka, og ikke tatt av lappene enda. Det var liksom rivjern og stekespader, og sånn. Han trodde han måtte gi flere gaver han og, det ble bare flaut men jeg takka og bukka jeg. 😅

Anonymkode: 1a01b...bcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en brukt parfyme engang av ei venninne. Parfymen luktet ille og så den kastet jeg. Ikke kjekt

Anonymkode: 738a3...54c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første julen med kjæresten..vaffeljern 😂 (han elsker vafler). Jeg ble litt sånn 😳..mhm..så du tror jeg skal være A4 husmor som bruker all min ledige tid på kjøkkenet for å gjøre deg til lags?? Helt til jeg åpnet vaffeljernet og det lå billetter til NY..så da ble det tidenes julegave allikevel. Vaffeljernet har blitt flittig brukt i hjemmet vårt opp gjennom årene, hvor det etterhvert har kommet 3 barn ❤️ Elsker han ❤️

Anonymkode: 7b05b...0d8

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...