Gå til innhold

Verste (jule)gaven du har fått?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke for å lage en utakknemlig-tråd, bare artig å høre. Jeg fikk ei badehette i julegave en gang. Går ikke på svømming og har aldri gitt uttrykk for at jeg er interessert i svømming🤔

Og så har jeg en nabo som kommer med ei julekule hvert år 🙂

Noen som har fått noe rart?

Anonymkode: 35e0a...b40

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er det dummeste og mest utakknemlige jeg har sett på lenge

Anonymkode: b2319...eb5

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pulsklokke/treningsklokke!
 

Høres så utakknemlig ut, men slet da mye med spiseforstyrrelse og trente nok. Samboer hadde flere ganger spurt om jeg ville ha det, noe jeg hadde sagt jeg ikke trengte. Var redd for at en skritt/puls/søvn++ skulle trigge meg mer. Der satt jeg på julaften med barn, svigers og flere og måtte bite det i meg for å ikke bryte sammen. 

Anonymkode: d45fa...c1a

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

CD med Bjørn Eidsvåg

Anonymkode: 89637...433

Så koselig gave!

Anonymkode: c49c1...117

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjemmestrikket lue i farger og fassong som så helt jævelig ut.

Ligger hos Fretex nå.

Anonymkode: a45dd...007

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

abderitt skrev (4 minutter siden):

Julegåvene i seg sjølv har vore veldig fine, men mor mi gav meg tre år på rad gåver eg ikkje tålte. Ulltøy, noko som er kjempefin gåve, visst det ikkje var for at eg ekstrem eksem, som blir forverra av ull.

Parfyme, som var veldig god, men som forverrar astmaen min.

Walters Mandler, og eg er allergisk mot mandlar.

 

Er jo fine gåver, men passar meg som mottakar veldig dårleg, og eg føler mor mi burde vete dette.

 

Fekk og ein slik pipegris, som ein gir til hundar av bestefaren min. Han er litt rar.

Herregud for en familie 😂 Her går jo tydeligvis den dårlige gaveevnen i arv 🤣 Uff stakkars deg, hadde det vært en fjernere slektning så hadde jeg skjønt det, men moren din.... Burde vite bedre!! 

Anonymkode: f443f...8e4

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor åpnet jeg gaver fra venninner på lille julaften og pakket inn på nytt og ga til andre på julaften 😂😘

Anonymkode: 35e0a...b40

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En strikket genser fra min søster som var på nybegynnerstadiet, med søm midt på magen og en arm som var mye bredere enn den andre😂 Ellers veldig fint garn som er brukt og det setter jeg pris på.

Da jeg var mindre ville jeg så gjerne gi noe eget og pakket inn pakker med pølser og pølsebrød 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 35e0a...b40

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den jeg husker aller best var det året mamma hadde kjøpt lommelerke til meg og fylt den med alkohol. Jeg feiret jul hos min pappa det året, og dro ikke til mamma før et par dager etter julaften. Da jeg åpnet gaven var det bare et par dråper alkohol i lommelerka, men det var jo selvsagt fordi jeg hadde vært så treg med å hente gaven at mamma hadde liksågodt drukket det opp selv 😂

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en gang et kort fra svigers til jul, hvor det sto at julegaven vår det året var at de skulle gjøre xx (vedlikehold av bolig) for oss. Venter fortsatt på at det skal skje, 2 år etterpå. 🤷‍♀️ 

Ellers fikk eldstedatteren vår et kort fra svigersøsteren til bursdagen med løfte om at hun skulle ta henne med på kino i bursdagsgave. Jeg visste umiddelbart at det aldri kom til å skje, siden tanten aldri har vist noen interesse for å tilbringe tid med barna, og jeg fikk dessverre rett. 

Anonymkode: 89009...0b8

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LatersBaby skrev (2 minutter siden):

Den jeg husker aller best var det året mamma hadde kjøpt lommelerke til meg og fylt den med alkohol. Jeg feiret jul hos min pappa det året, og dro ikke til mamma før et par dager etter julaften. Da jeg åpnet gaven var det bare et par dråper alkohol i lommelerka, men det var jo selvsagt fordi jeg hadde vært så treg med å hente gaven at mamma hadde liksågodt drukket det opp selv 😂

Er moren din alkoholiker ? 🤔

Anonymkode: 89009...0b8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En kokosnøtt .. jeg tuller ikke. Min kjæreste (nå eks- ikke pågrunn av kokosnøtten), hadde funnet en "veldig fin" kokosnøtt i en suvernirbutikk til meg. Da var det vanskelig å holde maska.

Anonymkode: e8369...513

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en dildo av eksen.. han viste jeg skulle pakke opp med familien.. og moren hans ga meg babytøy.. var 19..

Anonymkode: 787d9...c16

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...