Gå til innhold

Verste (jule)gaven du har fått?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 hours ago, AnonymBruker said:

En pute med katter på fra Jysk av min mor når jeg var 29 år og singel.. «du elsker jo katter ååå husker du katten du hadde som barn».. ingenting vondt i henne men hun er litt einstøing og sliter litt med sosiale koder🤣

Et barbie-sengesett av besteforeldre i en alder av 16 år husker jeg også som skuffende🙊

Anonymkode: 25f4e...03e

Det sengesettet var nå litt søtt da!  De ville at du skulle være liten litt lengre😍 . Brukte du det da? 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 hours ago, Rynnsi said:

Ikke min julegave og heller ikke en dårlig gave i seg selv, men min mor fikk en gang en parkas av min far til jul som han hadde kjøpt på Dressmann😂

😂 dårlig fantasi, med andre ord... eller hadde han lyst på den selv? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verste gaven jeg har fått må ha vært 3000 kr fra min far med beskjeden om at jeg fikk det sånn fordi han ikke orket å ta turen for å delta på konfirmasjonen min, de hadde brukt en halv dag på å kjøre å det var vistnok ikke innafor. 

Anonymkode: 34b2e...3be

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Er det bedre at den blir liggende i en skuff så ingen får glede av den? 

Anonymkode: 997b8...229

Du skulle kastet den hvis den var så stygg. (Har sett virkelig stygge strikka ting, så føler med deg)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Parfyme merket med «tester», gave fra ei tante.

Anonymkode: 66fcb...561

Fy, det var dårlig gjort!  Stjeler og gir. Snill tante?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg var 12 og fikk en stringtruse i størrelse L av mine besteforeldre. Til trusen var det festet på en 50-lapp. Det verste er at bestefaren min hadde misbrukt meg seksuelt i flere år da jeg var yngre også, så jeg er ikke i tvil hva som var tanken bak. 

Anonymkode: cf931...871

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Parfyme merket med «tester», gave fra ei tante.

Anonymkode: 66fcb...561

Huffff....🤣

Anonymkode: d8c28...fb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Som barn/ungdom: For små klær fra slektninger. Familien på den ene siden er ekstremt opptatt av mat, trening og kalorier, på grensen til det maniske ser jeg nå som voksen. Syltynne hele gjengen. Jeg var ganske tjukk i oppveksten, og hadde veldig komplekser. Tanter og bestemor pleide å kjøpe klær til meg i (for) små størrelser, og forlangte at jeg prøvde dem foran dem for å se "hvor fin jeg ble". Desidert de verste gavene. 

Anonymkode: a119b...dbe

Syke folk! 😯

Anonymkode: eca0b...99c

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Fyf... 🤮 

Anonymkode: 34b2e...3be

Rett og slett kvalmt!🤮🤮

Anonymkode: d8c28...fb9

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått noe interiør i shabby chic når jeg har mer skandinavisk/nordisk stil. Ingen krise, jeg putter det bare i kjellerstua..

Husker også godt jeg var kanskje 15 eller 16 år og fikk en veldig spesiell Levis-jakke som mine eldkre søsken hadde spleisa på. Den var fin i vår/sommer-utgave, men dette var en foret vinterutgave (knallrødt, synlig, tykt for) som dessverre bare så rar ut og dessuten så mest ut som en herrejakke... Brukte den en gang... og turte ikke bytte den, for jeg ville ikke såre søskna mine ☺️ Skjønte aldri hva de tenkte da de kjøpte den.

Anonymkode: 5f514...12b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Fikk en Langbein plastikkfigur når jeg var liten. Likte den helt til jeg så at det sto Made in China under, og syns det var så heslig at den gikk rett i søpla 😂 Aner ikke hvorfor jeg syns det.

Anonymkode: 35e0a...b40

Hva forventet du at det skulle stå?

Made in Andeby eller

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Utakknemlig, ekkel holdning. Tenk på alt arbeidet og omtanke  bak 🤢💔

Anonymkode: c49c1...117

Virkelig ? Så man skal bare bukke og nikke for de den er hjemmelaget ? Hva med å heller finne noe som passer mottager 

Anonymkode: 20bd5...37f

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg får julegave og bursdagsgave om sommeren av svigerforeldrene mine. Hvorfor ikke vippse over når det er jul eller når jeg har bursdag? Og skrive en hilsen til meg på selve dagen. De sier at de bare vil bli ferdig med det og ikke ha det hengende over seg. Blir selvfølgelig glad, men jeg synes det er lite omtanke bak 

Anonymkode: abcd8...139

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk olivenolje som det var puttet en hel chili nedi. Problemet med gaven? Chilien hadde mugnet og begynt å gå i oppløsning 😂

Tanken med hjemmelaget gave var fin da, men giveren hadde ikke sett for seg at den kom til å mugne etter hvert. 

Anonymkode: aeeb3...77e

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fikk et glass med hjemmelaget surdeigsstarter 😄 Den var sur, men surdeig var det ikke. 

Anonymkode: 43e59...120

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Virkelig ? Så man skal bare bukke og nikke for de den er hjemmelaget ? Hva med å heller finne noe som passer mottager 

Anonymkode: 20bd5...37f

Ja, det synes jeg. Man kan gi den videre, men å omtale noens håndarbeid på denne måten er temmelig ufyselig. 

Anonymkode: c49c1...117

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker godt at jeg som syvåring (tror jeg) fikk sengesett og hårføner av besteforeldrene mine. Det er gaver jeg ville jublet for i dag, men da jeg var barn så ville jeg ha leker. Slike fornuftige gaver ga meg ingenting. Husker at da jeg sa til mamma at jeg var skuffet over gavene ble hun irritert, for det skulle man ikke bli. 
I dag er jeg glad hun satt meg på plass, men skuffelsen husker jeg fortsatt som veldig stor. Hårføneren hadde jeg i 15 år før den måtte byttes ut, så god kvalitet var det uten tvil. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...