Gå til innhold

Sofa.., ny runde


Østkantgutt1913

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 26.2.2021 den 13.25):

Ikke ment noe annet. Hun ser bra ut og er en veldig enkel sjel. Men tenker hun har fått litt botox i sinnarynken hun og.

Anonymkode: ef4e9...3ff

Hun holder seg godt. Men synes hun virker litt irritert på Petter?

Anonymkode: 90822...ae7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 27.2.2021 den 11.05):

Jeg trodde det var Petter Solberg jeg 😂 Jeg burde kanskje følge mer på navnene som kommer opp...

Anonymkode: 59041...6d4

Det var det jeg også trodde i første øyekast når jeg så reklamen av Sofa🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (På 25.2.2021 den 22.05):

Det ble mye følelser hos enkelte av sofafolket under MGP-sendingen.  :grine:

Ja det var koselig! Men måtte humre litt når Vendela ble sååå rørt av Siv Jensen :lol:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang Vendela og Petter: han er mann, men jeg syns at de virker som to gamle venninner. :klo:  

Anonymkode: a0080...390

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ang Vendela og Petter: han er mann, men jeg syns at de virker som to gamle venninner. :klo:  

Anonymkode: a0080...390

Synes de er klissete på en klein måte.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig klein måte ja. Jeg blir flau på deres vegne. 

Anonymkode: a0080...390

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Veldig klein måte ja. Jeg blir flau på deres vegne. 

Anonymkode: a0080...390

Det blir for mye av det "gode" altså. De må kunne være med på et program uten å måtte være klissete. Programmet handler ikke om dem akkurat.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kunne med hell ha kuttet ut Petter & Vendela, Ullevålsæter og Lothefamilien. De tilfører lite, og virker å være veldig regissert. Hulsker er artig, makkern not so much.. De to siste tilskuddene, Ingeborg og Anette var gode. Men de artigste syns jeg er Abu og Mayo😁

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han Ullevålsseter-sønnen ser ut til at han bare er der fordi han er kjøpt og betalt. Sier aldri noe og ser like sur uansett hva de ser på. Var det kjæresten hans som var der på besøk på Grand Prix-kvelden? Lillesøstra hopper opp og ned i sofaen mellom de, og begge to ser sure ut hver sin vei. 😄 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at dette fikset NRK mye bedre!
Her er hva jeg tenker om denne sesongen:

Som mange andre skriver, nå er jeg lei disse C- og D-kjendisene. Spesielt bloggere!!
At Martine Lunde og venninnene er med er GØRR, og Kristin har jeg absolutt ikke sansen for!!
Petter og Vendela.. hva skal jeg si.. jeg er lei av at "elskling" brukes i annenhver setning.
Med mange av disse virker det så iscenesatt, akkurat som om de spiller en rolle og er veeeeldig bevisste på hvordan de fremstår. Virker ikke ekte i det hele tatt. Synes derimot Lilli og søsteren er supergøy!!!
Savner som mange andre her Silvia og Jan. De var skikkelig underholdende!

Det er aaaaltfor mange med!! Enkelte par vises i knappe 5 sekunder på hele episoden! Man får ingen kontinuitet i det hele tatt, og føler man aldri rekker å "bli kjent" med de når alle vises så lite. 5-6 sammensetninger hadde vært nok. Her er det.. hvor mange.. 15-20? Altfor mye!!

Skjønner ikke greia med programmene de skal se på. Når det gikk på NRK så de på aktuelle programmer som vi ser på hjemme også. Nå er det så mye rart innblandet. Hvorfor skal de plutselig se på "Grease" for eksempel? For ikke å snakke om "Karius og Baktus"???!

Og sist men ikke minst: Når det var så mange med fra før, hvorfor i huleste dukker fru Numme plutselig opp, når sesongen nesten er ferdig??? Jeg leste flere steder i media at hun var så skuffet etter Casa Numme, fordi TV-oppdragene uteble. Hun har vel mast seg til en plass der nå da! Og da kjenner jeg at jeg bare himler med øynene...

Anonymkode: 99986...3ae

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg må si at dette fikset NRK mye bedre!
Her er hva jeg tenker om denne sesongen:

Som mange andre skriver, nå er jeg lei disse C- og D-kjendisene. Spesielt bloggere!!
At Martine Lunde og venninnene er med er GØRR, og Kristin har jeg absolutt ikke sansen for!!
Petter og Vendela.. hva skal jeg si.. jeg er lei av at "elskling" brukes i annenhver setning.
Med mange av disse virker det så iscenesatt, akkurat som om de spiller en rolle og er veeeeldig bevisste på hvordan de fremstår. Virker ikke ekte i det hele tatt. Synes derimot Lilli og søsteren er supergøy!!!
Savner som mange andre her Silvia og Jan. De var skikkelig underholdende!

Det er aaaaltfor mange med!! Enkelte par vises i knappe 5 sekunder på hele episoden! Man får ingen kontinuitet i det hele tatt, og føler man aldri rekker å "bli kjent" med de når alle vises så lite. 5-6 sammensetninger hadde vært nok. Her er det.. hvor mange.. 15-20? Altfor mye!!

Skjønner ikke greia med programmene de skal se på. Når det gikk på NRK så de på aktuelle programmer som vi ser på hjemme også. Nå er det så mye rart innblandet. Hvorfor skal de plutselig se på "Grease" for eksempel? For ikke å snakke om "Karius og Baktus"???!

Og sist men ikke minst: Når det var så mange med fra før, hvorfor i huleste dukker fru Numme plutselig opp, når sesongen nesten er ferdig??? Jeg leste flere steder i media at hun var så skuffet etter Casa Numme, fordi TV-oppdragene uteble. Hun har vel mast seg til en plass der nå da! Og da kjenner jeg at jeg bare himler med øynene...

Anonymkode: 99986...3ae

Enig i dette! Har også stusset på de programmene de ser, og at det er så rigget. Plutselig har alle deltakerne lyst til å se på Karius og Baktus akkurat samme uke. Én ting er at alle skal se det samme for at de får nok å klippe sammen, men det er så tydelig at "å, kan vi se på Karius og Baktus i dag?" bare er noe de sier fordi de har fått beskjed om å finne på noe om akkurat det programmet. 

Håper enten at NRK kjøper rettighetene tilbake og kjører ny sesong, eller at tv2 endrer taktikk!

Anonymkode: 59041...6d4

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder de på fortsatt? Dette programmet ble jeg lei av for lenge siden. De eneste som var verdt å følge med på var Olivia og  mannen. Søteste paret jeg har sett på lang tid. Men det må være belastende å være kjendiser på den måten og ha privatlivet så utlevert.

Anonymkode: 42e35...d6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Og sist men ikke minst: Når det var så mange med fra før, hvorfor i huleste dukker fru Numme plutselig opp, når sesongen nesten er ferdig??? Jeg leste flere steder i media at hun var så skuffet etter Casa Numme, fordi TV-oppdragene uteble. Hun har vel mast seg til en plass der nå da! Og da kjenner jeg at jeg bare himler med øynene...

Anonymkode: 99986...3ae

Reagerte på det samme.. Skjønner ikke hvorfor hun å venninnen dukket opp. At de tok ut 2 familier for at hun skulle få skjermtid er helt uforståelig for meg.

Casten til sofaen var i grunn helt greit. Men må få si at det var utrolig fint at de tok med Adam Schjølberg igjen da, ettersom hab var med i første sesong fra NRK. Jeg hadde nok reagert mer om de ikke hadde tatt han med. De hadde også spurt Tore Petterson, men som takket nei til comeback på sofaen pga han var midt oppi flyttingen, oppussing etc.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tetrao skrev (Akkurat nå):

Ligger nrk - episodene ute noe sted, eller er de fjerna?

De er blitt fjernet.. Alt som ligger på NRK har sin tidsperiode før de går ut. For det er ikke bare NRK som sitter på rettighetene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MaleficentAurora skrev (12 timer siden):

De er blitt fjernet.. Alt som ligger på NRK har sin tidsperiode før de går ut. For det er ikke bare NRK som sitter på rettighetene.

Skjønner, takk for svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fake orgasme....... say no more.  :hoho:

Anonymkode: a2741...fbb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tantadi skrev (På 1.3.2021 den 12.00):

De kunne med hell ha kuttet ut Petter & Vendela, Ullevålsæter og Lothefamilien. De tilfører lite, og virker å være veldig regissert. Hulsker er artig, makkern not so much.. De to siste tilskuddene, Ingeborg og Anette var gode. Men de artigste syns jeg er Abu og Mayo😁

Ingeborg+Anette er døll. 

Positivt overrasket over Tusvik (selv om jeg neppe noensinne blir en fan) Tønne har jeg mer sansen for. Husker sin makker er best av de to, og mayo er artig fordet han er så blond.

Anonymkode: d9141...f29

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen til Martine.. jeg blir sjokkert over hvor dum gutten er 😳🤦🏻‍♀️

Anonymkode: 80b67...56a

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Typen til Martine.. jeg blir sjokkert over hvor dum gutten er 😳🤦🏻‍♀️

Anonymkode: 80b67...56a

Hihi ja, jeg tenker på Parterapi hver gang jeg ser dem! Den paroidien er spot on 😆 (mens jeg syns de er søte sammen!)

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...