Gå til innhold

Sofa.., ny runde


Østkantgutt1913

Anbefalte innlegg

Elendig program. Likte det når det gikk på nrk. Nå er det alt for mange med og kjedelig at det er såkalte kjendiser. 

Anonymkode: 90822...ae7

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Visste ikke at Dennis Vareide var homofil. Ble han ikke beskyldt for å være interessert i litt vel unge damer for noen år siden (hvor han vant i retten slik at jeg ikke tror det var noe i dette).

Anonymkode: 8f61c...999

Det er ikke Dennis Vareide, men Niklas Baarli🙂 De er ganske like

Anonymkode: 7f99f...269

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det er ikke Dennis Vareide, men Niklas Baarli🙂 De er ganske like

Anonymkode: 7f99f...269

Hæ? Shit! Hjelpe meg, nå ble jeg litt sjokkert. Samtidig forklarer det selvsagt det hele, da det virket merkelig at Vareide skulle ha mannlig samboer.

Sykt like, herregud.

Anonymkode: 8f61c...999

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Sofa et program verdt å se på? (Har ikke sett den første versjonen heller)

Vanligvis ser jeg ikke så mye på tv, men i denne koronatida så må en jo finne på noe🤷‍♀️ og helst noe underholdende😇

Anonymkode: 16f26...274

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hæ? Shit! Hjelpe meg, nå ble jeg litt sjokkert. Samtidig forklarer det selvsagt det hele, da det virket merkelig at Vareide skulle ha mannlig samboer.

Sykt like, herregud.

Anonymkode: 8f61c...999

Synes ikke de er like jeg 😊

Anonymkode: 90822...ae7

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er Sofa et program verdt å se på? (Har ikke sett den første versjonen heller)

Vanligvis ser jeg ikke så mye på tv, men i denne koronatida så må en jo finne på noe🤷‍♀️ og helst noe underholdende😇

Anonymkode: 16f26...274

Ikke verdt det nå synes jeg. Var det når det gikk på nrk tidligere.

Anonymkode: 90822...ae7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheCatLady

Jeg synes det var greit nok å se på, men ikke den samme sjarmen som da det gikk på NRK. 

Skulle ønske de hadde litt færre med hver gang. De kunne heller fokusert på noen i en episode og så andre i en annen eller noe sånt. Litt mer gøy når du får se mer av de og på en måte bli litt mer "kjent" med de. 

Men jeg kommer sikkert til å ramle innom programmet om jeg ikke har noe annet å se på. Synes det er verre søppeltv enn dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele konseptet blir jo fullstendig ødelagt når de bruker kjendiser som går rett inn i sine vante «roller» fra TV eller podcast fra tidligere. Virker veldig lite spontant over hele linja. Var veldig begeistret for Sofa tidligere, men dette blir jeg ikke å se igjen. Synd ikke NRK fortsatte med det forrige konseptet...

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lsklars skrev (På 17.12.2020 den 21.44):

Ja

At sitter i sofaen og kommenterer ting på tv.

Gud for et uinteressant konsept.

Anonymkode: 80a36...9ba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lidar123 skrev (3 timer siden):

Hele konseptet blir jo fullstendig ødelagt når de bruker kjendiser som går rett inn i sine vante «roller» fra TV eller podcast fra tidligere. Virker veldig lite spontant over hele linja. Var veldig begeistret for Sofa tidligere, men dette blir jeg ikke å se igjen. Synd ikke NRK fortsatte med det forrige konseptet...

Helt enig! Dette var stusselige greier. 

Anonymkode: 73881...e4d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som var moro før, var jo at mennesker fra forskjellige samfunnslag deltok. Man så det på valg av programmer, kommentarene, møblene i huset, alder osv. Nå er det bare pr-kåte kjendiser som prøver å si noe sykt festlig lizm. Nei takk! 

Anonymkode: 5f901...980

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sommernatt skrev (1 time siden):

Savner Jan og Silvia 🥲

Enig! Et hederspar!

Anonymkode: 8f61c...999

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Er Sofa et program verdt å se på? (Har ikke sett den første versjonen heller)

Vanligvis ser jeg ikke så mye på tv, men i denne koronatida så må en jo finne på noe🤷‍♀️ og helst noe underholdende😇

Anonymkode: 16f26...274

JA! Er min mening. ☺️ Jeg både lo og gråt av denne første episoden. Og deg er sjelden jeg ler godt av noe på tv, altså. Gi det en sjans. ☺️ Abu og Mayoo, altså. Priceless. 😆

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det forrige konseptet, så var det hvermansen med sine ulike personligheter, som faktisk var er gøy. Bare der mister seerne lass av sjarm. For de skulle skinne mer igjennom og vi ble mer "inkludert" 

Det er jo også mye, mye drilling rundt hva de faktisk skal reagere på. Dette fremstod (i allefall for meg) som mindre spontant enn sist. 

Er langt igjen til Nrk-sofaen. Husker storrøykerne med eget campingfelt med gjester. Eller kjørelærer-paret...hvor han ringte i bjella om det var no :Knegg: 

:hjerte: Jan og Silvia med reker og sjokolade, broderier og fantastiske formaninger om at Jan må huske å slukke lysene.... :hjerte: Savn!  

Anonymkode: a5439...ce6

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes kompisene Hulsker og Skjelbæk har så utrolig dårlig humor. Skulle tro det var siste time på nach...

Ellers er sjarmen til programmet borte nå som det bare er oppbrukte kjendiser med. Og så var det for stort fokus på programmene de så på synes jeg. Da NRK hadde programmet så var det mer fokus på familiene på en måte. 

Det er fortsatt et hjernedødt program, men det var mindre hjernedødt før. Jeg synes også at det var for mange med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.1.2021 den 15.53):

Er Sofa et program verdt å se på? (Har ikke sett den første versjonen heller)

Vanligvis ser jeg ikke så mye på tv, men i denne koronatida så må en jo finne på noe🤷‍♀️ og helst noe underholdende😇

Anonymkode: 16f26...274

Første episode svarte vel kanskje ikke helt til forventningene, men jeg vil gi det en sjanse og se et par episoder til. Håper det tar seg litt opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digga de to mørke som var med. De var kjempemorsomme og virka som fine folk. Hele programmet er verdt å se pga de to 😊

Anonymkode: a27bc...0b7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ELSKET premieren sist uke. Håper dagens episode er like bra. Jeg så noen få sporadiske episoder av Sofa da det gikk på NRK uten at jeg syns det var så fantastisk. Likte konseptet, ikke folka. Men jeg elsker kjendiser 😍 Og kjendiser som ser på andre kjendiser på TV kan nesten ikke bli bedre 😂

Jeg holdt på å le så jeg tisset på meg av kommentaren om First Price-Hegseth 😂

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...