Gå til innhold

Sofa.., ny runde


Østkantgutt1913

Anbefalte innlegg

Stina234 skrev (20 minutter siden):

Sofa er den mest meningsløse og hjernedøde reality serien som har blitt sent på norsk tv.  

Aldri om jeg hadde kastet vekk min tid på å se på noen som ser på tv.  Nei få vekk denne fordummende serien. 

Enig. Få vekk Huskestue og al som har med Lauritzen å gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jorun Stiansen ser helt lik ut som for 16 år siden.

Anonymkode: 8f61c...999

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jorun Stiansen ser helt lik ut som for 16 år siden.

Anonymkode: 8f61c...999

Hun kommer fra en verdensdel der de ser unge ut til langt uti 40 årene.

Anonymkode: 53cbf...472

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.2.2021 den 20.50):

Det gjør jeg også. Genialt!

Anonymkode: 5f901...980

Hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jorun Stiansen ser helt lik ut som for 16 år siden.

Anonymkode: 8f61c...999

 

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hun kommer fra en verdensdel der de ser unge ut til langt uti 40 årene.

Anonymkode: 53cbf...472

Hun er adoptert fra latin-amerika, Colombia og er 37år

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MaleficentAurora skrev (40 minutter siden):

 

Hun er adoptert fra latin-amerika, Colombia og er 37år

Fikk du inntrykk av at noen ikke visste dette?

Anonymkode: 8f61c...999

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Fikk du inntrykk av at noen ikke visste dette?

Anonymkode: 8f61c...999

fikk du inntrykk av du måtte kommentere på det at jeg skrev det?😉

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.2.2021 den 23.24):

Hvorfor var ikke Hulsker og co med i denne episoden?

Anonymkode: 0c6da...5e8

Han ble vel stemt ut sammen med Tusvik og Tønne?

Anonymkode: 73227...2ad

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofa.... at det går ann å lage så dårlig TV program. Jeg så det første programmet og aldri mer!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Han ble vel stemt ut sammen med Tusvik og Tønne?

Anonymkode: 73227...2ad

Sigrid er iallfall i Bergen og spiller show for tida, fram til det stengte ned, så ble vel vanskelig å spille inn Sofa samtidig. 

Anonymkode: 4d7be...a50

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/30/2021 at 7:05 AM, AnonymBruker said:

Irriterende program som kaster bort tiden min, dørgende kjedelig med D-kjendiser.. Fatter ikke at det lages så dårlige programmer som de stapper i trynet på folk og omtrent tvinger meg til å se på

Anonymkode: 4910d...2b4

Snakk om å være selvsentrert 🤣 Må ALT som sendes på tv være tilpasset deg? 

Anonymkode: 59041...6d4

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig kjedelig med kjendiser vs "vanlige folk"

Kjendisene prøver alt for mye å være morsomme. 
Ikke no gøy i det hele tatt.

Få tilbake vanlige, ukjente folk.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Faktisk enig i dette. Kjendisene poserer og selger seg selv i samme slengen og jeg er fryktelig lei av de klissete nokså voksne turtelduene som kysser og ser dypt inn i øynene der de sitter i "voksensofaen sin" og øver seg på å ikke søle...for det er ikke lov. Utrolig teit og jeg får dem fullstendig i halsen. Ja til helt vanlige trivelige tv-tittefolk i sine stuer! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.12.2020 den 23.56):

Blir jo aldri det samme uten Jan og Silvia med broderi og reker :hjerte:

Anonymkode: a5439...ce6

Såå enig! De toppa det programmet😊

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trynefaktor

Jeg synes Bernt Hulsker er morsom på sofa. Og Abu og Mayoo. 

Carl I Hagen og jeg hadde samme uttrykk i ansiktet under «Naked attraction». 😳😯Har aldri følt at han og jeg har noe til felles før nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Familien Solli/Ullevålseter - hvordan ble de castet egentlig? En 20-åring som er superukomfortabel og en 6-åring som ikke burde vært med i programmet? Og de to andre har ingenting morsomt å komme med. Men de har kanskje rundet realityprogrammene nå. 😄 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol79 skrev (4 minutter siden):

Familien Solli/Ullevålseter - hvordan ble de castet egentlig? En 20-åring som er superukomfortabel og en 6-åring som ikke burde vært med i programmet? Og de to andre har ingenting morsomt å komme med. Men de har kanskje rundet realityprogrammene nå. 😄 

Pål Anders Ullevålseter er en norsk enduro- og rallyfører, og første nordmann som har gjennomført Rally Dakar.

Han har vunnet fire realityserier for kjendiser: Isdans (2007), 71 grader nord - Norges tøffeste kjendis (2011), Farmen kjendis (2018) og Mesternes mester (2019).

Derfor ble de castet pga hans karriere og deltagelser i flere realityserier som mange flere tusen av nordmenn har følgt med på. Jeg vet hvem han er men vet ikke noe om familien hans. Reagerte også litt på at ei på 6år er med når det er visse programmer som ikke er egnet for barn. Dem som familie har ikke rundet noe realityprogrammene, men han alene har vel nok det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MaleficentAurora skrev (1 minutt siden):

Pål Anders Ullevålseter er en norsk enduro- og rallyfører, og første nordmann som har gjennomført Rally Dakar.

Han har vunnet fire realityserier for kjendiser: Isdans (2007), 71 grader nord - Norges tøffeste kjendis (2011), Farmen kjendis (2018) og Mesternes mester (2019).

Derfor ble de castet pga hans karriere og deltagelser i flere realityserier som mange flere tusen av nordmenn har følgt med på. Jeg vet hvem han er men vet ikke noe om familien hans. Reagerte også litt på at ei på 6år er med når det er visse programmer som ikke er egnet for barn. Dem som familie har ikke rundet noe realityprogrammene, men han alene har vel nok det.

Jeg vet veldig godt hvem Pål Anders Ullevålseter er. Og siden du ikke vet det så er også kona hans flere ganger verdensmester i kickboksing. Poenget mitt er at de har ingen underholdningsverdi i et program som Sofa. Det har ikke Petter og Vendela eller Lothepus-familien  heller for den saks skyld.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol79 skrev (19 minutter siden):

Jeg vet veldig godt hvem Pål Anders Ullevålseter er. Og siden du ikke vet det så er også kona hans flere ganger verdensmester i kickboksing. Poenget mitt er at de har ingen underholdningsverdi i et program som Sofa. Det har ikke Petter og Vendela eller Lothepus-familien  heller for den saks skyld.

Så bra at DU vet godt hvem han og kona er, men det betyr ikke at ALLE som titter innom tråden her gjør det. Derfor la jeg til litt ekstra informasjon. Innenfor sporten så har jeg ikke verken oversikt eller er særlig oppdatert, men noe får jeg med meg. 

Når det gjelder Peter og Vendela så ser jeg absolutt ikke noe poeng med at de er med. Det er samme som går igjen og igjen fra dem. Lothepus-familien finner jeg litt komisk pga Lothe sine kommentarer og bli "satt på plass" av familien sin når han går litt for langt🤭 Tenker nok at siden Lothe er med ettersom han har hatt egen serie, er med i Camp kulinaris og har en ny serie nå, så han er ganske aktuelt nå.. Rett å slett. 

Endret av MaleficentAurora
Ordene var stokket om, retter opp i det
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...