Gå til innhold

Sofa.., ny runde


Østkantgutt1913

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, Amatariel said:

Hihi ja, jeg tenker på Parterapi hver gang jeg ser dem! Den paroidien er spot on 😆 (mens jeg syns de er søte sammen!)

Haha ja! Tror ikke de overdriver der nei 🙊 de er søte sammen, men tror hun kommer til å vokse fra han hvis han ikke utvikler seg med tiden 🤭

Anonymkode: 80b67...56a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

lsklars skrev (På 18.12.2020 den 19.28):

Merkelig ikke Charter og linni er med 

Takk og pris for det! 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Typen til Martine.. jeg blir sjokkert over hvor dum gutten er 😳🤦🏻‍♀️

Anonymkode: 80b67...56a

De skulle hatt han og han Mayofyren   (hvem er han??!!hva er han kjent for?) De er jo like fjern begge to. 

Anonymkode: 32ab3...9c9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

(hvem er han??!!hva er han kjent for?) De er jo like fjern begge to.

Mayo har vært med på Paradise Hotel. Han hadde mange morsomme uttrykk der... temmelig fjern ja. Han er mest kjent for å si at han søker kjærligheten - ønsket å finne en dame han kan avslutte livet sitt med (...) 😆

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trynefaktor

Jeg vil helst bare se på Abu og Mayoo jeg.Og Bernt Hulsker.
 

 Annette og venninna var dritkjedelige.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lunaris
Amatariel skrev (8 minutter siden):

Mayo har vært med på Paradise Hotel. Han hadde mange morsomme uttrykk der... temmelig fjern ja. Han er mest kjent for å si at han søker kjærligheten - ønsket å finne en dame han kan avslutte livet sitt med (...) 😆

😳😂😂😂🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner så godt at Kevin Vågenes parodierer kjæresten til Martine! Synes ellers flere burde kuttes ut, er mye fjerne folk med. Jeg liker vanligvis Tusvik og Tønne, men her blir de kjedelige.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.1.2021 den 21.40):

Mayoo har man jo sett før! I Paradise Hotel 2015(?). Han hadde så mange morsomme utsagn:

Mayoo Indiran må vel sies å være «årets sitatmaskin» på Paradise Hotel.

Ett av årets mest minneverdige setninger er helt klart denne:

«Livet er et lære, man må alltid lære».

Vi likte også veldig godt denne uttalelsen:

«Alle vet at jeg er en forholdsgutt, så jeg leter etter en kvinne jeg kan avslutte livet mitt med».

https://www.klikk.no/underholdning/arets-12-beste-oyeblikk-fra-paradise-hotel-4602069

 

Anonymkode: ee602...00a

Det beste sitatet hans er: «Min drøm er å finne meg en kvinne jeg kan avslutte livet med.»😂😂 6 år siden og ler jeg ennå

Anonymkode: 65005...8b5

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det beste sitatet hans er: «Min drøm er å finne meg en kvinne jeg kan avslutte livet med.»😂😂 6 år siden og ler jeg ennå

Anonymkode: 65005...8b5

Den eneste jeg kommer på som kan måle seg er Paradise-Labi med "Every strong man is a strong woman" 🤣🤣

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Typen til Martine.. jeg blir sjokkert over hvor dum gutten er 😳🤦🏻‍♀️

Anonymkode: 80b67...56a

Jeg anser han som en guttunge som er sammen med ei voksen dame til tross for hun er 25 år . På lik linje som Petter er sammen med Vendela,  ei godt voksen dame som er i sin beste alder. Alexander driter seg ut hver eneste gang han får kamera foran fleisen. Det var virkelig kleint å se han på bloggerne. Man ser tydelig at Martine er i ferd med å vokse fra han. Han står virkelig fast på et sted i livet. Han har ikke utviklet seg i det hele tatt fra han ble kjent gjennom PH. Han er nå kjent pga henne og ikke pga hva han har gjort i ettertid osv. Martine derimot har utviklet seg å nådd mye lengre. De er søte sammen men som et ektepar og evig liv sammen, klare jeg ikke å se de to i samme bildet med hverandre.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MaleficentAurora skrev (2 timer siden):

Jeg anser han som en guttunge som er sammen med ei voksen dame til tross for hun er 25 år . På lik linje som Petter er sammen med Vendela,  ei godt voksen dame som er i sin beste alder. Alexander driter seg ut hver eneste gang han får kamera foran fleisen. Det var virkelig kleint å se han på bloggerne. Man ser tydelig at Martine er i ferd med å vokse fra han. Han står virkelig fast på et sted i livet. Han har ikke utviklet seg i det hele tatt fra han ble kjent gjennom PH. Han er nå kjent pga henne og ikke pga hva han har gjort i ettertid osv. Martine derimot har utviklet seg å nådd mye lengre. De er søte sammen men som et ektepar og evig liv sammen, klare jeg ikke å se de to i samme bildet med hverandre.

Ja, det så man også tydelig på Skal vi danse der de begge var med.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig dette er eneste sesongen av dette programmet 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (1 time siden):

Ja, det så man også tydelig på Skal vi danse der de begge var med.

Riktig.. Er bare å se på hvordan han reagerer når Martine kommentere på det de ser på. Det er som at han ikke har kjennskap til dama si eller hvem han er i ett forhold med. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lsklars skrev (40 minutter siden):

Håper virkelig dette er eneste sesongen av dette programmet 

Neei det blir trist. Jeg elsker dette!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, MaleficentAurora said:

Jeg anser han som en guttunge som er sammen med ei voksen dame til tross for hun er 25 år . På lik linje som Petter er sammen med Vendela,  ei godt voksen dame som er i sin beste alder. Alexander driter seg ut hver eneste gang han får kamera foran fleisen. Det var virkelig kleint å se han på bloggerne. Man ser tydelig at Martine er i ferd med å vokse fra han. Han står virkelig fast på et sted i livet. Han har ikke utviklet seg i det hele tatt fra han ble kjent gjennom PH. Han er nå kjent pga henne og ikke pga hva han har gjort i ettertid osv. Martine derimot har utviklet seg å nådd mye lengre. De er søte sammen men som et ektepar og evig liv sammen, klare jeg ikke å se de to i samme bildet med hverandre.

Han er heller ikke interessert i å flytte sammen med henne. Men pendler fra Bergen, hun har til og med sagt (bloggere tror jeg) at hun er villig til å flytte til Bergen slik at de skal være sammen, tross at mye av jobben hennes er i Oslo.

jeg tror hun våkner en dag og innser hvor umoden han faktisk er. Ja hun utvikler seg mer og mer, men han? Lurer på om hun skal barbere seg før hun skal føde.. 

Anonymkode: 80b67...56a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Han er heller ikke interessert i å flytte sammen med henne. Men pendler fra Bergen, hun har til og med sagt (bloggere tror jeg) at hun er villig til å flytte til Bergen slik at de skal være sammen, tross at mye av jobben hennes er i Oslo.

jeg tror hun våkner en dag og innser hvor umoden han faktisk er. Ja hun utvikler seg mer og mer, men han? Lurer på om hun skal barbere seg før hun skal føde.. 

Anonymkode: 80b67...56a

Det stemmer det du sier. Han er umoden og er ikke moden nok til å være i et forhold med henne. Nå er ikke de røde flaggene opp å flagrer, men det begynner å blinke røde små varsellamper når han gang på gang viser sine umodne reaksjoner og sider på norsk tv i beste sendetid. Man kan se hvor avslappende Martine er når hun og venninnene er samlet når de er med på Sofaen, til tross for når Alexander dukker opp. Han må ha alt inn med teskje. Er bare å ta siste episode som et godt eksempel; klaging å syting på at det ikke spilles moderne musikk i en musikk program,  når det er et program som har om alle type musikk sjangel. Han hadde ikke hørt om Robbie Williams, Bon Jovi eller Whitney Houston😱 De navnene er verdenskjent for sine låter og musikk.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han kom seg også utrolig langt på Paradise, kun fordi han hang seg på Martine og kompisene der. Han tok ikke et eneste taktisk valg... som er det programmet handler om. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (2 minutter siden):

Han kom seg også utrolig langt på Paradise, kun fordi han hang seg på Martine og kompisene der. Han tok ikke et eneste taktisk valg... som er det programmet handler om. 

Riktig.. Han er kjent som kjæresten til Martine Lunde og ikke noe annet. Når det blir slutt mellom de to, så vil han bli glemt på flekken. Hans umoden oppførsel diverse tv programmer hjelper ikke på.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.3.2021 den 17.28):

Enig i dette! Har også stusset på de programmene de ser, og at det er så rigget. Plutselig har alle deltakerne lyst til å se på Karius og Baktus akkurat samme uke. Én ting er at alle skal se det samme for at de får nok å klippe sammen, men det er så tydelig at "å, kan vi se på Karius og Baktus i dag?" bare er noe de sier fordi de har fått beskjed om å finne på noe om akkurat det programmet. 

Håper enten at NRK kjøper rettighetene tilbake og kjører ny sesong, eller at tv2 endrer taktikk!

Anonymkode: 59041...6d4

Kjemperigget! Når alle tydeligvis har fått beskjed om å se på Karius og Baktus, så blir det for dumt at de skal si "Nææh ligger Karius og Baktus her? Kan vi ikke se det?" og neste par sier "Ååååh se da, Karius og Baktus, det må vi se!" og neste par sier "Ey så kult! Karius og Baktus! Vi ser på det da!" Altså halloooo!! 🤦‍♀️

AnonymBruker skrev (På 5.3.2021 den 19.03):

Typen til Martine.. jeg blir sjokkert over hvor dum gutten er 😳🤦🏻‍♀️

Anonymkode: 80b67...56a

 

Amatariel skrev (På 5.3.2021 den 19.05):

Hihi ja, jeg tenker på Parterapi hver gang jeg ser dem! Den paroidien er spot on 😆 (mens jeg syns de er søte sammen!)

Parterapi er spot on ja! Haha!
Tror Martine ganske raskt kommer til å vokse fra ham, for han er virkelig blåst 😧

Anonymkode: 99986...3ae

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.3.2021 den 15.24):



Og sist men ikke minst: Når det var så mange med fra før, hvorfor i huleste dukker fru Numme plutselig opp, når sesongen nesten er ferdig??? Jeg leste flere steder i media at hun var så skuffet etter Casa Numme, fordi TV-oppdragene uteble. Hun har vel mast seg til en plass der nå da! Og da kjenner jeg at jeg bare himler med øynene...

Anonymkode: 99986...3ae

Dette lurte jeg også på. Hvorfor dukker de plutselig opp når sesongen nesten er ferdig og der er altfor mange med allerede?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...