Gå til innhold

Sofa.., ny runde


Østkantgutt1913

Anbefalte innlegg

Det er Katrine Moholt som snakker i bakgrunn. Fikk det bekreftet av Tv2 :) 

Anonymkode: 4910d...2b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bollestad burde vært med fra starten av! De er 100 ganger morsommere enn de andre til sammen! 

Castingen hele sesongen burde vært Bollestad, Hulsker, Lilli Bendriss, Jenny Jensen, Adam.. da hadde dette vært bra det! De andre har ingenting der å gjøre spør du meg. 

Fam. Ullevaalsæter er dørgende kjedelig, Kristin Gjeldsvik liker jeg bare ikke, og
Vendela og Petter spyr jeg av, for et regissert klissklass! (Måtte for øvrig humre når de så på russefeiring, Petter gliste og lo, så kikket han bort på Vendela som surt ristet på hodet, og da tok Petter seg skikkelig sammen og ble alvorlig. Gamle rølpe-Petter kom til overflaten, men jenket seg fort der ja). 

Anonymkode: 99986...3ae

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det er Katrine Moholt som snakker i bakgrunn. Fikk det bekreftet av Tv2 :) 

Anonymkode: 4910d...2b4

Ser hun for meg i studio, med utringa kjole og kraftig eyeliner, mens hun leser inn kommentarene.

Men det høres seriøst ut som Solveig Kloppen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere hadde rett! Fikk svar og det var Solveig Kloppen ☺️ 

Anonymkode: e0e2b...8d4

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol79 skrev (58 minutter siden):

Ser hun for meg i studio, med utringa kjole og kraftig eyeliner, mens hun leser inn kommentarene.

Men det høres seriøst ut som Solveig Kloppen.

Hahhaha

Anonymkode: e0e2b...8d4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Dere hadde rett! Fikk svar og det var Solveig Kloppen ☺️ 

Anonymkode: e0e2b...8d4

Ja, det hørtes mer riktig ut enn Moholt ☺️

Anonymkode: 85969...a2a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Ja, det hørtes mer riktig ut enn Moholt ☺️

Anonymkode: 85969...a2a

Jeg har aldri sagt det var Moholt, men trodde det var Marte Stokstad! 

Anonymkode: e0e2b...8d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg har aldri sagt det var Moholt, men trodde det var Marte Stokstad! 

Anonymkode: e0e2b...8d4

En annen i tråden mente det var Moholt og skrev han/hun hadde fått svar fra tv2. 

Anonymkode: 85969...a2a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

En annen i tråden mente det var Moholt og skrev han/hun hadde fått svar fra tv2. 

Anonymkode: 85969...a2a

Så det, men trodde du mente det var jeg som skrev det 🙈

Anonymkode: e0e2b...8d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så det, men trodde du mente det var jeg som skrev det 🙈

Anonymkode: e0e2b...8d4

Neida 😉 men nå vet vi. Har lurt på det i flere episoder 😄

Anonymkode: 85969...a2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trynefaktor
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Bollestad burde vært med fra starten av! De er 100 ganger morsommere enn de andre til sammen! 

Castingen hele sesongen burde vært Bollestad, Hulsker, Lilli Bendriss, Jenny Jensen, Adam.. da hadde dette vært bra det! De andre har ingenting der å gjøre spør du meg. 

Fam. Ullevaalsæter er dørgende kjedelig, Kristin Gjeldsvik liker jeg bare ikke, og
Vendela og Petter spyr jeg av, for et regissert klissklass! (Måtte for øvrig humre når de så på russefeiring, Petter gliste og lo, så kikket han bort på Vendela som surt ristet på hodet, og da tok Petter seg skikkelig sammen og ble alvorlig. Gamle rølpe-Petter kom til overflaten, men jenket seg fort der ja). 

Anonymkode: 99986...3ae

Haha, jeg lo også av den sekvensen med Petter og Vendela. Oops, det skal jeg ikke le av nei. 

Jeg liker Herr og Fru Bollestad, Abu og Mayoo, Hulsker, Jenny Jensen med familie,Adam og Jorunn, Lilli Bendriss og søsteren. 

Annette Walter og Ingeborg er bare flaue og kjedelige. Samme med Ullevålseter-familien, og Lothepus. Og Kristin og Dennis. Kjedelig. 
 

Niklas og Benjamin er helt greie. 
 

Liker egentlig ikke Carl I Hagen, men ler av småkranglingen mellom ham og kona. Hun som gjerne ville vite hvordan man utfører det perfekte mord 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trynefaktor skrev (24 minutter siden):

Haha, jeg lo også av den sekvensen med Petter og Vendela. Oops, det skal jeg ikke le av nei. 

Jeg liker Herr og Fru Bollestad, Abu og Mayoo, Hulsker, Jenny Jensen med familie,Adam og Jorunn, Lilli Bendriss og søsteren. 

Annette Walter og Ingeborg er bare flaue og kjedelige. Samme med Ullevålseter-familien, og Lothepus. Og Kristin og Dennis. Kjedelig. 
 

Niklas og Benjamin er helt greie. 
 

Liker egentlig ikke Carl I Hagen, men ler av småkranglingen mellom ham og kona. Hun som gjerne ville vite hvordan man utfører det perfekte mord 😂

Enig med alt her 😊 

Lo godt når Petter storkoste seg med russegreiene. Vendela SÅ oppgitt over det hun så, og Petter bare «Uuuups, jeg må late som jeg ikke liker det jeg heller». 

«Det perfekte mord» var også morsomt 🤣 

Anonymkode: 99986...3ae

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trynefaktor skrev (37 minutter siden):

Liker egentlig ikke Carl I Hagen, men ler av småkranglingen mellom ham og kona. Hun som gjerne ville vite hvordan man utfører det perfekte mord 😂

 

Eli har noen morsomme kommentarer i blant. :kose:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trynefaktor
NordicViking skrev (24 minutter siden):

Eli har noen morsomme kommentarer i blant. :kose:

Hun har det. Og han og. «Det var ikke jeg som kjørte ned slottstrappa». Så ler de rått begge to 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser faktisk ikke problemet med at Abu og Mayoo viser at de har et godt og solid vennskap. Enkelte slår med tanken at de må visst være "homofile" bare på grunn av det🤦‍♀️ 

Uansett.. 

Årets sesong vært helt greit. Får minus trekk på Vendela og Petter, Fru Numme og venninna si. De hadde absolutt ingenting i serien å gjøre. Det ble for mye klissete å overdrevelse med kjærlighet, meningsløst våseri.

Håper for sesong 2 blir litt bedre med ett par endringer. Adam Schjølberg må ikke taes ut ettersom han faktisk er en original cast fra NRK. Niklas Baarli  og Benjamin har gjort gode figurer. Flere homofili par hadde ikke gjort meg noe. Abu og Mayoo må definitivt taes med videre. De har så mange gode gullkorn at man får seg god latter for hver gang.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linnea Myhre sa i podcasten Venner av Internett at grunnen til at produksjonen har tatt med så mange i denne sesongen av Sofa var at de trenger flere å spille på pga pandemien. Hvis noen plutselig havner i karantene så har de likevel nok folk til å lage en episode. Jeg synes ikke det funket, så håper de finner en annen løsning om det blir ny sesong. 

Anonymkode: 59041...6d4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.3.2021 den 7.46):

Linnea Myhre sa i podcasten Venner av Internett at grunnen til at produksjonen har tatt med så mange i denne sesongen av Sofa var at de trenger flere å spille på pga pandemien. Hvis noen plutselig havner i karantene så har de likevel nok folk til å lage en episode. Jeg synes ikke det funket, så håper de finner en annen løsning om det blir ny sesong. 

Anonymkode: 59041...6d4

Filmer de ikke selv da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Sol79 said:

Filmer de ikke selv da? 

Ja, enig. Det hadde de klart å ordne, tross karantene.

Lo også godt av Petter som mimret om russetiden. Selv om jeg absolutt tror på at Petter og Vendela er et par og har det fint, så er de jo en litt pussig match. Vendela er vel oppvokst i Sverige og har ikke russetiden å se tilbake på, men hun hadde vel neppe levd opp til partyløve Pilgaard i sine glansdager.

Håper noen fra produksjonen leser her og tar til seg at de MÅ ha færre deltagere. Jeg vil ha noen med litt sterke meninger og engasjementet. Hulsker som så stafetten var jo helt gull! Med Linnea ved siden av som som ikke var heeelt der, men som jo etter hvert forstod hva stafett var. 😛 

 

Anonymkode: 3d431...6f3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...