Gå til innhold

Sofa.., ny runde


Østkantgutt1913

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det blir så teit når alle "tilfeldigvis" spontant har lyst å se på akkurat det samme. Alle skjønner jo at de har fått beskjed om hva de skal se, og da blir det så tåpelig når det liksom skal se tilfeldig ut.

Martine og Aleksander.. noen burde si til de at de bør takke nei til dette, for de kommer ikke godt ut av det. De fremstår altså så dumme at det er helt flaut å se på. Spesielt han, men hun er ikke langt bak hun heller. Det var akkurat det samme i fjor, holdt på å rive av meg håret noen ganger.

Unni Lindell sier altså så mye dumt at det er ikke morsomt en gang, det er bare helt idiotisk.

Charter-Hilde.. tror hun overkompenserer for dårlig selvtillit ved å være tilgjort. men det hadde vært mye bedre om hun slappet av litt, for nå fremstår det bare stresset og unaturlig. Og veldig, veldig, veldig slitsomt...

Petter og Vendelas tilgjorte klisse-klass-forhold fikk jeg nok av i fjor...

Litt usikker på om jeg gidder å se på i år kjenner jeg, for jeg irriterer meg mer enn jeg koser meg 🤣

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg skjønner ikke vennskapet mellom Trude Mostuen og Unni Lindell. Merkelig kjemi.

Unni virker som hun irriterer seg over ALT med Trude. Er de virkelig venninner? 

Abu og Majo er alltid de beste.

Og har litt sansen for åndenes makt + søster. Ser ut som godt forhold.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ufattelig at noen gidder å se på noen som sitter å ser på fjernsynsprogram i en sofa.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lsklars skrev (2 timer siden):

Ufattelig at noen gidder å se på noen som sitter å ser på fjernsynsprogram i en sofa.

Hadde vært gøy om de så på Sofa en gang! Se på noen som ser på tv som ser på tv😁

For øvrig, kan snart Benjamin og Niklas forsvinne fra programmet? De er så vulgære, og Niklas har en så fryktelig irriterende latter sammen med manglende evne til å si r.

Endret av Anonymburker
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymburker skrev (På 29.12.2021 den 23.49):

For øvrig, kan snart Benjamin og Niklas forsvinne fra programmet? De er så vulgære, og Niklas har en så fryktelig irriterende latter sammen med manglende evne til å si r.

De er mine favoritter, de og Bjarne😅🥰

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Turkis Sau skrev (På 2.1.2022 den 11.25):

De er mine favoritter, de og Bjarne😅🥰

Tredje sesong begynner torsdag 13. januar, og det ser ut til at Benjamin, Niklas og Bjarne er med videre. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (9 timer siden):

Tredje sesong begynner torsdag 13. januar, og det ser ut til at Benjamin, Niklas og Bjarne er med videre. 

Herlig!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (På 3.1.2022 den 20.44):

Tredje sesong begynner torsdag 13. januar, og det ser ut til at Benjamin, Niklas og Bjarne er med videre. 

 

Ser ut til at TV2 har byttet ut flere av de som var med i sesong 2. En av de nye som kommer inn er Rob fra 'Farmen 2021'. Skal bli artig å se om han er annerledes hjemme i sofaen sammen med familien enn han var på Farmen.  (TV2)  :popcorn:

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol79 skrev (2 minutter siden):

Men hvorfor bytter de ikke ut Petter og Vendela?

De er jo så søte sammen ❤️

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så Sofa i dag på Tv2 Sumo. Trodde hele programmet var kjedelig men det var jo litt morsomt 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenny Jenssen, ektemann Tor Magne Jenssen-Søreng og datteren Tilje ser ikke ut til å være med lenger. Det samme gjelder Lilli Bendriss og søsteren Aase, Unni Lindell og Trude Mostue, pluss Dennis Vareide og Agnete Huseby. Det er kommet inn flere nye, og jeg har litt sansen for Olaug Bollestad.  😁

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lsklars skrev (På 29.12.2021 den 21.06):

Ufattelig at noen gidder å se på noen som sitter å ser på fjernsynsprogram i en sofa.

Sant nok. Konseptet er britisk (Gogglebox), og har holdt på i 18 sesonger på britiske Channel 4. Det har selvfølgelig kommet en kjendisversjon (Celebrity Gogglebox), som også har gått i flere sesonger. Det skal være et av de mest populære programmene på Channel 4, og de har vært nominert til og har vunnet flere priser. Blir ikke overrasket om de holder det gående på TV2 i flere år framover.  (Link)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lsklars skrev (På 12/29/2021 den 21.06):

Ufattelig at noen gidder å se på noen som sitter å ser på fjernsynsprogram i en sofa.

Er SÅ enig med deg, det ER ufattelig, men likevel ser jeg hvert program og koser meg mens jeg spør meg selv hvordan det går an. :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fjugur skrev (2 timer siden):

Er brått litt FOR mange seer-par å følge med på nå... 

Ja, og så blir jeg sliten når det er så mange i sofaen samtidig. Syns det er perfekt når de er to sammen, men alle sønnene til Mari og hele familien til Rob er too much.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Humoristen
Lawyam skrev (På 14.1.2022 den 2.59):

Er SÅ enig med deg, det ER ufattelig, men likevel ser jeg hvert program og koser meg mens jeg spør meg selv hvordan det går an. :)

Veldig kjekt, da vet jeg litt om programmer jeg vanligvis ALDRI ville sett på selv som for eks Farmen kjendis og masse annet de viser der. Genialt konsept. Synes det er koselig jeg. favorittene mine er de to kameratene "bro bro"  ... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...