Gå til innhold

Sofa.., ny runde


Østkantgutt1913

Anbefalte innlegg

Stina234 skrev (På 2.2.2022 den 12.32):

Et hjernedødt program for hjernedøde mennesker.

Alikavel bruker man tiden på programmet… og gå inn på KG for å kommentere..  hjernedød sa du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gulvplanke skrev (På 29.1.2022 den 16.33):

Fy fadern jeg skulle gjerne hatt Mari Maurstad som svigermor! Hun virker så herlig, og har oppdratt veldig fine gutter.  Huset hennes er så utrolig fascinerende, dere kan se mer av det "I lomma på Silje" hvor hun er med. 

Ellers er familien fra Bergen sjokkerende for meg. Da de viste jentene som skulle finne bukser i store str, og de begynte å snakke om at alle har et ansvar for å ta vare på kroppen sin... makan til ureflekterte folk har jeg aldri sett før. Tror ikke moren sa noe særlig da, men det hadde vært en anledning hvor hun kunne korrigert spesielt døtrene sine.

Hva var gale med det? Skal ikke folk ta vare på egen helse ? Synes det var helt på sin plass jeg. Man er ikke feit av sykdom, det finnes hjelp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadzia skrev (På 29.1.2022 den 22.02):

Har sett de siste to episodene, ikke fulgt med før. Og den familien til rob virker jo helt blåst! Skikkelige møkkafolk rett og slett. Håper ikke de blir med videre. Elsker Mari Maurstad og co. 

Bare å skrive sånn om en familie ! Møkkafolk? Hvem skriver sånn… da har man det ikke bra med seg selv ! Håper man søker hjelp og at enkelte tror at dette er riktig og skrive om andre ! Kanskje må man ta en titt på eget liv, trening, kosthold osv! Ingen friske oppegående mennesker snakker om andre mennesker på denne måten! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjoner skrev (1 time siden):

Bare å skrive sånn om en familie ! Møkkafolk? Hvem skriver sånn… da har man det ikke bra med seg selv ! Håper man søker hjelp og at enkelte tror at dette er riktig og skrive om andre ! Kanskje må man ta en titt på eget liv, trening, kosthold osv! Ingen friske oppegående mennesker snakker om andre mennesker på denne måten! 

La meg gjette… du er en av dem eller kjenner dem? Men jo, når man sitter på tv og snakker nedlatende dritt om alt de ser på og tror selv man er fantastisk pen selv om man er full av plastikk, jo da er man møkkafolk. Det er totalt manglende folkeskikk og oppførsel sånn de holder på. 

  • Liker 19
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså.. I lys av høstens skandaler, Er det bare meg eller er det litt komisk at herr Bollestad alltid befinner seg i pendlerleiligheta til fru Bollestad? En pendlerbolig er vel for at de som har fast bopel / familie i andre byer har et sted å være når de ikke er hjemme, ikke for at andre i husstanden skal komme og ta bolig i Oslo hver eneste uke? 🤓

Endret av Blærgh
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blærgh skrev (1 time siden):

Men altså.. I lys av høstens skandaler, Er det bare meg eller er det litt komisk at herr Bollestad alltid befinner seg i pendlerleiligheta til fru Bollestad? En pendlerbolig er vel for at de som har fast bopel / familie i andre byer har et sted å være når de ikke er hjemme, ikke for at andre i husstanden skal komme og ta bolig i Oslo hver eneste uke? 🤓

Har jeg aldri reagert på. Nå har Bollestad sitt hjem ganske mye lenger unna enn mange andre, Ålgård for å være helt presis. Helt naturlig at mannen kommer på besøk. Vil tror at det også er enkelere å gjøre opptakene i Oslo, når Olaug likevel er der.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg så NorwayRob i Farmen må jeg si jeg lurte på hvordan i alle dager det er å leve med han hjemme, han er jo veldig mye. Etter å ha sett de i Sofa så viser det seg jo at han er den rolige av de 😂 Ingen i den familien vet hva innestemme er ser det ut som 🙈 

Veldig kjedelig at Jenny og familien er byttet ut. For min del kunne de gjerne sløyfet Hedda Kise m familie. Ikke noe galt med dem, men de er ikke så underholdende bare. 

Ellers er jeg veldig lei Petter og Vendela. De er så klissete og klassete, og Vendela virker bare så ekstremt selvhøytidelig! Ligger liksom alltid helt "tilfeldig" slengt casual på sengen, alltid uten bukser så hun får vist frem bena sine 😂 

Elsker Mari og familien, og Charter-Hilde og broren. Herlig og lite jålete 😊

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivLaga skrev (1 time siden):

Da jeg så NorwayRob i Farmen må jeg si jeg lurte på hvordan i alle dager det er å leve med han hjemme, han er jo veldig mye. Etter å ha sett de i Sofa så viser det seg jo at han er den rolige av de 😂 Ingen i den familien vet hva innestemme er ser det ut som 🙈 

Veldig kjedelig at Jenny og familien er byttet ut. For min del kunne de gjerne sløyfet Hedda Kise m familie. Ikke noe galt med dem, men de er ikke så underholdende bare. 

Ellers er jeg veldig lei Petter og Vendela. De er så klissete og klassete, og Vendela virker bare så ekstremt selvhøytidelig! Ligger liksom alltid helt "tilfeldig" slengt casual på sengen, alltid uten bukser så hun får vist frem bena sine 😂 

Elsker Mari og familien, og Charter-Hilde og broren. Herlig og lite jålete 😊

Spot on!

Får også litt assosiasjoner til at de er litt Kardashians ( uten sammenligning forøvrig), i måten jentene overkjører broren sin på. Får også det inntrykket nå, at det ikke er far i huset som roper høyest. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke Rob og familien veldig lite tid i dette programmet? Jeg syntes de er de vi ser minst til. Jeg hadde gledet meg å se mer av de, for Rob er så vittig. Forstår ikke hvorfor det er så lite av de. Eller er der bare meg?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldretusse

Det er veldig tydelig at Maurstad familien er en skuespiller familie, egentlig litt av den gamle skolen. Fin gjeng 😊  Og Hilde og Morten er morsomme 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innsidenut skrev (På 2.2.2022 den 12.23):

Mayo og han vennen er definitivt favorittene, herlighet så skjønn han vennen er, de søte øynene og han kan så lite og misforstår mye😂

 Abu!😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Abu er for Mayo som Sandeep er til Abu.

Har litt mer kulturell kunnskap, litt mer finere innstilt på hva "man kan si"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så Rob sin snap på mandag tror jeg det var. Og da var tv2 hjemme hos de og filmet til sofa. 6 timer var de der. Og de ble ikke med i ett sekund engang. 
 

Må jo være noe «galt» med de? Sier de for mye useriøst? Oppfører de seg uprofesjonelt og bare tuller eller er de rett og slett helt udugelig hele gjengen? Jeg hadde virkelig gledet meg til denne sesongen nettopp pga Rob. Også blir de så og si aldri vist. De gangene de har vært med har det bare vært et par minuttet. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innsidenut skrev (På 10.2.2022 den 20.12):

Får ikke Rob og familien veldig lite tid i dette programmet? Jeg syntes de er de vi ser minst til. Jeg hadde gledet meg å se mer av de, for Rob er så vittig. Forstår ikke hvorfor det er så lite av de. Eller er der bare meg?

Man blir jo helt utslitt bare de er på skjermen i 10 sekunder, så synes de får nok tid. Alle roper når de skal si noe, og er generelt slitsomme 😅

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trodde ikke jeg skulle like dette programmet, men det gjør jeg, og nå har jeg sett meg opp på tidligere episoder. Øyunn og typen liker jeg ikke å se på. Håper ikke hun dukker opp på flere programmer med det første. Vendela og Petter er litt kjedelige, men liker å se på de, fine folk. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, Innsidenut said:

Jeg så Rob sin snap på mandag tror jeg det var. Og da var tv2 hjemme hos de og filmet til sofa. 6 timer var de der. Og de ble ikke med i ett sekund engang. 
 

Må jo være noe «galt» med de? Sier de for mye useriøst? Oppfører de seg uprofesjonelt og bare tuller eller er de rett og slett helt udugelig hele gjengen? Jeg hadde virkelig gledet meg til denne sesongen nettopp pga Rob. Også blir de så og si aldri vist. De gangene de har vært med har det bare vært et par minuttet. 

Jeg vil ikke si det er noe galt med folk, men familien Rob har jeg fått et utrolig dårlig inntrykk av. Ingenting vettugt, Rob snakker mest engelsk (det er tross alt et norsk program) og de har snakket lite pent om overvektige folk.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gulvplanke skrev (38 minutter siden):

Jeg vil ikke si det er noe galt med folk, men familien Rob har jeg fått et utrolig dårlig inntrykk av. Ingenting vettugt, Rob snakker mest engelsk (det er tross alt et norsk program) og de har snakket lite pent om overvektige folk.

Ja, syntes bare det er rart de er å filmer hos de i 6 timer og de får ikke med noe gøy som de vil vise på TV. De har jo bommet totalt på å ha den familien med.. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjoner skrev (På 2/4/2022 den 15.49):

Hva var gale med det? Skal ikke folk ta vare på egen helse ? Synes det var helt på sin plass jeg. Man er ikke feit av sykdom, det finnes hjelp. 

De bryr seg katta om de folkene sin helse. Akkurat som deg. Du vet at man har en psykisk helse også sant? Sånne nedsettende kommentarer om vekt og kropp skader folk, de hjelper ikke det minste! Og jo! man er absolutt tjukk av sykdom, det er en eller annen form for ubalanse i bildet.....😤

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...