Gå til innhold

Sofa.., ny runde


Østkantgutt1913

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Moth-Ear-Earth
Motelvibes skrev (46 minutter siden):

De har så fin stue! 

Ja. Bor de i samme leilighet? Fikk det ikke med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moth-Ear-Earth
Hjertestein skrev (19 minutter siden):

Digger Maurstad familien, de er så rare og gode. Ble glad da jeg så de var med. Gleder meg å se.

Får lyst til å gi de alle en klem 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den stemningen i sofaen, da de så på det kleine datingprogrammet i badstua 🙈. Katrine Sørland og mannen som satt i sofaen med sønnen og skulle ha familiekveld foran tv-en 😅.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldretusse skrev (På 10.3.2022 den 21.34):

Latteren til Hr. Bollestad altså 🤣 

De er et festlig par 😂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (2 timer siden):

Den stemningen i sofaen, da de så på det kleine datingprogrammet i badstua 🙈. Katrine Sørland og mannen som satt i sofaen med sønnen og skulle ha familiekveld foran tv-en 😅.

Syns hele familien var klein. Sønnen, akkurat som sønnen til Pål Anders Ullevålsseter, har ikke lyst til å være der, men må jobbe for familien. Tenk, han må bli erta på skolen for det der. Ikke hadde de noe underholdningsverdi heller.

  • Liker 13
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

You'reNothingToMe skrev (3 timer siden):

Ja. Bor de i samme leilighet? Fikk det ikke med meg.

Aner ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (2 timer siden):

Den stemningen i sofaen, da de så på det kleine datingprogrammet i badstua 🙈. Katrine Sørland og mannen som satt i sofaen med sønnen og skulle ha familiekveld foran tv-en 😅.

Vi skifta kanal fordi unga så på. Det var litt for drøyt med den klappinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne ukas episode ee den morsomste jeg har sett på lenge. Fritz & Stig Andre og Abu og Mayo er så morsomme. Lo høyt av at grisefilmer er haram og at Fritz er klassisk harry. Og Anne B. Ragde med venninna " Dær e værdaln-Lasse. Han e så hæææææslig." 😅

  • Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol79 skrev (45 minutter siden):

Denne ukas episode ee den morsomste jeg har sett på lenge. Fritz & Stig Andre og Abu og Mayo er så morsomme. Lo høyt av at grisefilmer er haram og at Fritz er klassisk harry. Og Anne B. Ragde med venninna " Dær e værdaln-Lasse. Han e så hæææææslig." 😅

Kommentaren til Ragde var ikke så fin. Man må jo nesten være lesbisk for å ikke synes at han er fin. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (3 timer siden):

Kommentaren til Ragde var ikke så fin. Man må jo nesten være lesbisk for å ikke synes at han er fin. 

Jeg er 100% ikke lesbisk, og syns Lasse er ekkel. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sol79 skrev (Akkurat nå):

Jeg er 100% ikke lesbisk, og syns Lasse er ekkel. 

Nei men kommentaren hennes var stygg og tankeløs. 

  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (12 timer siden):

Kommentaren til Ragde var ikke så fin. Man må jo nesten være lesbisk for å ikke synes at han er fin. 

Så du tenker du sitter på fasiten til hvilke menn hetrofile kvinner finner attraktiv?  Da må jeg dessverre skuffe deg. Jeg er en hetrofil kvinne som ikke er i nærheten av å "synes denne mannen er fin",

  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anne B er en fest :ler: Synes kommentaren sist uke var gøyal. Alle elsker og beveges av Demenskoret,og da er det klart hun syns det er forferdelig kjedelig :knegg:

  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oida skrev (På 28.1.2023 den 10.33):

Så du tenker du sitter på fasiten til hvilke menn hetrofile kvinner finner attraktiv?  Da må jeg dessverre skuffe deg. Jeg er en hetrofil kvinne som ikke er i nærheten av å "synes denne mannen er fin",

Du skjønner vel budskapet mitt. Er det virkelig nødvendig å si at en person er «heslig»? På hvilket grunnlag si noe så stygt.

 

Og nei, Ragde er ikke «en fest»…

Endret av Motelvibes
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (På 27.1.2023 den 22.27):

Kommentaren til Ragde var ikke så fin. Man må jo nesten være lesbisk for å ikke synes at han er fin. 

Man trenger absolutt ikke være lesbisk for å ikke synes at han er fin!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (10 timer siden):

Man trenger absolutt ikke være lesbisk for å ikke synes at han er fin!

Neida, men du skjønner vel hva jeg mener? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sparer opp episoder, enda ikke sett. Gleder meg så masse å se. Er det noen nye og gøye med i år? Jeg husker kun Maurstad (fantastisk familie) og Mayo abu.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...