Gå til innhold

Sofa.., ny runde


Østkantgutt1913

Anbefalte innlegg

Innsidenut skrev (På 17.2.2022 den 20.06):

Jeg så Rob sin snap på mandag tror jeg det var. Og da var tv2 hjemme hos de og filmet til sofa. 6 timer var de der. Og de ble ikke med i ett sekund engang. 


Må jo være noe «galt» med de? Sier de for mye useriøst? Oppfører de seg uprofesjonelt og bare tuller eller er de rett og slett helt udugelig hele gjengen? Jeg hadde virkelig gledet meg til denne sesongen nettopp pga Rob. Også blir de så og si aldri vist. De gangene de har vært med har det bare vært et par minuttet. 

Jeg hadde forventet å få se mer av Rob og hans familie, men så langt har det vært lite. Og det som har kommet har verken vært særlig morsomt eller interessant. Kan godt være at de sier mye tull, eller at de har meninger som er helt i grenseland. Ikke godt å si. Selv Martine og hennes litt nedsnødde kjæreste er mer morsomt enn Rob og hans familie. 😁

Uansett, i forrige episode kom det en helt ukjent Youtuber inn fra sidelinjen for å si noe om serien 'Pørni'. Kan ikke si jeg var særlig imponert over det som kom derfra. Takk og pris for ekteparet Bollestad, Mari Maurstad og hennes familie, Lilli og søsteren, Vålerenga-gutta samt Charter-Hilde og broren. De er virkelig morsomme.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 hours ago, NordicViking said:

Mari Maurstad og hennes familie var med i God Morgen Norge for rundt 2 uker siden. Da tok de "hvit fiskesuppe-sangen" på sparket i studio.  😄

https://www.tv2.no/v/1727167/

 

Jeg vil bli adoptert av denne familien. Mari, du har ikke lyst på en datter til å komplementere flokken? 👋

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når Vendela sier at "Alle elsker David" er superkjedelig, uinteressant og dårlig tv, hva er egentlig Petter + Vendela da? 🙈

  • Liker 22
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol79 skrev (På 18.3.2022 den 0.19):

Når Vendela sier at "Alle elsker David" er superkjedelig, uinteressant og dårlig tv, hva er egentlig Petter + Vendela da? 🙈

Satt og tenkte akkurat det samme 🤣🙈 Er jo det samme konseptet.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prelunia skrev (På 20.3.2022 den 12.53):

Satt og tenkte akkurat det samme 🤣🙈 Er jo det samme konseptet.

Jeg la også merke til den kommentaren 😅🙈 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sesongen over allerede etter 10 episoder? Ser at det ikke er satt opp 'Sofa' på TV2s programoversikt nå på torsdag, og heller ikke neste torsdag.  :klo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (4 timer siden):

Er sesongen over allerede etter 10 episoder? Ser at det ikke er satt opp 'Sofa' på TV2s programoversikt nå på torsdag, og heller ikke neste torsdag.  :klo:

Ja de sa det var sesongavslutning forrige uke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Sol79 skrev (På 18.3.2022 den 0.19):

Når Vendela sier at "Alle elsker David" er superkjedelig, uinteressant og dårlig tv, hva er egentlig Petter + Vendela da? 🙈

Og nå kommer bryllupet deres i egen serie og🫢

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertestein skrev (På 10.6.2022 den 20.30):

Og nå kommer bryllupet deres i egen serie og🫢

Hadde vært så gøy om hun ble konfrontert ang det. Petter er morsom på tv, men Vendela er utrolig kjedelig.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Anne B. Ragde, Terje Sporsem, Espen Lervaag og Vita og Wanda, er noen av de nye deltakerne i fjerde sesong av 'Sofa', som har premiere 19. januar på TV 2. Flere av de "gamle" deltakerne er m.a.o. byttet ut.  (TV2)

Endret av NordicViking
Feilstavet ord
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (8 timer siden):

Anne B. Ragde, Terje Sporsem, Espen Lervaag og Vita og Wanda, er noen av de nye deltakerne i fjerde sesong av 'Sofa', som har premiere 19. januar på TV 2. Flere av de "gamle" deltakerne er m.a.o. byttet ut.  (TV2)

Anne B. Ragde...kan jo bare bli suksess! 🤩

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krutthøna skrev (11 minutter siden):

Anne B. Ragde...kan jo bare bli suksess! 🤩

Elsker den dama!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maurstad-familen er fortsatt med! :D Kanskje Malin dukker opp (hun har blitt sammen med Stinius og bor visst med han i huset der midlertidig).

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Da er ny sesong i gang 😁 Skal ikke røpe noen detaljer, men tror én og annen vil utmerke seg :knegg: Bare en tanke.. 👇

Spoiler

Mulig jeg bare er kjip, men de kunne stått over Niklas og Benjamin denne sesongen... 🙈 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

You'reNothingToMe skrev (51 minutter siden):

Vita og Wanda er kule 😊

De har så fin stue! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...