Gå til innhold

Sofa.., ny runde


Østkantgutt1913

Anbefalte innlegg

Gjest Humoristen
lsklars skrev (På 17.12.2020 den 20.19):

Jo, mener dette gikk på NRK. 

Tv2 må selvfølgelig gjøre om litt og pusher inn de sedvanlige c og d kjendisene,  da gidder ikke jeg se på 

Er TV2 redd for ordinære folk? HElt enig... kjendisene er kjedelige, de gråter på de rette stedene og det ... nei. Det var mye bedre på NRK med vanlige folk. De hadde gjort veldig bra casting der, synd man ikke kan si det samme om TV2. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Humoristen
Sol79 skrev (1 time siden):

Filmer de ikke selv da? 

Nei det er satt opp kamera i rommet som filmer de, og de får litt tips om hva de bør snakke om eller hva de bør fokusere på for eks, som neglene til Tomine Harket når hun laget mat i 4stjernes middag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Humoristen
MaleficentAurora skrev (På 20.3.2021 den 8.20):

Ser faktisk ikke problemet med at Abu og Mayoo viser at de har et godt og solid vennskap. Enkelte slår med tanken at de må visst være "homofile" bare på grunn av det🤦‍♀️ 

Uansett.. 

Årets sesong vært helt greit. Får minus trekk på Vendela og Petter, Fru Numme og venninna si. De hadde absolutt ingenting i serien å gjøre. Det ble for mye klissete å overdrevelse med kjærlighet, meningsløst våseri.

Håper for sesong 2 blir litt bedre med ett par endringer. Adam Schjølberg må ikke taes ut ettersom han faktisk er en original cast fra NRK. Niklas Baarli  og Benjamin har gjort gode figurer. Flere homofili par hadde ikke gjort meg noe. Abu og Mayoo må definitivt taes med videre. De har så mange gode gullkorn at man får seg god latter for hver gang.

Abu og Mayoo er veldig morsomme hahaha... Adam og hun med den breie dialekta også. Jeg ler mer av dialekten hennes fordi den er så herlig enn hva hun sier ha ha... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humoristen skrev (14 minutter siden):

Er TV2 redd for ordinære folk? HElt enig... kjendisene er kjedelige, de gråter på de rette stedene og det ... nei. Det var mye bedre på NRK med vanlige folk. De hadde gjort veldig bra casting der, synd man ikke kan si det samme om TV2. 

 C og d Kjendiser som ser på andre c og d Kjendiser. 

Bra tåpelig greie 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Sol79 said:

Filmer de ikke selv da? 

De har et kamerateam som setter opp kameraene og som sitter i naborommet mens deltakerne ser på tv. Som Humoristen sier så får de instrukser om hva de skal snakke om slik at de kan klippe sammen at flere snakker om det samme, men fra forskjellige perspektiver.

Anonymkode: 59041...6d4

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dømte «konseptet» nord og ned og trodde det kom til å bli kjempe kjedelig å følge med på, men det er jo faktisk sykt morsomt..!🤣 Ser for meg at det blir et par utbyttinger om det blir en sesong til, men håper Adam, Jorunn, Abu og Mayoo blir værende🤩

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ELSKER Tv2 sin Sofa. Har sett alle episodene som har gått nå to ganger, enkelte tre ganger for å se med datteren min. Kjempegøy 😁

Anonymkode: 34fcb...fe9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomste var vel Mayo og Abus kommentar om Shaman Durek 😂😂

Liker sofa, og synes det er trist når noen her kaller Alexander for dum, synes ikke han virker dum. 

Anonymkode: 87507...9db

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli

Jeg synes det ødelegger programmet at kjendisene får beskjed om hva de skal snakke om jeg, at de får tema og spesifikke spørsmål.

Jeg driter jo i hva de folka mener om neglene til Tomine? Alle mener det samme uansett. Hadde vært mer artig om kjendisene snakket om det som interesserer dem for det er jo DA man får et variert program!

Når alle skal snakke om neglene til Tomine så... blir det jo 5 minutter med det samme... "ekkelt bla bla bla, så lange bla bla bla, hvordan klarer hun å lage mat med de bla bla bla" x 5... Finnes jo ikke interessant. Hadde ett par sagt "æsj lange ekle negler" og noen andre sagt "så mye søl på benken" og et tredje par sagt "jeg hørte at Tomine har ligget med en av bandkompisene til faren sin" så hadde det vært bedre enn at alle sier det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Morsomste var vel Mayo og Abus kommentar om Shaman Durek 😂😂

Liker sofa, og synes det er trist når noen her kaller Alexander for dum, synes ikke han virker dum

Anonymkode: 87507...9db

Javel så synes du vel det. Men nå har det seg slik at det er faktisk sånn han framstiller seg. Hans uvitenhet går i takt med dumheten. Mens Martine må da forklare han med en teskje så og si hver eneste gang. Og det blir slitsomt i lengden. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MaleficentAurora skrev (1 minutt siden):

Javel så synes du vel det. Men nå har det seg slik at det er faktisk sånn han framstiller seg. Hans uvitenhet går i takt med dumheten. Mens Martine må da forklare han med en teskje så og si hver eneste gang. Og det blir slitsomt i lengden. 

Okei, nå dreit jeg meg ut litt her.. Jeg trodde Alexander var kjæresten til Niklas, derfor reagerte jeg litt 😂 Martines kjæreste ja.. Ja den kan jeg skjønne. 

Anonymkode: 87507...9db

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Okei, nå dreit jeg meg ut litt her.. Jeg trodde Alexander var kjæresten til Niklas, derfor reagerte jeg litt 😂 Martines kjæreste ja.. Ja den kan jeg skjønne. 

Anonymkode: 87507...9db

Benjamin er kjæresten til Niklas og han digger jeg. Har blitt fan av podkasten deres. Hahahaha, ja det er lett å misforstå når man ikke er helt på nett😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Martine og Alexanders allmennkunnskaper er ikke mye å skryte av.

Alexander: Har Australia hovedstad?

Alexander: Australia er ikke et land, er det det?

Martine: Er det New Zealand?

 

Anonymkode: 73227...2ad

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir både svett å matt av Alexander😫

For en ræva avslutning på første sesong med at Vendela og Petter ble fjortiss under dyna🤢

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Trynefaktor

Alexander da.. Geografi var du ikke så god i. Vietnam,Asia, Kina. Hvordan var dette igjen?
 

Ikke så lett det der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Liker sofa, og synes det er trist når noen her kaller Alexander for dum, synes ikke han virker dum

Anonymkode: 87507...9db

Har du sett kveldens episode? Den viser hvorfor mange synes han ikke er den skarpeste kniven i skuffen.

Anonymkode: a2741...fbb

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mkigjen skrev (1 time siden):

Åhh herregud, har Alex og Martine fullført grunnskole?

Ja, man kan saktens lure. I dag var de virkelig på hugget.... særlig Alex. TV2s klipping kan sikkert diskuteres, men han framstilles jo som direkte kunnskapsløs. 

Anonymkode: a2741...fbb

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...