Gå til innhold

Sofa.., ny runde


Østkantgutt1913

Anbefalte innlegg

Var det bare jeg som reagerte på Abu og kompisen? De disset utseende til en av de vi fikk se på TV. Hvorfor er det med? 

Jeg elsket Sofa på NRK, hvor hele sjarmen var at det var helt vanlige folk. 

Anonymkode: 3d431...6f3

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Petter og Vendela er så sykt klisjete å se på. Virker som dem bare måå overdrive denne kjærligheten mellom dem. 

- "Åh jeg elsker deg Vendela"

- "Jeg elsker deg også"

Kyss kyss

Jada, jeg blir så rørt av dere. Slutt nå. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mayoo har man jo sett før! I Paradise Hotel 2015(?). Han hadde så mange morsomme utsagn:

Mayoo Indiran må vel sies å være «årets sitatmaskin» på Paradise Hotel.

Ett av årets mest minneverdige setninger er helt klart denne:

«Livet er et lære, man må alltid lære».

Vi likte også veldig godt denne uttalelsen:

«Alle vet at jeg er en forholdsgutt, så jeg leter etter en kvinne jeg kan avslutte livet mitt med».

https://www.klikk.no/underholdning/arets-12-beste-oyeblikk-fra-paradise-hotel-4602069

 

Anonymkode: ee602...00a

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (9 timer siden):

Orker ikke se på, men den australske "sofa" er bra og verdt å se. 

Og hvor kan man se den? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vampyrina skrev (16 minutter siden):

Og hvor kan man se den? 

Googlebox Australia ser jeg bare klipp av på Facebook, men heller det lille derfra enn det som presenteres på norsk TV

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Mayoo har man jo sett før! I Paradise Hotel 2015(?). Han hadde så mange morsomme utsagn:

Mayoo Indiran må vel sies å være «årets sitatmaskin» på Paradise Hotel.

Ett av årets mest minneverdige setninger er helt klart denne:

«Livet er et lære, man må alltid lære».

Vi likte også veldig godt denne uttalelsen:

«Alle vet at jeg er en forholdsgutt, så jeg leter etter en kvinne jeg kan avslutte livet mitt med».

https://www.klikk.no/underholdning/arets-12-beste-oyeblikk-fra-paradise-hotel-4602069

 

Anonymkode: ee602...00a

Å neiiii:( Er det han??

Anonymkode: d524d...bb8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke Mayo hardbarka kriminell? 

Flott å finne en kvinne å avslutte livet med da...  🙄🤣

Anonymkode: bf7a4...df8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære NRK. Plis ta Sofa tilbake 🙏 

Denne TV2 sheeeendisversjonen er rimelig trasig (.. og veldig staget og forhåndsplanlagt)

Endret av Oktnxbye
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterende program som kaster bort tiden min, dørgende kjedelig med D-kjendiser.. Fatter ikke at det lages så dårlige programmer som de stapper i trynet på folk og omtrent tvinger meg til å se på

Anonymkode: 4910d...2b4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsket gamle Sofa, denne runden holdt jeg ut 5 min. Hvorfor skal alt som er bra dummes ned? Det var det samme med Big Brother (ikke at de første var genier, men det var ganske vanlig ungdom) og Robinson; det ble dummere for hver sesong, og nå er det snart bare Paradise og dets like igjen.

71 grader nord har jeg aldri sett på, men er det sånn der også, eller har det holdt seg fordi de fortsatt velger ut normalt oppegående mennesker? Ser bort fra «kjendis»-versjonen. Det har jo blitt en egen bransje å være C-kjendis som er med på ulike realitykonsepter. Snart får de egen linje på høgskulen i Volda 😄Bachelor i kjendiseri.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Irriterende program som kaster bort tiden min, dørgende kjedelig med D-kjendiser.. Fatter ikke at det lages så dårlige programmer som de stapper i trynet på folk og omtrent tvinger meg til å se på

Anonymkode: 4910d...2b4

Du velger vel selv hva du vil bruke tiden din på? Slå det av eller bytt kanal. Herregud!!

Anonymkode: cba68...5ea

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at folk gidder å se uinteressante c og d kjendiser sitte å se på tv og fjolle..

Få det tilbake på NRK med vanlige mennesker 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tantadi skrev (På 29.1.2021 den 10.48):

Abu og Mayo🤣🤣🤣 Bernt Hulsker🤣🤣 Adam🤣 Resten😏

Bernt Hulsker virker så trivelig og engasjert.

Fikk nesten sjokk da jeg googlet ham og fant en masse negative artikler om da han var fotballspiller, virker som om mange mener han var en forferdelige usympatisk og slem person, skjønner det ikke.

https://www.nrk.no/sport/fotball/--dr.-jekyll-_-mr.-hyde-1.3279066
 

«Bernt Hulsker har fått eit stempel som bøllete og usympatisk på fotballbana.

http://dundersalt.blogspot.com/2009/05/bernt-hulsker-toppscoreren-ingen-liker.html?m=1
 

«Det skal en del til for at en fotballspiller skal trone øverst på hatlista til motstandernes supportere.»

«ufin oppførsel, stygg spillestil, syting og klaging til dommeren og generell klysefaktor. Tippeligaens toppscorer Bernt Hulsker passer inn i alle kategoriene og vel så det.»

Anonymkode: 8f61c...999

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lsklars skrev (2 timer siden):

Skjønner ikke at folk gidder å se uinteressante c og d kjendiser sitte å se på tv og fjolle..

Hvis de er så lite kjent for dere så er det jo bare å late som det er vanlige folk da? Da blir det den Sofaen dere ønsker. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som var morsomme her var jo Adam og Abu! Ingen av de andre hadde noe å komme med. Digger at Lilli Bendriss er med da.

Anonymkode: e9443...f33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

De som var morsomme her var jo Adam og Abu! Ingen av de andre hadde noe å komme med. Digger at Lilli Bendriss er med da.

Anonymkode: e9443...f33

Morsom latter på han typen hennes 🤣

Anonymkode: 85969...a2a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...