Gå til innhold

Farmen kjendis 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hva er viktig for å gjøre et godt inntrykk inne på Farmen egentlig? Synes omtrent alle deltakerne får kritikk her inne. Enten er man for streng, sutrete eller kjedelig 😅


(Vurderer nemlig å takke ja til å være med på farmen kjendis i år, men alle  meningene om deltakerne her inne skremmer vettet av meg.  Jeg er en offentlig profil. Men har ikke vært med på reality før. Og frykter mest å lese masse stygge kommentarer om meg selv på nett i etterkant av en slik deltakelse). 

Anonymkode: 7771c...9c1

Ikke bruke bruke ET metoden. Sutring og syting er lite heldig. 😅

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er Eli Kari egentlig så moderlig og omsorgsfull som hun selv snakket om i første episode? Synes det var så rart at hun helt avfeide John Arne sin side i saken hver gang hun snakket med Espen om det

Anonymkode: 5108c...621

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at folk gidder å lete etter alt mulig negativt å skrive om....

Prøv heller å fokusere på det dere liker ved Farmen og deltagerne...🤘🏻Det er da fine folk der, og selv om det er lov å mislike noen så trenger en jo ikke bruke all energien på de....
 

Selv gleder jeg meg veldig til å se Øde snakke med grisene på deres språk...😅😂

Anonymkode: 3503b...396

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveli skrev (1 time siden):

Kine, litt anonym fordi hun ikke får skjermtid.

Litt anonym? Har hun sagt eller gjort noe nevneverdig der inne så langt?

Anonymkode: c63f5...d5d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det ikke an å få sett tidligere sesonger av kjendisfarmen på sumo? finner ikke det 😕 Er helt hekta

Anonymkode: 25a8b...8bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Litt anonym? Har hun sagt eller gjort noe nevneverdig der inne så langt?

Anonymkode: c63f5...d5d

Det kan vi jo ikke vite, siden hun blir vist  særlig mye. 

Anonymkode: c164d...d41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sisi00 skrev (På 25.1.2021 den 17.58):

Ikke de mest spennende utfordrerne akkurat, men kan bli interessant å se Øde kommunisere med Charter-Hilde😉 (og ut fra hva jeg har hørt om Torpet så skulle jeg nesten ønske Øde fikk møte Mira...😅
 

Ja til begge deler! Kan bli artig😁

Endret av Elaine Marley
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Det er mange som har kommet seg veldig godt ut av Farmen - denne sesongen er det først og fremst Øde til nå som kommer til å bli hele Norges Øde og få solgt malerier som faen, men også Terje synes jeg kommer godt ut av det selv om han ikke har helt min type humor, og så virker damene bra, men mange av dem er litt anonyme til nå.

Tidligere har bl.a. Petter og Lothepus fått veldig økt popularitet blant folket. 

Ikke vær sutrete, grinete, maktsyk osv.. de som kommer best ut av det er ganske joviale og lugne folk som ikke spiller og konspirerer så mye, som bare vil ha det gøy og bli kjent med nye folk. Og som står på litt og ikke ødelegger ukesoppdrag. Har du en personlighet i tillegg som i at du er morsom og interessant å se på, så blir du superkjendis av dette og du vil få overveldende positiv respons som bare gjør deg glad.

 

En liten spoiler alert til dere: TV 2 har - av uante grunner, kanskje det var en glipp - postet på Facebook hvem de to utfordrerne er. Så hold dere unna face om dere følger TV 2 og ikke vil vite.. 

Anonymkode: 170ce...dab

Takk for mange gode tips☺️
Jeg hadde ikke blitt med for å vinne, mer for å bli kjent med nye folk og prøve noe nytt. 😁 Men bare tanken på at andre skal se på etterpå er utrolig skummel..😳😅

Anonymkode: 7771c...9c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Det skal godt gjøres å bli likt av alle. Er man med på slike programmer vil alltid noen kritisere ett eller annet, men så lenge man oppfører seg som folk så kommer man langt. Se på hvem som er blitt godt likt i tidligere sesonger av både kjendis og vanlig farmen og let etter fellestrekk. Da vil du vel fort klare å se om du kan bli en av dem. 

Men om du ikke tåler kritikk er det nok lurt å holde seg unna i det store og hele, for helt fri går du nok ikke uansett. 

Anonymkode: 7e54c...4cc

Ja dette har jeg tenkt en del på. Er det noen spesielle sesonger jeg burde se på? Jeg har ikke fulgt med så mye på Farmen tidligere år, bare litt her og der. Årets sesong har jeg sett alt av forsåvidt. Både kjendis og vanlig Farmen.

Anonymkode: 7771c...9c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apis skrev (20 timer siden):

Kjør på, husk og skrive 9c1 på skjorta som anonym kodespråk til oss her, så er vi heiagjeng 👏👏

Søte dere er! 💛🙈 Vi får se. Det er som sagt ikke sikkert det blir noe av. Er mye som skal vurderes før jeg bestemmer meg🙈 

Anonymkode: 7771c...9c1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg villt til å høre Hilde sine kommentarer om Lasse :ler: . Tipper hun blir rimelig mo og engasjert av han! :Nikke: 

Anonymkode: 8cc2f...988

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Øde: "Spa er et slags finere horehus" Jeg har ikke noe erfaring med det og har ikke noe i mot det" :ler: Og hva skulle vi gjort uten sidekick Terje med sine tolkninger :Knegg:

 

Anonymkode: 8cc2f...988

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spoiler

Skuffa over hvem som ble storbonde  denne uka....

Men det er enkelte ting som har potensiale til å bli veldig interessant og morsomt å se hvordan går😅

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Lasse og Trine i jakten på kjærligheten er så like 🤔

Anonymkode: f9ff7...427

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Synes Lasse og Trine i jakten på kjærligheten er så like 🤔

Anonymkode: f9ff7...427

Jaaaa. Det synes jeg også, ser 'henne' hele tiden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ja dette har jeg tenkt en del på. Er det noen spesielle sesonger jeg burde se på? Jeg har ikke fulgt med så mye på Farmen tidligere år, bare litt her og der. Årets sesong har jeg sett alt av forsåvidt. Både kjendis og vanlig Farmen.

Anonymkode: 7771c...9c1

De ser ut som er fjernet, men Torpets sesonger er fortsatt på Sumo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (3 timer siden):

De ser ut som er fjernet, men Torpets sesonger er fortsatt på Sumo.

Ja, de pleier å fjerne Farmen sesongene noen få uker etter det har gått på TV, pga personvern.

Men synes det er rart de gjør det med kjendisutgaven også. Forrige sesong ble fjernet uten forvarsel.

Har veldig lyst å se alle sesongene. Var mange forskjellige tvekamper i dem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galen King skrev (41 minutter siden):

Ja, de pleier å fjerne Farmen sesongene noen få uker etter det har gått på TV, pga personvern.

Men synes det er rart de gjør det med kjendisutgaven også. Forrige sesong ble fjernet uten forvarsel.

Har veldig lyst å se alle sesongene. Var mange forskjellige tvekamper i dem.

Synes også det er veldig rart at de fjerner Farmen, men ikke Torpet...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig leit å høre at Hilde hadde vært i bilulykke og skadet foten pga det. Hadde vært gøy å sett henne vært med videre men det blir jo gøy med Markus også :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...