Gå til innhold

Farmen kjendis 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

allesote skrev (7 timer siden):

Ja jaggu, der tok jeg feil! Utvannet dialekt da. Ikke noe særlig preg av nord-trønder i han. Kunne med tvil gått med på sør-trønder, men jeg var helt overbevist om at han var nordmøring!

Jeg er nordmøring, og Lasse snakker definitivt ikke sånn som meg. Synes ikke trønder-dialekta hans er utvannet heller, i allefall ikke så utvannet som sunnmørsdialekta til Riise 

Anonymkode: 8a01c...535

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hva er viktig for å gjøre et godt inntrykk inne på Farmen egentlig? Synes omtrent alle deltakerne får kritikk her inne. Enten er man for streng, sutrete eller kjedelig 😅


(Vurderer nemlig å takke ja til å være med på farmen kjendis i år, men alle  meningene om deltakerne her inne skremmer vettet av meg.  Jeg er en offentlig profil. Men har ikke vært med på reality før. Og frykter mest å lese masse stygge kommentarer om meg selv på nett i etterkant av en slik deltakelse). 

Anonymkode: 7771c...9c1

Det er mange som har kommet seg veldig godt ut av Farmen - denne sesongen er det først og fremst Øde til nå som kommer til å bli hele Norges Øde og få solgt malerier som faen, men også Terje synes jeg kommer godt ut av det selv om han ikke har helt min type humor, og så virker damene bra, men mange av dem er litt anonyme til nå.

Tidligere har bl.a. Petter og Lothepus fått veldig økt popularitet blant folket. 

Ikke vær sutrete, grinete, maktsyk osv.. de som kommer best ut av det er ganske joviale og lugne folk som ikke spiller og konspirerer så mye, som bare vil ha det gøy og bli kjent med nye folk. Og som står på litt og ikke ødelegger ukesoppdrag. Har du en personlighet i tillegg som i at du er morsom og interessant å se på, så blir du superkjendis av dette og du vil få overveldende positiv respons som bare gjør deg glad.

 

En liten spoiler alert til dere: TV 2 har - av uante grunner, kanskje det var en glipp - postet på Facebook hvem de to utfordrerne er. Så hold dere unna face om dere følger TV 2 og ikke vil vite.. 

Anonymkode: 170ce...dab

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Det er mange som har kommet seg veldig godt ut av Farmen - denne sesongen er det først og fremst Øde til nå som kommer til å bli hele Norges Øde og få solgt malerier som faen, men også Terje synes jeg kommer godt ut av det selv om han ikke har helt min type humor, og så virker damene bra, men mange av dem er litt anonyme til nå.

Tidligere har bl.a. Petter og Lothepus fått veldig økt popularitet blant folket. 

Ikke vær sutrete, grinete, maktsyk osv.. de som kommer best ut av det er ganske joviale og lugne folk som ikke spiller og konspirerer så mye, som bare vil ha det gøy og bli kjent med nye folk. Og som står på litt og ikke ødelegger ukesoppdrag. Har du en personlighet i tillegg som i at du er morsom og interessant å se på, så blir du superkjendis av dette og du vil få overveldende positiv respons som bare gjør deg glad.

 

En liten spoiler alert til dere: TV 2 har - av uante grunner, kanskje det var en glipp - postet på Facebook hvem de to utfordrerne er. Så hold dere unna face om dere følger TV 2 og ikke vil vite.. 

Anonymkode: 170ce...dab

Mimir og Per (Sandberg) i fjor gjorde et godt inntrykk, og ble gode venner på tross av politiske uenigheter.

Anonymkode: b3b24...87a

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ET klager. Han mener at to samarbeider. 

Han har vel selv laget en avtale med Thomas? 

Glasshus? 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på god morgen Norge nå, fytti rakker’n så ekkel ET er mot spesielt Lasse og JAR! Blir helt satt ut

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

https://www.tv2.no/underholdning/11901532/?fbclid=IwAR3MFVAF-y5WhiS5YdFFUEn1uvjqYuh4k8OtoqT-8ExSOv1SQ_HHYZYgfX8
 

"....Etter Farmen kjendis-exiten forteller Thoresen at han har ingen intensjon om å snakke ut med verken Riise eller Matberg.

– Nei, de er to ubetydelige mennesker i mitt liv. Jeg har ingen trang til det. De får stå for sine valg, og de kommer aldri til å være en del av mitt liv, så jeg har glemt dem allerede, sier han."
Anonymkode: fed79...6b9

Han benytter jo enhver anledning til å snakke om JAR, så glemt er han ikke 🤣

Anonymkode: 67d1d...78a

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Det er mange som har kommet seg veldig godt ut av Farmen - denne sesongen er det først og fremst Øde til nå som kommer til å bli hele Norges Øde og få solgt malerier som faen, men også Terje synes jeg kommer godt ut av det selv om han ikke har helt min type humor, og så virker damene bra, men mange av dem er litt anonyme til nå.

Tidligere har bl.a. Petter og Lothepus fått veldig økt popularitet blant folket. 

Ikke vær sutrete, grinete, maktsyk osv.. de som kommer best ut av det er ganske joviale og lugne folk som ikke spiller og konspirerer så mye, som bare vil ha det gøy og bli kjent med nye folk. Og som står på litt og ikke ødelegger ukesoppdrag. Har du en personlighet i tillegg som i at du er morsom og interessant å se på, så blir du superkjendis av dette og du vil få overveldende positiv respons som bare gjør deg glad.

 

En liten spoiler alert til dere: TV 2 har - av uante grunner, kanskje det var en glipp - postet på Facebook hvem de to utfordrerne er. Så hold dere unna face om dere følger TV 2 og ikke vil vite.. 

Anonymkode: 170ce...dab

Hold unna VG også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Markus Bailey, virker som en kjernekar, gleder meg.

Anonymkode: 50061...ef5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er mange som har kommet seg veldig godt ut av Farmen - denne sesongen er det først og fremst Øde til nå som kommer til å bli hele Norges Øde og få solgt malerier som faen, men også Terje synes jeg kommer godt ut av det selv om han ikke har helt min type humor, og så virker damene bra, men mange av dem er litt anonyme til nå.

Tidligere har bl.a. Petter og Lothepus fått veldig økt popularitet blant folket. 

Ikke vær sutrete, grinete, maktsyk osv.. de som kommer best ut av det er ganske joviale og lugne folk som ikke spiller og konspirerer så mye, som bare vil ha det gøy og bli kjent med nye folk. Og som står på litt og ikke ødelegger ukesoppdrag. Har du en personlighet i tillegg som i at du er morsom og interessant å se på, så blir du superkjendis av dette og du vil få overveldende positiv respons som bare gjør deg glad.

 

En liten spoiler alert til dere: TV 2 har - av uante grunner, kanskje det var en glipp - postet på Facebook hvem de to utfordrerne er. Så hold dere unna face om dere følger TV 2 og ikke vil vite.. 

Anonymkode: 170ce...dab

Det var nok ingen glipp, de har skrevet det på forhånd tidligere sesonger også. Tenker nok det trekker seere.

Anonymkode: e86f5...26d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trude.lutt skrev (55 minutter siden):

ET klager. Han mener at to samarbeider. 

Han har vel selv laget en avtale med Thomas? 

Glasshus? 

Pot, meet kettle.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje at ET blir så mislikt er at han sier sannheten og gjør til at glansbildet av andre slår sprekker?

Anonymkode: 08ca0...778

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hva er viktig for å gjøre et godt inntrykk inne på Farmen egentlig? Synes omtrent alle deltakerne får kritikk her inne. Enten er man for streng, sutrete eller kjedelig 😅


(Vurderer nemlig å takke ja til å være med på farmen kjendis i år, men alle  meningene om deltakerne her inne skremmer vettet av meg.  Jeg er en offentlig profil. Men har ikke vært med på reality før. Og frykter mest å lese masse stygge kommentarer om meg selv på nett i etterkant av en slik deltakelse). 

Anonymkode: 7771c...9c1

Det skal godt gjøres å bli likt av alle. Er man med på slike programmer vil alltid noen kritisere ett eller annet, men så lenge man oppfører seg som folk så kommer man langt. Se på hvem som er blitt godt likt i tidligere sesonger av både kjendis og vanlig farmen og let etter fellestrekk. Da vil du vel fort klare å se om du kan bli en av dem. 

Men om du ikke tåler kritikk er det nok lurt å holde seg unna i det store og hele, for helt fri går du nok ikke uansett. 

Anonymkode: 7e54c...4cc

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

allesote skrev (12 timer siden):

Ja jaggu, der tok jeg feil! Utvannet dialekt da. Ikke noe særlig preg av nord-trønder i han. Kunne med tvil gått med på sør-trønder, men jeg var helt overbevist om at han var nordmøring!

Han er tydelig nordtrønder. Hilsen sørtrønder.

Anonymkode: bd53c...0a1

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Espen er en hedersmann! Han er den ENESTE som turte å si fra om at lederstilen til den langhåra bakgårdsrampen var helt bak mål! Blir kjedelig uten Espen og bare kozemozeoverdozeiensovepozezyngerundtleirbåletkombayaaahåååvierzågladeatte! Men kan bli artig å se han på Torpet. Mira kommer til å fly i flint! :popcorn:

Anonymkode: eddf3...323

Han sa jo ikke fra. Før førstekjempevalget, da de drev på som verst i åkeren, så stod han jo bare og survet til kamerafolka - bak ryggen på Lasse. Det var først da han ble valgt at han kom trekkende med lederstilen. Ikke mye rakrygget å rederlig oppførsel på han der.

Anonymkode: bd53c...0a1

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mariiihøna skrev (3 timer siden):

Ser på god morgen Norge nå, fytti rakker’n så ekkel ET er mot spesielt Lasse og JAR! Blir helt satt ut

Å her er innslaget fra GMN.

https://www.tv2.no/v/1628162/?fbclid=IwAR3p9a3ZYypaLIlVUJeIY16CiNst7NJH6I_O9vpZpnJxlf_MAwkGDHnvFdk

Anonymkode: 67d1d...78a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Deltagerne opplever nok å være i en «boble» på Farmen, der følelser forsterkes, og stort og smått blåses opp på godt og vondt. 
Ikke glem at vi ser små glimt av dagene deres. 

Med tanke på det store engasjementet enkelte her viser, og alle karakteristikker, meninger og analyser som gjøres, så vil jeg tro dere er perfekte kandidater i Farmen-bobla - og deres personlighet ville hatt stor underholdningsverdi! 😅

Husk at alle mennesker har flere sider, og de fleste er veldig OK folk! Det blir litt urettferdig å glemme det. 😊

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg fikk med meg kommentarene, men samtidig så synes jeg ikke han rettet fokuset dit og sutret så mye som noen skal ha det til. Han fikk spørsmål som han svarte på, også snakket han først og fremst om hvordan han kunne ønske at Farmen ble regissert. 
Han hadde en ufin kommentar altså, men var da vel ikke så ufyselig? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en av utfordrerne som ryker denne uka eller kan begge få bli med videre? Er det vanlig tvekamp i tillegg på søndag? 

Ikke de mest spennende utfordrerne akkurat, men kan bli interessant å se Øde kommunisere med Charter-Hilde😉 (og ut fra hva jeg har hørt om Torpet så skulle jeg nesten ønske Øde fikk møte Mira...😅
 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...