Gå til innhold

Farmen kjendis 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg liker Lasse jeg! Mulig jeg er litt blendet av at han er trønder da, og den fascinerende kroppen🤷🏼‍♀️
 

Anonymkode: eaab6...b48

I stand corrected!

Endret av allesote
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

https://www.tv2.no/underholdning/11901532/?fbclid=IwAR3MFVAF-y5WhiS5YdFFUEn1uvjqYuh4k8OtoqT-8ExSOv1SQ_HHYZYgfX8

ET mener at det er Riise som står bak at han røk i dag 😂 At JAR og Lasse har konspirert om å få ut ET.  Altså, det er BARE sutring i den artikkelen der fra ET. Jeg blir seriøst FLAU på den mannens vegne 🙈  Et lite utdrag kommer her:

"....Etter Farmen kjendis-exiten forteller Thoresen at han har ingen intensjon om å snakke ut med verken Riise eller Matberg.

– Nei, de er to ubetydelige mennesker i mitt liv. Jeg har ingen trang til det. De får stå for sine valg, og de kommer aldri til å være en del av mitt liv, så jeg har glemt dem allerede, sier han."

Snakk om å være bitter, a? 😂 Videre står det b.la:

"...Jeg er egentlig litt glad for at jeg slipper å tilbringe en uke til med en forfengelig danseløve, sier han."  
OMG🤦‍♀️ Jeg er så HAPPY for at han er ute!!  

 

Anonymkode: fed79...6b9

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Er det bare meg, eller snakker program lederen til dem som om det var en barnehage hun leder? 🙈

Anonymkode: 77592...f8d

Hun er søt som sukker, så da virker det som.

Anonymkode: 50061...ef5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

allesote skrev (3 minutter siden):

Han er ikke trønder, han er nordmøring :P 

Nei han er trønder. Han er fra Verdal

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipphipp for Terje som ny programleder 👍🏼

Anonymkode: f3535...792

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Espen er en hedersmann! Han er den ENESTE som turte å si fra om at lederstilen til den langhåra bakgårdsrampen var helt bak mål! Blir kjedelig uten Espen og bare kozemozeoverdozeiensovepozezyngerundtleirbåletkombayaaahåååvierzågladeatte! Men kan bli artig å se han på Torpet. Mira kommer til å fly i flint! :popcorn:

Anonymkode: eddf3...323

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bøtteballetten skrev (24 minutter siden):

Nei han er trønder. Han er fra Verdal

Ja jaggu, der tok jeg feil! Utvannet dialekt da. Ikke noe særlig preg av nord-trønder i han. Kunne med tvil gått med på sør-trønder, men jeg var helt overbevist om at han var nordmøring!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Espen er en hedersmann! Han er den ENESTE som turte å si fra om at lederstilen til den langhåra bakgårdsrampen var helt bak mål! Blir kjedelig uten Espen og bare kozemozeoverdozeiensovepozezyngerundtleirbåletkombayaaahåååvierzågladeatte! Men kan bli artig å se han på Torpet. Mira kommer til å fly i flint! :popcorn:

Anonymkode: eddf3...323

Jeg er langt fra fan av Lasse. Liker ikke dialekten og utseendemessig er han langt fra min type. Men lederstilen hans har jeg virkelig ingen problemer med. 
 

Han lytter og gir klare beskjeder. Ja, det kan bli hett i toppen, men vil heller ha en som man lett kan lese humøret på enn en leder med tvetydig språk hvor man ser at det er noe, men svarer NEI, DET ER IKKE NOE!

 

Jeg har heller ikke vært i militæret, så jeg vet ikke hvordan det er der.

Anonymkode: 27ee6...923

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

allesote skrev (10 minutter siden):

Ja jaggu, der tok jeg feil! Utvannet dialekt da. Ikke noe særlig preg av nord-trønder i han. Kunne med tvil gått med på sør-trønder, men jeg var helt overbevist om at han var nordmøring!

Er enig i at det kan høres likt ut. Men kjente igjen noen uttrykk som han har som er typisk nordtrønder. Vil tro at dialekten blir litt uttynnet, for han jobber vel på Madla ?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke klaginga på lederstilen til Lasse? Hva skulle de gjort da? "Næh dette blir for tungt, vi gir opp da dere. Går inn og tar oss litt kaffe." Hæ?

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

allesote skrev (13 minutter siden):

Ja jaggu, der tok jeg feil! Utvannet dialekt da. Ikke noe særlig preg av nord-trønder i han. Kunne med tvil gått med på sør-trønder, men jeg var helt overbevist om at han var nordmøring!

Nei herlighet, hører da at han er fra Verdal og ikle fra nordmøre 🤣 Hører også meget godt at han ikke er fra sørtrøndelag

Anonymkode: 21370...299

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei herlighet, hører da at han er fra Verdal og ikle fra nordmøre 🤣 Hører også meget godt at han ikke er fra sørtrøndelag

Anonymkode: 21370...299

Jeg kan ikke si at jeg hører han er fra Verdal, men hører godt at han er fra Innherred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å kommentere utseende til damene: jeg personlig synes de ser smashing ut på farmen uten sminken. 😍

Anonymkode: 11f78...c07

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, avsporinger, personangrep, latterliggjøring, krenkende innlegg, brukerdebatt og svar til dette.

Elaine Marley, mod.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for sutring. Hvis Anniken var så imot Lasse sin lederstil hvorfor sa ikke hun noe? Alle snakker på vegne av henne. Og ikke unnskyld henne med at hun er så ung, for hun kan virkelig bite i fra seg...

Synes Lasse var super som storbonde! Satte krav, tydelige beskjeder og ikke noe drama. Folk vet ikke hvor hardt det er å være bonde! Han har selv vokst opp på gård så det er nok ikke bare militærbakgrunnen som påvirker ham, for han vet hva som må til for å få ting gjort.

Han gjorde ikke alt perfekt, men han var jo sjefen...😅🤷‍♀️

Anonymkode: 4c4d3...827

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er viktig for å gjøre et godt inntrykk inne på Farmen egentlig? Synes omtrent alle deltakerne får kritikk her inne. Enten er man for streng, sutrete eller kjedelig 😅


(Vurderer nemlig å takke ja til å være med på farmen kjendis i år, men alle  meningene om deltakerne her inne skremmer vettet av meg.  Jeg er en offentlig profil. Men har ikke vært med på reality før. Og frykter mest å lese masse stygge kommentarer om meg selv på nett i etterkant av en slik deltakelse). 

Anonymkode: 7771c...9c1

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva er viktig for å gjøre et godt inntrykk inne på Farmen egentlig? Synes omtrent alle deltakerne får kritikk her inne. Enten er man for streng, sutrete eller kjedelig 😅


(Vurderer nemlig å takke ja til å være med på farmen kjendis i år, men alle  meningene om deltakerne her inne skremmer vettet av meg.  Jeg er en offentlig profil. Men har ikke vært med på reality før. Og frykter mest å lese masse stygge kommentarer om meg selv på nett i etterkant av en slik deltakelse). 

Anonymkode: 7771c...9c1

Kjør på, husk og skrive 9c1 på skjorta som anonym kodespråk til oss her, så er vi heiagjeng 👏👏

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apis skrev (2 minutter siden):

Kjør på, husk og skrive 9c1 på skjorta som anonym kodespråk til oss her, så er vi heiagjeng 👏👏

Haha, jaaaa! Go 9c1!!👏👏

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva er viktig for å gjøre et godt inntrykk inne på Farmen egentlig? Synes omtrent alle deltakerne får kritikk her inne. Enten er man for streng, sutrete eller kjedelig 😅


(Vurderer nemlig å takke ja til å være med på farmen kjendis i år, men alle  meningene om deltakerne her inne skremmer vettet av meg.  Jeg er en offentlig profil. Men har ikke vært med på reality før. Og frykter mest å lese masse stygge kommentarer om meg selv på nett i etterkant av en slik deltakelse). 

Anonymkode: 7771c...9c1

Go for it! 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...