Gå til innhold

Farmen kjendis 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spoiler

Deilig!!!!!!!!!!!!!!!

Da blir helvete på Torpet next 😂

 

Anonymkode: 34acf...764

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Synes han var sur når de skulle øve inn det trikset 

Anonymkode: 25a8b...8bd

Ja, jeg reagerte også på det, syns han er litt vel kommanderende...men men damene er vel såre fornøyd med å bli løfta høyt i været 😂😋

Anonymkode: 3503b...396

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Nå ble jeg glad :)

Hadde blitt så skuffa om Terje hadde ryket fordi han tok en slik sjansen med å velge øksekast.

Bare dumt JA ikke er på Torpet, hadde blitt tidenes drama, men blir vel drama uansett, Espen klarer jo fint det selv.

Hvem vet, kanskje Linni og Mira klikker på Espen, men får se.

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Selvfølgelig fikk Espen manipulert seg til den ene grenen han hadde hatt sjans i 🙄Hadde klikka hvis han hadde vunnet 😤

 

Anonymkode: 06a18...fa0

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):
  Skjul innhold

Selvfølgelig fikk Espen manipulert seg til den ene grenen han hadde hatt sjans i 🙄Hadde klikka hvis han hadde vunnet 😤

 

Anonymkode: 06a18...fa0

Spoiler

Manipulerte seg til det synes jeg da ikke. Jeg liker heller ikke Espen, men Terje spurte han om hva han ville at Terje skulle velge og Espen hadde svart øksekast. Ikke manipulasjon det. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler
Spoiler

Nu kommer utfordrerne neste gang. Ser ut som det er charterHilde, men klarte ikke å se hvem mannen er..

 

Nå kommer utfordrerne neste gang. Ser ut som den ene er charterHilde...Klarte ikke å se hvem mannen er.

Anonymkode: 6eb1a...0df

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer hver eneste gang på at de står ute og vasker opp og pusser tenner og alt som man bruker vann til. 
Er dette som vannforsyning var i gamle dager, så er det drikkevnnet de skal fortsette å bruke av som er under
pumpa hvor de skyller og holder på og da renner alt de gjør med vann ned og tilbake igjen i brønnen og de
må drikke det videre i oppholdet.  :nei: 

Espen har nok store problemer med å forholde seg greit til autoriteter og derfor blir det så mye krøll fra han, tror jeg. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk så sabla lyst på syltelabber da Lasse skulle spise det 😂 Nå kjennes det lenge ut til jul :P 

Anonymkode: fed79...6b9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde egentlig ikke sagt noe på om oppdraget ikke ble godkjent jeg, den åkeren så jo ikke ut😅 og teppet var for kort, men tydeligvis trenger ikke ting være 100% da🤘🏻

Anonymkode: 3503b...396

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Jeg reagerer hver eneste gang på at de står ute og vasker opp og pusser tenner og alt som man bruker vann til. 
Er dette som vannforsyning var i gamle dager, så er det drikkevnnet de skal fortsette å bruke av som er under
pumpa hvor de skyller og holder på og da renner alt de gjør med vann ned og tilbake igjen i brønnen og de
må drikke det videre i oppholdet.  :nei: 

Espen har nok store problemer med å forholde seg greit til autoriteter og derfor blir det så mye krøll fra han, tror jeg. 

Det visste jeg ikke. Men siden de gjør sånn så tviler jeg på at det er som i gamle dager, for da regner jeg med de hadde fått beskjed om å ikke spytte og skylle ting der. :ler:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Syltelabber så bare kvalmt ut. Null kjøtt jo. :sjokkbla:

 

Ja, der fikk jeg respekt for Lasse. Tenk å spise det griseriet der!

 

Anonymkode: 36d0e...c03

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det bare jeg som syns Lasse begynner å bli litt småirriterende...🙈 Kameraet elsker virkelig å fokusere på kroppen hans da, og sikkert mange som er mer enn fornøyd med det😅 

Anonymkode: 3503b...396

Synes han bare er en spradebukk så vik helst ha han ut fort. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Håper Terje vinner!!👍

Anonymkode: d169f...59b

Det håper jeg også, men tror kanskje han går på en smell der siden det var det eneste Espen ønsket. Men håper virkelig Terje vinner. Synes Espen er en så ekkel fyr. 

Anonymkode: 67d1d...78a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trynefaktor
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det bare jeg som syns Lasse begynner å bli litt småirriterende...🙈 Kameraet elsker virkelig å fokusere på kroppen hans da, og sikkert mange som er mer enn fornøyd med det😅 

Anonymkode: 3503b...396

Han irriterer meg og. Virker som om han lett blir muggen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Lasse jeg! Mulig jeg er litt blendet av at han er trønder da, og den fascinerende kroppen🤷🏼‍♀️
 

Anonymkode: eaab6...b48

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...