Gå til innhold

Farmen kjendis 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette så da ut som en godbit ;) Aldri hørt om han før, men kjekk kar. 

Lasse Matberg, 34 år. 

Farmen Kjendis TV 2 Farmen Kjendis 2020

Anonymkode: 67d1d...78a

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mkigjen skrev (12 minutter siden):

Ihvertfall nok irriterende personligheter der inne

Det har du rett i. Men også en artig mix, som Øde Nerdrum, og hun som alltid skal diskutere, Sølje Bergman, for ikke å snakke om kverulanten Terje Sporsem. 

Anonymkode: 67d1d...78a

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal se Farmen Kjendis for første gang i mitt liv, kun på grunn av Lasse. 🥵

Anonymkode: a3fc3...967

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kine, Lasse og Øde? Snakker vi Å-kjendiser🙄? Anniken Jørgensen er det mest irriterende mennesket som har vært på TV, så selvsentrert som overhodet mulig🤮 Gleder meg til å se Terje☺️

Anonymkode: f4120...e3b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farmen, Juks | Satte hele «Farmen»-produksjonen i fare: - Får alvorlige konsekvenser (nettavisen.no)

Sånn søppel og dritt foregår sannsynligvis i samtlige sesonger av Farmen. Det er temmelig patetisk hvordan så mange deltakere  oppfører seg på denne måten. Samtidig som de samme deltakerne begynner å sutre og klage på grunn av "kjedelig mat" i nærmest samme sekund som de setter en tåspiss innenfor gården.    

:kaklehone:   

Anonymkode: 8ab38...b3b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Farmen, Juks | Satte hele «Farmen»-produksjonen i fare: - Får alvorlige konsekvenser (nettavisen.no)

Sånn søppel og dritt foregår sannsynligvis i samtlige sesonger av Farmen. Det er temmelig patetisk hvordan så mange deltakere  oppfører seg på denne måten. Samtidig som de samme deltakerne begynner å sutre og klage på grunn av "kjedelig mat" i nærmest samme sekund som de setter en tåspiss innenfor gården.    

:kaklehone:   

Anonymkode: 8ab38...b3b

Det er jo relativt old news. Og gjelder vanlige farmen som snart er ferdig- ikke kjendisfarmen som denne tråden handler om :)

 

(Ellers enig i poenget. Jeg fatter ikke at de ikke klarer å følge reglene i de få ukene de er der.)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at de avslørte for lenge siden at én spesifikk deltaker trekker seg etter kort tid pga sykdom. 

Anonymkode: 50ac2...603

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Synd at de avslørte for lenge siden at én spesifikk deltaker trekker seg etter kort tid pga sykdom. 

Anonymkode: 50ac2...603

Og en annen bare trakk seg fordi hen savnet hjemme.... det var vel hen som dro først.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Det har du rett i. Men også en artig mix, som Øde Nerdrum, og hun som alltid skal diskutere, Sølje Bergman, for ikke å snakke om kverulanten Terje Sporsem. 

Anonymkode: 67d1d...78a

Komiker, komiker Terje Sporsem.

Anonymkode: 50061...ef5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Emma* skrev (Akkurat nå):

 Og en annen bare trakk seg fordi hen savnet hjemme.... det var vel hen som dro først.

Beviser egentlig bare poenget mitt: 

En patetisk gjeng med sutrekopper...       

Anonymkode: 8ab38...b3b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har ikke Linni vært med før? 

Anonymkode: f9ff7...427

Jo, men nå skal hun på Torpet. 

Anonymkode: 67d1d...78a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Endelig" klarte TV2 å lure J.A.Riise på Farmen. Ifølge han selv har dem spurt nå mange ganger, men han har takket nei. Så jeg tipper at han får mye fokus der inne, og muligens får en omstridt kverulantrolle fordi han vet bedre. Det er han jo skapt for ettersom han er en en selvgod besserwisser av natur. 

Ellers så biter jeg meg merke i at Farmen 2021 inneholder mange ansikt som allerede har vært på Farmen Kjendis tidligere. Dét er tafatt. 

Ved første øyekast er min favoritt allerede Ida Fladen. Jeg liker henne. Pen og tvers igjennom flott jente! :) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (36 minutter siden):

"Endelig" klarte TV2 å lure J.A.Riise på Farmen. Ifølge han selv har dem spurt nå mange ganger, men han har takket nei. Så jeg tipper at han får mye fokus der inne, og muligens får en omstridt kverulantrolle fordi han vet bedre. Det er han jo skapt for ettersom han er en en selvgod besserwisser av natur. 

Ellers så biter jeg meg merke i at Farmen 2021 inneholder mange ansikt som allerede har vært på Farmen Kjendis tidligere. Dét er tafatt. 

Ved første øyekast er min favoritt allerede Ida Fladen. Jeg liker henne. Pen og tvers igjennom flott jente! :) 

Hvem har vært med tidligere?

Anonymkode: 67d1d...78a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen av de som er på Farmen som har vært m før. Men alle 3 på Torpet har det. Det er jo litt av konseptet m Torpet. At de 3 som starter der skal være tidligere deltakere....

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...