Gå til innhold

Farmen kjendis 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Øde har nok hatt en rimelig spesiell oppvekst, så kanskje ikke så rart at han er litt spesiell? ☺️ Syns han virker som en utrolig fin fyr og han er min favoritt så langt😀

Anonymkode: 3503b...396

Øde er favoritten min også så langt, håper at han blir en stund så vi kan bli bedre kjent med han, både han og Drillo datteren er mer A kjendis i min verden i kraft av bare opphavet, en div bloggere og instagram kjendiser er, Drillo datteren har jo hatt en grei egen karriere også og Øde kommer vi også sikkert til å høre mer fra.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Terje er min favoritt, digger den fyren! 

Anonymkode: eaab6...b48

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jon Arne og Espen T er begge rimelig irriterende så håper disse to ryker tidlig☺️ Han Lasse virker ålreit, men favorittene blant gutta er pr nå Øde og Terje. Litt usikker på hvem jeg heier på av damene enda..

Så forresten at Anniken la ut en story med Øde på insta i dag, så da har de tydeligvis fortsatt kontakt😊

 

Anonymkode: 3503b...396

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri likt John Arne Riise og har egentlig hatt et godt inntrykk av Espen frem til nå, uten at jeg har fulgt han så alt for mye. Men, i denne sms-skandalen,som jeg akkurat leste at han hadde blandet seg inn i, syns jeg faktisk Espen oppførte seg som en skikkelig drittsekk. Det var kleint av JAR å prøve å sjekke opp en haug med kjendisdamer, men dette var myndige damer og han trakasserte dem ikke. Det han gjorde var flaut, ikke ondt. Det at Espen sier at han ikke angrer på at han ga JARs private nummer til 8000 publikummere, at han ville gjort det samme igjen og at han ga JAR en unskyldning han ikke mente, gjorde at jeg nå sitter med et utrolig dårlig inntrykk av Espen! 

Anonymkode: 50ac2...603

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Øde har nok hatt en rimelig spesiell oppvekst, så kanskje ikke så rart at han er litt spesiell? ☺️ Syns han virker som en utrolig fin fyr og han er min favoritt så langt😀

Anonymkode: 3503b...396

Herlig type! Måtte le litt når han aldri hadde hørt om Aya Napa og lurte på om Terje tullet med han 😅 Vi trenger mangfold, og Øde er med å skape det.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Har aldri likt John Arne Riise og har egentlig hatt et godt inntrykk av Espen frem til nå, uten at jeg har fulgt han så alt for mye. Men, i denne sms-skandalen,som jeg akkurat leste at han hadde blandet seg inn i, syns jeg faktisk Espen oppførte seg som en skikkelig drittsekk. Det var kleint av JAR å prøve å sjekke opp en haug med kjendisdamer, men dette var myndige damer og han trakasserte dem ikke. Det han gjorde var flaut, ikke ondt. Det at Espen sier at han ikke angrer på at han ga JARs private nummer til 8000 publikummere, at han ville gjort det samme igjen og at han ga JAR en unskyldning han ikke mente, gjorde at jeg nå sitter med et utrolig dårlig inntrykk av Espen! 

Anonymkode: 50ac2...603

Helt enig..  Jeg synes også han gjør en dårlig figur på farmen , faktisk dårligere enn JAR, selv om han heller ikke imponerer stort. 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig positivt overrasket av Anniken så langt. Hun imponerer både med humør og ståpåvilje. 

Skulle ikke tro det er samme jenta som grein og sutra seg gjennom ørten episoder av "bloggerne"!

Anonymkode: b3b24...87a

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Veldig positivt overrasket av Anniken så langt. Hun imponerer både med humør og ståpåvilje. 

Skulle ikke tro det er samme jenta som grein og sutra seg gjennom ørten episoder av "bloggerne"!

Anonymkode: b3b24...87a

Skulle akkurat til å skrive det samme. Har fått et veldig godt inntrykk av henne på farmen hittil! 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulla25j skrev (2 minutter siden):

Skulle akkurat til å skrive det samme. Har fått et veldig godt inntrykk av henne på farmen hittil! 

Ikke sant?

Og så omsorgsfull mot Ida.

Anonymkode: b3b24...87a

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Øde har nok hatt en rimelig spesiell oppvekst, så kanskje ikke så rart at han er litt spesiell? ☺️ Syns han virker som en utrolig fin fyr og han er min favoritt så langt😀

Anonymkode: 3503b...396

Han døde som liten. Før han ble døpt. Han ble gjenopplivet etter en stund i bil,  på sykehus. Han ble kjent med faren som tenåring, og har ikke noe forhold til barndommen som andre har. Han har også Tourettes som faren. Så ja, han hadde en spesiell oppvekst. Det viktigste han lærte av faren var at han kan velge hvilken tid han lever i. 

Endret av SoWhat?
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ikke sant?

Og så omsorgsfull mot Ida.

Anonymkode: b3b24...87a

Anniken har vel slitt med sitt hun også, tror hun kjente seg veldig godt igjen. Som hun sa «så er det kjipt når man vil noe, men kroppen ikke vil det samme». Synes Anniken viste omsorg på en god måte og klarte å vise forståelse uten å dra det over på seg selv. Håper vi får se mer av denne siden av henne for den likte jeg! :)

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SoWhat? skrev (11 minutter siden):

Han døde som liten. Før han ble døpt. Han ble gjenopplivet etter en stund i bil,  på sykehus. Han ble kjent med faren som tenåring, og har ikke noe forhold til barndommen som andre har. Han har også Tourettes som faren. Så ja, han hadde en spesiell oppvekst. Det viktigste han lærte av faren var at han kan velge hvilken tid han lever i. 

Er det sant? Shit... Nå stakk samvittigheten meg no jævlig. Da trekker jeg tilbake det jeg skrev om han tidligere ettersom jeg har fått nye øyne å se med! :) 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (1 minutt siden):

Er det sant? Shit... Nå stakk samvittigheten meg no jævlig. Da trekker jeg tilbake det jeg skrev om han tidligere ettersom jeg har fått nye øyne å se med! :) 

🙂 uffda. Ja, alt er sant. De fortalte det selv på Skavland. Du kan se det på You Tube. Syns det er kult at så mange liker han. Han er jo litt arrogant når han sier at ferier er for underklassen  😄 men han er jo bare en utrolig god fyr.  Ser det jo veldig godt på blikket hans 🙂

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Trynefaktor
SoWhat? skrev (35 minutter siden):

🙂 uffda. Ja, alt er sant. De fortalte det selv på Skavland. Du kan se det på You Tube. Syns det er kult at så mange liker han. Han er jo litt arrogant når han sier at ferier er for underklassen  😄 men han er jo bare en utrolig god fyr.  Ser det jo veldig godt på blikket hans 🙂

Ja, han er fin. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært fan av JAR, men urifra det vi har sett til nå vil jeg heller ha ham videre enn Espen.

Anonymkode: b3b24...87a

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trynefaktor
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har aldri vært fan av JAR, men urifra det vi har sett til nå vil jeg heller ha ham videre enn Espen.

Anonymkode: b3b24...87a

Espen evnet å gi seg (og si unnskyld til Lasse) da, JAR trekker seg unna og sutrer.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...