Gå til innhold

Farmen kjendis 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Det er en Newfoundlandshund. I klippet harselerer Terje Sporsem med at Lasse hoppet uti for å redde den. Nuffer er gode svømmere og elsker vann.

Anonymkode: 357c6...582

Er det der en liten utgave av Anton de har fått på gården?

Hvem ble Storbonde og hvem ble 1 kjempe?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AthenaRavenLuna

Bra det ble John Arne og ikke Øde som ble førstekjempe. Og så håper Jeg John Arne taper, aldri likt den sjølgode klysa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thomas Felberg virker som en kjekk og trivelig kar.

Anonymkode: 50061...ef5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øde er helt herlig. Jon Arne er en ekstremt irriterende og selvhøytidelig sutrepetter. Espen er irriterende, men underholdende og han kan erte på seg en stein, så håper han blir der lenge. Vi trenger en som ypper til bråk der inne, ellers blir det fort kjedelig. Men ganske drøyt det han gjorde mot Jon Arne. Selv om den SMS-skandalen til Jon Arne var både flaut og idiotisk gjort.

Antivakser-dama tror jeg også kan bli ganske provoserende etterhvert. Hun virker ganske slitsom. Og Eli Kari virker utrolig snill og hyggelig. Har alltid likt henne.

Veldig trist at Ida måtte trekke seg, men jeg forstår det jo godt. Sliter med periodevis sterk svimmelhet (ikke krystallsyken) selv også og det er helt forferdelig. 

Endret av jukkapalme
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (2 minutter siden):

Veldig trist at Ida måtte trekke seg, men jeg forstår det jo godt. Sliter med periodevis sterk svimmelhet (ikke krystallsyken) selv også og det er helt forferdelig. 

Ja, det var synd, men jeg skjønner det ikke helt. Leste en artikkel med henne, at et anfall kunne vare 20-30 sekunder. Hun lå i sengen i flere dager og hun virket ikke svimmel da hun snakket med Anniken. Noen som har mer peiling på krysatllsyke enn meg her, som forstår dette bedre?

Anonymkode: 95fb5...7e3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang noen ikke gjør det slik som Riise ønsker, så trekker han seg unna og rister på hodet og sutrer, og er sur. Slitsom type. 

Anonymkode: 702bc...34e

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja, det var synd, men jeg skjønner det ikke helt. Leste en artikkel med henne, at et anfall kunne vare 20-30 sekunder. Hun lå i sengen i flere dager og hun virket ikke svimmel da hun snakket med Anniken. Noen som har mer peiling på krysatllsyke enn meg her, som forstår dette bedre?

Anonymkode: 95fb5...7e3

Krystallsyken oppleves så ulikt fra person til person. Man kan bli utslått etter krystallsykeanfall. Hodepine, energiløs, kvalm, feberfølelse, sensitiv for lyder ol. I tillegg kreves ofte behandling for å få krystallene ut av buegangen(e) de har kommet inn i. Å få ut krystallene er heller ikke alltid en enkel sak, og kan kreve mange behandlinger. Når man først får krystallene ut, kan det ta lang tid før man føler seg ok, og man kan i tillegg slite med at balanseorganet må trenes opp. 

Anonymkode: bcb89...7db

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker jo temmelig opplagt at JAR vil velge Espen som andrekjempe, noe annet vil vel være merkelig etter alt han har sagt..?! Hadde ikke gjort noe om en av de to røyk ut først ihvertfall🤞🏻Syns forresten Lasse taklet innblandinga fra Espen veldig bra der☺️ Mer modent enn JAR (selv om jeg kan skjønne at de begge blir irritert...)
Men jeg må le når jeg tenker på at JAR sa han var så opptatt av godt humør?!? han blir jo såååå fort sur og irritert😂
 

Anonymkode: 3503b...396

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ja, det var synd, men jeg skjønner det ikke helt. Leste en artikkel med henne, at et anfall kunne vare 20-30 sekunder. Hun lå i sengen i flere dager og hun virket ikke svimmel da hun snakket med Anniken. Noen som har mer peiling på krysatllsyke enn meg her, som forstår dette bedre?

Anonymkode: 95fb5...7e3

Jeg har krystallsyke. Det er sant at et anfall varer 20-30 sek.Men en kan føle seg svimmel (og kvalm) inn i mellom, og være redd for å utløse flere anfall, så det kan være godt å ligge helt stille en stund.Men jeg har aldri lagt i flere dager.Moderat aktivitet og turer i naturen hjelper meg.

Anonymkode: c2500...86f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har aldri likt John Arne Riise og har egentlig hatt et godt inntrykk av Espen frem til nå, uten at jeg har fulgt han så alt for mye. Men, i denne sms-skandalen,som jeg akkurat leste at han hadde blandet seg inn i, syns jeg faktisk Espen oppførte seg som en skikkelig drittsekk. Det var kleint av JAR å prøve å sjekke opp en haug med kjendisdamer, men dette var myndige damer og han trakasserte dem ikke. Det han gjorde var flaut, ikke ondt. Det at Espen sier at han ikke angrer på at han ga JARs private nummer til 8000 publikummere, at han ville gjort det samme igjen og at han ga JAR en unskyldning han ikke mente, gjorde at jeg nå sitter med et utrolig dårlig inntrykk av Espen! 

Anonymkode: 50ac2...603

Enig i at Espen oppførte seg som en drittsekk. Mannen var nesten dobbelt så gammel som Riise i tillegg. At han som 61-åring gir en falsk unnskyldning og sier til mediene at han ville gjort det igjen, viser vel at han fortsatt er en drittsekk. Aldri likt den mannen, og synes absolutt ikke han er morsom.
Synes det var tydelig i dagens episode at det ikke bare var Riise som irriterte seg over han, men at de var flere.

Anonymkode: d50b2...799

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Enig i at Espen oppførte seg som en drittsekk. Mannen var nesten dobbelt så gammel som Riise i tillegg. At han som 61-åring gir en falsk unnskyldning og sier til mediene at han ville gjort det igjen, viser vel at han fortsatt er en drittsekk. Aldri likt den mannen, og synes absolutt ikke han er morsom.
Synes det var tydelig i dagens episode at det ikke bare var Riise som irriterte seg over han, men at de var flere.

Anonymkode: d50b2...799

Espen har alltid vært en grinete og usympatisk type. Finnes ikke morsom.  Arrogant mot service ansatte er min personlige erfaring.

Anonymkode: cde34...bc7

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Krystallsyken oppleves så ulikt fra person til person. Man kan bli utslått etter krystallsykeanfall. Hodepine, energiløs, kvalm, feberfølelse, sensitiv for lyder ol. I tillegg kreves ofte behandling for å få krystallene ut av buegangen(e) de har kommet inn i. Å få ut krystallene er heller ikke alltid en enkel sak, og kan kreve mange behandlinger. Når man først får krystallene ut, kan det ta lang tid før man føler seg ok, og man kan i tillegg slite med at balanseorganet må trenes opp. 

Anonymkode: bcb89...7db

Ok,tusen takk for god forklaring :)

Anonymkode: 95fb5...7e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har krystallsyke. Det er sant at et anfall varer 20-30 sek.Men en kan føle seg svimmel (og kvalm) inn i mellom, og være redd for å utløse flere anfall, så det kan være godt å ligge helt stille en stund.Men jeg har aldri lagt i flere dager.Moderat aktivitet og turer i naturen hjelper meg.

Anonymkode: c2500...86f

Ok, tusen takk for svar :)

Anonymkode: 95fb5...7e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Øde. 😍

Håper JAR ryker. Makan til sutrete, arrogant type. 

Anonymkode: b82ec...faf

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Enig i at Espen oppførte seg som en drittsekk. Mannen var nesten dobbelt så gammel som Riise i tillegg. At han som 61-åring gir en falsk unnskyldning og sier til mediene at han ville gjort det igjen, viser vel at han fortsatt er en drittsekk. Aldri likt den mannen, og synes absolutt ikke han er morsom.
Synes det var tydelig i dagens episode at det ikke bare var Riise som irriterte seg over han, men at de var flere.

Anonymkode: d50b2...799

Han er 22 år eldre. Jar er 40,Espen 62. 
Nå er ikke jeg en racer i matte, men det dobbelte av 40 er ikke 62. 

Er ikke enig i at Espen er drittsekk, synes han har en god forklaring. 

John Arne Riise er en voksen mann, han får selv stå til ansvar for ting han har gjort. 

«John Arne la meg for hat fra dag én. Han er sur på meg for en greie jeg gjorde for 15 år siden, forteller Thoresen og referer til den mye omtalte «SMS-skandalen» til Riise i 2005.

 

For snart 16 år siden skapte Riise store overskrifter etter at det ble kjent at han hadde sendt samme sjekke-SMS til en rekke norske kjendiskvinner. Flere av kvinnene svarte med å kritisere fotballstjernen, som den gang var 24 år gammel. SMS-ene ble blant annet omtalt som trakasserende, og verre ble det da Riise selv feide det under teppet.

Det var imidlertid ikke bare kjendiskvinnene som reagerte på SMS-ene som ble sendt ut. Det gjorde også radioprofilen Espen Thoresen, som til Nettavisen omtaler hendelsen som «Norges første Metoo-sak».

Dette var forgjengeren til Metoo. Han sendte SMS til flere profilerte jenter som også hadde kjærester. En av dem var min venninne. Jeg fikk dermed tak i nummeret hans, og som en slags hevn startet jeg en aksjon mot John Arne Riise.»

 

https://www.nettavisen.no/livsstil/tv-bildene-viser-full-krangel-gamle-sar-rives-opp-mellom-john-arne-riise-og-espen-thoresen/s/12-95-3424072810

Anonymkode: 77e1b...c95

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var det episode i går også? Jeg fikk ikke sett den, men synd at Ida allerede er ute. Det ble ikke noe bading eller lettkledd Fladen i det hele tatt da? Skulle likt å sett henne bade.

Anonymkode: c63f5...d5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid hatt sansen for Toresen, helt siden XL på P3 på midten av nittitallet. JAR har jeg aldri likt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mest overrasket over hvor godt jeg liker Øde, jeg 😄. Så for meg en blærete kunstnertype som bare hadde hodet i skyene og var høy på seg selv, men han er jo virkelig en herlig type. Virker helt ærlig og troverdig når han snakker om ting han ikke har noe forhold til (som Ayia Napa....😆) og er ellers helt seg selv. Håper han blir en stund.
JAR er en stor sutrekopp som jeg aldri har hatt sansen for og jeg kommer nok ikke til å få det nå heller. Er enig i at Thoresen kan irritere på seg en gråstein, men det går an å ta det på en annen måte. Lasse ble også irritert på ET, men han tok det på en mye mer voksen måte og fikk en unnskyldning etterpå. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAR vil være førstekjempe fordi han vil ha ut noen. 
 

Jeg antar at det er Espen han vil ta ut, men hva hvis Espen velger kunnskap?

Anonymkode: 27ee6...923

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...