Gå til innhold

Farmen kjendis 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Digger Terje og Øde. JAR er uspiselig, bør vel ikke si sånt når jeg er fra Ålesund 😅 

Anonymkode: 28bab...706

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Espen er fryktelig irriterende. En liten fjott som tror han kan og vet alt. Usjarmerende oppførsel til de grader.

Anonymkode: d169f...59b

Enig! Forstår meg ikke på de som ikke klarer John Arne basert på de episodene som har vært nå. Espen er utrolig irriterende, og det ser man jo at flere deltakere irriterer seg over. Eksempelvis da han prøvde å overkjøre Lasse på båten. Jeg hadde klikket.

Anonymkode: 8c08c...c40

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Enig! Forstår meg ikke på de som ikke klarer John Arne basert på de episodene som har vært nå. Espen er utrolig irriterende, og det ser man jo at flere deltakere irriterer seg over. Eksempelvis da han prøvde å overkjøre Lasse på båten. Jeg hadde klikket.

Anonymkode: 8c08c...c40

Synes John Arne kommer bra ut av det jeg. I tillegg har det jo stått at Espen fortalte JA på farmen at det var han som sto bak sms-mobbingen i sin tid og at han ikke angret. (Han ga ut JA sitt private mobilnummer og ba flere tusen ta kontakt angående den likelydende meldingen som ble sendt flere jenter.)

Espen er en stor dust i mine øyne, finnes ikke morsom heller. JA virker som en snill og misforstått person.

Anonymkode: d169f...59b

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Digger Terje og Øde. JAR er uspiselig, bør vel ikke si sånt når jeg er fra Ålesund 😅 

Anonymkode: 28bab...706

Han der Øde Nerdrum, som visstnok er sønn av en kjendis. OK. Jeg sleit litt med personlighetstypen i første episode. Det er så tillaget. Falskt. Det er så wannabe Aune Sand hvor man skal fremstå som en typisk kreativ sjel som pakker seg i dype ord med et språk dem selv så vidt forstår, med et klesuttrykk som bare må bevise noe. Nærmest som en bransjepersonlighet/figur. Et image, hvor man har mistet litt bakkekontakt. 

Kanskje inntrykket mitt er feil, og at det kommer seg. Jeg kjenner han jo egentlig ikke ettersom han er sønn av en kjendis, så jeg lar tvilen komme han til gode akkurat nå. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (14 minutter siden):

Han der Øde Nerdrum, som visstnok er sønn av en kjendis. OK. Jeg sleit litt med personlighetstypen i første episode. Det er så tillaget. Falskt. Det er så wannabe Aune Sand hvor man skal fremstå som en typisk kreativ sjel som pakker seg i dype ord med et språk dem selv så vidt forstår, med et klesuttrykk som bare må bevise noe. Nærmest som en bransjepersonlighet/figur. Et image, hvor man har mistet litt bakkekontakt. 

Kanskje inntrykket mitt er feil, og at det kommer seg. Jeg kjenner han jo egentlig ikke ettersom han er sønn av en kjendis, så jeg lar tvilen komme han til gode akkurat nå. 

Nå er han sønnen til en av Norges mest kjente malere, så at du får Aune Sand-vibber av han er gjerne ikke så rart 😛

https://no.m.wikipedia.org/wiki/Odd_Nerdrum

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ctrl skrev (18 minutter siden):

Han der Øde Nerdrum, som visstnok er sønn av en kjendis. OK. Jeg sleit litt med personlighetstypen i første episode. Det er så tillaget. Falskt. Det er så wannabe Aune Sand hvor man skal fremstå som en typisk kreativ sjel som pakker seg i dype ord med et språk dem selv så vidt forstår, med et klesuttrykk som bare må bevise noe. Nærmest som en bransjepersonlighet/figur. Et image, hvor man har mistet litt bakkekontakt. 

Kanskje inntrykket mitt er feil, og at det kommer seg. Jeg kjenner han jo egentlig ikke ettersom han er sønn av en kjendis, så jeg lar tvilen komme han til gode akkurat nå. 

Øde både irriterer meg og morer meg. Irriterer meg litt fordi han elsker å være spesiell og er arrogant. Så typisk noen kunstnere! Samtidig er han god som gull og veldig naiv og snill. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Sønn av en kjendis ... Ikke hvilken som helst kjendis liksom men maleren Odd Nerdrum. Er nok ganske spesielt å vokse opp med ham som far og tror Øde er seg selv. Synes han virker fin jeg 😊

Anonymkode: d169f...59b

 

Turkis Sau skrev (1 minutt siden):

Nå er han sønnen til en av Norges mest kjente malere, så at du får Aune Sand-vibber av han er gjerne ikke så rart 😛

https://no.m.wikipedia.org/wiki/Odd_Nerdrum

Ja, jeg vet at han er sønn av Odd. Likevel en sønn av en kjendis, Øde var jo ikke særlig kjendis fra før av. 

At man er malere eller kreative sjeler er jo ikke synonymt med at man ha et pompøst språk for å eksistere, aka være Aune Sand. :)  Det blir så tillaget når alle kunstnere skal være slik som dette. Man må jo ikke det :) 

SoWhat? skrev (1 minutt siden):

Øde både irriterer meg og morer meg. Irriterer meg litt fordi han elsker å være spesiell og er arrogant. Så typisk noen kunstnere! Samtidig er han god som gull og veldig naiv og snill. 

God som gull er han. Bra type. Fremstiller han ikke som noe annet. Bare kicker på at han er liksom enda en maler/kunstner som konstant må sveve på en kunstnerisk tillaget sky i all verdens settinger. Bransjeskadet kanskje :) Litt irriterende å se på det faktisk når det er så konstant. Men så har jeg nettopp avsluttet en serie med Aune Sand og Alex Rosén, så kanskje jeg for anledningen er mett på slike typer ;) 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (1 minutt siden):

Bare kicker på at han er liksom enda en maler/kunstner som konstant må sveve på en kunstnerisk tillaget sky i all verdens settinger. Bransjeskadet kanskje :) Litt irriterende å se på det faktisk når det er så konstant. Men så har jeg nettopp avsluttet en serie med Aune Sand og Alex Rosén, så kanskje jeg for anledningen er mett på slike typer ;) 

Sannsynligvis.

Og skjønner du er litt mettet etter en serie med Aune Sand og Alex Rosén. Hadde jeg og vært 🤯😂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trynefaktor
Ctrl skrev (31 minutter siden):

Han der Øde Nerdrum, som visstnok er sønn av en kjendis. OK. Jeg sleit litt med personlighetstypen i første episode. Det er så tillaget. Falskt. Det er så wannabe Aune Sand hvor man skal fremstå som en typisk kreativ sjel som pakker seg i dype ord med et språk dem selv så vidt forstår, med et klesuttrykk som bare må bevise noe. Nærmest som en bransjepersonlighet/figur. Et image, hvor man har mistet litt bakkekontakt. 

Kanskje inntrykket mitt er feil, og at det kommer seg. Jeg kjenner han jo egentlig ikke ettersom han er sønn av en kjendis, så jeg lar tvilen komme han til gode akkurat nå. 

Han er jo sånn. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (9 minutter siden):

 

Ja, jeg vet at han er sønn av Odd. Likevel en sønn av en kjendis, Øde var jo ikke særlig kjendis fra før av. 

At man er malere eller kreative sjeler er jo ikke synonymt med at man ha et pompøst språk for å eksistere, aka være Aune Sand. :)  Det blir så tillaget når alle kunstnere skal være slik som dette. Man må jo ikke det :) 

God som gull er han. Bra type. Fremstiller han ikke som noe annet. Bare kicker på at han er liksom enda en maler/kunstner som konstant må sveve på en kunstnerisk tillaget sky i all verdens settinger. Bransjeskadet kanskje :) Litt irriterende å se på det faktisk når det er så konstant. Men så har jeg nettopp avsluttet en serie med Aune Sand og Alex Rosén, så kanskje jeg for anledningen er mett på slike typer ;) 

Jeg har tenkt at Øde roer seg med årene. At han vil sitte og humre over hvordan han var som 25 år. Den typen 🙂 selv om han alltid vil være spesiell på en mer avslappet måte.

Jeg liker Aune Sand, men han er litt sånn "håpløst tilfelle" Too much. Og Alex Rosén gir meg hodepine  😄

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trynefaktor skrev (5 minutter siden):

Han er jo sånn. :) 

Godt mulig. Likevel rart at alle i bransjen velger å være likens. Trodde kunstnere var opptatt av å være kreative, samt å skape noe nytt, og ikke kopiere hverandre ;) Og man trenger jo ikke se ut som en original maler inne på Farmen heller. Han hadde kommet langt i å ikle seg med Ulvang-klær han også som alle andre. :) 

SoWhat? skrev (Akkurat nå):

Jeg har tenkt at Øde roer seg med årene. At han vil sitte og humre over hvordan han var som 25 år. Den typen 🙂 selv om han alltid vil være spesiell på en mer avslappet måte.

Jeg liker Aune Sand, men han er litt sånn "håpløst tilfelle" Too much. Og Alex Rosén gir meg hodepine  😄

Ja kanskje. For øvrig ingenting galt med å være spesiell, bare du er spesiell på din måte. Blir verre når du er kronisk spesiell på lik linje med resten av bransjen. :) 

Jeg har i utgangspunktet ingenting imot Aune. Men det blir litt for mye, som du skriver. Og begeret mitt var fullt når jeg da så Øde på Farmen rett etterpå. Samme type. Samme spesielle atferd. Man bevisst lever opp til noe. 

Men jeg skal la Øde ligge nå. I alle fall til neste gang han provoserer meg :P 

En liten off-topic: Serien om Aune og Alex på Bleik (ligger på Sumo) går det fint an å se på. Aune var ikke too much, bare litt much, og Alex var overraskende jordnær. Bleik i seg selv representerte Norge på sitt aller beste. Så kan være verdt å se på :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Lasse er en helt utrolig hyggelig fyr. Svigermors drøm. 

Anonymkode: e8476...405

Han er min våte drøm! 

Anonymkode: 35358...144

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri hørt om Øde før, litt merkelig fyr, men fikk litt sansen for han også.  Håper han blir med noen uker. J.A. ut fortest mulig. Hvem jeg håper vinner tja ingen favoritt enda.

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det episoder mandag, torsdag og søndag? 

Anonymkode: bfa2b...f07

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Både Øde og Kine har berømte fedre. Jeg er verken kjent med kunstnerverden eller blant duskedamer, men de har visst bemerket seg på egenhånd de også.

Norge er tross alt et lite land.

Anonymkode: c63f5...d5d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt om dagens episode (episode 2 - førstekjempevalg): 

Spoiler

JAR kom inn med mottoet om at han skulle påvirke folket om hvordan dem så på han. Og så opptrer han som kronisk sytede der inne. Jaja, JAR :) Samtidig skal jeg innrømme at Espen T. er en irriterende type, så jeg skjønner han blir provosert også. Likevel kult gjort av JAR å foreslå seg selv som førstekjempe for å få ut en type som irriterer han, og for å få opp sin egen trivsel. Modig. Jeg likte det. Ta tak i problemene selv! 

Eli Kari velger da også JAR. Det er et rett valg basert på JARs henvendelse til henne. JAR vil i kamp pga sin trivsel, og da er valget egentlig enkelt når Eli Kari ikke vet selv og synes valget er knalltøft å ta. 

Blir det JAR mot Espen T. på søndag? ;) Hvis ikke, så skjønner jeg ingenting hva JAR driver på med. 

Ida måtte dra hjem pga krystallsyke. Hun har tidligere vært åpen om sine problemer. Trist at det ble slik... hun var jo en av attraksjonene for min del. Men overraskende er det dessverre ikke. Og når man da vet om Idas problemer, så er det i grunn rart at TV2 tar henne inn som deltager i det hele tatt. Hun sier jo selv at hun hadde forventet et anfall, men at det ikke skulle komme så tidlig. Med tanke på den fysiske og psykiske belastningen der inne angående arbeid, mat, psykisk spill, tvekamper osv så er det faktisk underlig at TV2 tar inn deltagere med helseutfordringer. 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trynefaktor
Ctrl skrev (23 minutter siden):

Godt mulig. Likevel rart at alle i bransjen velger å være likens. Trodde kunstnere var opptatt av å være kreative, samt å skape noe nytt, og ikke kopiere hverandre ;) Og man trenger jo ikke se ut som en original maler inne på Farmen heller. Han hadde kommet langt i å ikle seg med Ulvang-klær han også som alle andre. :) 

Ja kanskje. For øvrig ingenting galt med å være spesiell, bare du er spesiell på din måte. Blir verre når du er kronisk spesiell på lik linje med resten av bransjen. :) 

Jeg har i utgangspunktet ingenting imot Aune. Men det blir litt for mye, som du skriver. Og begeret mitt var fullt når jeg da så Øde på Farmen rett etterpå. Samme type. Samme spesielle atferd. Man bevisst lever opp til noe. 

Men jeg skal la Øde ligge nå. I alle fall til neste gang han provoserer meg :P 

En liten off-topic: Serien om Aune og Alex på Bleik (ligger på Sumo) går det fint an å se på. Aune var ikke too much, bare litt much, og Alex var overraskende jordnær. Bleik i seg selv representerte Norge på sitt aller beste. Så kan være verdt å se på :) 

Jeg ser ikke helt at han kopierer Aune jeg da, men om så var, heller en Aune-kopi enn enda en unggutt som kunne glidd rett inn i Paradise Hotel 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øde har nok hatt en rimelig spesiell oppvekst, så kanskje ikke så rart at han er litt spesiell? ☺️ Syns han virker som en utrolig fin fyr og han er min favoritt så langt😀

Anonymkode: 3503b...396

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...