Gå til innhold

Farmen kjendis 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Koser meg litt med dette nå i innetiden, selv om jeg i utgangspunktet ikke kjenner konseptet.

To ting - 

John Arne sin dialekt - han snakker jo som om han ikke har norsk som førstespråk en gang 🙈 hva har skjedd der? Han snakket vel mer normal Ålesund dialekt før? 

Lamaene 😂😂 De er med og nysgjerrige uansett hva folka driver med, som nede ved båten. Så ut som de nærmest var med på å dra den ut av vannet. Og om man prøver jage de vekk så spytter de 👌

Anonymkode: 13418...3cb

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JAR klarer ikke slippe det,  stadige stikk til Espen på Instagram. 
For en slitsom sutrekopp du er, John Arne. 

Anonymkode: 77e1b...c95

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Koser meg litt med dette nå i innetiden, selv om jeg i utgangspunktet ikke kjenner konseptet.

To ting - 

John Arne sin dialekt - han snakker jo som om han ikke har norsk som førstespråk en gang 🙈 hva har skjedd der? Han snakket vel mer normal Ålesund dialekt før? 

Lamaene 😂😂 De er med og nysgjerrige uansett hva folka driver med, som nede ved båten. Så ut som de nærmest var med på å dra den ut av vannet. Og om man prøver jage de vekk så spytter de 👌

Anonymkode: 13418...3cb

Dialekten til Signy Fardal er jo like rar. Hun er fra Sogndal men snakker en slags oslodialekt men på Farmen svinger hun litt innom sognedialekt når hun snakker med hun blonde værdama som jeg ikke husker navnet på akkurat nå🤭

Anonymkode: 7db39...5f8

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dialekten til Signy Fardal er jo like rar. Hun er fra Sogndal men snakker en slags oslodialekt men på Farmen svinger hun litt innom sognedialekt når hun snakker med hun blonde værdama som jeg ikke husker navnet på akkurat nå🤭

Anonymkode: 7db39...5f8

Hun har vel bodd på østlandet i ganske mange år, så det er ikke så rart. 

Anonymkode: b9ae9...bc2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

JAR klarer ikke slippe det,  stadige stikk til Espen på Instagram. 
For en slitsom sutrekopp du er, John Arne. 

Anonymkode: 77e1b...c95

Jeg skjønner ham faktisk. Espen fremstår som utrolig irriterende.

Anonymkode: d169f...59b

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg skjønner ham faktisk. Espen fremstår som utrolig irriterende.

Anonymkode: d169f...59b

Begge fremstår som utrolig irriterende 😂🙊🙈 Ikke hatt noe særlig forhold til Espen Thoresen før, men utfra hva som vises på tv, er han ikke helt min kopp med te :P 

Anonymkode: fed79...6b9

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 14.1.2021 den 21.11):

Heldigvis er smaken forskjellig 😊 Sympatisk og fin mann men overhode ikke sexy i mine øyne. Jeg liker faktisk ikke verken veldig høye eller veldig veltrente fyrer. Gi meg heller en på 1,80 som er 70 kilo 👍 Eller Øde for den saks skyld, hehe.

Anonymkode: d169f...59b

Lasse er vakker. Er sånn at jeg må se ekstra på han om han dukker opp på TV eller bilde 🙂 litt sånn nordisk Jason Momoa, selv om ingen slår sistnevnte.

Men. Om jeg skulle valgt mellom de  og Øde så hadde valget falt på Øde. Han får i sving både hodet og humor og jeg blir fascinert. Selv om han også har irritert meg litt. Men det gjør ingenting 😄

 

Endret av SoWhat?
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke en typisk farmen-seer, men jeg bare måtte følge med denne gangen
...av to grunner. Naturen er vakker!  :rodmer: Hihi...det kan være lamaene som lokker og drar.

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Jeg er ikke en typisk farmen-seer, men jeg bare måtte følge med denne gangen av to grunner. Naturen er vakker!  :rodmer: 

👍

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett på farmen før jeg heller, men ser på fordi Lasse er med 😍

Anonymkode: 77e1b...c95

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for personangrep, krenkende innlegg, brukerangrep, spekulasjoner og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Øde er bare helt fantastisk! 😂😍 elsker scenene med han. Håper han blir der lenge 😁

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snurrepurre skrev (26 minutter siden):

Øde er bare helt fantastisk! 😂😍 elsker scenene med han. Håper han blir der lenge 😁

Jaaa, han er bare helt nydelig🥰 Håper også at han blir der lenge!! Merker at jeg (ubevisst) ser etter han i alle klipp haha😅

Anonymkode: 3503b...396

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper han klarer å få sagt ifra at han ikke mente det han sa om at han synes det var spennende med å være kjempe da - fort. For EK lurte jo på å velge ham pga at han sa DET og til 'oss' sa han jo at han ikke hadde ment det. Hvis noen velger ham blir jeg sur, det kan faktisk ikke være lovlig engang. Hadde jeg vært diktator ville jeg gitt klar beskjed til tv2 at han skulle være fredet til finalen. Han behøver ikke vinne, men vi trenger en stor dose Øde nå.

Endret av Lawyam
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lawyam skrev (44 minutter siden):

Jeg håper han klarer å få sagt ifra at han ikke mente det han sa om at han synes det var spennende med å være kjempe da - fort. For EK lurte jo på å velge ham pga at han sa DET og til 'oss' sa han jo at han ikke hadde ment det. Hvis noen velger ham blir jeg sur, det kan faktisk ikke være lovlig engang. Hadde jeg vært diktator ville jeg gitt klar beskjed til tv2 at han skulle være fredet til finalen. Han behøver ikke vinne, men vi trenger en stor dose Øde nå.

😂😂 men enig, vi trenger noen uker med Øde på skjermen, og helst hele veien fram til finalen😋 Morsomt at det er så mange ‘Øde-fans’ her inne🥰

Anonymkode: 3503b...396

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norges nye 'TITTENTEI' det der. Eller 'Anton'. Positivt ment. 

Kanalene kommer til å stå i kø for å få han med. Camp Culinaris neste.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.1.2021 den 8.17):

Han er 22 år eldre. Jar er 40,Espen 62. 
Nå er ikke jeg en racer i matte, men det dobbelte av 40 er ikke 62. 

 

Anonymkode: 77e1b...c95

Les det jeg skrev i teksten min en gang til. «Mannen var nesten dobbelt så gammel som Riise i tillegg.»

Jeg skrev var, ikke er.  I tillegg står det «nesten dobbelt». For 16 år siden var Riise 24 år, og Espen 46.  Altså var Espen nesten dobbelt så gammelt som Riise.
 

Riise har beklaget hendelsen, og lagt seg flat for flere år siden. Andre har beklaget til Riise for egen oppførsel mot han, men ikke Espen, han ville gjort det samme igjen. For en humorist.

Anonymkode: d50b2...799

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Les det jeg skrev i teksten min en gang til. «Mannen var nesten dobbelt så gammel som Riise i tillegg.»

Jeg skrev var, ikke er.  I tillegg står det «nesten dobbelt». For 16 år siden var Riise 24 år, og Espen 46.  Altså var Espen nesten dobbelt så gammelt som Riise.
 

Riise har beklaget hendelsen, og lagt seg flat for flere år siden. Andre har beklaget til Riise for egen oppførsel mot han, men ikke Espen, han ville gjort det samme igjen. For en humorist.

Anonymkode: d50b2...799

Jaja. Du får kjempe videre for stakkars John Arne. 

Anonymkode: 77e1b...c95

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...