Gå til innhold

Farmen kjendis 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Spoiler

Begynner å miste sansen for EK. Små stikk til Lasse hele tiden, synst det er en uting. 

 

Anonymkode: 28bab...706

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har egentlig alltid hatt sansen for Terje (liker humoren hans) og han har vært av mine favoritter i Farmen, men nå begynner det faktisk å irritere meg litt at han alltid kommenterer alle andre.....

Og Thomas smisker med alt og alle puh.

Jeg føler meg rimelig sikker på at det blir guttekamp nå også med Eli Kari som storbonde.... Hun virker sååå hyggelig og omsorgsfull så jeg begynner å føle at det er rimelig påtatt til tider..😅

Er heller ikke så begeistra for folk som ‘baksnakker’ andre for å hevde seg sjøl... 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sisi00 skrev (9 minutter siden):

Jeg har egentlig alltid hatt sansen for Terje (liker humoren hans) og han har vært av mine favoritter i Farmen, men nå begynner det faktisk å irritere meg litt at han alltid kommenterer alle andre.....

Og Thomas smisker med alt og alle puh.

Jeg føler meg rimelig sikker på at det blir guttekamp nå også med Eli Kari som storbonde.... Hun virker sååå hyggelig og omsorgsfull så jeg begynner å føle at det er rimelig påtatt til tider..😅

Er heller ikke så begeistra for folk som ‘baksnakker’ andre for å hevde seg sjøl... 

Godt du og alle andre har noen å irritere seg over da. Hva hadde Farmen vært uten

Noen der i det hele tatt du liker?

Anonymkode: 8590c...ce1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.1.2021 den 22.54):

Hver gang noen ikke gjør det slik som Riise ønsker, så trekker han seg unna og rister på hodet og sutrer, og er sur. Slitsom type. 

Anonymkode: 702bc...34e

Ja, når andre står på og tar/får lederrolle eller bestemmer...så blir  han muggen.  Fordi han inni sitt hodet er lederen. Så da trekker han seg unna..og blir sur.  Når de holdt på med den båtrenna, så tok jo Lasse hele "situasjonen" med at Espen hadde en del meninger på en annen måte, og var litt raus, rund i kantene og ydmyk.  

Beklager at jeg kommenterer tidlig episode, men det er der jeg har kommet til nå. 🙂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke merket at Terje kommenterer mer enn andre egentlig. Er det ikke det alle gjør omtrent når de blir intervjuet der?

Anonymkode: 3de68...bb8

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sisi00 skrev (30 minutter siden):

Jeg har egentlig alltid hatt sansen for Terje (liker humoren hans) og han har vært av mine favoritter i Farmen, men nå begynner det faktisk å irritere meg litt at han alltid kommenterer alle andre.....

Og Thomas smisker med alt og alle puh.

Jeg føler meg rimelig sikker på at det blir guttekamp nå også med Eli Kari som storbonde.... Hun virker sååå hyggelig og omsorgsfull så jeg begynner å føle at det er rimelig påtatt til tider..😅

Er heller ikke så begeistra for folk som ‘baksnakker’ andre for å hevde seg sjøl... 

Jøss, så mange og mye du misliker. 

Liker alle som er inne på Farmen jeg, synes de virker som trivelige mennesker alle sammen. 

Godt jeg ikke er der inne, for meg hadde du HELT sikkert mislikt 😂

Anonymkode: 8590c...ce1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eli Kari bekrefter alle fordommene jeg har mot mennesker som alltid er SÅÅÅÅ hyggelige hele tiden. De er overhyggelige to your face, men snakker dritt bak ryggen din. Sånne folk vet du ikke hvor du har. Hun er ganske ufin i kommentarene sine om de andre deltakerne i intervjuene sine på farmen, snakker om intelligensen deres. Det samme med kommentaren om at hun aktivt sender signaler/stikk mot Sølje for å føle seg bedre selv. Terje kommenterer også om de andre, men han påpeker det åpenbare på en humoristisk måte, ikke på en slem måte. Han sier også sånne ting direkte til dem, han later ikke som om han er overhyggelig når han mener noe annet.

Anonymkode: df838...a38

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Godt du og alle andre har noen å irritere seg over da. Hva hadde Farmen vært uten

Noen der i det hele tatt du liker?

Anonymkode: 8590c...ce1

Haha, det stikker ikke så dypt da. Jeg misliker ingen, men det er enkelte som begynner å irritere litt, av forskjellige grunner😉 men det betyr ikke at jeg syns de er fæle folk altså😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Jøss, så mange og mye du misliker. 

Liker alle som er inne på Farmen jeg, synes de virker som trivelige mennesker alle sammen. 

Godt jeg ikke er der inne, for meg hadde du HELT sikkert mislikt 😂

Anonymkode: 8590c...ce1

Misliker ingen, men syns noen begynner å irritere litt😉 men det stikker ikke så dypt altså, så slapp av. Syns det er fine folk jeg også, men må jo være lov å bli litt engasjert😅

Jeg misliker når folk snakker stygt om andre bak ryggen deres, men skjønner jo at frustrasjonen og irritasjonen må ut innimellom. De det gjelder får jo uansett vite det når det kommer på tv da😂

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Eli Kari snakker veldig godt om gutta du🙄 Veldig lavmål å kalle folk dumme.. 
Ble ikke overraska over at det blir guttekamp igjen - og jeg tror jeg aner hvem Markus kommer til å velge som andrekjempe...

Hvorfor blir to helt uerfarne snekkere😅 satt til å ha ansvaret for et bygg på egenhånd? Fint for de andre å ha noe å kritisere i ettertid kanskje... Kan ikke huske å ha hørt hverken Øde eller Markus skryte av at de er ‘handymen’ 😂

 

Anonymkode: 3503b...396

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gleder jeg meg for hver episode av farmen, de som nå er der liker jeg godt! Skal jeg pirke på noe er det Kine som er utrolig anonym. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppland skrev (18 minutter siden):

Nå gleder jeg meg for hver episode av farmen, de som nå er der liker jeg godt! Skal jeg pirke på noe er det Kine som er utrolig anonym. 

Spillmessig er Kines strategi en meget god strategi. Hun utpeker seg ikke på noen måter, er pliktoppfyllende, har godt humør og står på. Hun fremstår ikke som den svakeste, men heller ikke som noen trussel. Ergo, hun surfer igjennom uke etter uke mens kakkelhønene og kakkelhanene lager dårlig stemning for hverandre og blir lempet ut en etter en. 

Kanskje er det ikke engang en strategi. Kanskje bare Kine er slik. Men det gjør det jo ikke akkurat mindre imponerende. Har veldig sansen for henne. Man må jo ikke alltid være den som tar plass og byr opp til bråk. Flest ganger så er en bedagelig personlighet det beste. 

Kine er ikke på Farmen for å skape banebrytende underholdning, for å være apekatt eller for å skille seg ut. Kjedelig å se på? Ja, kanskje. For dem som alltid må ha drama når dem ser på. Ikke for resten. 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trynefaktor
Ctrl skrev (34 minutter siden):

Spillmessig er Kines strategi en meget god strategi. Hun utpeker seg ikke på noen måter, er pliktoppfyllende, har godt humør og står på. Hun fremstår ikke som den svakeste, men heller ikke som noen trussel. Ergo, hun surfer igjennom uke etter uke mens kakkelhønene og kakkelhanene lager dårlig stemning for hverandre og blir lempet ut en etter en. 

Kanskje er det ikke engang en strategi. Kanskje bare Kine er slik. Men det gjør det jo ikke akkurat mindre imponerende. Har veldig sansen for henne. Man må jo ikke alltid være den som tar plass og byr opp til bråk. Flest ganger så er en bedagelig personlighet det beste. 

Kine er ikke på Farmen for å skape banebrytende underholdning, for å være apekatt eller for å skille seg ut. Kjedelig å se på? Ja, kanskje. For dem som alltid må ha drama når dem ser på. Ikke for resten. 

Enig. God strategi å være en alle liker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker kine som person, men det er dårlig tv. Er den typen jeg sikkert ville kommet best overens med i virkeligheten. 

Anonymkode: 25a8b...8bd

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppland skrev (1 time siden):

Nå gleder jeg meg for hver episode av farmen, de som nå er der liker jeg godt! Skal jeg pirke på noe er det Kine som er utrolig anonym. 

Kan være lurt å være anonym til å begynne med, men i uke tre bør man vel begynne å bli litt frempå.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Eli Kari bekrefter alle fordommene jeg har mot mennesker som alltid er SÅÅÅÅ hyggelige hele tiden. De er overhyggelige to your face, men snakker dritt bak ryggen din. Sånne folk vet du ikke hvor du har. Hun er ganske ufin i kommentarene sine om de andre deltakerne i intervjuene sine på farmen, snakker om intelligensen deres. Det samme med kommentaren om at hun aktivt sender signaler/stikk mot Sølje for å føle seg bedre selv. Terje kommenterer også om de andre, men han påpeker det åpenbare på en humoristisk måte, ikke på en slem måte. Han sier også sånne ting direkte til dem, han later ikke som om han er overhyggelig når han mener noe annet.

Anonymkode: df838...a38

Kan ikke huske hun sa noe om intelligensen til noen, har sikkert sovet litt 😊 Men enig i at overhyggelige folk som er litt two-faced ikke er helt bra. Mange som er sånn dessverre ...

Anonymkode: d169f...59b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om det er noen av deltakerene som setter kaffen i vrangstrupa når de sitter å ser på Farmen nå jeg😋

(Når de ser hva enkelte av de andre eeegentlig mente om de inne der.. Det er flere som er flinke til å slenge dritt om andre eller snu seg etter vinden i enhver situasjon gitt😂😅)

Anonymkode: 3503b...396

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere hørt podcasten til ek der hun snakker om første uka? Der virket hun ganske kjip og subjektiv, rett i offerrolle. Men har egentlig likt henne på farmen, vet ikke nok om hvordan hun faktisk er til å si så mye 

Anonymkode: 3f56d...33a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har dere hørt podcasten til ek der hun snakker om første uka? Der virket hun ganske kjip og subjektiv, rett i offerrolle. Men har egentlig likt henne på farmen, vet ikke nok om hvordan hun faktisk er til å si så mye 

Anonymkode: 3f56d...33a

Hva heter den? Link?

Anonymkode: 25a8b...8bd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...