Gå til innhold

Farmen kjendis 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kaisamaia skrev (14 minutter siden):

Høhø. Tar det nå for det det er.  Skjer ikke så mye ellers i livet for tida, så Farmen kjendis engasjerer stort i år. 🤣

Nemlig, jeg pleier aldri å følge med så mye på TV, men i disse koronatider blir det slik😇

Anonymkode: 3503b...396

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, som jeg lo når Øde sa at badestamp er Harry. Han har jo rett! :hoho: Jeg DIGGER Øde! Han er så konge. Skulle tro han var en komiker som var innleid til å spille en rolle, men så ER han faktisk sånn. Hurra!

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Sølje. Hadde jeg hatt en vikinggård, så skulle Sølje vært der som vikingdronning. Stabil, trygg, erfaren, klok og pen.

Anonymkode: eb7ba...b34

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Tror ikke jeg hadde giddet å se på på om ikke øde hadde vært der 😊 Han gjør virkelig så godt han kan med oppdragene, ikke vanskelig overhodet.

Anonymkode: d169f...59b

Jeg må innrømme at jeg ser på mest pga Øde🥰 syns han er så sjarmerende og spesiell og jeg ler godt av alle gullkornene hans😂 

Ja han ser ut til å klage lite og gjør så godt han kan, og noen må jo underholde med diktlesing på kveldene også😋 Farmen blir såååå mye gråere uten han, det er sikkert og visst. 

Anonymkode: 3503b...396

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

allesote skrev (På 25.1.2021 den 0.34):

Ja jaggu, der tok jeg feil! Utvannet dialekt da. Ikke noe særlig preg av nord-trønder i han. Kunne med tvil gått med på sør-trønder, men jeg var helt overbevist om at han var nordmøring!

Lasse har en veldig utvannet dialekt ja, men han har mange verdals-ord og uttrykk som er ganske spesielle kun for Verdal i nord-trøndelag. Men han har vel bodd i Stavanger i mange år så kanskje ikke rart at det vannes ut litt..

Anonymkode: f571f...e69

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg liker Sølje. Hadde jeg hatt en vikinggård, så skulle Sølje vært der som vikingdronning. Stabil, trygg, erfaren, klok og pen.

Anonymkode: eb7ba...b34

Helt enig,  liker henne kjempegodt 😊

Anonymkode: 25a8b...8bd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Morsom?????? 🤔

Anonymkode: 8c08c...c40

Ja? Ufrivillig morsom i videoen jeg lenket til. Og den siste posten på insta er også 50% ufrivillig og 50 % villig morsom. 🤪😆 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke kommet til stadiet hvor jeg går lei av Terje :ler: Man kan jo lure på hva de i klippen har hatt av utvalg, når det stort sett er han eller Øde i monitor :Knegg: 

Ikke at det er noe tema, men lurer litt på om den "debatten" Øde hadde i starten, kan komme fra et sted i sitt indre skap...

Håper nesten at Kari ikke får godkjent oppdraget, (mest på trass) og at det ikke blir så innmari forutsigbart. 

Sølje, Lasse og Thomas er gode på sine ting, men kan lett yppe til irritasjon :krangle: 

Anonymkode: 8cc2f...988

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuffa over at det ble guttekamp nok en gang! Jeg skjønner ikke at de ikke forstår at de ikke kan sende ut alle mannfolka helt i starten. Hvem skal da ta seg av det aller tyngste arbeidet? Joda, selvfølgelig klarer vi damer også slikt arbeid, men la oss være ærlige; det går som regel mye raskere dersom menn utfører en slik jobb. Han er fra naturens side utrustet med b.la mer muskler enn hva kvinnene er.  Når det er sagt, så lurer jeg på; har ikke alltid utfordreren vært immun mot den første tvekampen?? Eller tar jeg feil her?

Eli Kari syns jeg har forandret seg drastisk nå. Jeg trodde ikke hun var typen til å gå rundt og baksnakke folk b.la. Veldig søt og snill og god utenpå, men tydeligvis at det skjer en del på innsiden. På én måte vil jeg nesten kalle henne falsk. Hun kom b.la med en del stikk til Lasse som jeg reagerte på. 

Øde 😍 Kjære, gode, snille Øde! Hva hadde vel farmen kjendis vært i år uten deg? 😂 For en fantastisk fin type det der er, selvom han kanskje syns spabehandlinger ligner mer på horerier 😂

Terje også! Går ikke an å mislike den mannen der! 😍 Jeg syns det er så festlig når han snakker inn i monitor og imiterer de andre deltakerne! 😂 Pluss det at han er flink som jobber og står på.

Thomas vet jeg ikke helt hva jeg skal si om. Har generelt lite kunnskap om han fra før av, annet enn at jeg har sett han i "Stjernekamp" på NRK og i én episode hvor han var med i "Synnøve Rydder opp - kjendis" eller hva det het. Da lærte jeg at han var gammel rocker. So far so good.  Dessverre falt han mange hakk hos meg da han er ganske god venn av ET og etter hva han sa om Lasse etter at Lasse hadde valgt ET til førstekjempe. Det er nesten som at de glemmer at de er med i et spill der både en første- og en annenkjempe skal velges HVER uke (bortsett fra finaleuken så klart.). Nei, ellers syns jeg han blir litt for smiskete og litt for ivrig enkelte ganger. 

Anniken hadde jeg vel ingen kunnskap om før hun entret farmen, da jeg er svært lite oppdatert på bloggverdenen 😛 Hun virker dog som en søt og hyggelig jente som har et godt lag med hesten om ikke annet. Litt lite skjermtid til å kunne bli ordentlig godt kjent med henne, men produksjonen tenker kanskje at hun får nok skjermtid i "bloggerne" at nå må noen andre få slippe til? 😂

Kine visste jeg også veldig lite til fra før av. Første gangen jeg hørte om henne var imidlertid da hun var med i Mesternes Mester på NrK i 2019. Tenker kanskje at hun ikke hadde vært et naturlig valg (hvertfall til farmen) dersom hun ikke hadde vært datteren til Egil "Drillo" Olsen, selvom hun har en haug med medaljer innenfor cheerleading. Jeg bare tenker at det er en sport nordmenn flest kan _veldig_ lite om, meg selv inkludert. Og dessuten, det er vel bare fint å kunne få litt drahjelp i starten av "karrieren" sin? :P  Det virker som om det er like lite respons på skjermtiden hennes som det var fra den gjengse nordmann da hun var aktiv idrettsutøver.

Lasse! Ja, hva skal man si om den arbeidshesten der? Han er hvertfall ikke redd for å jobbe eller for å ta i et tak der det trengs. Jeg syns han fikk ufortjent mye tyn uka han var storbonde.. Mannen kan absolutt veldig mye, men noen tankeleser er han nok ikke, selvom en del kanskje trodde det. Tok man seg det lille bryderiet å snakke med storbonden for å forklare hvordan en hadde det, virket det ikke som at det var noe i veien for Lasse å enten gi en pause eller å delegere bort til "friskere" personer. Men det er klart, mannen er militær og er vant til å sikkert både gi og å ta i mot ordre, men at det var militærregime på gården under hans ledelse, det får de meg ikke til å tro. Tror vel egentlig at hele nøkkelen i Lasse sin uke som storbonde var kommunikasjon! 

Markus tror jeg blir et fint tilskudd i gruppa, sett at han vinner tvekampen da. Kanskje en reell utfordrer for Lasse? Mtp høyde og vekt. Litt overrasket over at han ble valgt, faktisk, da jeg trodde at utfordreren hadde immunitet den første uka. Syns også at det var litt dårlig gjort og feigt av Eli Kari å ikke gi han en "sjanse" engang. Virket som om EK kom dårligere overens med Sølje og var vel relativt sikker på at valget ville falle på sistnevte. Menmen. Blir spennende å se hvem Markus velger til andrekjempe, men jeg må innrømme at jeg håper at Øde slipper å gå i kamp pga faren for at han da ryker :( 

Sølje. Ble først "kjent" med denne personen og navnet for noen år siden da det herjet en del diskusjoner rundt vaksinasjoner av barn, i tillegg til at hun er kona til skuespiller Stig Henrik Hoff. Hun ble vel til slutt stemplet som vaksinemotstander og da skal jeg være ærlig å si at da står man ikke høyt i kurs hos meg. I ettertid har jeg vel lært at hun ikke er 100% motstander og at barna hennes faktisk har fått enkelte vaksiner. Det jeg tolker mer at hun sier i dag er at man skal være skeptisk til vaksiner som ikke er testet og forsket på godt nok, men slik er det jo gjerne med de fleste medikamenter og saker og ting i verden. Og å ha sunn skepsis og å ha et kritisk blikk er absolutt innafor, selvom jeg fremdeles er uenig i at barn skal måtte gjennomgå meslinger når de kan unngå det! MMR-vaksinen er så godt forsket på og utprøvd at akkurat den hadde jeg ikke tenkt meg om 2 ganger ved å ta! (Kan ikke skrive "gi til min egen unge" da jeg ikke har unger😂
Jeg syns egentlig Sølje virker som en all right person inne på gården. Jobber og står på.

Signy Fardal. Her skal jeg innrømme at jeg ikke har noe kunnskap om vedkommende annet enn at hun har vært redaktør for et moteblad? Stemmer det? For i så fall er det ikke så rart jeg ikke har noen kjennskap til henne, da mote er noe som absolutt ikke interesserer meg 😂  Utfra det som kommer frem på skjermen, så har jeg vel egentlig ikke så mye negativt å si om henne. Jeg syns derimot hun jobber og står fint på! Jeg kan tenke med det var en tålmodighetsprøve å få destillert den parfymen i uke 1! Da anslo hun at hun kanskje hadde sittet inne i det ene huset i rundt 10 timer og omtrent nistirret på den greia 😂

 

Det var vel alle de som er igjen på gården nå, tror jeg? Og utfra den lista så håper jeg at Øde og Terje kommer i finalen! 😍

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte Eli Kari første uka, men ikke nå lengre. Har ikke sansen for folk som er så hyggelige utad og ansikt til ansikt, men baksnakker straks man snur ryggen til deg

Sånn som det med Sølje; i stedet for å ta det direkte med Sølje, ansikt til ansikt, så satt hun og diskuterte Sølje med andre deltagere før hun i plenum foran Sølje gikk rundt grøten uten å direkte be Sølje slutte å blande seg inn i de andre sine arbeidsoppgaver. Å liksom vinkle det til at «er du ikke sliten Sølje, burde du ikke ta hensyn til stakkars deg og hvile deg litt?» i stedet for å si fra rett ut på tomannshånd uten å involvere andre deltagere på gården. 

Forhåpentligvis klarer hun ikke å holde den overhyggeligsnille-masken dag etter dag, uke etter uke, og de andre deltagerne vil gjennomskue falskheten. 

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (25 minutter siden):

Jeg likte Eli Kari første uka, men ikke nå lengre. Har ikke sansen for folk som er så hyggelige utad og ansikt til ansikt, men baksnakker straks man snur ryggen til deg

Sånn som det med Sølje; i stedet for å ta det direkte med Sølje, ansikt til ansikt, så satt hun og diskuterte Sølje med andre deltagere før hun i plenum foran Sølje gikk rundt grøten uten å direkte be Sølje slutte å blande seg inn i de andre sine arbeidsoppgaver. Å liksom vinkle det til at «er du ikke sliten Sølje, burde du ikke ta hensyn til stakkars deg og hvile deg litt?» i stedet for å si fra rett ut på tomannshånd uten å involvere andre deltagere på gården. 

Forhåpentligvis klarer hun ikke å holde den overhyggeligsnille-masken dag etter dag, uke etter uke, og de andre deltagerne vil gjennomskue falskheten. 

Den "samtalen" var det Sølje som vant,

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ja, Eli Kari burde jo absolutt satt opp det skuret sjøl, siden gutta (i hennes øyne) er så dumme...🤪 
 

Anonymkode: 3503b...396

Lurer på hvordan det hadde blitt om det var en mann som gikk rundt å snakket om hvor dumme jentene var? Da hadde det blitt avisoverskrifter om kjønnsdiskriminering!

Anonymkode: 56e9f...5e9

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eli Kari la ut på storyen sin i går at TV2 hadde klippet det slik at det virket som hun ‘klikket’ på Sølje, men i virkeligheten var det på lamaene😂

(Og Sølje kommenterte at hun hadde tålt det om det gjaldt henne også for hun vet hun skravler for mye😉 Men ja, TV2 tar seg nok noen friheter i klippingen...)

Men uansett, Eli Kari kommer ikke unna at hun kalte mannfolkene dumme😋

Anonymkode: 3503b...396

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem tror det blir kamp mellom Markus og Øde?  Jeg gjør det, dessverre😌

Markus sier han ikke vil møte Lasse i kamp, han  kjenner Thomas fra før og han sier han ser opp til Terje og vil lære mest mulig av han...og da er det vel ikke så mange igjen akkurat...

Har absolutt ingenting i mot å se Øde i kamp, så lenge han vinner!!!!! 🤞🏻🤪 Ryker han så blir det grått på Farmen fremover...

 

Anonymkode: 3503b...396

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øde tror jeg nok stiller sterkere i kunnskap enn Marcus, i tillegg har Øde vært på Farmen lengre og dermed bedre tid å lese i kunnskapsboka. Hvis det i tillegg stemmer at Øde har fotografisk hukommelse så stiller Marcus svakt. Og vil anta at Øde velger kunnskap siden det mest sannsynlig er hans sterkeste kort. Med mindre han har noen skjulte fysiske talenter da.. 

For Marcus sin del, hvis han vil inn igjen på gården, så tror jeg Thomas er det beste valget. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lurer litt på den klippinga til Tv2. I første del i går (onsdag), 14min og 17 sek inn, filmer de fra rundt spisebordet. Blant annet kattungene... som ligger "under magen" til en stor lys/beige/gul hund..!!!???? Har jeg gått glipp av at de har en slik hund der, eller er det et helt annet dyr? Noen som har en forklaring?

Anonymkode: 46264...bbb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Lurer litt på den klippinga til Tv2. I første del i går (onsdag), 14min og 17 sek inn, filmer de fra rundt spisebordet. Blant annet kattungene... som ligger "under magen" til en stor lys/beige/gul hund..!!!???? Har jeg gått glipp av at de har en slik hund der, eller er det et helt annet dyr? Noen som har en forklaring?

Anonymkode: 46264...bbb

Tror det er ei utstoppa løve?:klo:

Anonymkode: c2500...86f

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tror det er ei utstoppa løve?:klo:

Anonymkode: c2500...86f

Ja det ser ut som noe utstoppet, et levende dyr hadde vel ikke sittet så rolig!

Anonymkode: e86f5...26d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo helt klart noe merkelig klipping ute og går. Som for eksempel når Hilde skulle opp på storbondeloftet for å få ut spøkelsene. Det var jo helt tydelig at dette var noe som skjedde første kvelden utfordrerne var der, altså mens Lasse fortsatt var storbonde. Men i klippingen så kan det se ut som om dette er noe de snakker om etter at Eli Kari har blitt storbonde, altså dagen etter. Har sett flere slike ting tidligere også, at ting kommer i feil rekkefølge, det er spesielt synlig på været og hva folk har på seg. Tror jo ikke at de som er på Farmen uten vaskemaskin og slike muligheter skifter klær flere ganger om dagen....

Og, helt riktig, kattungene lekte under den store utstoppede løva som sitter i gangen. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...