Gå til innhold

Farmen kjendis 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

For isåfall den bare går èn vei? Øde er sykt kul og ålreit, men tror faktisk ikke han har sjans på Annijor. Hun er definitivt en av Norges mest ettertraktede damer for tiden.

Anonymkode: 56e9f...5e9

Tror de er ganske lik i "status" i forskjellige verdener, rett og slett. Han i kunstverden, hun i... bloggeverden :)

Anonymkode: 25a8b...8bd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Amatariel skrev (2 timer siden):

Jeg er skuffet hittil over ukas episoder. For det første er det kjedelig at Eli Kari ble storbonde på nytt. Joda, hun er flink og positiv og alt det der, men sånn for oss TV-seere så er det jo moro å få se noen andre i aksjon. Jeg hadde trodd at Espen ville skape litt gøy og kanskje velge Øde, eller hvem som helst av de andre.

Så syns jeg "talen" Eli Kari ville holde til Sølje (som hun snakket med Signy om) var veldig bra. Men når hun først hadde Sølje der så endret hun jo på alt - og fikk nesten ikke frem noe av det hun hadde 'øvd' på. Hun prøver rett og slett for hardt å bli likt og ikke skape konflikter....

Og så førstekjempevalget da. Her syns jeg faktisk Eli Kari er litt feig. Første gang velger hun noen som ber om å bli valgt. Og andre gang velger hun en stakkars nykommer - som er den letteste utvei. Hva med å faktisk velge noen som faktisk HUN vil. Den hun liker minst (går faktisk ikke an å elske alle sammen liiiike mye), eller hennes største konkurrent. Men nei... konfliktsky som fy. Hun har dessverre tapt seg i mine øyne denne uka.

Elsker Øde selvsagt, men også Anniken! Har fulgt henne en stund, litt på blogg, på TV men også lest den ene boken hennes. Så likte henne absolutt fra starten av. Ble skuffet da hun trakk seg rett før innspilling forrige sesong. Så skal innrømme at jeg var litt redd for at det ikke skulle gå så bra nå. Jeg så for meg enten at hun måtte trekke seg tidlig, angst osv. eller at hun ble valgt til kjempe tidlig og ryke rett ut. Men hun er jo kjempesterk!! På alle måter her nå. Blir skikkelig glad av det ♥

Jeg syntes en slik tale som EK og Signy lagte er rett og slett drittsekk oppførsel, de pakker krittikken inn i en slags falsk omsorg for at de er så redd hun skal slite seg ut, mens det de egentlig er er at de er drittlei energinivået til Sølje, 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er det bare jeg som synes det er kjemi mellom Øde og Anniken? Hadde vært helt fantastisk😂

Anonymkode: 25a8b...8bd

Det er veldig god kjemi mellom dem, men jeg oppfatter det som venne-kjemi. Vanskelig å lese om Øde legger noe mer i det, men måten Anniken omtaler han på er i hvert fall helt klart vennskapelig. 

Anonymkode: 50ac2...603

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Det er veldig god kjemi mellom dem, men jeg oppfatter det som venne-kjemi. Vanskelig å lese om Øde legger noe mer i det, men måten Anniken omtaler han på er i hvert fall helt klart vennskapelig. 

Anonymkode: 50ac2...603

Helt enig. 

Anonymkode: 56e9f...5e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan aldri tenke meg at Anniken er den type jente øde faller for. Altså fordi hun er influencer. Men om de er gode venner er jo det fint.

Anonymkode: d169f...59b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EK har tapt seg veldig i mine øyne. 
 

Hun er en mean-girl. Signy er nikkedukken hennes, som løper rett til EK med en gang Sølje sier noe. 
 

 

Anonymkode: 27ee6...923

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Galen King skrev (13 timer siden):

En ting jeg har tenkt på, er det egentlig rettferdig at taperen av tvekampen har full makt til å velge neste storbonde?

Hadde det vært opp til meg hadde det heller blitt utnevnt to kandidater, en som ble stemt frem på Tinget (så de i det hele tatt har en grunn til å kalle det Ting) og en som taperen valgte, så hadde det blitt duell eller noe annet dagen etter når programleder kommer med brevet.

Det hadde blitt dritkjedelig 

Anonymkode: 77e1b...c95

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Det hadde blitt dritkjedelig 

Anonymkode: 77e1b...c95

Ja, gøyere at en bitter utslått deltaker lager litt røre.

Anonymkode: bd53c...0a1

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det hadde blitt dritkjedelig 

 

Hadde blitt mer styr, men dritkjedelig? Flere ganger har taperen bare valgt vinneren, det er kjedelig det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvem tror dere Signy&co prøver å påvirke Markus til å velge som andrekjempe da ? 🤔 Jeg tror dessverre Øde, men håper han velger Thomas🤞🏻


Hvem vil dere helst ha ut på søndag? Og hvem er deres personlige favoritt til å vinne så langt?

Personlig håper jeg Thomas eller Markus ryker..🤞🏻

Og ellers ble Øde favoritten fra første program og det har ikke endret seg🤪 (jeg tror dessverre ikke at han vinner, men håper han kommer til finaleuka🤞🏻)😇

Anonymkode: 3503b...396

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Ja, gøyere at en bitter utslått deltaker lager litt røre.

 

Javel, men synes det virker litt simpelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galen King skrev (5 minutter siden):

Javel, men synes det virker litt simpelt. 

Hvorfor det? Det er da et realityprogram, og det er da meningen at det skal være litt sjøgang?

Anonymkode: bd53c...0a1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hvorfor det? Det er da et realityprogram, og det er da meningen at det skal være litt sjøgang?

 

Ja, men betyr vel ikke at ting må være så simpelt. Men joda, er morsomt på den måten også!

Endret av Galen King
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Galen King skrev (2 minutter siden):

Ja, men betyr vel ikke at ting må være så simpelt. Men joda, er morsomt på den måten også!

Jeg syns det litt uforutsigbare elementet gjør det spennende. Et valg i gruppa vill gjerne ført til at den best likte/mest kompetente ble valgt, og derfor mer forutsigbart.

Anonymkode: bd53c...0a1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men hvem tror dere Signy&co prøver å påvirke Markus til å velge som andrekjempe da ? 🤔 Jeg tror dessverre Øde, men håper han velger Thomas🤞🏻


Hvem vil dere helst ha ut på søndag? Og hvem er deres personlige favoritt til å vinne så langt?

Personlig håper jeg Thomas eller Markus ryker..🤞🏻

Og ellers ble Øde favoritten fra første program og det har ikke endret seg🤪 (jeg tror dessverre ikke at han vinner, men håper han kommer til finaleuka🤞🏻)😇

Anonymkode: 3503b...396

Terje er min favoritt.

Så Øde og Lasse.

Kine, Signy og Sølje kan godt ryke for min del. Mister mer og mer sansen for Eli Kari også...

Anonymkode: f4120...e3b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Terje er min favoritt.

Så Øde og Lasse.

Kine, Signy og Sølje kan godt ryke for min del. Mister mer og mer sansen for Eli Kari også...

Anonymkode: f4120...e3b

Hvorfor Sølje? Hun liker jeg veldig godt

Anonymkode: 25a8b...8bd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er veldig god kjemi mellom dem, men jeg oppfatter det som venne-kjemi. Vanskelig å lese om Øde legger noe mer i det, men måten Anniken omtaler han på er i hvert fall helt klart vennskapelig. 

Anonymkode: 50ac2...603

Det kan være det, hadde bare vært veldig morsomt.  Kunstner og influencer liksom😄

Anonymkode: 25a8b...8bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Jeg syns det litt uforutsigbare elementet gjør det spennende. Et valg i gruppa vill gjerne ført til at den best likte/mest kompetente ble valgt, og derfor mer forutsigbart.

 

Ja, er mer spennende med uforutsigbarhet, men vet ikke om et valg i gruppa ville alltid ført til at den best likte/mest kompetente ble valg, mente også at taperen skulle få mulighet til å velge kandidat som skulle få like god mulighet til å bli storbonde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Eli Kari gjorde et feigt valg. Virker som hun gjorde det for å unngå å bli upopulær. Men tror de andre merker at hun er konfliktsky og mister respekt for henne. Hun hadde mulighet der å prøve å få vekk en av hennes konkurrenter som hun ikke har vært nærmest der inne.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja, gøyere at en bitter utslått deltaker lager litt røre.

Anonymkode: bd53c...0a1

Ja

Anonymkode: 77e1b...c95

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...