AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #2821 Del Skrevet 23. februar 2021 Hatsumomo skrev (1 time siden): Fake? Han er jo 35 Den er nok rimelig fake da han ikke er på Tinder. Burde anmelde eller anmerke den eller hva enn man nå gjør på Tinder for å gjøre oppmerksom på at den er fake. Så ikke ikke noen blir lurt 😊 Anonymkode: d169f...59b 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #2822 Del Skrevet 23. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): 5 min? Wow Ja syns Lasse absolutt kledde og gå ned noen kilo for han var jo svære muskler i utgangspunktet. Han er imidlertid ikke min type i det hele tatt...jeg faller rett og slett for menn med humor og sjarme først og fremst (så ja Terje og Øde🥰) Lasse har helt sikkert både humor og sjarme han også altså, men det nådde bare ikke fram til meg gjennom tv ruta😇 Men han virker som en veldig fin og solid person og han fikk nok mange nye beundrere og følgere på IG😊 Anonymkode: 3503b...396 Det var fem min sto det. Lasse hoverte overhode ikke og bare trøstet Sølje så lenge hun ønsket for hun var skikkelig lei seg. Terje hoverte heller ikke da Lasse vant og hadde ikke et misunnelig bein i kroppen som han sa. Anonymkode: d169f...59b 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #2823 Del Skrevet 23. februar 2021 Fin gjeng de fleste av dem. Holdt med øde men forsto han antagelig ikke ville holde helt inn. Lasse, Terje og sølje har stått på og jobbet og kan mye, så helt verdige semifinalister og finalister. Lasse og Terje var så like så det var kun den lille flaksen på slutten for Lasse. Helt likeverdige finalister og fine typer 👍 Kunne gjerne tenkt å sett hvem alle ga kniv, men Terje vant på det uansett. Anonymkode: d169f...59b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blekkulfina Skrevet 23. februar 2021 #2824 Del Skrevet 23. februar 2021 Sølje forteller nå i etterkant at Lasse hadde brølt til Tiril rett før hun røk ut, at Tiril måtte korrigere Sølje sitt grep. Og at det var derfor hun røk, fordi hun mistet fokus. Så kanskje var det et lite stikk av dårlig samvittighet som utløste den laaange klemmen også? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristina S. Skrevet 23. februar 2021 #2825 Del Skrevet 23. februar 2021 (endret) - Endret 11. april 2021 av Kristina S. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blekkulfina Skrevet 23. februar 2021 #2826 Del Skrevet 23. februar 2021 Kristina S. skrev (4 minutter siden): Link? Jeg synes det er veldig merkelig og dårlig debattkultur på Kvinneguiden at man kan komme med slike ting, xx sier at... uten å legge ved link, slik at andre må lete etter dette. Det skjer hele tiden og til svar får man ofte at du kan google selv. Jo da jeg kan google, bla igjennom se og hør, tv2-nyhetene og hva det måtte være, men dårlig debattskikk er det. https://www.nettavisen.no/livsstil/solje-bergman-rok-ut-av-farmen-kjendis-med-et-dunk-han-distraherte-meg/s/12-95-3424091591 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #2827 Del Skrevet 23. februar 2021 Blekkulfina skrev (1 time siden): https://www.nettavisen.no/livsstil/solje-bergman-rok-ut-av-farmen-kjendis-med-et-dunk-han-distraherte-meg/s/12-95-3424091591 "Det ble en tårevåt seanse på Farmen kjendis da Sølje Bergman tapte semifinalen i bøttespann mot Lasse Matberg."🤣🤣🤣 Anonymkode: 50ac2...603 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 23. februar 2021 #2828 Del Skrevet 23. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): "Det ble en tårevåt seanse på Farmen kjendis da Sølje Bergman tapte semifinalen i bøttespann mot Lasse Matberg."🤣🤣🤣 Anonymkode: 50ac2...603 Ha ha ha!😅 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #2829 Del Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): "Det ble en tårevåt seanse på Farmen kjendis da Sølje Bergman tapte semifinalen i bøttespann mot Lasse Matberg."🤣🤣🤣 Anonymkode: 50ac2...603 Som «godtesnop» 😂 Anonymkode: 06a18...fa0 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #2830 Del Skrevet 24. februar 2021 Isabella Moon skrev (På 23.2.2021 den 0.59): Hvem er ikke hypp på Lasse? Alle er hypp på Lasse, tipper herr Hoff også er hypp på Lasse! Jeg er IKKE hypp på Lasse! Fin fyr, men ikke min type! Anonymkode: b3b24...87a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. februar 2021 #2831 Del Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 22.2.2021 den 12.28): Det er vel i grunn gammelt nytt? 😊 Anonymkode: d169f...59b For alle som ikke vet noe om dette er det jo nyheter. Han fremstår som singel for hele verden. Hver gang jeg ser ansiktet til Sølje tenker jeg kun KLEINT!!! Slik kommer det nok til å være resten av min tid, for hennes innpåslitne oppførsel med Lasse er umulig å ikke få med seg. Må stryke, klappe og kjenne på hans (ofte nesten nakne) kropp så fort sjansen byr seg. At damen ikke kan klare å gi eller få en klem uten å måtte slenge beina rundt livet hans og gni seg inntil, det er fryktelig KLEINT!!! ...og nei, jeg er ikke misunnelig. Jeg liker normal og høflig oppførsel. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #2832 Del Skrevet 24. februar 2021 Hoppetaujenta skrev (39 minutter siden): For alle som ikke vet noe om dette er det jo nyheter. Han fremstår som singel for hele verden. Hver gang jeg ser ansiktet til Sølje tenker jeg kun KLEINT!!! Slik kommer det nok til å være resten av min tid, for hennes innpåslitne oppførsel med Lasse er umulig å ikke få med seg. Må stryke, klappe og kjenne på hans (ofte nesten nakne) kropp så fort sjansen byr seg. At damen ikke kan klare å gi eller få en klem uten å måtte slenge beina rundt livet hans og gni seg inntil, det er fryktelig KLEINT!!! ...og nei, jeg er ikke misunnelig. Jeg liker normal og høflig oppførsel. Leste i et intervju at han mistet flere tusen følgere da han postet et bilde med en kvinnelig kollega en gang. Så han mister vel halve følgerskaren om han viser frem en kjæreste eller date eller hva det måtte være😃 For øvrig enig med det angående Sølje. Lasse er i mine øyne helt hinsides flott, men altså... Jeg blir litt flau av hvor "på" hun er. Tror jeg skulle klart å holde meg i skinnet om jeg var i samme situasjon, men det er vel sikkert fordi jeg har kjæreste, da. He he. Anonymkode: 65749...2d3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #2833 Del Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er IKKE hypp på Lasse! Fin fyr, men ikke min type! Anonymkode: b3b24...87a Samme her, han virker som en fin fyr men ikke min type. Øde er mer min type, hehe. Anonymkode: d169f...59b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 24. februar 2021 #2834 Del Skrevet 24. februar 2021 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): For alle som ikke vet noe om dette er det jo nyheter. Han fremstår som singel for hele verden. Hver gang jeg ser ansiktet til Sølje tenker jeg kun KLEINT!!! Slik kommer det nok til å være resten av min tid, for hennes innpåslitne oppførsel med Lasse er umulig å ikke få med seg. Må stryke, klappe og kjenne på hans (ofte nesten nakne) kropp så fort sjansen byr seg. At damen ikke kan klare å gi eller få en klem uten å måtte slenge beina rundt livet hans og gni seg inntil, det er fryktelig KLEINT!!! ...og nei, jeg er ikke misunnelig. Jeg liker normal og høflig oppførsel. Ja. Og jeg tenker at hvis en mann hadde holdt på slik mot en kvinne, så hadde det blitt ramaskrik. Han ville blitt kalt kleppherslig, ekkel, creep, mannssjåvinistisk osv., eventuelt i grenseland mot trakassering. Tenk hvis Thomas eller Espen hadde drevet på slik med Sølje eller Anniken. F.eks. Det hadde ikke sett særlig bra ut, for å si det mildt. Når dét er sagt så virker Lasse uanfektet av Søljes oppmerksomhet. Det kan jo hende at han liker det, og nærmest inviterer til det. Hadde han mislikt det så skulle man jo tro at han tok avstand til henne. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 24. februar 2021 #2835 Del Skrevet 24. februar 2021 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): For alle som ikke vet noe om dette er det jo nyheter. Han fremstår som singel for hele verden. Hver gang jeg ser ansiktet til Sølje tenker jeg kun KLEINT!!! Slik kommer det nok til å være resten av min tid, for hennes innpåslitne oppførsel med Lasse er umulig å ikke få med seg. Må stryke, klappe og kjenne på hans (ofte nesten nakne) kropp så fort sjansen byr seg. At damen ikke kan klare å gi eller få en klem uten å måtte slenge beina rundt livet hans og gni seg inntil, det er fryktelig KLEINT!!! ...og nei, jeg er ikke misunnelig. Jeg liker normal og høflig oppførsel. Helt enig, det er kleint å se på. Hun eier tydeligvis ikke intimsone. Jeg er helt motsatt der og foretrekker å ha folk på avstand 😂 Lurer på hva mannen hennes tenkte når han satt og så på dette. Jeg hadde ihvertfall blitt lei meg om min samboer hadde strøket, klappet og kastet seg rundt et flott eksemplar av det motsatte kjønn hver gang anledningen bød seg. Og jeg er ikke en sjalu person en gang. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #2836 Del Skrevet 24. februar 2021 Føler meg som den eneste som egentlig ikke har lagt merke til denne ekstreme klåingen alle snakker om.. Anonymkode: 77696...5d7 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 24. februar 2021 #2837 Del Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Samme her, han virker som en fin fyr men ikke min type. Øde er mer min type, hehe. Anonymkode: d169f...59b Helt enig! Lasse er flott, men absolutt ikke min type. Kunne aldri vært sammen med en som er så opptatt av utseende og som lever av å vise seg frem. Virker som en utrolig hyggelig og snill fyr da, om enn litt regelrytter siden han hadde ropt til Tiril at hun måtte korrigere Sølje og at han ble så sint pga besøket til Thomas. Öde er mer min type også. Eller Terje. Humor er viktig. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isabella Moon Skrevet 24. februar 2021 #2838 Del Skrevet 24. februar 2021 Synes faktisk den som har klådd mest der inne er Terje. På Lasse. Samt i alle intervjuer etter Farmen hvor de to har deltatt har Terje stadig vært bortpå for å stryke og klappe på Lasse. Dessuten sang han jo om kroppen til Lasse og hvor sexy den er. Tenk om han hadde sunget om kroppen til Kine på samme måte. Da hadde det blitt ramaskrik. Men fordi det er Lasse så skal han tåle å bli seksualisert av en flintskalla ålesunder. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #2839 Del Skrevet 24. februar 2021 Tror kjæresten min er glad for at Farmen er over, for han har måtte leve med min Lasse-dilla noen uker nå😂 Anonymkode: 65749...2d3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isabella Moon Skrevet 24. februar 2021 #2840 Del Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tror kjæresten min er glad for at Farmen er over, for han har måtte leve med min Lasse-dilla noen uker nå😂 Anonymkode: 65749...2d3 Han har startet YouTube-kanal nå ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå