Gå til innhold

Farmen kjendis 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ikke sett noen Lasse etter farmen jeg 

Anonymkode: b3ee6...cd9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper man kan se alle Farmen Kjendis sesongene et sted snart.

Anonymkode: 87752...848

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvem som er casta til neste sesong? Vet at innspillingen er i gang....

Tipper i hvert fall at Niklas Baarli er med, siden han har "fri" fra God Kveld Norge.

 

Anonymkode: 298c1...f77

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Noen som vet hvem som er casta til neste sesong? Vet at innspillingen er i gang....

Tipper i hvert fall at Niklas Baarli er med, siden han har "fri" fra God Kveld Norge.

 

Anonymkode: 298c1...f77

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/jBR02b/norges-toeffeste-blir-overrasket-hvis-jeg-gaar-paa-en-smell-i-farmen-kjendis

Anonymkode: c73b4...220

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ikke til å se neste sesong, grusom cast, liker absolutt ingen.

Anonymkode: 615c7...247

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elendig cast denne gang. Tydelig at det begynner å bli tomt for «kjendiser». 
Øyunn Krogh, Isak Dreyer og Ingrid Siemensen. Tja….kanskje de er kjent, men kjendiser er de ikke. Vet ikke om jeg gidder å se i år. Bare stemmen og dislekten til Heine Totland får det til å grøsse! 
 

Anonymkode: 298c1...f77

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Elendig cast denne gang. Tydelig at det begynner å bli tomt for «kjendiser». 
Øyunn Krogh, Isak Dreyer og Ingrid Siemensen. Tja….kanskje de er kjent, men kjendiser er de ikke. Vet ikke om jeg gidder å se i år. Bare stemmen og dislekten til Heine Totland får det til å grøsse! 
 

Anonymkode: 298c1...f77

Samme kommentar som skrives hvert år av diverse folk. Ikke noe særlig mindre kjente folk i år enn tidligere år.

Eneste som er sikkert er at Sophie Elise ikke kommer til å være der inne lenge, det er mitt tips. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir jo ikke noe spennende når de i år som i fjor må ta med en slik "supermann". Noe helt spesielt må jo skje hvis ikke han vinner.

Anonymkode: 50061...ef5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at det er med litt flere voksne kjendiser på 50+. Men at Øyunn og Isak er kjendiser er vel å ta litt hardt i! Jeg vet jo hvem de er, realityjunkie som jeg er😅Men tror ikke så veldig mange som ikke ser så mye på tv vet om de.

Anonymkode: eaab6...b48

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie Elise, nei seriøst 😩😒 

Anonymkode: 06a18...fa0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig med de som ble skuffet over deltagerne for neste sesong. 

Anonymkode: 56e9f...5e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym90059005 skrev (52 minutter siden):

Samme kommentar som skrives hvert år av diverse folk. Ikke noe særlig mindre kjente folk i år enn tidligere år.

Eneste som er sikkert er at Sophie Elise ikke kommer til å være der inne lenge, det er mitt tips. 

Jeg vil påstå at det aldri har vært med så få kjente folk som i år. 

 

Anonymkode: 298c1...f77

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Så fint at det er med litt flere voksne kjendiser på 50+. Men at Øyunn og Isak er kjendiser er vel å ta litt hardt i! Jeg vet jo hvem de er, realityjunkie som jeg er😅Men tror ikke så veldig mange som ikke ser så mye på tv vet om de.

Anonymkode: eaab6...b48

Vært sånn i flere år nå, influensere og reality-"kjendiser" utgjør 20-30 % av deltakerne i sånne produksjoner. Og på samme måte som at mange 50+ ikke aner hvem Isak er, så aner ikke mange folk under 30 hvem Mini Jakobsen er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg vil påstå at det aldri har vært med så få kjente folk som i år. 

 

Anonymkode: 298c1...f77

Hvem var alle de veldig kjente i fjor mener du? Om ser bort fra Riise. Og hvem ble årets realitydeltaker, jo Øde, en fyr folk knapt kjente til på forhånd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym90059005 skrev (Akkurat nå):

Hvem var alle de veldig kjente i fjor mener du? Om ser bort fra Riise. Og hvem ble årets realitydeltaker, jo Øde, en fyr folk knapt kjente til på forhånd.

Ikke meg du siterte, men bare legger merke til at dette ikke var det vedkommende sa i det hele tatt.

Anonymkode: 56e9f...5e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda, Sofie Elise. Jeg takler virkelig ikke henne. Men hun blir neppe lenge. Tipper hun enten trekker seg eller ryker tidlig. Mange her jeg aldri har hørt om, men jeg ser ikke noe annen reality enn farmen og har aldri sett Skam 🙈 Gleder meg til Shabana Rehman, hun er kul. Han kristenkonservative duden kan også bli gøy (og sikkert jævlig irriterende om han prakker Jesus på alt og alle)  Håper Shabana løfter han som hun gjorde med mulla Krekar! :hoho: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jukkapalme skrev (7 minutter siden):

Huffda, Sofie Elise. Jeg takler virkelig ikke henne. Men hun blir neppe lenge. Tipper hun enten trekker seg eller ryker tidlig.

Virker ikke som du kjenner henne så godt? Hun er en beintøff dame! Om det er noen som kan stå opp for seg selv, si meningen sine osv. så er det henne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (9 minutter siden):

Virker ikke som du kjenner henne så godt? Hun er en beintøff dame! Om det er noen som kan stå opp for seg selv, si meningen sine osv. så er det henne.

Er det noen som virkelig har spredt kroppspress blant kvinner, og oppfordret til operasjoner og kirurgier for å få et falskt idealutseende, så er det henne. 

Nytter ikke å kunne stå opp for seg selv og ha meninger når det er lite eller mye galt i budskapene. 

Anonymkode: c6191...09e

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For øvrig diskuteres den nye sesongen her: 

 

Anonymkode: c6191...09e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (16 minutter siden):

Virker ikke som du kjenner henne så godt? Hun er en beintøff dame! Om det er noen som kan stå opp for seg selv, si meningen sine osv. så er det henne.

Når hun sendte sin far på debatten for å forsvare hennes mange operasjoner, da "sto hun opp for seg selv"? Hva med da hennes far måtte svare for hennes løgner om leilighetskjøp i Tromsø? "Var hun beintøff og sto opp for seg selv", da også?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...