Gå til innhold

Farmen kjendis 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kristina S. skrev (På 26.2.2021 den 4.03):

Du har tydeligvis glemt 90-tallet, eller beg. av 2000. Han var veldig mye i media. Diverse intervjuer og reportasjer. Dorte Skappel hadde en reportasje om ham. Og jeg husker han som en fyr som sa mye grimt. En bedreviter. 

 

Ja stakkars offer, altså. Han fikk en plass i kunsthistorien til slutt, da han selv karakteriserte kunsten sin for kitch slik at det fikk en såkalt nyskapende betegnelse, men etter min mening synes jeg ikke han har skapt noe nevneverdig iom at formspråket er gammeldags. Det er min smak, da. 

Han flyttet til Island på begynnelsen av 2000 tallet og ble islandsk statsborger.

Anonymkode: d169f...59b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 hvor mye juks og fanteri tror dere fant sted i løpet av denne sesongen da? :closedeyes: 

Anonymkode: e56b2...7b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øde skulle vært med på det road trip-showet 😮

Anonymkode: bd53c...0a1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Øde skulle vært med på det road trip-showet 😮

Anonymkode: bd53c...0a1

Hvilket road trip show ?

Anonymkode: 4a910...966

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvilket road trip show ?

Anonymkode: 4a910...966

Programmet de skal lage.

Anonymkode: bd53c...0a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å se hvordan Lasse er i en annen setting enn farmen da. Syns ikke han fikk vist fram så mange sider av seg selv der inne egentlig, annet enn at han er flink til å jobbe og stå på og at han kanskje ikke så lett tar til seg kritikk. Vil han feks ta den roadtripen i bare en bitteliten shorts? 🤔😂

Når det gjelder Terje så vet jeg allerede at han er underholdende og har mange morsomme kommentarer på lur, så det blir nok gøy😊

Det er nok forresten ingen som «melker» farmen deltagelse mer enn Terje, ref IG’en hans😉 og den (kleine) kommentaren fra Lasse til Sølje gir han ikke så lett slipp på gitt...😅

Anonymkode: 3503b...396

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner farmen kjendis og deltagerne som var med i årets sesong😩 har liksom ikke funnet noe anna lett underholdning på tv som fenger...

Savner spesielt Øde da, men som forventet så har han trukket seg helt tilbake fra rampelyset igjen. Godt for han sikkert, og forhåpentligvis hører vi mer fra han en gang i framtida😊

Blir jo spennende å se hva Lasse & Terje klarer å få ut av en roadtrip sammen da😇

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sisi00 skrev (1 time siden):

Savner spesielt Øde da, men som forventet så har han trukket seg helt tilbake fra rampelyset igjen. Godt for han sikkert, og forhåpentligvis hører vi mer fra han en gang i framtida😊

Jepp... nå har han gjort det. Vært innom kjendis-reality! Har en følelse av at de fleste blir stuck der da 😅 Vi har nok neppe sett det siste til ham! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (1 time siden):

Jepp... nå har han gjort det. Vært innom kjendis-reality! Har en følelse av at de fleste blir stuck der da 😅 Vi har nok neppe sett det siste til ham! 

Håper da virkelig ikke det ♥️

Anonymkode: d169f...59b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (2 timer siden):

Jepp... nå har han gjort det. Vært innom kjendis-reality! Har en følelse av at de fleste blir stuck der da 😅 Vi har nok neppe sett det siste til ham! 

Jeg tviler på at Øde sier ja til hva som helst og takk og pris for det. Men håper jo at vi etterhvert får se han på tv igjen i et interessant (og gjerne nytt) konsept🤞🏻😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sisi00 skrev (4 timer siden):

Jeg savner farmen kjendis og deltagerne som var med i årets sesong😩 har liksom ikke funnet noe anna lett underholdning på tv som fenger...

Savner spesielt Øde da, men som forventet så har han trukket seg helt tilbake fra rampelyset igjen. Godt for han sikkert, og forhåpentligvis hører vi mer fra han en gang i framtida😊

Blir jo spennende å se hva Lasse & Terje klarer å få ut av en roadtrip sammen da😇

Samme her. Denne sesongen var den beste noensinne.

Savner Öde mest jeg og. Håper han skal være med på torpet neste år. Han blir nesten garantert spurt og jeg håper han sier ja :) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maxwell
jukkapalme skrev (2 timer siden):

Samme her. Denne sesongen var den beste noensinne.

Savner Öde mest jeg og. Håper han skal være med på torpet neste år. Han blir nesten garantert spurt og jeg håper han sier ja :) 

Enig 👍 ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sisi00 skrev (16 timer siden):

Jeg savner farmen kjendis og deltagerne som var med i årets sesong😩 har liksom ikke funnet noe anna lett underholdning på tv som fenger...

Savner spesielt Øde da, men som forventet så har han trukket seg helt tilbake fra rampelyset igjen. Godt for han sikkert, og forhåpentligvis hører vi mer fra han en gang i framtida😊

Blir jo spennende å se hva Lasse & Terje klarer å få ut av en roadtrip sammen da😇

Jaaaaa, det er et tomrom etter årets flotte sesong. Har for første gang Farmen kjendis-abstinenser😭
Dette var rett og slett en kjempesesong med nydelige deltakere. Og da tenker jeg at hvis JEG som vanlig tv-seer føler det sånn, hvor ille er det ikke for de som var med på det, liksom? De må jo slite med savn og sorg av en annen verden😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syntes det også er trist at Farmen er over. Men tror Kompani Lauritzen kan bli bra! 

Anonymkode: 13418...3cb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner Øde Pøde! Var godt å se bilde av han på forsiden av Se og hør i dag, men også litt provoserende at de har redigert hårfargen og huden hans. En så naturlig pen mann a gitt🥰 håper å se han på skjermen igjen i en slags filosofisk eller kunstnerisk setting. Vi trenger mer åndelig føde! 

Anonymkode: 193bd...76f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Flere enn meg som er lei av Lasse nå? Det var såå stas da han ble med i Famen, men nå skal han melke det for alt det er verdt med YouTube-kanal, podcast og strikkebok. Mistet helt sansen for hele fyren, for en oppmerksomhetssyk mann. For å ikke snakke om kjæresten 🤣 klein kleinesen

Anonymkode: 73063...cdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Flere enn meg som er lei av Lasse nå? Det var såå stas da han ble med i Famen, men nå skal han melke det for alt det er verdt med YouTube-kanal, podcast og strikkebok. Mistet helt sansen for hele fyren, for en oppmerksomhetssyk mann. For å ikke snakke om kjæresten 🤣 klein kleinesen

Anonymkode: 73063...cdd

Har ikke sett noe til Lasse etter farmen jeg. Hadde nesten glemt ham, faktisk :fnise: 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...