Gå til innhold

Farmen kjendis 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Gratulerer til Lasse🥳 men ble jo så jevnt at begge hadde vært like fortjente vinnere uansett!

Men er det bare meg som overhodet ikke smelta av de ordene Lasse sa til Sølje? 🙈 Mulig det er fordi de kom på trøndersk😂 haha neida var bare mer kleint enn rørende for min del. Det var i grunnen mye grining så folk må ha blitt oppriktig glad i hverandre inne der, og det er jo koselig da🥰

Var det forresten noen som så den direkte sendinga - finalefesten - på tv2 i går ? Der ble det servert masse alkohol, kleine spørsmål og mye latterkramper gitt😂 tror alle (inkl programlederne) ble rimelig på en snurr etterhvert🤪🤘🏻

Trist at det er over egentlig, FK har vært et lyspunkt disse ukene når en har tilbrakt så mye tid hjemme. Og fine folk alle som har vært med💕

 

Anonymkode: 3503b...396

Jeg syntes det var fint. Klemmen varte i fem minutter visstnok og måtte klippes. 
Jeg så deler av direktesendinga i går og det var artig. 
To jevngode finalister og venner. 
Synes forøvrig Lasse var mye finere med minus 17 kilo 😊

Anonymkode: d169f...59b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trynefaktor
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Gratulerer til Lasse🥳 men ble jo så jevnt at begge hadde vært like fortjente vinnere uansett!

Men er det bare meg som overhodet ikke smelta av de ordene Lasse sa til Sølje? 🙈 Mulig det er fordi de kom på trøndersk😂 haha neida var bare mer kleint enn rørende for min del. Det var i grunnen mye grining så folk må ha blitt oppriktig glad i hverandre inne der, og det er jo koselig da🥰

Var det forresten noen som så den direkte sendinga - finalefesten - på tv2 i går ? Der ble det servert masse alkohol, kleine spørsmål og mye latterkramper gitt😂 tror alle (inkl programlederne) ble rimelig på en snurr etterhvert🤪🤘🏻

Trist at det er over egentlig, FK har vært et lyspunkt disse ukene når en har tilbrakt så mye tid hjemme. Og fine folk alle som har vært med💕

 

Anonymkode: 3503b...396

Jeg lo litt brydd av de ordene og klemmen. 

Ser jo at han er en omtenksom og ålreit fyr, det ble bare litt mye å se på. Det er jo mitt problem, kald og kjip som jeg er. 
 

(Men det er jo litt som Terje kommenterte, som ut fra en film 😜)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg syntes det var fint. Klemmen varte i fem minutter visstnok og måtte klippes. 
Jeg så deler av direktesendinga i går og det var artig. 
To jevngode finalister og venner. 
Synes forøvrig Lasse var mye finere med minus 17 kilo 😊

Anonymkode: d169f...59b

5 min? Wow

Ja syns Lasse absolutt kledde og gå ned noen kilo for han var jo svære muskler i utgangspunktet. Han er imidlertid ikke min type i det hele tatt...jeg faller rett og slett for menn med humor og sjarme først og fremst (så ja Terje og Øde🥰) Lasse har helt sikkert både humor og sjarme han også altså, men det nådde bare ikke fram til meg gjennom tv ruta😇 Men han virker som en veldig fin og solid person og han fikk nok mange nye beundrere og følgere på IG😊

Anonymkode: 3503b...396

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Kine  så veldig sur ut hele sendingen, helt til vinneren var kåret 🤔

Anonymkode: 0db20...696

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristina S. skrev (1 time siden):

Det var jo supercheesy, men syns ikke noe dårligere om Lasse for det :) 

Ja veldig cheesy haha, men absolutt enig, Lasse er en fin fyr han. 

Anonymkode: 3503b...396

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Synes Kine  så veldig sur ut hele sendingen, helt til vinneren var kåret 🤔

Anonymkode: 0db20...696

Ja det tenkte jeg også, spørs om det var før hun og Øde skværa opp😉 for det så ut som hun hadde lyst til å hive drinken i ansiktet hans når de skålte😂😂

Anonymkode: 3503b...396

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trynefaktor skrev (29 minutter siden):

Jeg lo litt brydd av de ordene og klemmen. 

Ser jo at han er en omtenksom og ålreit fyr, det ble bare litt mye å se på. Det er jo mitt problem, kald og kjip som jeg er. 
 

(Men det er jo litt som Terje kommenterte, som ut fra en film 😜)

Ja nettopp, tatt ut fra en cheesy trøndersk Hollywood film😂😇

Anonymkode: 3503b...396

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det forresten ingen som fikk med seg at Øde innrømmet at han tilhører underklassen han også? 🤪😂😋💕

Kommer til å savne å se han på skjermen mest av alle, men samtidig håper jeg han trekker seg litt tilbake igjen en periode nå. Skulle ønske han faktisk gikk ut fra GKN studioet i går og ikke bare tulla😅 for det evige maset om det er noe mellom han og Anniken er så kleint...🙈 La de finne ut av det på egenhånd tenker jeg, det klarer de nok fint😊

Anonymkode: 3503b...396

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Igjen denne negativiteten rundt JAR.. Jeg skjønner det ikke? Han kan jo nesten ikke åpne kjeften i 2 sek før alle begynner å gjør narr av ham - om krokodilletårer, «talene» han hadde, herregud for en type han JAR :rolleyes: Han kan liksom ikke gjøre noe riktig. Jeg synes han gjorde en god figur jeg, sa veldig fine ting. Nei han hadde ikke vært der så lenge, men hva så da? 
 

Anonymkode: 06a18...fa0

Faktisk veldig enig i dette. 

Ja, mannen har gjort mye rart, men jeg synes ikke det var noe å utsette på oppførselen hans i finalesendingen, snarere tvert i mot!

Gi han litt slack.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Igjen denne negativiteten rundt JAR.. Jeg skjønner det ikke? Han kan jo nesten ikke åpne kjeften i 2 sek før alle begynner å gjør narr av ham - om krokodilletårer, «talene» han hadde, herregud for en type han JAR :rolleyes: Han kan liksom ikke gjøre noe riktig. Jeg synes han gjorde en god figur jeg, sa veldig fine ting. Nei han hadde ikke vært der så lenge, men hva så da? 
 

Anonymkode: 06a18...fa0

Han rettet MYE opp inntrykket i går (JAR).

 

Lasse kunne spart seg for å nevne den lange klemmen i forsvarstalen sin. Den hørte ikke til der. Terje fortjente ekstra godt kniven fordi han ikke fortalte hvor 'omsorgsfull' han var, men unner Lasse seieren. En av de som var verdig vinner uansett.

Endret av Lawyam
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Heiet på Terje. Han er en fantastisk morsom og herlig person. Men Lasse, altså 😍 Han er til å spise opp. Hvordan kan man kapre den mannen? Skulle gjerne gått på en date med han.

Anonymkode: b20b9...ff7

Tinder 

Screenshot_20210222-215702_Tinder.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (På 21.2.2021 den 22.09):

Gratulerer Lasse! :vin::biggrin: Vel fortjent!

Sånn går det når ingen var smart nok til å hive deg ut som førstekjempe! :) 

Gratulerer til Terje også med andreplassen! 

Han kunne gjerne vært førstekjempe hver uke, hva skulle noen av dem klart å slå Lasse i?

Anonymkode: 6c4c0...5c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han kunne gjerne vært førstekjempe hver uke, hva skulle noen av dem klart å slå Lasse i?

Anonymkode: 6c4c0...5c0

Tja, det er ikke lett å drive på med melkespannholding med den kroppen der og med hans tunge armer. Øksekast og kunnskap kunne også vært en mulighet hvis man var heldig. 

Det at han er så vanskelig og seig å slå i stort sett det meste burde jo gjøre han til en åpenbar førstekjempe uke etter uke. I alle fall konkurransemessig. Men han ble faktisk ikke valgt en eneste gang, og da var det nesten dømt til å gå den veien som det gjorde. 

Definitivt verdig vinner, men jeg synes han fikk det litt for lett på veien :) 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Han knoter noe voldsomt. Vondt å høre på. Hilsen ekte Ålesunder. 
 

Terje snakker dog klokkerent ålesundsk 😍

Anonymkode: 62952...84c

Terje snakker klokkerent ja, FOR en ambassadør for Ålesund 🥰

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Herlig finale! Verdig vinner. 
Mange gode ord og gode klemmer. 
 

pst- noen som telte hvor mange ganger Sølje hoppa opp på Lasse?? 😁 

 

Anonymkode: c164d...d41

Det ble utrolig kleint og pinlig synes jeg. Det er så åpenlyst at Sølje er hypp på Lasse! Må være kleint i stua til familien Bergmann/Hoff når de ser dette sammen 🤭🤣

Anonymkode: 8b147...d70

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Terje snakker klokkerent ja, FOR en ambassadør for Ålesund 🥰

Det ble utrolig kleint og pinlig synes jeg. Det er så åpenlyst at Sølje er hypp på Lasse! Må være kleint i stua til familien Bergmann/Hoff når de ser dette sammen 🤭🤣

Anonymkode: 8b147...d70

Hvem er ikke hypp på Lasse? Alle er hypp på Lasse, tipper herr Hoff også er hypp på Lasse!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...