Gå til innhold

Farmen kjendis 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Trynefaktor

Så spennende finale!

Heia Lasse! Glad jeg ikke gikk inn her før nå, regna med at denne sjarmerende anonyme gikk inn for å spoile igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for at det ble advart mot spoilingen, det gjorde at jeg ikke gikk inn! 😀

Anonymkode: edf43...6e2

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, Terje altså! De kommentarene hans er gull! 😂 Når det kom til finalen var det hipp som happ hvem som vant, for min del. Fine fyrer begge to.❤

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig finale! Skulle nesten ønske Lasse solgte bilen og ga halve summen til Terje, men det får være maken til idyll, kanskje :rodmer:  Beste casten på lange tider, uansett :Nikke: 

Anonymkode: 8cc2f...988

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lasse er en grei type som jeg har sett han. Jeg har aldri likt militærerutiner.

Men han vant over Terje. Mitt valg var Terje, men ok,   Lasse gratulerer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SYKT verdige finalister!! Aldri sett noe lignende i Farmens historie. Og så utrolig jevnt og spennende også. Tar av meg hatten!! For meg er begge vinnere ♥♥

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for spekulasjoner, brukerangrep, brukerdebatt, avsporinger, krenkende innlegg og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Endret av Elaine Marley
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riise ble veldig malplassert i finalen, merket at han var der altfor kort og ikke ble nok kjent med folk og kom inn i boblen- alt med følelser ble bare tull for han. Viste seg derfor igjen ikke fra noen god side. Thomas fikk lite rom, men når han først fikk si noe så holdt han jo nesten ikke kjeft.....  Glad Thoresen ikke var der, han kunne lett ha ødelagt stemningen.

 

Ellers så vant min favoritt, selv om Terje var den som underholdt mest. Håper på mer gjensyn av finaleduoen sammen.. I 71??

Anonymkode: 62d40...996

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk sesong! Og for en flott finale, med herlige folk. Til slutt ønsket jeg at de begge kunne vinne.

 :ler:  Synes det er trist det er slutt, har koset meg masse.

Gratulerer til Lasse, en verdig vinner! 
:klappe: 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Riise ble veldig malplassert i finalen, merket at han var der altfor kort og ikke ble nok kjent med folk og kom inn i boblen- alt med følelser ble bare tull for han. Viste seg derfor igjen ikke fra noen god side. Thomas fikk lite rom, men når han først fikk si noe så holdt han jo nesten ikke kjeft.....  Glad Thoresen ikke var der, han kunne lett ha ødelagt stemningen.

 

Ellers så vant min favoritt, selv om Terje var den som underholdt mest. Håper på mer gjensyn av finaleduoen sammen.. I 71??

Anonymkode: 62d40...996

Riise. Type. Sitte å presse krokodilletårer når han ikke har vært med på serien omtrent og ikke aner hva de to finalistene egentlig snakker om rundt middagsbordet der. 
Så holder han en eller annen merkelig tale på tinget der som sporer helt av tema og du ser Tiril blir litt spørsmålstegn. Talen handlet om førsteinntrykk og handler vel i bunn og grunn om å redde sitt eget skinn - ikke en ukjent rokamp for den karen i mediebildet. 
 

For all del. Fyren får mye hets og Thoresen er ikke god han heller, så noe mobbing av Riise er jeg ikke med på. En stor stjerne den gang på fotballbanen, men han burde nok tenke litt mer strategi over måten han velger å fremstå på TV og i media ved neste korsveg (selv om det ikke er første gang Riise legger igjen et særdeles dårlig inntrykk av seg selv)😁

Anonymkode: 62952...84c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiet på Terje. Han er en fantastisk morsom og herlig person. Men Lasse, altså 😍 Han er til å spise opp. Hvordan kan man kapre den mannen? Skulle gjerne gått på en date med han.

Anonymkode: b20b9...ff7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Riise. Type. Sitte å presse krokodilletårer når han ikke har vært med på serien omtrent og ikke aner hva de to finalistene egentlig snakker om rundt middagsbordet der. 
Så holder han en eller annen merkelig tale på tinget der som sporer helt av tema og du ser Tiril blir litt spørsmålstegn. Talen handlet om førsteinntrykk og handler vel i bunn og grunn om å redde sitt eget skinn - ikke en ukjent rokamp for den karen i mediebildet. 
 

For all del. Fyren får mye hets og Thoresen er ikke god han heller, så noe mobbing av Riise er jeg ikke med på. En stor stjerne den gang på fotballbanen, men han burde nok tenke litt mer strategi over måten han velger å fremstå på TV og i media ved neste korsveg (selv om det ikke er første gang Riise legger igjen et særdeles dårlig inntrykk av seg selv)😁

Anonymkode: 62952...84c

Digget at Riise viste følelser. Men hvor er det blitt av dialekten hans?! 🙄🤭😒🤔

Anonymkode: b20b9...ff7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Digget at Riise viste følelser. Men hvor er det blitt av dialekten hans?! 🙄🤭😒🤔

Anonymkode: b20b9...ff7

Han knoter noe voldsomt. Vondt å høre på. Hilsen ekte Ålesunder. 
 

Terje snakker dog klokkerent ålesundsk 😍

Anonymkode: 62952...84c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ut som jeg er den eneste som ikke er så fan av Lasse her. Jeg er mye mer fan av Terje og håpet virkelig at han skulle vinne.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Riise. Type. Sitte å presse krokodilletårer når han ikke har vært med på serien omtrent og ikke aner hva de to finalistene egentlig snakker om rundt middagsbordet der. 
Så holder han en eller annen merkelig tale på tinget der som sporer helt av tema og du ser Tiril blir litt spørsmålstegn. Talen handlet om førsteinntrykk og handler vel i bunn og grunn om å redde sitt eget skinn - ikke en ukjent rokamp for den karen i mediebildet. 
 

For all del. Fyren får mye hets og Thoresen er ikke god han heller, så noe mobbing av Riise er jeg ikke med på. En stor stjerne den gang på fotballbanen, men han burde nok tenke litt mer strategi over måten han velger å fremstå på TV og i media ved neste korsveg (selv om det ikke er første gang Riise legger igjen et særdeles dårlig inntrykk av seg selv)😁

Anonymkode: 62952...84c

Fint at du også klarte å spa opp noe negativt om Riise da. Syns virkelig du tillegger han ting her, som ikke er rettferdig. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herlig finale! Verdig vinner. 
Mange gode ord og gode klemmer. 
 

pst- noen som telte hvor mange ganger Sølje hoppa opp på Lasse?? 😁 

 

Anonymkode: c164d...d41

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (10 minutter siden):

Fint at du også klarte å spa opp noe negativt om Riise da. Syns virkelig du tillegger han ting her, som ikke er rettferdig. 

Det er totalpakka i en deltakelse av en realityserie. Utrolig at en med så mye medieerfaring ikke greier å lage bedre PR rundt seg selv 😁 Ellers ønsker jeg han alt godt! Håper neste medieopptreden blir med bedre PR. Han hadde fortjent det. 

Anonymkode: 62952...84c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristina S. skrev (22 minutter siden):

@loffen

Fantastisk sesong! Og for en flott finale, med herlige folk. Til slutt ønsket jeg at de begge kunne vinne.

 :ler:  Synes det er trist det er slutt, har koset meg masse.

Gratulerer til Lasse, en verdig vinner! 

Ja, fin sesong. Herlighet, når Terje begynte å synge på "Faith" når de to var alene i huset: "Well I guess it would be nice if I could touch your body" :ler2::hoho: De skulle laget en ekstramateriale episode med noen slags "bloopers"/morsomme klipp. 

Jaa! :smilbla: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Heiet på Terje. Han er en fantastisk morsom og herlig person. Men Lasse, altså 😍 Han er til å spise opp. Hvordan kan man kapre den mannen? Skulle gjerne gått på en date med han.

Anonymkode: 

Han er ikke på Tinder eller andre sjekke apper leste jeg

Endret av Tough cookie
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...