Gå til innhold

Farmen kjendis 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Isabella Moon skrev (1 time siden):

Han har startet YouTube-kanal nå ❤️ 

Jaaaaaa, da blir det fortsatt Lasse-stemning i heimen😂😂Haha. Satser på Skal vi danse til høsten og nå!

Anonymkode: 65749...2d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha jeg skjønner ikke denne Lasse-hypen. For å være ærlig så la jeg ikke så mye merke til han inne på farmen.. joda hjernen min registrerte at han gikk rundt i en bitteliten shorts hele tida😅men likevel syns jeg har var veldig anonym og husker knapt noe han har sagt inne der.. Men mulig det rett og slett var fordi det var andre som fanget min interesse🤪 Men fyren har 700K følgere på IG så han er definitivt populær🤘🏻

Men Lasse kan vel ikke delta i SVD? Han vant jo den italienske versjonen så da blir ihvertfall forventningene store og fallhøyden deretter...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sisi00 skrev (1 time siden):

Haha jeg skjønner ikke denne Lasse-hypen. For å være ærlig så la jeg ikke så mye merke til han inne på farmen.. joda hjernen min registrerte at han gikk rundt i en bitteliten shorts hele tida😅men likevel syns jeg har var veldig anonym og husker knapt noe han har sagt inne der.. Men mulig det rett og slett var fordi det var andre som fanget min interesse🤪 Men fyren har 700K følgere på IG så han er definitivt populær🤘🏻

Men Lasse kan vel ikke delta i SVD? Han vant jo den italienske versjonen så da blir ihvertfall forventningene store og fallhøyden deretter...

 

029360_580_ny_aeslaeppitj.png

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lasse begynner å irritere meg... skal plutselig kanskje være med på SVD, opprettet YouTube-kanal. Sikkert en av disse som skal melke kjendisstatusen for alt det er verdt...

Anonymkode: 73063...cdd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og for å ikke snakke om ønsket seg å bli fenriken i Kompani Lauritzen! Ha deg vekk liksom, han fins jo ikke morsom. Spradebass!

Anonymkode: 73063...cdd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Og for å ikke snakke om ønsket seg å bli fenriken i Kompani Lauritzen! Ha deg vekk liksom, han fins jo ikke morsom. Spradebass!

Anonymkode: 73063...cdd

Sånne som Sporsem må være morsomme. Sånne som Lasse trenger ikke være morsomme 😄 Han kan gjerne sprade så mye han vil han!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig ville jeg gifta meg med Terje fremfor Lasse any day. 
JA, jeg ser at Lasse er hunketihunk, men heller en med humor og glimt i øyet enn en selvhøytidelig spradebass. 

Anonymkode: 5ee1e...cad

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lasse er et jåleportrett. Öde og Terje har massevis av humor og sjarm. Det er mye viktigere enn masse muskler og et «perfekt» utseende. Nå har jeg aldri blitt tiltrukket av sånne muskelmenn uansett da. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (20 minutter siden):

Lasse er et jåleportrett. Öde og Terje har massevis av humor og sjarm. Det er mye viktigere enn masse muskler og et «perfekt» utseende. Nå har jeg aldri blitt tiltrukket av sånne muskelmenn uansett da. 

Terje har sjarm, men Öde... not so much. Han er bare en snobb. 
 

 

Anonymkode: 27ee6...923

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lasse har da hele pakka, han. Viktig med et pent utseende, ellers blir det ikke noe action. Etter å ha sett på årets Farmen kjendis har jeg innsett at jeg verken liker morsomme menn, skalla menn eller kunstneriske menn, men pene og muskuløse menn. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smaken er som baken. Lasse er ikke min type og ville heller tatt Terje eller øde. Helst øde 😊

Anonymkode: d169f...59b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker personligheten til Lasse også jeg, men Terje hadde vunnet hjertet mitt any day. Jeg har aldri falt for Lassetypen. 

Anonymkode: 7e54c...4cc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg pleier ikke egentlig bry meg så mye om fine reality-deltakere, men akkurat Lasse var det seriøst et eller annet med:) Fantastisk flott fyr! Liker at han virker stødig og rolig:)
Utrolig artig med den tonen det har vært mellom han og Terje😂😂

Anonymkode: 65749...2d3

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Lasse begynner å irritere meg... skal plutselig kanskje være med på SVD, opprettet YouTube-kanal. Sikkert en av disse som skal melke kjendisstatusen for alt det er verdt...

Anonymkode: 73063...cdd

Det Har ikke falt deg inn at media vinkler spørsmålene sine ditt hen ? Og han bare svarer... Tror det ligger mer der enn at han aktivt går ut og sier at han vil være med på det og det. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Lasse begynner å irritere meg... skal plutselig kanskje være med på SVD, opprettet YouTube-kanal. Sikkert en av disse som skal melke kjendisstatusen for alt det er verdt...

Anonymkode: 73063...cdd

Akkurat nå er det jo Øde som melker mest av alle. Han er jo overalt. Flere ganger på GMN og GKN, Senkveld, artikler og intervjuer om han i alle nettaviser døgnet rundt, tabloid-tver osv. 

Jeg vedder på at Øde også vil delta på noe ala SVD eller noe i samme duren. 

Så rart at det er kun Lasse som irriterer deg med sin YouTube-kanal.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ctrl skrev (9 minutter siden):

Akkurat nå er det jo Øde som melker mest av alle. Han er jo overalt. Flere ganger på GMN og GKN, Senkveld, artikler og intervjuer om han i alle nettaviser døgnet rundt, tabloid-tver osv. 

Jeg vedder på at Øde også vil delta på noe ala SVD eller noe i samme duren. 

Så rart at det er kun Lasse som irriterer deg med sin YouTube-kanal.

Øde i Skal vi danse 😬 Tror nok han sikter seg inn på noe annet 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil så gjerne at hele denne Farmen-casten kan overføres til neste sesong av 71 grader nord, Skal vi danse, Maskorma og what not. Det er altså tidenes herligste Farmen-gjeng!! 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (1 time siden):

Øde i Skal vi danse 😬 Tror nok han sikter seg inn på noe annet 

Tror 100% at Øde blir spurt om Skal vi danse. Mulig at han sier ja også! Er ikke dansing veldig classy å kunne, for høytstående mennesker? :lol: Om jeg ikke tar feil så har minst èn av årets Farmen kjendis på våren alltid vært med på høstens SVD. Så noen blir det nok...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maxwell
Amatariel skrev (5 minutter siden):

Tror 100% at Øde blir spurt om Skal vi danse. Mulig at han sier ja også! Er ikke dansing veldig classy å kunne, for høytstående mennesker? :lol: Om jeg ikke tar feil så har minst èn av årets Farmen kjendis på våren alltid vært med på høstens SVD. Så noen blir det nok...

Det hadde vært kult 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...