Gå til innhold

Det verste din partner har sagt til deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg kom hjem fra sykehuset og fortalte at diagnosen var satt; MS. Han sa at da hadde vi fått det endelige beviset på at jeg var hjerneskadet. 

Jeg har aldri grått sånn i hele mitt liv. Det ble slutt etterhvert.

Anonymkode: f95f8...9c9

Fy søren. Ble helt sjokkert nå. Det kommentaren hadde jeg aldri tilgitt tror jeg

Anonymkode: 5b276...3c5

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her mange mange som har opplevd mye kjipt. Klem til dere alle

Anonymkode: 5b276...3c5

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det tok noen år. For jeg trodde på han. 

Anonymkode: f95f8...9c9

Misinformasjon fra et mørkt sted, som det alltid kommer fra uten kjærlighet, vil jo alltid prøve å overbevise andre om usannhetene sine.

 For hvis ikke noen med kjærlighet tror på det så er det jo bare galskap. Det vet de og.

Så hvor åpen er du for å tro på noe som kommer fra et sted uten kjærlighet nå da?

Anonymkode: 8e9a3...864

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg kom hjem fra sykehuset og fortalte at diagnosen var satt; MS. Han sa at da hadde vi fått det endelige beviset på at jeg var hjerneskadet. 

Jeg har aldri grått sånn i hele mitt liv. Det ble slutt etterhvert.

Anonymkode: f95f8...9c9

Det der kunne exen min også sagt. Jeg ble kalt for fittetryne, kvisetryne, fleskfia, syk i hodet, "jeg må snart sage ned veggene her hvis du blir bredere over ræva nå", "håper du finner deg en ny som dreper deg"(når jeg truet med å gå)osv. I tillegg truet han meg verbalt med å skyte meg to ganger, da han hadde låst meg inne. En gang truet han med å skyte hunden vår, for å straffe meg. Vi er ikke sammen nå. 

Anonymkode: f18c2...32c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fy søren. Ble helt sjokkert nå. Det kommentaren hadde jeg aldri tilgitt tror jeg

Anonymkode: 5b276...3c5

Jeg skal ikke kuppe tråden😊 men jeg kan gi et samlet svar. 

Nei, jeg klarte ikke å tilgi. Jeg tenkte med en gang at han var ingen kjæreste, kjærester støtter. De sparker deg ikke mens du ligger nede. 

Dagen etterpå gråt han. Men han gråt ikke for hva han hadde sagt eller over meg og min sykdom. Han gråt for at han hadde ei syk dame. Det passet han ikke. 

Så fortsatte han i 4-5 år med slike kommentarer. Så skle det over i å ødelegge tingene mine. Deretter låse meg ute tynnkledd på vinteren. Til slutt kasta han meg ned en trapp slik at jeg fikk skader på nakke og ryggvirvler. Da skjedde det noe i meg. Jeg reiste meg opp og ga han stygg juling. Jeg grisebanka han. Så var forholdet over. 

Jeg slår aldri. Men psykologen jeg kontaktet i ettertid sa at det var greit denne gangen. Jeg hadde blitt presset mot kanten av et stup. Det var selvforsvar. 

Jeg vet ikke hvordan det går med han i dag. Det bryr meg ikke. Men jeg har det bra. Jeg er gift med en snill mann som bare sier pene ting. 

Anonymkode: f95f8...9c9

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min sa en gang « du er for stygg, til å være sammen med noen som er så pen som meg « Sjarmerende type altså 🙄

Anonymkode: 8d385...3d6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det der kunne exen min også sagt. Jeg ble kalt for fittetryne, kvisetryne, fleskfia, syk i hodet, "jeg må snart sage ned veggene her hvis du blir bredere over ræva nå", "håper du finner deg en ny som dreper deg"(når jeg truet med å gå)osv. I tillegg truet han meg verbalt med å skyte meg to ganger, da han hadde låst meg inne. En gang truet han med å skyte hunden vår, for å straffe meg. Vi er ikke sammen nå. 

Anonymkode: f18c2...32c

Kan du forestille deg å være sammen med den største mobberen du har møtt i livet?

Gresset blir vel aldri grønnere enn det.

Anonymkode: 8e9a3...864

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg vet faktisk ikke hva som var verst, for det var mye.

Men en veldig ekkel følelse var da det begynte å demre for meg at jeg var sammen med en fullblods giftig personlighetsforstyrrelse og han samtidig var svært intens på at han ville gifte seg med meg, jeg var drømmedama, vi var symbiose og skjebnebestemt. Husker et creepy øyeblikk der han så intenst på meg og sa at det aller beste med meg, var at jeg virkelig skjønte hvem han var.

Andre ting-ikke akkurat devaluerende direkte mot meg, men allikevel spesielt (for å si det pent), var: «kvelning var min spesialitet da jeg jobbet som utpresser tidligere» og «bare glem aldri at du har vært sammen med en sosiopat» (han siktet til seg selv). Det siste var hans avskjedsord da jeg forlot ham

Anonymkode: 6644d...04c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han innledet samtalen om hvorfor han ble hentet hjemme av politiet, midt på natten og foran våre tre barn, med "Bare så du vet det, så var det din skyld".

Han soner nå straffen. Vi er skilt.

Det var ikke min skyld.

Anonymkode: 52a5a...d9b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg vet faktisk ikke hva som var verst, for det var mye.

Men en veldig ekkel følelse var da det begynte å demre for meg at jeg var sammen med en fullblods giftig personlighetsforstyrrelse og han samtidig var svært intens på at han ville gifte seg med meg, jeg var drømmedama, vi var symbiose og skjebnebestemt. Husker et creepy øyeblikk der han så intenst på meg og sa at det aller beste med meg, var at jeg virkelig skjønte hvem han var.

Andre ting-ikke akkurat devaluerende direkte mot meg, men allikevel spesielt (for å si det pent), var: «kvelning var min spesialitet da jeg jobbet som utpresser tidligere» og «bare glem aldri at du har vært sammen med en sosiopat» (han siktet til seg selv). Det siste var hans avskjedsord da jeg forlot ham

Anonymkode: 6644d...04c

Han høres ut som en narsissist. Mind games og løgner er alltid på menyen hos dem.

Anonymkode: 8e9a3...864

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan kalle meg ting om vi krangler. Vet jo at han innerst inne ikke mener det, men det er bare så unødvendig. Type "kjerring" og "du kan reise til helvette". Hjelper jo ikke akkurat på om vi skal ha en "konstruktiv" krangel. For jeg blir jo fly forbanna! Jeg kaller han aldri ting tilbake. Helt ok vi kan krangle og være uenig, men noen ting kan man jo droppe å si. 

Ikke noe han har sagt, men som han skulle ha sagt. Vi er litt i tenkeboksen for om vi vil ha barn eller ikke. Ikke noe som haster å bestemme seg for, men jeg har vel helt litt mer mot at jeg ønsker barn enn han. Så jeg husker godt den kjipe følelsen når jeg overhørte (satt ved siden av) at han pratet med et par venner om at han trodde han ikke ville ha barn. Slike ting prater man med partneren sin om, ikke andre! Og om han vil lufte tankene hos venner så er nå det en ting, men sårende når man sitter ved siden av og føler at dette egentlig er en privat samtale. 

Vi er fremdeles sammen. Praten om barn går sånn passe. Føler det er jeg som må ta initiativ. Jeg vingler selv altså, men har gitt klar beskjed om at dette temaet er det VI TO som skal snakke om. 

 

Anonymkode: b0527...bf1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud så mye stygt dere har opplevd! Jeg er helt sjokkert! Å finne seg en partner er virkelig et sjansespill. Min kalte meg ubrukelig en gang og håpløs en annen gang fordi det var noe jeg ikke klarte. Han tok begge tilbake med eneste gang og sa mye unnskyld. Jeg har kalt han dum en gang. Men det er ganske uskyldig i forhold til mye her! 

Anonymkode: 05933...cbe

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, vi er sammen fremdeles. 

Verste han har sagt: "du tvinger meg til å velge mellom drømmejobben eller familie" til høygravide meg, hvor på det var vårt første barn. 

Jeg gjorde det X antall ganger verre da, for jeg responderete med "jeg hater deg" 

Ikke det peneste øyeblikket i forholdet vårt, vi fikk heldigvis rydda fort opp, og lovte å aldri si slike ting som det igjen. Spesielt jeg, som sa noe så fælt til han jeg egentlig elsker. 

Anonymkode: eef35...bfb

Fullstendig tillatt å svare det tilbake da! Noe slikt lirer man ikke av seg når en er høygravid liksom. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal ikke kuppe tråden😊 men jeg kan gi et samlet svar. 

Nei, jeg klarte ikke å tilgi. Jeg tenkte med en gang at han var ingen kjæreste, kjærester støtter. De sparker deg ikke mens du ligger nede. 

Dagen etterpå gråt han. Men han gråt ikke for hva han hadde sagt eller over meg og min sykdom. Han gråt for at han hadde ei syk dame. Det passet han ikke. 

Så fortsatte han i 4-5 år med slike kommentarer. Så skle det over i å ødelegge tingene mine. Deretter låse meg ute tynnkledd på vinteren. Til slutt kasta han meg ned en trapp slik at jeg fikk skader på nakke og ryggvirvler. Da skjedde det noe i meg. Jeg reiste meg opp og ga han stygg juling. Jeg grisebanka han. Så var forholdet over. 

Jeg slår aldri. Men psykologen jeg kontaktet i ettertid sa at det var greit denne gangen. Jeg hadde blitt presset mot kanten av et stup. Det var selvforsvar. 

Jeg vet ikke hvordan det går med han i dag. Det bryr meg ikke. Men jeg har det bra. Jeg er gift med en snill mann som bare sier pene ting. 

Anonymkode: f95f8...9c9

Du har min fulle støtte! I noen få tilfeller er det lov å slå/banke noen, og dette er et av de! Blir forbanna av å lese dette. Sykt menneske. Håper han har det helt jævlig nå. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si det at det verste e nok det å få høre at han elsker meg. 

I det normalt forhold det partene tar vare på hverandre så er det jo flotte ord som styrker en og som styrker forholdet. 

Men når man blir utnyttet og partner er selvopptatt, når man blir mindregjort og alltid satt i siste rekke..

Ja, da biter disse ordene. En sitter igjen med spørsmål om en selv er rar, om en er helt med og om en krever for mye med ønsket om å bli sett.. 

Disse ordene fanger en, de snapper en opp og man stoler blindt på dem inntil man virkelig er fanget og låst i forholdet. 

Eg skulle ønsket at jeg fikk høre noe lignende som det dere har nevnt i tråden, grunnen til det er at det hadde vært nøkkelen min ut, for jeg er låst... 

Nå svever bare Jeg elsker deg over meg og jeg sitter her usikker og med spørsmål om jeg bare blir manipulert.. 

Anonymkode: b564d...fd0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal ikke kuppe tråden😊 men jeg kan gi et samlet svar. 

Nei, jeg klarte ikke å tilgi. Jeg tenkte med en gang at han var ingen kjæreste, kjærester støtter. De sparker deg ikke mens du ligger nede. 

Dagen etterpå gråt han. Men han gråt ikke for hva han hadde sagt eller over meg og min sykdom. Han gråt for at han hadde ei syk dame. Det passet han ikke. 

Så fortsatte han i 4-5 år med slike kommentarer. Så skle det over i å ødelegge tingene mine. Deretter låse meg ute tynnkledd på vinteren. Til slutt kasta han meg ned en trapp slik at jeg fikk skader på nakke og ryggvirvler. Da skjedde det noe i meg. Jeg reiste meg opp og ga han stygg juling. Jeg grisebanka han. Så var forholdet over. 

Jeg slår aldri. Men psykologen jeg kontaktet i ettertid sa at det var greit denne gangen. Jeg hadde blitt presset mot kanten av et stup. Det var selvforsvar. 

Jeg vet ikke hvordan det går med han i dag. Det bryr meg ikke. Men jeg har det bra. Jeg er gift med en snill mann som bare sier pene ting. 

Anonymkode: f95f8...9c9

Det er ikke ulovlig å forsvare seg, fyren fortjente julingen, og i tillegg tror jeg det var bra for deg å få ta igjen litt, og slippe ut noe av trykket som må ha bygget seg opp i løpet av forholdet. 

Så bra at du har det godt nå. Det har du fortjent. 

Anonymkode: f18c2...32c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må si det at det verste e nok det å få høre at han elsker meg. 

I det normalt forhold det partene tar vare på hverandre så er det jo flotte ord som styrker en og som styrker forholdet. 

Men når man blir utnyttet og partner er selvopptatt, når man blir mindregjort og alltid satt i siste rekke..

Ja, da biter disse ordene. En sitter igjen med spørsmål om en selv er rar, om en er helt med og om en krever for mye med ønsket om å bli sett.. 

Disse ordene fanger en, de snapper en opp og man stoler blindt på dem inntil man virkelig er fanget og låst i forholdet. 

Eg skulle ønsket at jeg fikk høre noe lignende som det dere har nevnt i tråden, grunnen til det er at det hadde vært nøkkelen min ut, for jeg er låst... 

Nå svever bare Jeg elsker deg over meg og jeg sitter her usikker og med spørsmål om jeg bare blir manipulert.. 

Anonymkode: b564d...fd0

Helt seriøst, flørt med noen andre. Da får du en sniktitt på verden utenfor, og når du har sett den vil du ut dit. 

Anonymkode: f95f8...9c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Helt seriøst, flørt med noen andre. Da får du en sniktitt på verden utenfor, og når du har sett den vil du ut dit. 

Anonymkode: f95f8...9c9

Nei. Er unger inni bildet, derfor låst. 

Anonymkode: b564d...fd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var gravid og min daværende kjæreste ville jeg skulle ta abort, men det ønsket ikke jeg.

Han presset meg og tvang meg til å ta abort, hvis ikke gikk han fra meg, sa han.

Den dagen aborten skulle utføres gråt jeg og var helt ute av meg og sa at jeg ikke ønsket det. Han dro meg med ut i bilen og vi kjørte til Kvinneklinikken. 

Da jeg kom inn til samtale med sykepleier før inngrepet, begynte jeg å gråte og sa at jeg ikke ønsket å gjøre det og at det var kjæresten min som presset meg til det. 

Da fikk jeg beskjed om å reise hjem, fordi sykepleieren sa at det var fullstendig galt hvis jeg skulle gjøre dette fordi  kjæresten min ønsket det. 

 Jeg gikk ut på venterommet der kjæresten min ventet, og da han fikk se meg ble han rasende og sa at hvis jeg ikke snudde om og gikk inn igjen, så skulle han skyte meg og så seg selv etterpå!

Jeg ble redd og gikk inn på avdelingen igjen og aborten ble utført, noe jeg har angret mye på i ettertid.

Jeg fikk også store komplikasjoner (blodforgiftning) etter operasjonen og holdt på å dø. 

Anonymkode: 32623...90f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...