Gå til innhold

Det verste din partner har sagt til deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke ulovlig å forsvare seg, fyren fortjente julingen, og i tillegg tror jeg det var bra for deg å få ta igjen litt, og slippe ut noe av trykket som må ha bygget seg opp i løpet av forholdet. 

Så bra at du har det godt nå. Det har du fortjent. 

Anonymkode: f18c2...32c

Ja, det tror jeg også. Jeg fikk alt ut, å jeg kunne gå ut av forholdet uten traumer, og med selvtilliten tilbake.

Psykologen også, som sa: du skal slå ganske hardt for å drepe noen med en kaffekanne. Så ikke tenk at du kunne blitt med morder. Så lo han!? Uansett, det hjalp å le litt av det hele. 

Takk❤️

Anonymkode: f95f8...9c9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var gravid og min daværende kjæreste ville jeg skulle ta abort, men det ønsket ikke jeg.

Han presset meg og tvang meg til å ta abort, hvis ikke gikk han fra meg, sa han.

Den dagen aborten skulle utføres gråt jeg og var helt ute av meg og sa at jeg ikke ønsket det. Han dro meg med ut i bilen og vi kjørte til Kvinneklinikken. 

Da jeg kom inn til samtale med sykepleier før inngrepet, begynte jeg å gråte og sa at jeg ikke ønsket å gjøre det og at det var kjæresten min som presset meg til det. 

Da fikk jeg beskjed om å reise hjem, fordi sykepleieren sa at det var fullstendig galt hvis jeg skulle gjøre dette fordi  kjæresten min ønsket det. 

 Jeg gikk ut på venterommet der kjæresten min ventet, og da han fikk se meg ble han rasende og sa at hvis jeg ikke snudde om og gikk inn igjen, så skulle han skyte meg og så seg selv etterpå!

Jeg ble redd og gikk inn på avdelingen igjen og aborten ble utført, noe jeg har angret mye på i ettertid.

Jeg fikk også store komplikasjoner (blodforgiftning) etter operasjonen og holdt på å dø. 

Anonymkode: 32623...90f

Han truet deg med å skyte deg og ta selvmord?

Og det er en sånn person sine råd du mener du bør høre på?

Anonymkode: 8e9a3...864

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, 1 korinter 15:1-4 skrev:

"Om du forlater meg skal jeg ødelegge livet ditt"

En person som sier dette fortjener jo å få livet sitt ødelagt.

Anonymkode: 8e9a3...864

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var gravid og min daværende kjæreste ville jeg skulle ta abort, men det ønsket ikke jeg.

Han presset meg og tvang meg til å ta abort, hvis ikke gikk han fra meg, sa han.

Den dagen aborten skulle utføres gråt jeg og var helt ute av meg og sa at jeg ikke ønsket det. Han dro meg med ut i bilen og vi kjørte til Kvinneklinikken. 

Da jeg kom inn til samtale med sykepleier før inngrepet, begynte jeg å gråte og sa at jeg ikke ønsket å gjøre det og at det var kjæresten min som presset meg til det. 

Da fikk jeg beskjed om å reise hjem, fordi sykepleieren sa at det var fullstendig galt hvis jeg skulle gjøre dette fordi  kjæresten min ønsket det. 

 Jeg gikk ut på venterommet der kjæresten min ventet, og da han fikk se meg ble han rasende og sa at hvis jeg ikke snudde om og gikk inn igjen, så skulle han skyte meg og så seg selv etterpå!

Jeg ble redd og gikk inn på avdelingen igjen og aborten ble utført, noe jeg har angret mye på i ettertid.

Jeg fikk også store komplikasjoner (blodforgiftning) etter operasjonen og holdt på å dø. 

Anonymkode: 32623...90f

Så grusomt. At et menneske kan bli så ond er helt uforståelig. 💔

 

  • Liker 11
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min begynte etter hvert å være ufin mot meg, men det var ikke på en direkte måte. Det var sånn "på tull", men fungerer kanskje ikke på ei som hadde dårlig selvtillit. 

Jeg var nok litt flink til å snakke meg selv ned og det var selvfølgelig teit, men da bekreftet han det jeg sa på en latterliggjørende måte. Prøvde å si fra om at det var sårende, men da mente han at det var greit siden jeg sa det om meg selv og at han selvfølgelig tullet. 

Han kunne også latterliggjøre meg om jeg hadde pyntet meg. 

Mulig han bare tullet, men når jeg etter hvert bare hørte sånne ting fra han så var det veldig kjipt. Trodde ikke på han om han sa fine ting fordi jeg aldri visste om han egentlig tullet. 

Ellers var det kanskje ting han ikke sa som såret meg mest. Om vi var ute sammen så snakket han bare om hva han skulle selv om jeg skulle være med og ignorerte meg litt. Han sa sjeldent at han var glad i meg og sånne ting. 

Tror ikke jeg skjønte hvor mye alt det såret meg før i ettertid. Det er kanskje ikke greit å fiske etter komplimenter, men tenker at det kanskje var derfor jeg nedsnakket meg selv i håp om at han skulle si noe fint. 

Anonymkode: 6f76d...f8e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eksen min begynte etter hvert å være ufin mot meg, men det var ikke på en direkte måte. Det var sånn "på tull", men fungerer kanskje ikke på ei som hadde dårlig selvtillit. 

Jeg var nok litt flink til å snakke meg selv ned og det var selvfølgelig teit, men da bekreftet han det jeg sa på en latterliggjørende måte. Prøvde å si fra om at det var sårende, men da mente han at det var greit siden jeg sa det om meg selv og at han selvfølgelig tullet. 

Han kunne også latterliggjøre meg om jeg hadde pyntet meg. 

Mulig han bare tullet, men når jeg etter hvert bare hørte sånne ting fra han så var det veldig kjipt. Trodde ikke på han om han sa fine ting fordi jeg aldri visste om han egentlig tullet. 

Ellers var det kanskje ting han ikke sa som såret meg mest. Om vi var ute sammen så snakket han bare om hva han skulle selv om jeg skulle være med og ignorerte meg litt. Han sa sjeldent at han var glad i meg og sånne ting. 

Tror ikke jeg skjønte hvor mye alt det såret meg før i ettertid. Det er kanskje ikke greit å fiske etter komplimenter, men tenker at det kanskje var derfor jeg nedsnakket meg selv i håp om at han skulle si noe fint. 

Anonymkode: 6f76d...f8e

Innser du da hvordan du har gjort deg selv til et offer?

Anonymkode: 8e9a3...864

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ble en helt annen person når han drakk. Én gang han var full og hadde dratt hjem før meg, så hadde han fått for seg at jeg hadde flørtet med en kompis. Dette hadde jeg ikke gjort... 

Da jeg kom hjem, hadde han låst alle dører, så jeg kom meg ikke inn. Jeg ringte ham mange ganger, og når han til slutt tok tlf, så sa han at jeg fikk bare holde meg ute i natt, for hvis jeg kom inn, så ble eneste måten jeg kom meg ut igjen på, i en likpose...

Anonymkode: aea7b...23c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han ble en helt annen person når han drakk. Én gang han var full og hadde dratt hjem før meg, så hadde han fått for seg at jeg hadde flørtet med en kompis. Dette hadde jeg ikke gjort... 

Da jeg kom hjem, hadde han låst alle dører, så jeg kom meg ikke inn. Jeg ringte ham mange ganger, og når han til slutt tok tlf, så sa han at jeg fikk bare holde meg ute i natt, for hvis jeg kom inn, så ble eneste måten jeg kom meg ut igjen på, i en likpose...

Anonymkode: aea7b...23c

På tide å ringe politiet og barnevernet da.

Anonymkode: 8e9a3...864

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han høres ut som en narsissist. Mind games og løgner er alltid på menyen hos dem.

Anonymkode: 8e9a3...864

Do tell😉

Anonymkode: 6644d...04c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

På tide å ringe politiet og barnevernet da.

Anonymkode: 8e9a3...864

Dessverre så elsket jeg ham uansett, for han var en kjempegod mann når han ikke drakk, så jeg var for svak til å gå fra ham, og redd for hva det ville gjøre med ungene... 

Endte med at det var han som gikk fra meg for en annen...

Anonymkode: aea7b...23c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var høygravid og hadde gått opp en del i vekt. Ble kalt Din feite dritt.

Anonymkode: 90753...137

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var gravid og min daværende kjæreste ville jeg skulle ta abort, men det ønsket ikke jeg.

Han presset meg og tvang meg til å ta abort, hvis ikke gikk han fra meg, sa han.

Den dagen aborten skulle utføres gråt jeg og var helt ute av meg og sa at jeg ikke ønsket det. Han dro meg med ut i bilen og vi kjørte til Kvinneklinikken. 

Da jeg kom inn til samtale med sykepleier før inngrepet, begynte jeg å gråte og sa at jeg ikke ønsket å gjøre det og at det var kjæresten min som presset meg til det. 

Da fikk jeg beskjed om å reise hjem, fordi sykepleieren sa at det var fullstendig galt hvis jeg skulle gjøre dette fordi  kjæresten min ønsket det. 

 Jeg gikk ut på venterommet der kjæresten min ventet, og da han fikk se meg ble han rasende og sa at hvis jeg ikke snudde om og gikk inn igjen, så skulle han skyte meg og så seg selv etterpå!

Jeg ble redd og gikk inn på avdelingen igjen og aborten ble utført, noe jeg har angret mye på i ettertid.

Jeg fikk også store komplikasjoner (blodforgiftning) etter operasjonen og holdt på å dø. 

Anonymkode: 32623...90f

Huff! Grusomt! Men her mener jo jeg at sykepleieren og de som utførte inngrepet burde ta grep. Slik som han holdt på så skulle de heller henvist deg til et krisesenter for kvinner hvor du kunne samlet deg til å gå fra han og beholde barnet. 

Anonymkode: b0527...bf1

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dessverre så elsket jeg ham uansett, for han var en kjempegod mann når han ikke drakk, så jeg var for svak til å gå fra ham, og redd for hva det ville gjøre med ungene... 

Endte med at det var han som gikk fra meg for en annen...

Anonymkode: aea7b...23c

Ønsketenkning kan være kjipt ja.

Anonymkode: 8e9a3...864

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke det slemmeste/styggeste, men jeg vil alltid huske at eksen sa at «det jeg kommer til å huske aller best med deg er de svarte djeveløynene dine». 

🤷‍♀️ ja, vi kranglet mye. Heldigvis er den tid forbi

Anonymkode: 4d8e3...c8c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fortalte henne at jeg hadde mistet følelser for henne, plutselig klikket det helt for henne og hun gikk ut på kjøkkenet og kom tilbake med kniv og begynte å kutte seg selv og skrike. Jeg rev kniven ut fra hendene hennes, holdt rundt henne og trøstet henne, hun ble helt stille på en creepy måte, da så hun på meg med et intenst blikk jeg aldri glemmer og sa "Om du noen gang forlater meg, da tar jeg livet mitt."  2 år sammen og jeg klarte ikke mer! Hun gjorde meg syk! I dag bor hun i en annen by og lever et bra liv etter hva jeg har hørt. Og det gjør jeg også!

Anonymkode: 38fb2...a17

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skikkelig bagatell iforhold til mange her, men min eks sa til meg at han bare var tiltrukket av meg fordi jeg er bifil og derfor ville sikkert ha trekant...

Jeg sa at jeg ikke har lyst på det i det hele tatt og følte ikke han tok min seksuelle legning noe seriøst av at han lagde sånne kommentarer. Hans svar?

«Du sier du bare er bifil for å få oppmerksomhet. Ingen kommer til å ta deg seriøst uansett så dum som du er.»

Også mens jeg tok han i å være utro sa han at jeg fortjente det fordi jeg ikke barberte meg nedentil ofte nok og burde gå ned noen kg...

Anonymkode: 3bc74...f3c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fortalte henne at jeg hadde mistet følelser for henne, plutselig klikket det helt for henne og hun gikk ut på kjøkkenet og kom tilbake med kniv og begynte å kutte seg selv og skrike. Jeg rev kniven ut fra hendene hennes, holdt rundt henne og trøstet henne, hun ble helt stille på en creepy måte, da så hun på meg med et intenst blikk jeg aldri glemmer og sa "Om du noen gang forlater meg, da tar jeg livet mitt."  2 år sammen og jeg klarte ikke mer! Hun gjorde meg syk! I dag bor hun i en annen by og lever et bra liv etter hva jeg har hørt. Og det gjør jeg også!

Anonymkode: 38fb2...a17

Creepy. 

Jeg rota meg borti en sånn da jeg såvidt var 18. Kom meg heldigvis bort. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg er svak, er en drittkjerring, en forferdelig person, en uselvstendig baby, en mislykket fuckup og at den eneste grunnen til at han ikke forlater meg er fordi jeg sikkert tar livet av meg🙂 Jepp, vi er fortsatt sammen, nope vi har det ikke bra. Finner ikke styrken til å gå selv om jeg vet at jeg må

Anonymkode: 2fbae...741

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fortalte henne at jeg hadde mistet følelser for henne, plutselig klikket det helt for henne og hun gikk ut på kjøkkenet og kom tilbake med kniv og begynte å kutte seg selv og skrike. Jeg rev kniven ut fra hendene hennes, holdt rundt henne og trøstet henne, hun ble helt stille på en creepy måte, da så hun på meg med et intenst blikk jeg aldri glemmer og sa "Om du noen gang forlater meg, da tar jeg livet mitt."  2 år sammen og jeg klarte ikke mer! Hun gjorde meg syk! I dag bor hun i en annen by og lever et bra liv etter hva jeg har hørt. Og det gjør jeg også!

Anonymkode: 38fb2...a17

Oisann! Var du sammen med henne i 2 år etter dette? Hvordan kom du deg bort?

Anonymkode: 4d8e3...c8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...