Gå til innhold

Det verste din partner har sagt til deg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

I et forhold på godt og vond... Hva er det verste/mest sårende/mest krenkende din partner har sagt til deg?

Er dere fremdeles sammen? 

Det mest krenkende jeg har opplevd var ved et tilfelle hjemme der jeg og exen var tilstede. Jeg er noe sjeløyd og enkelte ganger når jeg er trøtt eller sliten, kan det ene øyet gli litt ut. Da det skjedde utbrøt han " Se nå på det der!" med forakt i stemmen. Det fikk meg til å  krympe meg, siden dette er noe jeg ikke kan noe for. 

En annen gang fant jeg ut at samme fyr hadde vært psykisk utro mot meg. Unnskyldningen hans var at han synes alt ved meg var så kjedelig, t.o.m jobben min var for kjedelig for han. (Jeg har bachelor utdannelse og jobb deretter, som jeg trives med). 

Han samme viste seg senere å ha vært fysisk utro mot meg, med en beryktet arbeidsledig dame i nabolaget...

Anonymkode: dfa96...615

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja, vi er sammen fremdeles. 

Verste han har sagt: "du tvinger meg til å velge mellom drømmejobben eller familie" til høygravide meg, hvor på det var vårt første barn. 

Jeg gjorde det X antall ganger verre da, for jeg responderete med "jeg hater deg" 

Ikke det peneste øyeblikket i forholdet vårt, vi fikk heldigvis rydda fort opp, og lovte å aldri si slike ting som det igjen. Spesielt jeg, som sa noe så fælt til han jeg egentlig elsker. 

Anonymkode: eef35...bfb

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Uatskillelig

Jeg ble utsatt for psykisk mishandling over tid, og da jeg endelig klarte å bryte ut av forholdet fikk jeg høre: "Tilsynelatende torturerer det deg å gjøre andre vondt, men du får meg til å føle meg dårlig, og du bryr deg ikke. Du var aldri interessert i meg. Du er ikke interessert i meg, det viser du nå. Du var aldri glad i meg om du kan avvise et vennskap sånn. Du elsket meg aldri".  Jeg ble helt knust og var overbevist om at jeg var et monster, men jeg orket rett og slett ikke mer. Jeg var helt hjernevasket og nedbrutt, og jeg ble nærmest tvunget ut av forholdet av psykiatrien som var kjempebekymret for meg. I ettertid har jeg forstått at han mest sannsynlig var psykopat, så jeg er sjeleglad for at jeg kom meg vekk.

Endret av Uatskillelig
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
3 minutter siden, Uatskillelig skrev:

Jeg ble utsatt for psykisk mishandling over tid, og da jeg endelig klarte å bryte ut av forholdet fikk jeg høre: "Tilsynelatende torturerer det deg å gjøre andre vondt, men du får meg til å føle meg dårlig, og du bryr deg ikke. Du var aldri interessert i meg. Du er ikke interessert i meg, det viser du nå. Du var aldri glad i meg om du kan avvise et vennskap sånn. Du elsket meg aldri". For å si det sånn. Jeg ble helt knust og var overbevist om at jeg var et monster. 

Au😕 Det er psykisk mishandling...

Anonymkode: f8037...47c

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Peppop

Etter år med psykisk vold og mange forsøk på å hjelpe han, tilgi og kjempe med alt jeg kunne, gikk jeg. Fikk beskjed om at jeg bare ga opp og ikke prøvde en gang. Skilt i dag og han er heldigvis en annen sitt problem nå

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Uatskillelig
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Au😕 Det er psykisk mishandling...

Anonymkode: f8037...47c

Ja. Ekstremt manipulerende.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Eksdama, hun drev å mobbet meg for vekten min hele tiden. Ofte når det var andre til stede for å drite meg ut. Hvis jeg bøyde meg kunne hun si "har du satt opp ny låvedør du a?". En gang fant hun frem målebånd og skulle ta mål av rumpa og tv'n etterpå for å sammenligne, hun trodde det var morsomt. Og en gang vi var på danskebåten og satt i boblebad ute, så gikk jeg opp for å gå på do, "se på den breiflabb ræva der!" ropte hun da. Sånn drev hun på hele tiden 😟

Anonymkode: 27e1b...98b

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tranedatter
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eksdama, hun drev å mobbet meg for vekten min hele tiden. Ofte når det var andre til stede for å drite meg ut. Hvis jeg bøyde meg kunne hun si "har du satt opp ny låvedør du a?". En gang fant hun frem målebånd og skulle ta mål av rumpa og tv'n etterpå for å sammenligne, hun trodde det var morsomt. Og en gang vi var på danskebåten og satt i boblebad ute, så gikk jeg opp for å gå på do, "se på den breiflabb ræva der!" ropte hun da. Sånn drev hun på hele tiden 😟

Fy hvilket slem dustekjærring! Bra hun der er ex! 

Håper du har funnet bedre folk nå!

Endret av tranedatter
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Da jeg kom hjem fra sykehuset og fortalte at diagnosen var satt; MS. Han sa at da hadde vi fått det endelige beviset på at jeg var hjerneskadet. 

Jeg har aldri grått sånn i hele mitt liv. Det ble slutt etterhvert.

Anonymkode: f95f8...9c9

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

At han skulle drikke champagne og danse på graven min hvis jeg døde. Og at jeg var et misfoster. Er ikke sammen lenger. 

Anonymkode: 1d780...7b1

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg kom hjem fra sykehuset og fortalte at diagnosen var satt; MS. Han sa at da hadde vi fått det endelige beviset på at jeg var hjerneskadet. 

Denne stakk til og med meg. Fysj for en ufyselig kommentar!! Skamme seg😢

Anonymkode: 5a5e3...fea

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å fyyy... den var stygg!! Som om det ikke er ille nok å få vite at man har MS 😵

Anonymkode: b8abe...e37

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge etter da?

Anonymkode: 8e9a3...864

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
7 minutter siden, tranedatter skrev:

Fy hvilket slem dustekjærring! Bra hun der er ex! 

Håper du har funnet bedre folk nå!

Ja, heldigvis er både hun og de alkis vennene hennes ute av bilde. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge etter da?

Anonymkode: 8e9a3...864

Det tok noen år. For jeg trodde på han. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

OMG!! For et rasshøl! Han vet tydeligvis ikke hvor alvorlig den sykdommen er!!!

Anonymkode: 93d6d...252

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Min daværende kjæreste sa han hadde "pult finere horer enn meg"  Altså jeg er ingen hore, men horene han hadde kjøpt og betalt var finere enn meg :P Vi er IKKE sammen lenger!! Heldigvis var HIV-testen negativ!!

Anonymkode: 93d6d...252

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

At han angret på at han fikk barn med meg og at jeg er syk i hodet.

Flyttet fra hverandre, ja.

Anonymkode: b09e3...51b

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Sa/gjorde mye rart, men lå og tulla i senga hans en kveld (han hadde en sånn dobbelseng i tre, billigvariant), så hoppet han på en måte mot meg slik at d knakk en planke under senga. Vi skvatt begge, og responsen hans var : fy faen så feit du er! Nå knakk du senga!

(var ikke tjukk, helt normal) 

Etter hvert som årene gikk ble han mer og mer ufyselig. Flørta med damer foran meg osv. Etter en bytur tok vi taxi hjem, sammen med 2 godt voksne damer, hvor jeg setter meg i fremsetet og han bak med de to. Da klår han på damene, og kaster til slutt ene dama oppå fanget sitt og klår henne i skrittet. Skjønner ikke at taxisjåfør godtok dette, eller at jeg ikke bare ba han brenne etter dette. Ung og dum? 

Det som sårer aller mest er likevel på slutten av forholdet så begynte til å dale.. Jeg tviholdt på det jeg kunne, for hadde vel ikke all verdens selvtillit. Under sex, den siste gangen, tok han en pute foran ansiktet mitt fordi han ikke orket å se på meg mens vi hadde sex, sa han... 

Da var det nok, og burde vært det lenge før. Men de kommentarene han kom med disse årene sitter enda i meg... Selv om jeg er eldre og har lagt det bak meg, så dukker det av og til opp... 

Trenger jeg å si at han er et par og 40 nå og fortsatt singel? 😅 Jeg er gift og har 3 barn... 

Anonymkode: 9448b...132

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Litenlinerle

Kan ikke komme på noe krenkende eller slemt partneren min har sagt til meg faktisk 🤔Vært sammen i 6 år, vi har det vell greit sammen da 😄 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

• Opprett ny...