AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #121 Del Skrevet 16. november 2020 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for tips. Hvor mange kilo gikk du ned før du merket at du var lettere? Anonymkode: 1f7a5...bc1 For hver 10. kilo merket jeg forskjell! Følte meg lettere på foten og orket mer og mer. Nå kan jeg feks holde en 6 pak med pepsi max (som er ca 10 kilo) og lure på hvorfor jeg orket å gå rundt med den og flere. Uansett må du huske at det er snakk om en livsstilendring, ikke en quick fix. Jeg har vel brukt ca 1 år på hver 10. kilo. Anonymkode: 54a5d...399 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #122 Del Skrevet 17. november 2020 Var akkurat som deg! Operasjon skulle være siste utvei. og jeg elsker godteri og alt søtt! Så jeg har hatt noen måneder uten i det hele tatt. Det går jo ikke i lengden. nå spiser jeg bare på lørdager, og det funker! det hjelper å ha kunnskap om hva man spiser..F.eks 100 g sjokolade (en melkerull) har ca 500 kcal.. Når du vet at du trenger rundt 2000, så er det jo 1/4 av dagsinntaket😱 Det gjør det lettere å vente til lørdag, og ta gode valg da også.. Heller en melkerull enn å plukke smågodt f.eks. Anonymkode: c0b49...f5a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #123 Del Skrevet 17. november 2020 Kalorikutt. Spis maks 1500 om dagen. Trening bør du ikke tenke på enda. Det blir lettere jo lettere du blir. Kjøp kjøkkenvekt, og last ned lifesum. Anonymkode: 68446...7cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #124 Del Skrevet 17. november 2020 On 11/16/2020 at 6:40 PM, AnonymBruker said: For hver 10. kilo merket jeg forskjell! Følte meg lettere på foten og orket mer og mer. Nå kan jeg feks holde en 6 pak med pepsi max (som er ca 10 kilo) og lure på hvorfor jeg orket å gå rundt med den og flere. Uansett må du huske at det er snakk om en livsstilendring, ikke en quick fix. Jeg har vel brukt ca 1 år på hver 10. kilo. Anonymkode: 54a5d...399 Dette. Når man holder en vekt på 10-20 forstår man hvor mye det er. Jeg jobber offshore, og når jeg må tusle rundt i voluminøs helikopter-drakt bærende på bagger på 15-20 kg føler jeg meg som tidenes sylfide når jeg kan slippe alt dette. Å kvitte seg med halve kroppsvekten... kan ikke engang forestille meg følelsen. Anonymkode: aa991...188 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. november 2020 #125 Del Skrevet 18. november 2020 (endret) Jeg veide en kilo mer enn deg og fikk meg PT på Sats og en kostholdsplan basert på 1500 til 1700 kcal pr dag. Og da spiste jeg vanlig mat, brød, knekkebrød, kjøtt, fisk, grønnsaker, taco... Spiste t.om sjokolade og potetgull på lørdager. Det krevde enormt med fokus, prioriteringer og gikk bedre og bedre. Jeg har og trent hele tiden, selv da jeg var på mitt tyngste og uten PT og har alltid elsket å trene. Lykke til kjære deg, dette er ikke umulig, men det kreves innsats, kunnskap og stålvilje! Endret 18. november 2020 av MarianneE 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 19. november 2020 #126 Del Skrevet 19. november 2020 Ryddet for avsporing. Chantielle mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #127 Del Skrevet 30. november 2020 Så, hvordan går det? Anonymkode: 1f8f9...348 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mcdonald Skrevet 7. januar 2021 #128 Del Skrevet 7. januar 2021 Jeg heier på deg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #129 Del Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 14.11.2020 den 15.27): Jeg er en dame som er 1.67 høy (Tror jeg), men jeg veier 141,7 kg 😔 veide meg nylig for første gang på mange år Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 1f7a5...bc1 Hva skjedde? Du ble vel ikke så tung over natten? Anonymkode: e8eba...c34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #130 Del Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 14.11.2020 den 16.44): Det er jo helt umulig å gå ned så mye. Kommer til å slanke meg i årevis jo Anonymkode: 1f7a5...bc1 Men du har vel brukt årevis på å bli så tung og? Vil anbefale å gjøre dette med de rette fagfolkene i ryggen så du får god veiledning og riktig sammensatt mat. Det vil hjelpe med en heiagjeng. Så utrolig bra at du har tatt tak i dette. Anonymkode: 1f857...cdf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #131 Del Skrevet 8. januar 2021 Hvordan går det, TS? Anonymkode: 391e4...d2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #132 Del Skrevet 8. januar 2021 Tror nok vi hadde fått oppdatering om TS ville valgt å gjøre noe med situasjonen sin, desverre. Anonymkode: a4cce...215 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #133 Del Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Tror nok vi hadde fått oppdatering om TS ville valgt å gjøre noe med situasjonen sin, desverre. Anonymkode: a4cce...215 Hadde ikke gitt en oppdatering jeg heller. Anonymkode: da054...2e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #134 Del Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 17.11.2020 den 19.04): Kalorikutt. Spis maks 1500 om dagen. Trening bør du ikke tenke på enda. Det blir lettere jo lettere du blir. Kjøp kjøkkenvekt, og last ned lifesum. Anonymkode: 68446...7cf Syntes det er dårlig råd. For det første blir overgangen helt enorm og for det andre er det flere vektplatåer i en slankeprosess. Hva skal du ta bort neste gang når du har brukt all redskapen med en gang? Med en bmi på 30 så ja, men med en bmi på 50 så nei. Konsentrer først om å bli sunnere. Så går du ned en del kg på ting som er åpenbart og som du selv vet at er for mye. Fint å bruke en vektapp til å regne kalorier så du vet hva du faktisk får i deg og om matvarenes verdi. Det er ikke usannsynlig at du inntar 10- 14000 kcal hver dag på starttidspunkt. Det blir sikkert noen aha opplevelser og disse alene vil redusere kaloriinntaket. Og enda mer ved å bli sunnere. Ikke ta bort alt usunt, men mye av det. Gå MER enn i dag. Klarer du i dag 10 min så gjør ti min i tre dager. Øk da til 15. Øk hver tredje dag. Husk at øvelser liggende og sittende også bidrar til økt bevegelighet. Hva med 1 kg håndmnualer mens du ligger i sengen? Er to tungt så tar du to, men øk mengden med jevne mellomrom. Ikke gjør knebøy eller øvelser som belater knær og rygg før du er mye mye lettere for å unngå skader. Pulsøkning er også bra. Hva som er pulsøkning for meg er ikke pulsøkning for deg. Blir du svett eller andpusten så har du trent og det er godt nok. Så litt mindre mengde. 5 måltider hver dag. Ikke spis utenom måltidene. Så tenk over sunne ting du kan like og lg dem. Så tenk over å drikke færre kalorier. Mange drikker altfor mange kcal. Etter disse tiltakene bør du ha gått ned mye. Da kan man tenke på å sette et tak på kalorier. Anonymkode: 035b6...8d9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #135 Del Skrevet 10. januar 2021 Oppdatering: veier nå 127,6. Ts Anonymkode: 1f7a5...bc1 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #136 Del Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Oppdatering: veier nå 127,6. Ts Anonymkode: 1f7a5...bc1 Gratulerer med fin framgang Anonymkode: 75b18...7f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #137 Del Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Oppdatering: veier nå 127,6. Ts Anonymkode: 1f7a5...bc1 Gratulerer!!! Og nå som du er i gang så ble du motivert, og det var ikke så uoverkommelig som su trodde? Anonymkode: 035b6...8d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #138 Del Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Gratulerer!!! Og nå som du er i gang så ble du motivert, og det var ikke så uoverkommelig som su trodde? Anonymkode: 035b6...8d9 Det går ok. Lei av knekkebrød, men jeg er veldig kresen så liker ikke så mye. Ts Anonymkode: 1f7a5...bc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #139 Del Skrevet 10. januar 2021 Gratulerer ts, er selv litt på tungsiden selv. Veide 137 kg 172cm. I juni veier nå 121 kg, har ikke trent noe, bare kostholdsendringer. Lykke til vidre 🙂. Anonymkode: 4ee9c...e50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #140 Del Skrevet 10. januar 2021 Var nøyaktig hvor du er nå, 110 kilo men bare 163 cm. Jeg begynte virkelig med små endringer som jeg etterhvert lot balle på seg. Var helt sjokoman så fremfor å spise en stor plate hver dag, kuttet jeg til en halv. Så en kvart, og så holdt det med en stripe. Har faktisk ikke klart å kutte det helt ut, men de tre rutene med sjoko gjør meg fornøyd og istand til å vedlikeholde andre gode vaner. Jeg begynte å gå tur i gater og i skog og mark, brukte treningsvideoer på YouTube, og fikk sunnere spisevaner. Mer grønnsaker og mindre raske karbohydrater. Nå har jeg gått ned 40 kilo siden Juni, så jeg har tydelig gjort noe som funker. Men det viktigste er at man tar tak i seg selv, og tvinger seg selv til å ta de riktige valgene som også er bærekraftige Anonymkode: 739f4...34f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå