Katten.2.0 Skrevet 27. november 2020 #141 Del Skrevet 27. november 2020 2 hours ago, Voyager said: Er det ikke litt rart om hun har så ekstremt makt og så mange «venner» i rettsvesenet når det er er ham som faktisk er den berømte her. Det henger jo ikke på greip... Men dette er ekstreeeemt sjeldent!! Mye av vold/trakassering/psykisk vold handler om at den ene er underlagt den andre i spesifikke normer; at de har en makt i enten økonomi, sosial status, etc etc. det er en helt unik sak om en perifer underlegen person har klart å skape en illusjon om den «overegendes» undertrykkelse Du er enten helt uvitende når det kommer til fysisk og psykisk vold i forhold, eller en komplett noldus. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 27. november 2020 #142 Del Skrevet 27. november 2020 Kenelz skrev (På 12.11.2020 den 11.08): Som jeg har fått med meg har kona først anklaget Johnny Depp for å ha mishandlet hun. Anklagene har ført til at han har mistet mange jobbkontrakter (osv), men det har nå blitt bevist at alle klagene var falske. Det har også blitt bevist på tekstmeldinger, lyd og video at Johnny Depp var den som har blitt mishandlet. Uansett: Kona har blitt frikjent (?) og jeg lurer da på hvorfor når det er så mange mengder med bevis? Hvorfor får hun beholde filmrollene sine og ikke han? Stakkars Johnny Depp. Så utrolig urettferdig mot han. Kan ikke tro at hun ble frikjent. Og han da. Har han fått rollene tilbake? Har han fått noen form for beklagelse fra filmfolk eller? Får helt vondt av han jeg nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 27. november 2020 #143 Del Skrevet 27. november 2020 kvikksand9 skrev (På 13.11.2020 den 0.20): Det er ord mot ord. Han mener hun kuttet av fingrene hennes. Hun mener at han kuttet den av i sinne når han rusa på molly. Når det er sagt så finnes det en lydklipp der Amber sier at hun slo ham. Advokaten til Depp ble kastet av saken ettersom det lydklippet er redigert og ble lekket ut til Depp fans. Basert på de tre innleggene i denne tråden har propagandaen funket. Faktisk så tror jeg de betalte flere twitter kontoer, så kan godt være mulig at den tweet er kjøpt og betalt. Hvilket bevis snakker du om egentlig? Hver gang Heard har gitt bevis er responsen "Falskt","sminket seg selv", osv. Mens Depp er troverdig i deres øyner, når det er egentlig er fabrikert. Samtidig; hva så om hun slo han? Forestill dere dette: Du er i et forhold, han slår deg 50 ganger, du slår to ganger. Han har bevis på at du har slått ham. Er det du som har vært den voldelige? Nei. Jeg mener at i et voldelig forhold er det EN som har skylden. Det er EN person som starter volden, som manipulere, tøyer grensen og skaper et usunt forhold. Det kan være kvinnen, men statistikkmessig er det menn. Basert på rettssaken ble Depp funnet skyldig. Husk at det var han som startet hele rettssaken for å klargjøre navnet sitt, bevisene som ble lagt fram; og dommen ble klargjort: Han er en konebanker. Rettssalen har talt. Kom dere over crushet deres, og innse at han er forfærdelig person. Og hvorfor er du så skråsikker på at det er han som lyver og ikke hun da? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becka Skrevet 27. november 2020 #144 Del Skrevet 27. november 2020 Clefable skrev (21 timer siden): Veldedighetene har selv sagt at hun gjorde det, ja. Er det også noe du mener er fake news? De har ikke sagt noe beløp. Amber heard har gått offentlig ut å sagt hun ha alle pengene fra skilsmissen. 7 mill dollar. Vi mistenker som sagt, da Amber søkte om at hennes kontoustkrift IKKE skulle vises, og at sykehuset ikke skulle vitne i rettsaken, da hun mente det var privat. Men dette ble nylig avvist av dommeren for Virginia rettsaken til neste år. Ref: ( fra 4 min ut i videoen ser du hva hun søkte som ble avvist, og må nå betale sanksjon til retten. ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becka Skrevet 27. november 2020 #145 Del Skrevet 27. november 2020 Voyager skrev (21 timer siden): Han er en narkoman som sliter med mye. Men du kan beundre ham så mye du ønsker. Det koster å være megastjerner om du ikke oppfører deg. Mange beviser på det. Det går fint an å være et godhjertet menneske selvom man sliter med det ene eller andre. Du virker noe fordomsfull, så jeg vet ikke om det verdt å diskutere mer med deg. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Voyager Skrevet 27. november 2020 #146 Del Skrevet 27. november 2020 Becka skrev (2 minutter siden): Det går fint an å være et godhjertet menneske selvom man sliter med det ene eller andre. Du virker noe fordomsfull, så jeg vet ikke om det verdt å diskutere mer med deg. Ja, det er sikkert greit når du er så standhaftig på at han er en engel og hun er en djevel. Du ønsker ikke engang å prøve å være litt objektiv. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becka Skrevet 27. november 2020 #147 Del Skrevet 27. november 2020 (endret) kvikksand9 skrev (21 timer siden): Men jeg anbefaler deg til å lese litt mer objektiv og nyansert sider. Når jeg går på Twitter han sin er det kun #JusticeForDepp Om jeg skal anbefale deg noe, så er det boken Rebecca Solnit: Alle spørsmåls mor. Den tar opp alle de spørsmålene dere har spurt om mishandling. Den anbefaler jeg til deg også @Kenelz Kvinner kan lyve ja. Når du sier: De fleste tror lett kvinnene. Så tar du grundig feil. Det var kanskje "cool" å tro på kvinner i et lite halvår etter Metoo. Men det er en evig kamp i alle landene i verden der kvinner kjemper for sin stemme. (noe som boken tar opp). Du sier også: Det koster å være megastjerne. Prøv å tenk hvordan et er for Amber. Hele reddit og Twitter beskylder henne for å være løgner og psykopat. Hva med å ha litt respekt for henne? Jeg er ingen dømmer, og tror sjeldent kun på ord alene. Nettopp fordi folk kan lyve. Man må ha noe mer. Jeg har ingen behov for å lese bøker om voldsofre, ikke i denne saken. Jeg snakker ikke om hva som er mest vanlig her, da denne saken er unik. Om ikke tror kvinner, så trodde de fleste henne da hun først kom ut. Noen ofret det ikke så mange tanker, men hun ble ikke en talsperson om hun ikke hadde blitt trodd. Hun har hatt samarbeid med #metoo. Hun kom ut når #metoo kampanjen var svært omtalene over alt. Jeg kan dessverre IKKE respektere ei som har ødelagt en manns liv og karriere. Jeg tror på Depp, etter alt jeg har sett, lest og hørt. Så gjorde jeg opp min mening, og ble mer og mer sikker i min sak. Og jeg stilte på 0. Helt på null. Jeg var helt nøytral! Endret 27. november 2020 av Becka 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becka Skrevet 27. november 2020 #148 Del Skrevet 27. november 2020 Maleficenta skrev (18 timer siden): Og hvorfor er du så skråsikker på at det er han som lyver og ikke hun da? Fordi hun tror hun har bevis. "Bevisene" hun har lagt ut her er ingen bevis, og bare spekulasjoner og klippet lydklipp hvor du tar med 2 minutter av 2 timer. Men så legger hun ut 2 timer over, for de er det ingen som gidder å høre hele på. Så ingen får med seg sammenhengen uansett. Jeg har hørt 2 timer på lydklipp. Og jeg ser sammenhengen klart og tydelig hvem som var den " the crazy one" 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becka Skrevet 27. november 2020 #149 Del Skrevet 27. november 2020 Voyager skrev (9 minutter siden): Ja, det er sikkert greit når du er så standhaftig på at han er en engel og hun er en djevel. Du ønsker ikke engang å prøve å være litt objektiv. Jeg har aldri sagt han er en engel. Jeg har jo skrevet flere ganger at han har sine problemer. Jeg har hele veien vært objektiv. Men når man faktisk har endt opp, ( og det gjorde jeg ganske raskt ) å tror på Depp, så er det ingen kjære mor lengre for meg. Amber er en djevel. Hun ødelegger en manns liv, og hans barn! Jeg har ingen empati for slike folk. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becka Skrevet 27. november 2020 #150 Del Skrevet 27. november 2020 (endret) Nå legger jeg altså inn bare en del av den 2 timers lange samtalen mellom Heard og Depp. Men om andre kan... Uansett hva dette skulle handlet om.. Så tenker jeg; Hvilken misbrukt person skriker slik til sin misbruker? Dette er er bare et av flere tilfeller. https://twitter.com/_missyc97_/status/1330848779826847745/photo/1 Endret 27. november 2020 av Becka 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 27. november 2020 #151 Del Skrevet 27. november 2020 Er det vanlig at en voldsutsatt tør å diskutere, kjefte og skrike til overgriper slik Amber gjør i videoene her? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 28. november 2020 #152 Del Skrevet 28. november 2020 Stemmer det at saka ikkje tok standpunkt til om ho var voldelig mot han? Men at det blir i 2021? Han kunne ikkje anke dommen i følje https://www.yahoo.com/entertainment/johnny-depp-unable-appeal-wife-beater-ruling-judge-says-205146517.html?guccounter=1&guce_referrer=aHR0cHM6Ly93d3cuZ29vZ2xlLmNvbS91cmw_c2E9dCZyY3Q9aiZxPSZlc3JjPXMmc291cmNlPXdlYiZjZD0mdmVkPTJhaFVLRXdqeThlNk51S1h0QWhVQmlZc0tIZkloQlJFUTBQQURlZ1FJRGhBQiZ1cmw9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cueWFob28uY29tJTJGZW50ZXJ0YWlubWVudCUyRmpvaG5ueS1kZXBwLXVuYWJsZS1hcHBlYWwtd2lmZS1iZWF0ZXItcnVsaW5nLWp1ZGdlLXNheXMtMjA1MTQ2NTE3Lmh0bWwmdXNnPUFPdlZhdzBiSEliM08tM3NkN01IQ3YxT1RtV1M&guce_referrer_sig=AQAAAGnr_CFgYitNV3eLqrDN2Ix3YMAwh-ffWYU2l__Nhxj6zB0kcpqIEmR6JKJXBphwy489KfxnrJDHAYSErxVA5KfUuwCsYbQ8kgFtq8b_u1wLWc__Uhlm6bEdNe9HOhX-703fTxjXVnwmHWwQei4dxqS1FG6a-B8QLEa87eYoHboH Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleopatra70 Skrevet 28. november 2020 #153 Del Skrevet 28. november 2020 mammahjarte skrev (1 time siden): Stemmer det at saka ikkje tok standpunkt til om ho var voldelig mot han? Men at det blir i 2021? Han kunne ikkje anke dommen i følje https://www.yahoo.com/entertainment/johnny-depp-unable-appeal-wife-beater-ruling-judge-says-205146517.html?guccounter=1&guce_referrer=aHR0cHM6Ly93d3cuZ29vZ2xlLmNvbS91cmw_c2E9dCZyY3Q9aiZxPSZlc3JjPXMmc291cmNlPXdlYiZjZD0mdmVkPTJhaFVLRXdqeThlNk51S1h0QWhVQmlZc0tIZkloQlJFUTBQQURlZ1FJRGhBQiZ1cmw9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cueWFob28uY29tJTJGZW50ZXJ0YWlubWVudCUyRmpvaG5ueS1kZXBwLXVuYWJsZS1hcHBlYWwtd2lmZS1iZWF0ZXItcnVsaW5nLWp1ZGdlLXNheXMtMjA1MTQ2NTE3Lmh0bWwmdXNnPUFPdlZhdzBiSEliM08tM3NkN01IQ3YxT1RtV1M&guce_referrer_sig=AQAAAGnr_CFgYitNV3eLqrDN2Ix3YMAwh-ffWYU2l__Nhxj6zB0kcpqIEmR6JKJXBphwy489KfxnrJDHAYSErxVA5KfUuwCsYbQ8kgFtq8b_u1wLWc__Uhlm6bEdNe9HOhX-703fTxjXVnwmHWwQei4dxqS1FG6a-B8QLEa87eYoHboH Ja det stemmer, dette var en sak mot The Sun som kalte han en "konebanker". Om hun er voldelig har ikke noe med det å gjøre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvikksand9 Skrevet 28. november 2020 #154 Del Skrevet 28. november 2020 Becka skrev (19 timer siden): Jeg er ingen dømmer, og tror sjeldent kun på ord alene. Nettopp fordi folk kan lyve. Man må ha noe mer. Jeg har ingen behov for å lese bøker om voldsofre, ikke i denne saken. Jeg snakker ikke om hva som er mest vanlig her, da denne saken er unik. Om ikke tror kvinner, så trodde de fleste henne da hun først kom ut. Noen ofret det ikke så mange tanker, men hun ble ikke en talsperson om hun ikke hadde blitt trodd. Hun har hatt samarbeid med #metoo. Hun kom ut når #metoo kampanjen var svært omtalene over alt. Jeg kan dessverre IKKE respektere ei som har ødelagt en manns liv og karriere. Jeg tror på Depp, etter alt jeg har sett, lest og hørt. Så gjorde jeg opp min mening, og ble mer og mer sikker i min sak. Og jeg stilte på 0. Helt på null. Jeg var helt nøytral! Vi kommer ikke til å bli enige, vi sier det samme hele tiden bare med annen formulering. Derfor avslutter jeg med dette: Objektiv? Det er jo han sin egen feil at han fikk sparken, hadde ikke han saksøkt The Sun kunne han fortsette å spille i den nye Harry Potter filmen. De har begge gått videre med livet sitt og karrieren, men det er HAN som driver å ødelegge for seg selv. (Du har jo faktisk selv sagt at han tapet, som han startet) Men du gir henne skylden? Akkurat ja. Anklagelsene kom faktisk 1,5år før #Metoo. Men kjør på! Saken er unik? Eksperten Becka har 40 års lang erfaring, fantastisk at du kan bidra med en slik informasjon at saken er unik 🙂 (fordi du har sett på youtube video og vært inne på Twitter konto?) ++Det var jo han som prøvde å få henne sparket fra Aquaman og L´oreall. Når har jeg tenkt over denne diskusjonen. Jeg har konkludert med at dette handler ikke om Johnny Depp. Det har du sagt selv; Du er ikke så stor fan av han. Du sa: Fordi jeg ikke liker når jeg ser utnyttelse av " metoo" kampanjen som har gjort så mye godt for så mange? Derfor tror jeg dette handler kun om en ting; fordi det handler ikke om Johnny Depp. Det handler om å beslage seg til alt som "beviser" at kvinner er løgner, spesielt kvinner som er ofre for overgrep. Det handler faktisk om å bevise "SE HER, HER HAR VI EN KVINNE SOM SLÅR JA!! Amber er bare et plakat på å bevise at kvinner er ikke perfekte og uskyldige(noe som er sant), men dere fragmentere alle bevisene mot han, og mener han er uskyldig. Det er en illusjon om at denne mannen er rolig, aldri gjort noe galt, uskyldig og aldri har slått noen. Hun derimot er et monster, psykopat, narsissist. Dette er altså en anti-kampanje mot Metoo og overgrep. Du sier jo selv, dere er en gruppe på nettet. Dette er altså en gruppe på nettet som driver med å endre og vrenger på bevis, slik at neste gang en kvinne kommer ut og sier at hun har vært utsatt for overgrep, kan dere si "Ja, men husk det med Amber Heard!". Det er egen domstol som har dømt han skyldig, men dette er tydeligvis en "hoax". Bevisene må lizzorm bli sett i "en kontekst", dette vet altså en gruppe på internett(inkludert denne brukerene), men domstolen har altså ikke forstått konteksten. Notert. Dessverre har vi altså kontoer her inne med gamle 90-talls kjendiser som profilbilde, en Disney bruker som omtaler han som "stakkars johnny". Så heldig han er som har fått nostalgi mennesker på sin side, og mennesker som elsker å se at kvinner ikke er uskyldige damer. Perfekt kombo. OG LA MEG SI EN SISTE TING: Vi i denne tråden som har "støttet" Amber, har sagt klart og tydelig; ja hun slo han, men han slo henne også. Vi sier det. Men de som støtter Johnny mener at han er helt uskyldig. Hvem er objektiv her? Til dere andre; ikke la dere bli bitt av en kampanje som handler kun om svekke troverdigheten til de som har blitt utsatt for overgrep. Om du mener Amber er en person som har slått han? Helt greit. Men ikke si at han er helt uskyldig. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærkake34532 Skrevet 28. november 2020 #155 Del Skrevet 28. november 2020 Depp har nok hatt sine mørke sider i forholdet, men synes Amber er hakke verre som var den som grein i media over volden hun har blitt utsatt for, når tilfelle er at hun ikke er så søt og uskyldig selv. Depp har mistet jobber og blir nok ikke lett for han å få noe jobb i framtiden, til nå har ikke hun fått noe konsekvenser for sin egen oppførsel. Synes det nesten ødelegger litt for de som faktisk blir utsatt for vold fra partner. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becka Skrevet 28. november 2020 #156 Del Skrevet 28. november 2020 (endret) kvikksand9 skrev (24 minutter siden): Vi kommer ikke til å bli enige, vi sier det samme hele tiden bare med annen formulering. Derfor avslutter jeg med dette: Vi blir ikke enig nei, fordi du tror du kommer med fakta og beviser, og derfor kan jeg ikke være enig. Men du har rett til å ha din mening, og jeg min. Objektiv? Det er jo han sin egen feil at han fikk sparken, hadde ikke han saksøkt The Sun kunne han fortsette å spille i den nye Harry Potter filmen. De har begge gått videre med livet sitt og karrieren, men det er HAN som driver å ødelegge for seg selv. (Du har jo faktisk selv sagt at han tapet, som han startet) Men du gir henne skylden? Akkurat ja. Anklagelsene kom faktisk 1,5år før #Metoo. Men kjør på! Saken er unik? Eksperten Becka har 40 års lang erfaring, fantastisk at du kan bidra med en slik informasjon at saken er unik 🙂 (fordi du har sett på youtube video og vært inne på Twitter konto?) ++Det var jo han som prøvde å få henne sparket fra Aquaman og L´oreall. Veldig trist at du sier det er hans egen feil at han ble sparket, fordi han selv saksøkte " The Sun". Så du sier faktisk at han ikke har "rett til" å kjempe sin egen kamp i dette? Du tror han kanskje ikke, men alle har da rett til å forsvare seg. Du kan virkelig ikke mene at det er han som ødelegger for seg selv. Ja, han tok en stor risk, men risken var verdt det, når man er uskyldig. Klar man gjør jo det man kan for å renvaske navnet sitt, som AMBER HEARD har prøvd å dra ned i søla. Ærlig talt. Hadde du seriøst sagt det samme om det var en du mente var uskyldig? Han er btw ikke den som har forsøkt å få henne sparket fra noe som helst. Det er det alle andre, som støtter ham som skriver under på. Ikke han. Så igjen, så konkluderer du med noe du ikke har peiling på. Du har helt rett i en ting, det er at #metoo" kampanjen først startet etter skilsmissen og første anklage som kom i 2016. Men det jeg mener her, er hvordan hun har stått frem som en talskvinne i påfølgende år for både #metoo og #voldsofre. Det er her hun går " all in" og kjører på med kvinners rettigheter, likeverd osv. Når har jeg tenkt over denne diskusjonen. Jeg har konkludert med at dette handler ikke om Johnny Depp. Det har du sagt selv; Du er ikke så stor fan av han. Du sa: Fordi jeg ikke liker når jeg ser utnyttelse av " metoo" kampanjen som har gjort så mye godt for så mange? Derfor tror jeg dette handler kun om en ting; fordi det handler ikke om Johnny Depp. Det handler om å beslage seg til alt som "beviser" at kvinner er løgner, spesielt kvinner som er ofre for overgrep. Det handler faktisk om å bevise "SE HER, HER HAR VI EN KVINNE SOM SLÅR JA!! Amber er bare et plakat på å bevise at kvinner er ikke perfekte og uskyldige(noe som er sant), men dere fragmentere alle bevisene mot han, og mener han er uskyldig. Det er en illusjon om at denne mannen er rolig, aldri gjort noe galt, uskyldig og aldri har slått noen. Hun derimot er et monster, psykopat, narsissist. Nei, det er absolutt ikke riktig. Jeg prøver ikke å si at kvinner er løgnere. Jeg prøver å si at menn også kan være ofre for misbruk og vold. Igjen, JA, jeg mener han er uskyldig, pga hva man vet, ikke pga at det er verken Johnny Depp, eller at han er mann. Hun ER jo skyldig, OG narsissist, etter min mening. Hadde jeg vært mer i tvil, så hadde jeg vært mer forsiktig med å uttale meg, men når noe er så klart for enn, så kjører man på for det man tror på. For rettferdighet! Dette er altså en anti-kampanje mot Metoo og overgrep. Overhode ikke. Det er "kampanje" for rettferdighet og sannhet. Jeg støtter METOO og ofre for overgrep. Jeg mener bare at AMBER HEARD IKKE er et offer i denne saken. Du sier jo selv, dere er en gruppe på nettet. Dette er altså en gruppe på nettet som driver med å endre og vrenger på bevis, slik at neste gang en kvinne kommer ut og sier at hun har vært utsatt for overgrep, kan dere si "Ja, men husk det med Amber Heard!". Igjen, det er overhodet ikke poenget. Poenget er å stoppe en person som ødelegger en annens liv med løgner. Hun kommer alltid til å være forbundet til denne saken uavhengig av oss. Det er egen domstol som har dømt han skyldig, men dette er tydeligvis en "hoax". Bevisene må lizzorm bli sett i "en kontekst", dette vet altså en gruppe på internett(inkludert denne brukerene), men domstolen har altså ikke forstått konteksten. Notert. Dette er ikke bare en liten "gruppe" på internett, det er så og si hele internett. I allefall 80%, sikkert. Du får søke litt å se selv. Dessverre har vi altså kontoer her inne med gamle 90-talls kjendiser som profilbilde, en Disney bruker som omtaler han som "stakkars johnny". Så heldig han er som har fått nostalgi mennesker på sin side, og mennesker som elsker å se at kvinner ikke er uskyldige damer. Perfekt kombo. OG LA MEG SI EN SISTE TING: Vi i denne tråden som har "støttet" Amber, har sagt klart og tydelig; ja hun slo han, men han slo henne også. Vi sier det. Men de som støtter Johnny mener at han er helt uskyldig. Hvem er objektiv her? Til dere andre; ikke la dere bli bitt av en kampanje som handler kun om svekke troverdigheten til de som har blitt utsatt for overgrep. Om du mener Amber er en person som har slått han? Helt greit. Men ikke si at han er helt uskyldig. Dere støtter en kvinne som slå, altså? Du må nesten bestemme deg. Slo hun i forsvar? Slo hun bare for å slå? Slo hun først? sist? midt i mellom? DU mener kanskje som henne at siden hun er mindre så burde hun kunne slå, fordi han burde tåle såpass? Ingen skal slå, sparke eller utføre vold mot noen! Om du er mann, kvinne, voksen, barn. Johnny Depp har alltid hevdet han ALDRI har slått, eller utført noen form for vold mot noen kvinne. Men hadde ikke Amber selv kommet med disse anklagene, så hadde vi nok heller aldri fått vite at det var motsatt. Endret 28. november 2020 av Becka skrivefeil 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becka Skrevet 28. november 2020 #157 Del Skrevet 28. november 2020 mammahjarte skrev (2 timer siden): Stemmer det at saka ikkje tok standpunkt til om ho var voldelig mot han? Men at det blir i 2021? Han kunne ikkje anke dommen i følje https://www.yahoo.com/entertainment/johnny-depp-unable-appeal-wife-beater-ruling-judge-says-205146517.html?guccounter=1&guce_referrer=aHR0cHM6Ly93d3cuZ29vZ2xlLmNvbS91cmw_c2E9dCZyY3Q9aiZxPSZlc3JjPXMmc291cmNlPXdlYiZjZD0mdmVkPTJhaFVLRXdqeThlNk51S1h0QWhVQmlZc0tIZkloQlJFUTBQQURlZ1FJRGhBQiZ1cmw9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cueWFob28uY29tJTJGZW50ZXJ0YWlubWVudCUyRmpvaG5ueS1kZXBwLXVuYWJsZS1hcHBlYWwtd2lmZS1iZWF0ZXItcnVsaW5nLWp1ZGdlLXNheXMtMjA1MTQ2NTE3Lmh0bWwmdXNnPUFPdlZhdzBiSEliM08tM3NkN01IQ3YxT1RtV1M&guce_referrer_sig=AQAAAGnr_CFgYitNV3eLqrDN2Ix3YMAwh-ffWYU2l__Nhxj6zB0kcpqIEmR6JKJXBphwy489KfxnrJDHAYSErxVA5KfUuwCsYbQ8kgFtq8b_u1wLWc__Uhlm6bEdNe9HOhX-703fTxjXVnwmHWwQei4dxqS1FG6a-B8QLEa87eYoHboH Nei samme dommer ville ikke godta anken. Så det vil ta lang tid, å prøve å få saken opp igjen. Den andre rettsaken mot Amber Heard vil nok starte opp lenge før. Den starter i Mai 2021. Den går direkte mot AH, og hva hun indirekte har anklaget ham for. Jeg skriver indirekte, for hun har vel aldri nevnt navnet han offentlig. Men det handler om at hun gjorde det ganske så tydelig for offentligheten at folk skjønte det var ment mot Depp. Det blir veldig spennende å følge nå som det blir med jury. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 10. januar 2021 #158 Del Skrevet 10. januar 2021 https://www.vg.no/rampelys/film/i/x3MWdl/johnny-depp-anklager-amber-heard-for-aa-beholde-millionene-hun-lovet-aa-donere. Påen igjen. Lurer på hvordan denne saken vil ende til slutt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tannbein Skrevet 10. januar 2021 #159 Del Skrevet 10. januar 2021 Hvordan var historikken hennes frem til hun ble sammen med Johnny Depp? Han har vel stort sett vært nokså mediesky og var gift familiefar i 14 år uten en eneste skandale. Merkelig at det eksploderte og tok fullstendig av etter 6 mnd med Amber Heard.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 30. juni 2021 #160 Del Skrevet 30. juni 2021 Dytter denne opp igjen. Synes denne saken er veldig interessant. Folk er rasende på Twitter fordi Amber Heard får fortsette i rollen som Meera Aquaman 2. https://www.google.com/amp/s/www.thethings.com/twitter-users-shocked-as-amber-heard-will-be-in-aquaman-and-the-lost-kingdom/amp/ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå