Gå til innhold

Pappa er på tinder...

Fremhevede innlegg

Skrevet
13 minutter siden, Bamse20 skrev:

hun skrev jo "hvorfor trur du pappa gjør dette", da må hun jo forvente og få svar som man allerede har skrevet nå. 

Kjære vene tror du må oppsøke optiker, du ser visst syner😪 Som @_Martine skrev på en veldig god og fortåelig måte, ts spurte etter råd, ikke hvorfor tror du pappa gjør dette? Hun bekymrer seg for familien og hva som kan skje med den, ikke grunner til å rettferdiggjøre dette... at det går an altså....🙄

På 10.11.2020 den 16.39, AnonymBruker skrev:

Altså forendrene mine er ikke skilt, de har vært gift lenge... en dag når jeg kjedet meg litt så tok jeg alderen på tinder på 18-50 bare for å se om noen jeg kjenner er der, plutselig kom pappa sin profil opp🤢 jeg er selv 20 år å hadde foreldrene mine vært skilt hadde jeg ikke hatt noe imot dette... men altså han er utro mot mamma og ingen av dem vet at jeg vet dette å nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre🤦‍♀️ I profilen hans har han skrevet blant annet at han vil gi deg en natt du kommer til å huske🤮 jeg ble faktisk kvalm... her vil han ha ons, men mamma fortsatt er her og har full troverdighet til han... hjelp... jeg vet ikke hva jeg skal gjøre? jeg vil ikke at familien skal bli ødelagt på grunn av meg... men dette er ekstremt urettferdig mot mamma, og hun fortjener sååå mye bedre... jeg klarer ikke å se på pappa lengre, og spiser ikke lengre med familien... jeg føler jeg bærer en bombe som bare vokser og vokser og er klar til å eksplodere når som helst... jeg føler uansett hva jeg gjør så ender det galt...

For jeg har nesten ikke fått såvet på tre dager nå, jeg synes så inderlig synd på mamma... jeg blir kvalm av å tenke på hvor lenge pappa kan ha holdt på med dette bak ryggen hennes... men jeg vil ikke at familien skal skilles på grunn av meg....... 

hilsen en som virkelig prøver å gjøre det rette her uten å ødelegge alt

Anonymkode: 5813c...8d2

15 minutter siden, Bamse20 skrev:

Nei men hun legger skylden på faren uten at hun selv vet begge sider av saken, og det synes jeg er dårlig gjort.

Men igjen, om man er i en veldig sårbar situasjon, så er det dummeste man kan gjøre er og komme på KG og spør om råd eller hjelp, for her blir hun og få høre alt uavhenging om hun vil vite det eller ikke. 

Først og fremst det at ts legger skyld på faren etter en skikkelig samtale med tanten hennes, hvor hun fikk oppklart mye. Da fikk hun svar på en del ting som at dette skjedde bak morens rygg. Og etter en lang samtale med moren tror jeg gir henne mer en nok grunnlag til å gjøre det altså. Utroskap er IKKE greit, what so ever, synes synd på din evt kjæreste hvis du er i et forhold med den holdningen... hvis du ikke er i et forhold vet jeg værtfall årsaken til at du er singel... Utroskap er uakseptabelt, ts har ikke gjort noe galt her, uansett hva faren sin side er, så har han gjort noe galt her. ts har oppklart at de ikke hadde noe åpent forhold eller lignede så hun kan si at han har gjort noe galt... det er det som er svaret er, utroskap skal aldri være en løsning... utroskap er IKKE rett

sykt at jeg i 2020 må sitte å skrive at utroskap ikke eg greit... trodde virkelig vi var kommet lenger.

Jeg synes faktisk ikke det er så dumt av ts å skrive her, hun har fått mange gode råd og det virker som hun tar til seg dem... så har vi jo et fåtall med troll... de må rett å slett endre holdning, ikke ts som må forsvinne
Pluss når du skriver på kg så kan du være anonym, gjør det kanskje enklere å be om råd når det kommer til personlige problemer og lignede... er ofte andre plasser, men da er du ikke like anonym

Anonymkode: d29b9...2b9

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
36 minutter siden, Bamse20 skrev:

Nei men hun legger skylden på faren uten at hun selv vet begge sider av saken, og det synes jeg er dårlig gjort.

Går det bra med deg? Utroskap skal aldri være en løsning?! Utroskap er ikke rett!!! Så stopp å foreslå forslag til hvorfor faren gjorde det, for å prøve å rettferdiggjøre utroskap på... ufff synes synd på den som kommer i et forhold med deg, hvis du bærer en slik holdning...

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, Gullfisk_ said:

Går det bra med deg? Utroskap skal aldri være en løsning?! Utroskap er ikke rett!!! Så stopp å foreslå forslag til hvorfor faren gjorde det, for å prøve å rettferdiggjøre utroskap på... ufff synes synd på den som kommer i et forhold med deg, hvis du bærer en slik holdning...

Denne historien har blitt delt utallige mange ganger på KG, så bare sånn at folk er klar over det, dette er et troll som prøver og få folk til å gå i hetta på hverandre. Og må jo si at han har lyktes.

Anonymkode: f3826...38a

• Liker 1
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enda en trolletråd. Dette har vær skrevet her på kg. flere ganger tidligere. Samme historien igjen og igjen. Vær litt mer kreativ ts. 

Anonymkode: 72f95...8a9

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne historien har blitt delt utallige mange ganger på KG, så bare sånn at folk er klar over det, dette er et troll som prøver og få folk til å gå i hetta på hverandre. Og må jo si at han har lyktes.

Kan godt hende det har vært lignende historier på kg før, kan også være at noen av de var trolletråder, det vet jeg ikke, har ikke sett dem eller vært borti dem, så skal ikke uttale meg mer der, men det jeg kan si er at denne tråden er ekte. Ts kontaktet meg igår kveld for av og til er det greit å bare få ut alt til en som absolutt ikke vet hvem du er og dermed ikke dømmer deg... Så jeg vet denne er ekte, vet ikke hvilken grunn dere har for å si at dette er falskt, men tenk litt gjennom at der faktisk er en jente der ute som går gjennom dette, og i deres øyne er dette too good to be true... 

Er ikke alle som er like heldige, verden er urettferdig, men vi kan hjelpe hverandre, for sammen kan vi klare mye mer♥️

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, _Martine skrev:

Kan godt hende det har vært lignende historier på kg før, kan også være at noen av de var trolletråder, det vet jeg ikke, har ikke sett dem eller vært borti dem, så skal ikke uttale meg mer der, men det jeg kan si er at denne tråden er ekte. Ts kontaktet meg igår kveld for av og til er det greit å bare få ut alt til en som absolutt ikke vet hvem du er og dermed ikke dømmer deg... Så jeg vet denne er ekte, vet ikke hvilken grunn dere har for å si at dette er falskt, men tenk litt gjennom at der faktisk er en jente der ute som går gjennom dette, og i deres øyne er dette too good to be true... 

Er ikke alle som er like heldige, verden er urettferdig, men vi kan hjelpe hverandre, for sammen kan vi klare mye mer♥️

Du har merkverdig lik skrivestil som TS

Anonymkode: 668aa...e2c

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Åja? kult🤗 kanskje vi er fra region? hvem vet🤩

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, _Martine skrev:

Åja? kult🤗 kanskje vi er fra region? hvem vet🤩

Du vet nok svaret selv

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud hva er det med disse trollene... @_Martine synes jeg har mer moden og voksnere språk enn ts, ikke at ts ikker er voksen, men klarer å forstå at er er det en ung jente som skriver når ts skriver. Men herregud ts du skriver veldig respektfullt til tross for situasjonen du er i♥️

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vet nok svaret selv

Hva er det du vil frem til? Tror ikke hvor martine eller ts kommer fra spiller noe rolle? du bare troller i denne tråden egentlig?

Jeg ser at det er to forskjellige personer på skrivemåten, pluss fra en annen tråd vet jeg at martine er voksen og gift og har barn... dette er to personer i to helt forskjellige livsstiuasjoner du snakker om...

Noe sier meg at du har spilt litt for mye amoung us altså... alt blir sus for deg😂

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud hva er det med disse trollene... @_Martine synes jeg har mer moden og voksnere språk enn ts, ikke at ts ikker er voksen, men klarer å forstå at er er det en ung jente som skriver når ts skriver. Men herregud ts du skriver veldig respektfullt til tross for situasjonen du er i♥️

Ja jeg skjønner jo at du har flere profiler her inne. 

• Liker 1
Skrevet

Ja jeg skjønner jo at du har flere profiler her inne. 

er du høy på noe? plutselig er hele tråden en person for deg?😂

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, Gullfisk_ skrev:

Hva er det du vil frem til? Tror ikke hvor martine eller ts kommer fra spiller noe rolle? du bare troller i denne tråden egentlig?

Jeg ser at det er to forskjellige personer på skrivemåten, pluss fra en annen tråd vet jeg at martine er voksen og gift og har barn... dette er to personer i to helt forskjellige livsstiuasjoner du snakker om...

Noe sier meg at du har spilt litt for mye amoung us altså... alt blir sus for deg😂

For man kan ikke lyve om livet på KG? 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

For man kan ikke lyve om livet på KG? 

Jeg har ikke gjort det, faktisk vært veldig åpen her på kg😄 men er nok som du sier en del som gjør det🤷‍♀️ Jeg tenker du merker fort om en tråd er laget for oppmerksomhet eller om en person genuint trenger hjelp... nå kan jeg ikke ta denne tråden som et eksempel da, siden jeg har fått melding.

Men tråder om utrolig merkerlige ting som har skjedd, kan jo vi være litt skeptiske til selvfølgelig, hvor høy er egentlig sannsynligheten for at det skal skje... men samtidig må vi faktisk tenke at det er en sannsylighet der og da kan det ha skjedd... hvis ikke hadde jo ikke det vært vold og kriminalitet etc, det er jo fåtallet som gjør dette 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, _Martine skrev:

Jeg har ikke gjort det, faktisk vært veldig åpen her på kg😄 men er nok som du sier en del som gjør det🤷‍♀️ Jeg tenker du merker fort om en tråd er laget for oppmerksomhet eller om en person genuint trenger hjelp... nå kan jeg ikke ta denne tråden som et eksempel da, siden jeg har fått melding.

Men tråder om utrolig merkerlige ting som har skjedd, kan jo vi være litt skeptiske til selvfølgelig, hvor høy er egentlig sannsynligheten for at det skal skje... men samtidig må vi faktisk tenke at det er en sannsylighet der og da kan det ha skjedd... hvis ikke hadde jo ikke det vært vold og kriminalitet etc, det er jo fåtallet som gjør dette 

Nei, kjøper ikke den. Jeg kan anbefaler deg å jobbe litt med skrivestilen din så blir du ikke avslørt neste gang. 

• Liker 1
Skrevet

Historier som kommer av annonyme brukere klarer jeg ikke og ta seriøst.

Alt høres bare oppdiktet ut.. " I profilen hans har han skrevet blant annet at han vil gi deg en natt du kommer til å huske" Liksom... halllo..

• Liker 1
Skrevet

Nei, kjøper ikke den. Jeg kan anbefaler deg å jobbe litt med skrivestilen din så blir du ikke avslørt neste gang. 

avslørt som hva? jeg fatter ingenting nå😂

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Historier som kommer av annonyme brukere klarer jeg ikke og ta seriøst.

Alt høres bare oppdiktet ut.. " I profilen hans har han skrevet blant annet at han vil gi deg en natt du kommer til å huske" Liksom... halllo..

først må jeg faktisk bare si jeg har sett mye verre tinderbioer, altså denne var elendig... men det finnes mye verre der ute

La oss ta for oss at du tenker dette er oppdiktet og tull, hvis jeg hadde vært deg så hadde jeg bare ikke skrevet noe i denne tråden da... er en del tråder jeg ikke gidder å skrive i, når jeg leser tittelen eller bare generelt hva den går ut på. Er jo flere årsaker til at jeg velger å ikke skrive:

1, orker ikke
2. føler jeg ikke kan nok om emne/ikke nok kunnskap
3. vil ikke skrive bare for å skrive

På den måten får trådstarter svarne h*n trenger og det blir nok mindre sannsynlig at tråden sporer av da

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, _Martine skrev:

avslørt som hva? jeg fatter ingenting nå😂

Han mener at du er ts.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, petterm skrev:

Han mener at du er ts.

åja herremin nei😂 nå ga plutselig alle spørsmålene dine så mye mer mening😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...