AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #61 Skrevet 10. november 2020 Noen kunne laget en profil som var rettet til gifte menn for å gi de en vekker! Denne treffer kanskje flere enn man tror om det ikke bare er faren din. Du lager jo selvfølgelig en profil der man ikke kan gjennomskue at det er deg men sånn at flere menn med litt voksne døtre kan se dette. Lag gjerne en profil der du kan endre forskjellig alder på deg selv sånn at du møter søkekriteriene til disse gifte mennene.. Tenker du kunne skrevet noe ala dette: Pappa, jeg vet at du er her inne. Det har jeg sett at du er! Har du glemt at du og mamma fortsatt er gift? Skal du fortelle henne det selv eller må jeg gjøre det? Helt utrolig at jeg måtte lage en fake profil for å ikke måtte fortelle deg dette ansikt til ansikt.. for det ønsker jeg ikke.. æsj! Anonymkode: 97c8f...49b 4
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #62 Skrevet 10. november 2020 Veldig kjipt for deg😌😌 Skjønner at du ikke vil vite det, men mulig dine foreldre har et åpent forhold ? Vi har det, og jeg har profil, men den er naturligvis ikke på Tinder 🙈 Kunne aldri drømt om å risikere at datteren min fant meg der, eller andre kjente heller. Anonymkode: 118d5...d5d 3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #63 Skrevet 10. november 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Altså forendrene mine er ikke skilt, de har vært gift lenge... en dag når jeg kjedet meg litt så tok jeg alderen på tinder på 18-50 bare for å se om noen jeg kjenner er der, plutselig kom pappa sin profil opp🤢 jeg er selv 20 år å hadde foreldrene mine vært skilt hadde jeg ikke hatt noe imot dette... men altså han er utro mot mamma og ingen av dem vet at jeg vet dette å nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre🤦♀️ I profilen hans har han skrevet blant annet at han vil gi deg en natt du kommer til å huske🤮 jeg ble faktisk kvalm... her vil han ha ons, men mamma fortsatt er her og har full troverdighet til han... hjelp... jeg vet ikke hva jeg skal gjøre? jeg vil ikke at familien skal bli ødelagt på grunn av meg... men dette er ekstremt urettferdig mot mamma, og hun fortjener sååå mye bedre... jeg klarer ikke å se på pappa lengre, og spiser ikke lengre med familien... jeg føler jeg bærer en bombe som bare vokser og vokser og er klar til å eksplodere når som helst... jeg føler uansett hva jeg gjør så ender det galt... For jeg har nesten ikke fått såvet på tre dager nå, jeg synes så inderlig synd på mamma... jeg blir kvalm av å tenke på hvor lenge pappa kan ha holdt på med dette bak ryggen hennes... men jeg vil ikke at familien skal skilles på grunn av meg....... hilsen en som virkelig prøver å gjøre det rette her uten å ødelegge alt Anonymkode: 5813c...8d2 Åpent forhold. Svært normalt. Ville holdt kjeft.. Anonymkode: df82d...6d3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #64 Skrevet 10. november 2020 Først vil jeg bare si tusen takk for såå fine ord og god støtte!! hjelper veldig!♥️ Jeg hadde en lang prat med tanten min, var faktisk herlig å bare få alt ut ifra systemet... tror faktisk en stund at jeg slet med å puste normalt siden det føltes som om den klumpen skulle kverke meg. Tanten min sa at at en kollega av henne hadde matchet med far min og hun fikk vite det for noen dager siden (den dagen de skulle treffes ute), kollegaen visste jo dette var bror hennes og at han var gift, så hun ble med på at tanten min gikk å traff pappa i stedet for hun. Det viser seg at foreldrene mine IKKE har et åpent forhod, mamma vet ingenting, og tante hadde sagt til pappa at dette ble mellom dem, hvis han slettet appen på dagen, noe han ikke gjorde siden jeg fant han på tinder to dager senere...🤢😭 Så dermed kan jeg også bekrefte at profilen ikke er falsk, det er pappa som står bak dette og han vet at dette er galt...🤦♀️ 5 timer siden, Mysticgirl skrev: Kan være andre som bruker bildene hans. Ikke sikkert det er han engang. Har opplevd det flere ganger selv. 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje han har fått lov av din mor ? Anonymkode: 7bc92...cc6 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det helt utelukket at det ikke er noen andre som har stjålet bildene hans, å utgir seg for å være han? Er det helt utelukket at foreldrene dine kan ha en enighet om åpent forhold, så lenge det bare innebærer seksuelle møter/ons? Anonymkode: d1a5e...ae8 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Du må bare snakke med han. Selv om du ikke ser det for deg, så kan de fortsatt ha en avtale. Anonymkode: 668aa...e2c 4 timer siden, Troyamin skrev: Hva om de faktisk har en avtale om at dette er greit? Tror du de ville satt seg ned og pratet med deg om sex og samliv? Du er 20 år og bor vel ikke hjemme enda? Foreldrene dine har lov til å ha et liv som ikke innebærer deg. Så styr unna og lat som om du aldri har sett den profilen. 4 timer siden, Bamse20 skrev: ser ikke for meg at det er han 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kan være sant, kan være at dem har et åpent forhold en stund. Kan være en god ide og sjekke dette også før du evt gjør noe. Og sier ikke dette for og være kvalmende eller ekkel: Men alle folk eksprimenterer med ting, det kan godt være at dine foreldre prøver noe nytt. Anonymkode: f3826...38a 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Lurt å snakke ut med noen, men når det gjelder hvem du evnt skal gå til av foreldrene dine så vil jeg si din mor. Det er bare hun som kan gi et troverdig svar på om de har en avtale eller om han går bak ryggen hennes. Om far faktisk er utro så er jo sjansen størst for at han vil beskytte seg selv ved å nekte eller å si at de har en avtale. Du har ikke et ansvar for å holde dette skjult for eller ovenfor noen av dem. Anonymkode: a7f9b...16f 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Veldig kjipt for deg😌😌 Skjønner at du ikke vil vite det, men mulig dine foreldre har et åpent forhold ? Vi har det, og jeg har profil, men den er naturligvis ikke på Tinder 🙈 Kunne aldri drømt om å risikere at datteren min fant meg der, eller andre kjente heller. Anonymkode: 118d5...d5d Jeg blir faktisk kvalm og uvell av å tenke på det pappa gjør her, mamma fortjener virkelig ikke dette... hun kommer til å bli helt knust... Jeg tror det rette blir å si ifra til mamma å vise henne screenene mine, men herregud jeg føler hvis jeg bare klarer å holde kjeft så kanskje familien fortsatt er sammen, men pappa en total drittsekk. Ingen fortjener å bli bedratt på den måten... jeg synes virkelig synd på mamma og ikke minst lillebror min... han har virkelig et tett bånd med pappa Dette kommer nok til å gjøre inntrykk på han... Jeg vet dette ikke er min feil, men føler jeg har et ansvar å si ifra her... jeg kan aldri leve med meg selv å vite at mamma blir bedratt på den måten... det går ikke Jeg føler jeg blir årsaken til at familien vår blir ødelagt, herregud dette er sååå utrolig vanskelig Anonymkode: 5813c...8d2 8
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #65 Skrevet 10. november 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åpent forhold. Svært normalt. Ville holdt kjeft.. Anonymkode: df82d...6d3 Les svaret til ts over å hold kjeft du🙃 Anonymkode: d29b9...2b9 3
Gjest Mysticgirl Skrevet 10. november 2020 #66 Skrevet 10. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Først vil jeg bare si tusen takk for såå fine ord og god støtte!! hjelper veldig!♥️ Jeg hadde en lang prat med tanten min, var faktisk herlig å bare få alt ut ifra systemet... tror faktisk en stund at jeg slet med å puste normalt siden det føltes som om den klumpen skulle kverke meg. Tanten min sa at at en kollega av henne hadde matchet med far min og hun fikk vite det for noen dager siden (den dagen de skulle treffes ute), kollegaen visste jo dette var bror hennes og at han var gift, så hun ble med på at tanten min gikk å traff pappa i stedet for hun. Det viser seg at foreldrene mine IKKE har et åpent forhod, mamma vet ingenting, og tante hadde sagt til pappa at dette ble mellom dem, hvis han slettet appen på dagen, noe han ikke gjorde siden jeg fant han på tinder to dager senere...🤢😭 Så dermed kan jeg også bekrefte at profilen ikke er falsk, det er pappa som står bak dette og han vet at dette er galt...🤦♀️ Jeg blir faktisk kvalm og uvell av å tenke på det pappa gjør her, mamma fortjener virkelig ikke dette... hun kommer til å bli helt knust... Jeg tror det rette blir å si ifra til mamma å vise henne screenene mine, men herregud jeg føler hvis jeg bare klarer å holde kjeft så kanskje familien fortsatt er sammen, men pappa en total drittsekk. Ingen fortjener å bli bedratt på den måten... jeg synes virkelig synd på mamma og ikke minst lillebror min... han har virkelig et tett bånd med pappa Dette kommer nok til å gjøre inntrykk på han... Jeg vet dette ikke er min feil, men føler jeg har et ansvar å si ifra her... jeg kan aldri leve med meg selv å vite at mamma blir bedratt på den måten... det går ikke Jeg føler jeg blir årsaken til at familien vår blir ødelagt, herregud dette er sååå utrolig vanskelig Anonymkode: 5813c...8d2 Så trist at han går bak ryggen på din mor og han er i tillegg ikke redd for at hun skal få vite det heller. Ellers hadde han jo slettet appen da han snakket med din tante. Er redd for at han bare ikke bryr seg om at det blir slutt Klem til deg ❤️
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #67 Skrevet 10. november 2020 Snakk med faren din. Anonymkode: 21b88...bba 4
Gullfisk_ Skrevet 10. november 2020 #68 Skrevet 10. november 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Først vil jeg bare si tusen takk for såå fine ord og god støtte!! hjelper veldig!♥️ Jeg hadde en lang prat med tanten min, var faktisk herlig å bare få alt ut ifra systemet... tror faktisk en stund at jeg slet med å puste normalt siden det føltes som om den klumpen skulle kverke meg. Tanten min sa at at en kollega av henne hadde matchet med far min og hun fikk vite det for noen dager siden (den dagen de skulle treffes ute), kollegaen visste jo dette var bror hennes og at han var gift, så hun ble med på at tanten min gikk å traff pappa i stedet for hun. Det viser seg at foreldrene mine IKKE har et åpent forhod, mamma vet ingenting, og tante hadde sagt til pappa at dette ble mellom dem, hvis han slettet appen på dagen, noe han ikke gjorde siden jeg fant han på tinder to dager senere...🤢😭 Så dermed kan jeg også bekrefte at profilen ikke er falsk, det er pappa som står bak dette og han vet at dette er galt...🤦♀️ Jeg blir faktisk kvalm og uvell av å tenke på det pappa gjør her, mamma fortjener virkelig ikke dette... hun kommer til å bli helt knust... Jeg tror det rette blir å si ifra til mamma å vise henne screenene mine, men herregud jeg føler hvis jeg bare klarer å holde kjeft så kanskje familien fortsatt er sammen, men pappa en total drittsekk. Ingen fortjener å bli bedratt på den måten... jeg synes virkelig synd på mamma og ikke minst lillebror min... han har virkelig et tett bånd med pappa Dette kommer nok til å gjøre inntrykk på han... Jeg vet dette ikke er min feil, men føler jeg har et ansvar å si ifra her... jeg kan aldri leve med meg selv å vite at mamma blir bedratt på den måten... det går ikke Jeg føler jeg blir årsaken til at familien vår blir ødelagt, herregud dette er sååå utrolig vanskelig Anonymkode: 5813c...8d2 Såååå utrolig kjipt ts😔 utrolig dumt at han gjør dette bak ryggen til din mor....det er ikke greit og du skal ikke føle noe skyld her 2
_Martine Skrevet 10. november 2020 #69 Skrevet 10. november 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Først vil jeg bare si tusen takk for såå fine ord og god støtte!! hjelper veldig!♥️ Jeg hadde en lang prat med tanten min, var faktisk herlig å bare få alt ut ifra systemet... tror faktisk en stund at jeg slet med å puste normalt siden det føltes som om den klumpen skulle kverke meg. Tanten min sa at at en kollega av henne hadde matchet med far min og hun fikk vite det for noen dager siden (den dagen de skulle treffes ute), kollegaen visste jo dette var bror hennes og at han var gift, så hun ble med på at tanten min gikk å traff pappa i stedet for hun. Det viser seg at foreldrene mine IKKE har et åpent forhod, mamma vet ingenting, og tante hadde sagt til pappa at dette ble mellom dem, hvis han slettet appen på dagen, noe han ikke gjorde siden jeg fant han på tinder to dager senere...🤢😭 Så dermed kan jeg også bekrefte at profilen ikke er falsk, det er pappa som står bak dette og han vet at dette er galt...🤦♀️ Jeg blir faktisk kvalm og uvell av å tenke på det pappa gjør her, mamma fortjener virkelig ikke dette... hun kommer til å bli helt knust... Jeg tror det rette blir å si ifra til mamma å vise henne screenene mine, men herregud jeg føler hvis jeg bare klarer å holde kjeft så kanskje familien fortsatt er sammen, men pappa en total drittsekk. Ingen fortjener å bli bedratt på den måten... jeg synes virkelig synd på mamma og ikke minst lillebror min... han har virkelig et tett bånd med pappa Dette kommer nok til å gjøre inntrykk på han... Jeg vet dette ikke er min feil, men føler jeg har et ansvar å si ifra her... jeg kan aldri leve med meg selv å vite at mamma blir bedratt på den måten... det går ikke Jeg føler jeg blir årsaken til at familien vår blir ødelagt, herregud dette er sååå utrolig vanskelig Anonymkode: 5813c...8d2 Åååårgh sååå ufattelig trist😩 Jeg synes veldig synd på deg som midt oppi skoler og eksamner også må gå gjennom dette. Du er utrolig sterk ts♥️ gjør meg glad å vite at det hjalp å snakke ut med tanten din, ingen fortjener å lide på den måten du har gjort de siste 3-4 dagene, det kan være veldig farlig. Du må vite at uansett hva som skjer her så er det faren din som har gjort en veldig stor feil... du har ikke gjort noe galt. Du reflekterer og du tenker på folkene rundt deg ts! Du er en god person, ingen kommer til å tenke at dette skjedde på grunn av deg!♥️ Sender deg masse masse klemmer ts! du er kjempesterk og vit at det vil komme bedre dager!!♥️ 4
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #70 Skrevet 10. november 2020 Matcha dere da? Anonymkode: 3eed3...a97
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #71 Skrevet 10. november 2020 Uff, så dumt at hans valg går utover deg og familien. Jeg tror jeg ville ha tatt opp dette så fort som mulig. Bedre å ta hull på ballongen enn at du skal sitte og gruble over dette når du skal lese til eksamen. La moren og faren din rydde opp i dette, men mor må selvsagt få vite. Hadde jeg vært far her, ville jeg heller ha krøpet til korset og innrømmet mine synder, enn at avsløringen kommer fra sin datter. Men folk er forskjellig...var visst ingen hinder at hans søster visste. Så lenge han fremdeles har Tinder-profilen vil flere kjenne han igjen, og ryktene gå. Kanskje helt til at «alle» vet det utenom din mor. Det kommer ihvertfall til å føles vondt for henne. Sikre bevis, ta bilde av profilen hans, så han ikke-arabiske prøver å SNO seg unna Anonymkode: 14cc6...90f 3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #72 Skrevet 10. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Matcha dere da? Anonymkode: 3eed3...a97 Synes du det virker logisk ? Naturlig at en matcher sin egen datter ? Slutt med sånne kommentarer Anonymkode: 79891...0e8 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #73 Skrevet 10. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Synes du det virker logisk ? Naturlig at en matcher sin egen datter ? Slutt med sånne kommentarer Anonymkode: 79891...0e8 Jeez, det var bare et spørsmål. Slapp av. Jeez Anonymkode: 3eed3...a97
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #74 Skrevet 10. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Uff, så dumt at hans valg går utover deg og familien. Jeg tror jeg ville ha tatt opp dette så fort som mulig. Bedre å ta hull på ballongen enn at du skal sitte og gruble over dette når du skal lese til eksamen. La moren og faren din rydde opp i dette, men mor må selvsagt få vite. Hadde jeg vært far her, ville jeg heller ha krøpet til korset og innrømmet mine synder, enn at avsløringen kommer fra sin datter. Men folk er forskjellig...var visst ingen hinder at hans søster visste. Så lenge han fremdeles har Tinder-profilen vil flere kjenne han igjen, og ryktene gå. Kanskje helt til at «alle» vet det utenom din mor. Det kommer ihvertfall til å føles vondt for henne. Sikre bevis, ta bilde av profilen hans, så han ikke-arabiske prøver å SNO seg unna Anonymkode: 14cc6...90f Tenker å snakke med mamma ja... jeg tok screens den dagen jeg så profilen hans, så det bør være nok bevis det... herregud er bare så redd for hva som kommer til å skje med familien etter dette... jeg bor jo egentlig ikke hjemme, men hvis familien evt splittes tror jeg dette vil være en enda hardere påkjenning for lillebror min... og han kommer sikkert til å få et helt annet syn på pappa etter dette og påvirkes nok i mye større grad siden han faktisk skal bo hjemme... ufff sitter å venter på at mamma skal komme hjem fra kveldsvakten, tenker å ta en kjøretur til en parkeringsplass og snakke med henne der Anonymkode: 5813c...8d2 5
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #75 Skrevet 10. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker å snakke med mamma ja... jeg tok screens den dagen jeg så profilen hans, så det bør være nok bevis det... herregud er bare så redd for hva som kommer til å skje med familien etter dette... jeg bor jo egentlig ikke hjemme, men hvis familien evt splittes tror jeg dette vil være en enda hardere påkjenning for lillebror min... og han kommer sikkert til å få et helt annet syn på pappa etter dette og påvirkes nok i mye større grad siden han faktisk skal bo hjemme... ufff sitter å venter på at mamma skal komme hjem fra kveldsvakten, tenker å ta en kjøretur til en parkeringsplass og snakke med henne der Anonymkode: 5813c...8d2 forresten hvis noen har forslag til hvordan jeg kan si dtte til mamma på en fin og forsiktig måte, setter jeg veldig pris på det... føler jeg ikke klarer å tenke helt klart til å finne på den beste måten å si det🤦♀️ Anonymkode: 5813c...8d2 5
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #76 Skrevet 10. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: forresten hvis noen har forslag til hvordan jeg kan si dtte til mamma på en fin og forsiktig måte, setter jeg veldig pris på det... føler jeg ikke klarer å tenke helt klart til å finne på den beste måten å si det🤦♀️ Anonymkode: 5813c...8d2 det var en lur måte å gjøre det på! det er nok ingen enkel måte å si noe slikt til noen... så føler virkelig med deg, bare si det som det er Anonymkode: d29b9...2b9 4
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #77 Skrevet 10. november 2020 Kjære deg! Jeg skjønner så godt hvor ille dette er for deg, men husk at du ikke har gjort noe galt. Du er budbringeren. Jeg tror din mor vil sette mye større pris på å høre det fra deg enn fra en tilfeldig på gata. Ikke alle slike saker som denne trenger å ha en brutal slutt, faktisk kan slike saker noen ganger ha et positivt utfall. Voksne kan gli ifra hverandre, kommunikasjonen kan være svekket. Men det er deres ansvar å holde kommunikasjonen mellom seg gående. Kanskje finner de ut av ting nå, kanskje finner de guts til å fortsette. Kanskje finner de ut at de har det bedre hver for seg. Da er det for det beste for dere som er barn også. Ulykkelige foreldre klarer ikke å være de beste foreldrene de kan være. Hvis din far drømmer om noe annet klarer han ikke å være 100 % mentalt tilstede i det familielivet han er i nå. Anonymkode: 14cc6...90f 4
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #78 Skrevet 10. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: forresten hvis noen har forslag til hvordan jeg kan si dtte til mamma på en fin og forsiktig måte, setter jeg veldig pris på det... føler jeg ikke klarer å tenke helt klart til å finne på den beste måten å si det🤦♀️ Anonymkode: 5813c...8d2 Si at du og tante har snakka sammen og at hun uavhengig av deg visst har tatt det opp med din far fordi venninna hennes så ham der. Si at du tok opp temaet med henne for å være helt, helt sikker. Da får hun vite at du har grudd deg og at dette er helt reelt pga han ikke nekta for det til tante. Anonymkode: ac6be...5f6 4
hablador Skrevet 10. november 2020 #79 Skrevet 10. november 2020 Skjønner dette er vondt og vanskelig ❤️ Men det er jo ikke din skyld. Det er jo din far som har gjort noe galt her. Det redeligste og ryddigste å gjøre er vel å ta det pent opp med din mor, hva du har sett, uten å skylde på tante etc. Det kan skape enda mer konflikter og forvirring, tenker jeg. Så må det bli opp til henne og dem å avgjøre hva som skjer videre. Ikke sikkert din far har gjort det alvorligste og vært utro fysisk heller, husk det. Kanskje laget en profil for spenningens skyld. Lykke til 🍀 1
Gullfisk_ Skrevet 10. november 2020 #80 Skrevet 10. november 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker å snakke med mamma ja... jeg tok screens den dagen jeg så profilen hans, så det bør være nok bevis det... herregud er bare så redd for hva som kommer til å skje med familien etter dette... jeg bor jo egentlig ikke hjemme, men hvis familien evt splittes tror jeg dette vil være en enda hardere påkjenning for lillebror min... og han kommer sikkert til å få et helt annet syn på pappa etter dette og påvirkes nok i mye større grad siden han faktisk skal bo hjemme... ufff sitter å venter på at mamma skal komme hjem fra kveldsvakten, tenker å ta en kjøretur til en parkeringsplass og snakke med henne der Anonymkode: 5813c...8d2 Du er veldig sterk! og mor din kommer nok til å sette veldig stor pris på at hun får hørre dette fra deg enn en far den har hatt seg med. Du gjør det rette her og alle handlinger har en konsevens, men konsekvensen her er ikke fra at du gjør det rette, det er fra feilene til far din. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå