Gå til innhold

Pappa er på tinder...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Altså forendrene mine er ikke skilt, de har vært gift lenge... en dag når jeg kjedet meg litt så tok jeg alderen på tinder på 18-50 bare for å se om noen jeg kjenner er der, plutselig kom pappa sin profil opp🤢 jeg er selv 20 år å hadde foreldrene mine vært skilt hadde jeg ikke hatt noe imot dette... men altså han er utro mot mamma og ingen av dem vet at jeg vet dette å nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre🤦‍♀️ I profilen hans har han skrevet blant annet at han vil gi deg en natt du kommer til å huske🤮 jeg ble faktisk kvalm... her vil han ha ons, men mamma fortsatt er her og har full troverdighet til han... hjelp... jeg vet ikke hva jeg skal gjøre? jeg vil ikke at familien skal bli ødelagt på grunn av meg... men dette er ekstremt urettferdig mot mamma, og hun fortjener sååå mye bedre... jeg klarer ikke å se på pappa lengre, og spiser ikke lengre med familien... jeg føler jeg bærer en bombe som bare vokser og vokser og er klar til å eksplodere når som helst... jeg føler uansett hva jeg gjør så ender det galt...

For jeg har nesten ikke fått såvet på tre dager nå, jeg synes så inderlig synd på mamma... jeg blir kvalm av å tenke på hvor lenge pappa kan ha holdt på med dette bak ryggen hennes... men jeg vil ikke at familien skal skilles på grunn av meg....... 

hilsen en som virkelig prøver å gjøre det rette her uten å ødelegge alt

Anonymkode: 5813c...8d2

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Gjest Mysticgirl
Skrevet (endret)
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså forendrene mine er ikke skilt, de har vært gift lenge... en dag når jeg kjedet meg litt så tok jeg alderen på tinder på 18-50 bare for å se om noen jeg kjenner er der, plutselig kom pappa sin profil opp🤢 jeg er selv 20 år å hadde foreldrene mine vært skilt hadde jeg ikke hatt noe imot dette... men altså han er utro mot mamma og ingen av dem vet at jeg vet dette å nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre🤦‍♀️ I profilen hans har han skrevet blant annet at han vil gi deg en natt du kommer til å huske🤮 jeg ble faktisk kvalm... her vil han ha ons, men mamma fortsatt er her og har full troverdighet til han... hjelp... jeg vet ikke hva jeg skal gjøre? jeg vil ikke at familien skal bli ødelagt på grunn av meg... men dette er ekstremt urettferdig mot mamma, og hun fortjener sååå mye bedre... jeg klarer ikke å se på pappa lengre, og spiser ikke lengre med familien... jeg føler jeg bærer en bombe som bare vokser og vokser og er klar til å eksplodere når som helst... jeg føler uansett hva jeg gjør så ender det galt...

For jeg har nesten ikke fått såvet på tre dager nå, jeg synes så inderlig synd på mamma... jeg blir kvalm av å tenke på hvor lenge pappa kan ha holdt på med dette bak ryggen hennes... men jeg vil ikke at familien skal skilles på grunn av meg....... 

hilsen en som virkelig prøver å gjøre det rette her uten å ødelegge alt

Kan være andre som bruker bildene hans. Ikke sikkert det er han engang. Har opplevd det flere ganger selv.

Endret av Mysticgirl
Skrevet

Veldig forståelig at du reagerer!

Hva med å snakke med faren din om hva du har sett? Tenker du kan godt si hva du tenker og føler om det hele også, kanskje han tenker seg litt om neste gang om han kjenner behovet for å drive bak ryggen til moren din (så sant de ikke har en avtale på dette her da)

Anonymkode: 0c691...49c

• Liker 6
Skrevet

Snakk med pappa alene så se hva skjer 

Anonymkode: eb70b...d19

• Liker 7
Skrevet

Spør han rett ut hva han holdet på med! Si at hvis han ikke sletter profilen forteller du det til moren din. Får håpe han ikke har vært med noen. 

Anonymkode: 7e5f8...af1

• Liker 9
Skrevet

Kanskje han har fått lov av din mor ?

Anonymkode: 7bc92...cc6

• Liker 22
Skrevet

Kanskje han spionerer på deg ;) 

Anonymkode: 56e4d...407

• Liker 6
Skrevet

Hva om du neste gang du ser foreldrene dine på en eller annen måte kommer inn på tinder under samtalen og si at du for moroskyld sammen med en venninne satt alderen til 50 og kom over en nabo/bekjent av foreldrene dine som er på deres alder da.

Anonymkode: 3db2b...a96

• Liker 5
Skrevet

Lag en fake profil, avtal et møte og gi han et sjokk når han ser hvem han skal møte!

Anonymkode: e85b3...fa4

• Liker 26
Skrevet

Du får si det til han at du har sett det.

Anonymkode: 29acb...0ed

• Liker 6
Skrevet
10 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Kan være andre som bruker bildene hans. Ikke sikkert det er han engang. Har opplevd det flere ganger selv.

😲

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva om du neste gang du ser foreldrene dine på en eller annen måte kommer inn på tinder under samtalen og si at du for moroskyld sammen med en venninne satt alderen til 50 og kom over en nabo/bekjent av foreldrene dine som er på deres alder da.

Anonymkode: 3db2b...a96

Hva skal skje da ?

Faren skal slette profilen med en gang også er TS tilbake på starten.

Anonymkode: eb70b...d19

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Lag en fake profil, avtal et møte og gi han et sjokk når han ser hvem han skal møte!

Jeg stemmer for denne!!!!

Anonymkode: d29b9...2b9

• Liker 12
Skrevet

Er det helt utelukket at det ikke er noen andre som har stjålet bildene hans, å utgir seg for å være han? 

Er det helt utelukket at foreldrene dine kan ha en enighet om åpent forhold, så lenge det bare innebærer seksuelle møter/ons? 

Anonymkode: d1a5e...ae8

• Liker 10
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dere er slemme som tuller og troller med TS. Det burde faktisk rapporteres. 

Anonymkode: 04cce...2de

• Liker 8
Skrevet

Er det helt utelukket at det ikke er noen andre som har stjålet bildene hans, å utgir seg for å være han? 

Er det helt utelukket at foreldrene dine kan ha en enighet om åpent forhold, så lenge det bare innebærer seksuelle møter/ons? 

TS hr:

ja han hadde en del bilder, blanding av selfier og portrett bilder og andre hobby bilder... dette er bilder som ikke ligger ute noen andre offentlige plasser, så vil si det er ekstremt lite sannsynlig at noen har fått tak i så mange bilder av pappa både selfie, fester, jobb etc

Tviler veldig sterkt på at foreldrene mine har enighet om åpent forhold, de virker jo som de er veldig glad i hverandre og mamma hadde aldri gått med på dette.

• Liker 16
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere er slemme som tuller og troller med TS. Det burde faktisk rapporteres. 

Anonymkode: 04cce...2de

Det er jo ikke trolling. Jeg ville vurdert noe lignende selv, om jeg var i en lignende situasjon som ts. 

Ts: uansett hva du velger, så er det ikke din feil at familien eventuelt ødelegges. 

Anonymkode: 00014...56f

• Liker 9
Skrevet

TS hr:

ja han hadde en del bilder, blanding av selfier og portrett bilder og andre hobby bilder... dette er bilder som ikke ligger ute noen andre offentlige plasser, så vil si det er ekstremt lite sannsynlig at noen har fått tak i så mange bilder av pappa både selfie, fester, jobb etc

Tviler veldig sterkt på at foreldrene mine har enighet om åpent forhold, de virker jo som de er veldig glad i hverandre og mamma hadde aldri gått med på dette.

Da hadde jeg tatt en printscreen av profilen hans, og deretter snakket med faren din alene. 

Jeg hadde spurt han rett ut, hva han mener at dere gjør herfra. 

Uansett hva som skjer, så er det IKKE din feil om familien splittes. Du har ikke gjort dette, du bare oppdaget det. 

Sender deg en klem, dette kan ikke være lett for deg ❤

• Liker 21
Skrevet

Men... faren din vil jo da nødvendigvis også ha sett deg, og vet at du vet. Oppfører han seg annerledes mot deg? Det gir jo ikke helt mening....

Anonymkode: 0a871...9d4

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...