AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #81 Skrevet 10. november 2020 Jeg ville sendt en mld og skrevet «hei pappa, er du alene?» han svarer ja og du sender screenshot uten å si noe mer enn det. Da får du se hva han svarer og alt er opp til han uten du trenger å gjøre så mye mer. husk at han fortsatt er pappaen du er glad i. Hans forhold eller hva han evt sliter med er ikke noe du egentlig har noe med å gjøre. Han er et menneske som fortsatt føler det samme som han gjorde for deg i går. Anonymkode: fd3ab...7b6
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #82 Skrevet 10. november 2020 Btw... kan hende din papp slettet appen og ikke tenkte på å slette profilen... Anonymkode: fd3ab...7b6 3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #83 Skrevet 10. november 2020 Jeg likte forslaget om å avtale date med faren med fake profil og dukke opp selv, MEN. Istedenfor å si med en gang at han er avslørt , dra det enda lenger, for å virkelig få han til å svette. For hvis du bare tilfeldigvis møter på han et sted, la oss si at du ber han om å møte deg et sted hvor det er plausibelt at du også kan dukke opp, men at oddsen for det er såpass liten at han tar sjansen. Men likevel så dukker du opp der og begynner å se han svette. For tro meg, han kommer til å gjøre det. SÅ kan du evt. spørre om han kan kjøre deg hjem, hvor da faren din vil få fullstendig panikk fordi at han skal treffe denne damen. Så etter en liten stund sier du: Du, jeg tror ikke at <kvinnenavn> dukker opp idag. Så begynner du å gå. Jeg ville betalt for å se reaksjonen hans. Anonymkode: 983ec...5e9 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #84 Skrevet 10. november 2020 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Btw... kan hende din papp slettet appen og ikke tenkte på å slette profilen... Anonymkode: fd3ab...7b6 Han er fortsatt et utro svin Anonymkode: 983ec...5e9 5
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #85 Skrevet 11. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville sendt en mld og skrevet «hei pappa, er du alene?» han svarer ja og du sender screenshot uten å si noe mer enn det. Da får du se hva han svarer og alt er opp til han uten du trenger å gjøre så mye mer. husk at han fortsatt er pappaen du er glad i. Hans forhold eller hva han evt sliter med er ikke noe du egentlig har noe med å gjøre. Han er et menneske som fortsatt føler det samme som han gjorde for deg i går. Anonymkode: fd3ab...7b6 Saka er ikke bare at han prøver å være utro men også den totale mangelen på diskresjon. Kansje han håper på å bli tatt? Anonymkode: ac6be...5f6 4
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #86 Skrevet 11. november 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Først vil jeg bare si tusen takk for såå fine ord og god støtte!! hjelper veldig!♥️ Jeg hadde en lang prat med tanten min, var faktisk herlig å bare få alt ut ifra systemet... tror faktisk en stund at jeg slet med å puste normalt siden det føltes som om den klumpen skulle kverke meg. Tanten min sa at at en kollega av henne hadde matchet med far min og hun fikk vite det for noen dager siden (den dagen de skulle treffes ute), kollegaen visste jo dette var bror hennes og at han var gift, så hun ble med på at tanten min gikk å traff pappa i stedet for hun. Det viser seg at foreldrene mine IKKE har et åpent forhod, mamma vet ingenting, og tante hadde sagt til pappa at dette ble mellom dem, hvis han slettet appen på dagen, noe han ikke gjorde siden jeg fant han på tinder to dager senere...🤢😭 Så dermed kan jeg også bekrefte at profilen ikke er falsk, det er pappa som står bak dette og han vet at dette er galt...🤦♀️ Jeg blir faktisk kvalm og uvell av å tenke på det pappa gjør her, mamma fortjener virkelig ikke dette... hun kommer til å bli helt knust... Jeg tror det rette blir å si ifra til mamma å vise henne screenene mine, men herregud jeg føler hvis jeg bare klarer å holde kjeft så kanskje familien fortsatt er sammen, men pappa en total drittsekk. Ingen fortjener å bli bedratt på den måten... jeg synes virkelig synd på mamma og ikke minst lillebror min... han har virkelig et tett bånd med pappa Dette kommer nok til å gjøre inntrykk på han... Jeg vet dette ikke er min feil, men føler jeg har et ansvar å si ifra her... jeg kan aldri leve med meg selv å vite at mamma blir bedratt på den måten... det går ikke Jeg føler jeg blir årsaken til at familien vår blir ødelagt, herregud dette er sååå utrolig vanskelig Anonymkode: 5813c...8d2 Ja, det blir du. Anonymkode: fe0ba...5a4 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #87 Skrevet 11. november 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det blir du. Anonymkode: fe0ba...5a4 Skjerp deg. Ts blir ikke årsaken til at det går til helvete. Den biten er det faren som alene står ansvarlig. Skjønner du at ts sliter mye nå med hvordan hun skal fortelle det? Det er ikke enkelt for henne, så har man sånne som deg som kommer med slik usmakelig p*ss. Anonymkode: 983ec...5e9 13
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #88 Skrevet 11. november 2020 Snakk med han på tomannsjold. Dette er uakseptabelt, man er ikke bare utro mot partner, men også barna og hele familien. Om de mot all sannsynlighet har åpent forhold, er det fortsattdårlig gjort som far å ligge på en offentlig sex-app og ha satt alderen ned til 18.... når man har barn på den aldern Anonymkode: 98901...883 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #89 Skrevet 11. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, det blir du. Anonymkode: fe0ba...5a4 Nei det blir hun ikke. Faren er grunnen, pervers og ekkelt og psykisk misbrukende over familien, det er det utroskap er. Anonymkode: 98901...883 5
Resignert Skrevet 11. november 2020 #90 Skrevet 11. november 2020 (endret) 10 hours ago, AnonymBruker said: TS hr: ja han hadde en del bilder, blanding av selfier og portrett bilder og andre hobby bilder... dette er bilder som ikke ligger ute noen andre offentlige plasser, så vil si det er ekstremt lite sannsynlig at noen har fått tak i så mange bilder av pappa både selfie, fester, jobb etc Tviler veldig sterkt på at foreldrene mine har enighet om åpent forhold, de virker jo som de er veldig glad i hverandre og mamma hadde aldri gått med på dette. Anonymkode: 5813c...8d2 Hvordan vet du at moren din ikke vet om det? Det er godt mulig at overgangsalderen har kommet for fullt, og satt en stopper for hennes sexlyst. Mens faren din fortsatt har både lyst og evne i massevis. Da er jo løsningen enten skilsmisse, utroskap eller åpent forhold. Eller mener du kanskje at faren din skal leve i sølibat de siste 20-30 årene av sitt liv, bare visne bort og dø? Eller så kan det jo også tenkes at din mor er, og har vært lite seksuell av natur hele livet. Og at din far aldri har fått utløp for sin seksualitet. Men faktisk holdt ut på grunn av barna inntil nå. Og at han innser at tiden er knapp om han skal rekke å oppleve den sexen han drømmer om, før det er for sent. Det er faktisk ikke nødvendigvis sånn at "familie" og "barna" er alt en mann behøver for å ha et fullverdig liv. Enten man nå er 20, 30, 50 eller 60 kan faktisk sex være mye viktigere enn TS evner å innse. Å tilrettelegge livet etter voksne barns behov og meninger, er bare en stor belastning. Fra 18-20 års alder burde de klare seg selv, og la foreldrene leve sine liv i fred. Endret 11. november 2020 av Resignert 2
Silva Pluvialis Skrevet 11. november 2020 #91 Skrevet 11. november 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: jeg er oppvokst i en nokså liten by, i nabolaget mitt bor det egentlig fullt av gamle folk... ser ikke helt for meg at pensjonister er på tinder. kan godt vær at mange her i byen min som vet det, er jo en ganske liten by.... og ting sprer seg nok reativt kjapt tenker jeg, men jeg bor ikke i denne byen lenger, så jeg har ikke hørt noe jeg er student, men pga korona så er all undervisning nettbasert, da reiste jeg hjem til hjembyen min og fortsatte med studiene via nett. slik jeg fant pappa Anonymkode: 5813c...8d2 Jeg ville rett og slett sagt til faren din at enten så sier han det til moren din, eller så kommer du til å gjøre det. Ville også tatt skjermdump slik at bevisene ikke forsvinner om han skulle slettet profilen på tinder. Gode tanker til deg. ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #93 Skrevet 11. november 2020 2 timer siden, Resignert skrev: Hvordan vet du at moren din ikke vet om det? Det er godt mulig at overgangsalderen har kommet for fullt, og satt en stopper for hennes sexlyst. Mens faren din fortsatt har både lyst og evne i massevis. Da er jo løsningen enten skilsmisse, utroskap eller åpent forhold. Eller mener du kanskje at faren din skal leve i sølibat de siste 20-30 årene av sitt liv, bare visne bort og dø? Eller så kan det jo også tenkes at din mor er, og har vært lite seksuell av natur hele livet. Og at din far aldri har fått utløp for sin seksualitet. Men faktisk holdt ut på grunn av barna inntil nå. Og at han innser at tiden er knapp om han skal rekke å oppleve den sexen han drømmer om, før det er for sent. Det er faktisk ikke nødvendigvis sånn at "familie" og "barna" er alt en mann behøver for å ha et fullverdig liv. Enten man nå er 20, 30, 50 eller 60 kan faktisk sex være mye viktigere enn TS evner å innse. Å tilrettelegge livet etter voksne barns behov og meninger, er bare en stor belastning. Fra 18-20 års alder burde de klare seg selv, og la foreldrene leve sine liv i fred. Man visner ikke eller dør pga mindre/ikke sex. Det er en liten del av et godt forhold. Elsker sex med kona, men hadde hun ikke kunne hatt sex, hadde ikke det vært et problem. Man kan onanere + få nærhet i form av kos, kyss, annen nærhet. Er sex viktigere enn kjærlighet og familie, burde man sterilisere seg og leve alene. Helt groteskt å misbruke familien sin psykisk ved utroskap, kun pga egoistiske unødvendige ønsker. Anonymkode: 98901...883 6
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #94 Skrevet 11. november 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Faren din har i tillegg satt alderen helt ned til 20 år da🤮 siden du kom opp på hans profil. Du må jo rett og slett snakke med han, ikke annet å gjøre. Spør han hva det handler om?? Anonymkode: c9e56...57f Det er virkelig ikke problemet her. Anonymkode: e19de...af4 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #95 Skrevet 11. november 2020 Blir så satt ut over hvor frekke folk kan være mot ts i denne tråden, folkens skjerp dere!! Dette er utrolig vanskelig for henne, ingen grunn til å gjøre det verre!!! Så det var noen som påstod at det blir ts blir årsaken til at familien blir ødelagt. Kan bare si at det er ikke rett. Ts her prøver virkelig å gjøre det rette selv om det er utrolig vanskelig. Alt her står på faren hennes, hun skal ikke sitte igjen med den følelsen 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, det blir du. Anonymkode: fe0ba...5a4 Kan dere trollere plis holde dere unna en slik tråd? dette er nok utolig vanskelig og ubehagelig for ts og dere hjelper nok ikke særlig mye Anonymkode: d29b9...2b9 7
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #96 Skrevet 11. november 2020 Kan han ha laget profil i søvne? Det har skjedd meg ca. fire ganger nå. Kona er klar over problemet, så hun tar det heldigvis pent. Anonymkode: 945e6...3d0 3
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #97 Skrevet 11. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan han ha laget profil i søvne? Det har skjedd meg ca. fire ganger nå. Kona er klar over problemet, så hun tar det heldigvis pent. Anonymkode: 945e6...3d0 Har du i det hele lest hele tråden???🙄 Anonymkode: d29b9...2b9 5
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #98 Skrevet 11. november 2020 4 timer siden, Pingvinen skrev: Hvordan går det t.s? Klem TS hr: Har hatt bedre dager, snill du er som spør♥️ Igjen tusen tusen takk til dere alle for så fine å støttende ord!!♥️ Dere hjerlper veldig i en så vanskelig tid! Til de av dere som har lest gjennom hele tråden og fortsatt kommer med forslag til hvorfor far min gjør dette, det er ikke åpent for diskusjon lenger. Jeg har funnet ut av at profilen ikke er falsk, det er han som står bak dette og han vet at dette er feil. Mamma vet ingenting, de har ikke et åpent forhold. Han har heller ikke laget denne profilen i søvne eller lignede, han var helt bevisst over dette og han visste det var galt. Det er ikke greit, værtfall ikke ovenfor mamma... Kan jo si litt om hva som skjedde når jeg skulle ta praten med mamma Det var så vanskelig... følte jeg kunne høre hjertet mitt slå høyere enn musikken i bilen og den klumpen kom jo gradvis tilbake, mens vi kjørte mot en parkeringsplassen for å ta praten. Altså mamma er den siste personen jeg vil såre her på denne jord... men hun fortjerner virkelig ikke å gå rundt å ikke vite om dette. Jeg tror mamma ganske kjapt så på meg at dette ikke er lett for meg å si og uten å ha sagt et ord kom bare tårene... Endte med mye tårer fra begge, men jeg kunne se på mamma at hun virkelig satt pris på at det var jeg som sa det... det hjelp meg veldig på samvittigheten. Jeg synes så inderlig synd på mamma, hun fortjener virkelig ikke dette... tror det var en berg og dalbane av følelser for henne... kunne se hun følte seg flau, brukt, hun var lei seg og skuffet altså jeg fikk så inderlig vondt av å se henne slikt. Mamma som alltid har vært der, uansett hva det måtte være skrubbsår eller gutteproblemer så har hun hjelpet meg med alt... her føler jeg gjør det motsatte av å hjelpe... når jeg ser henne slik... Jeg vet de neste dagene blir nok tunge, men på langsikt håper jeg så inderlig at dette var det rette å gjøre... Jeg hater meg selv for at jeg fikk mamma til å gå gjennom alle de følelsene, men jeg vet det ikke er min feil at hun gjør det.... Nå vet jeg ikke helt hva som kommer til å skje med familien vår... mamma kommer nok til å ta en prat med pappa Jeg tenker også en del på lillebror min på 16... altså hvis familien vår blir ødelagt rundt juletiden... Anonymkode: 5813c...8d2 11
Gullfisk_ Skrevet 11. november 2020 #99 Skrevet 11. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: TS hr: Har hatt bedre dager, snill du er som spør♥️ Igjen tusen tusen takk til dere alle for så fine å støttende ord!!♥️ Dere hjerlper veldig i en så vanskelig tid! Til de av dere som har lest gjennom hele tråden og fortsatt kommer med forslag til hvorfor far min gjør dette, det er ikke åpent for diskusjon lenger. Jeg har funnet ut av at profilen ikke er falsk, det er han som står bak dette og han vet at dette er feil. Mamma vet ingenting, de har ikke et åpent forhold. Han har heller ikke laget denne profilen i søvne eller lignede, han var helt bevisst over dette og han visste det var galt. Det er ikke greit, værtfall ikke ovenfor mamma... Kan jo si litt om hva som skjedde når jeg skulle ta praten med mamma Det var så vanskelig... følte jeg kunne høre hjertet mitt slå høyere enn musikken i bilen og den klumpen kom jo gradvis tilbake, mens vi kjørte mot en parkeringsplassen for å ta praten. Altså mamma er den siste personen jeg vil såre her på denne jord... men hun fortjerner virkelig ikke å gå rundt å ikke vite om dette. Jeg tror mamma ganske kjapt så på meg at dette ikke er lett for meg å si og uten å ha sagt et ord kom bare tårene... Endte med mye tårer fra begge, men jeg kunne se på mamma at hun virkelig satt pris på at det var jeg som sa det... det hjelp meg veldig på samvittigheten. Jeg synes så inderlig synd på mamma, hun fortjener virkelig ikke dette... tror det var en berg og dalbane av følelser for henne... kunne se hun følte seg flau, brukt, hun var lei seg og skuffet altså jeg fikk så inderlig vondt av å se henne slikt. Mamma som alltid har vært der, uansett hva det måtte være skrubbsår eller gutteproblemer så har hun hjelpet meg med alt... her føler jeg gjør det motsatte av å hjelpe... når jeg ser henne slik... Jeg vet de neste dagene blir nok tunge, men på langsikt håper jeg så inderlig at dette var det rette å gjøre... Jeg hater meg selv for at jeg fikk mamma til å gå gjennom alle de følelsene, men jeg vet det ikke er min feil at hun gjør det.... Nå vet jeg ikke helt hva som kommer til å skje med familien vår... mamma kommer nok til å ta en prat med pappa Jeg tenker også en del på lillebror min på 16... altså hvis familien vår blir ødelagt rundt juletiden... Anonymkode: 5813c...8d2 Langsiktig er dette det rette, er ikke noe tvil der, hadde vært mye mer ydmykende og verre for din mor om hun fikk vite det fra noen andre i byen. Jeg forstår at dette er en veldig vanskelig situasjon og jeg forstår bekymringene dine rundt bror din og høytiden. Julen er jo ofte en høytid for familietradisjoner og familietid... kanskje foreldrene dine klare å finne en løsning på dette, kanskje de klare å fortsette, kanskje blir de beste å avslutte... men uansett hva som skjer så er ingenting av dette din feil... tror din mor er evig glad at du tok dette opp alene med henne og sikkert stolt av måten du gjorde det på♥️ sender masse klemmer til deg!!! 5
_Martine Skrevet 11. november 2020 #100 Skrevet 11. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: TS hr: Har hatt bedre dager, snill du er som spør♥️ Igjen tusen tusen takk til dere alle for så fine å støttende ord!!♥️ Dere hjerlper veldig i en så vanskelig tid! Til de av dere som har lest gjennom hele tråden og fortsatt kommer med forslag til hvorfor far min gjør dette, det er ikke åpent for diskusjon lenger. Jeg har funnet ut av at profilen ikke er falsk, det er han som står bak dette og han vet at dette er feil. Mamma vet ingenting, de har ikke et åpent forhold. Han har heller ikke laget denne profilen i søvne eller lignede, han var helt bevisst over dette og han visste det var galt. Det er ikke greit, værtfall ikke ovenfor mamma... Kan jo si litt om hva som skjedde når jeg skulle ta praten med mamma Det var så vanskelig... følte jeg kunne høre hjertet mitt slå høyere enn musikken i bilen og den klumpen kom jo gradvis tilbake, mens vi kjørte mot en parkeringsplassen for å ta praten. Altså mamma er den siste personen jeg vil såre her på denne jord... men hun fortjerner virkelig ikke å gå rundt å ikke vite om dette. Jeg tror mamma ganske kjapt så på meg at dette ikke er lett for meg å si og uten å ha sagt et ord kom bare tårene... Endte med mye tårer fra begge, men jeg kunne se på mamma at hun virkelig satt pris på at det var jeg som sa det... det hjelp meg veldig på samvittigheten. Jeg synes så inderlig synd på mamma, hun fortjener virkelig ikke dette... tror det var en berg og dalbane av følelser for henne... kunne se hun følte seg flau, brukt, hun var lei seg og skuffet altså jeg fikk så inderlig vondt av å se henne slikt. Mamma som alltid har vært der, uansett hva det måtte være skrubbsår eller gutteproblemer så har hun hjelpet meg med alt... her føler jeg gjør det motsatte av å hjelpe... når jeg ser henne slik... Jeg vet de neste dagene blir nok tunge, men på langsikt håper jeg så inderlig at dette var det rette å gjøre... Jeg hater meg selv for at jeg fikk mamma til å gå gjennom alle de følelsene, men jeg vet det ikke er min feil at hun gjør det.... Nå vet jeg ikke helt hva som kommer til å skje med familien vår... mamma kommer nok til å ta en prat med pappa Jeg tenker også en del på lillebror min på 16... altså hvis familien vår blir ødelagt rundt juletiden... Anonymkode: 5813c...8d2 Du er helt fantastisk ts!!!♥️ Jeg er helt sikker på at mor din er evig stolt og takknemlig for at ærlig med henne om dette, tiltross for hvor vanskelig det må ha vært for deg!! Jeg er også sikker på at mor din er stolt og setter veldig pris på måten du tok dette opp med henne på. Det var voksent og fin måte og du valgte en plass hvor det kun var dere to. Jeg forstår at du nå går inn i en vanskelig tid med mye usikkerhet... uansett hva foreldrene dine kommer frem til å gjøre så er ikke noe av det din skyld! I følge meg er du helten i denne historien! Kanskje fikk faren din en øyevekker og innså at dette var galt og at hans handliger kommer med konsevenser, uansett har du gjort et forsøk på å gi tilbake mor din den rettferdigheten hun fortjener!!♥️ 13 timer siden, AnonymBruker skrev: jeg synes virkelig synd på mamma og ikke minst lillebror min... han har virkelig et tett bånd med pappa Dette kommer nok til å gjøre inntrykk på han... Anonymkode: 5813c...8d2 Din medfølelse for familien din stråler virkelig ut fra det du skriver og jeg forstår din bekymring for lillebror din! I en slik tid tror jeg det beste for dere begge er å holde sammen, og være der for hverandre. Det virker som du har et godt forhold med han, tror det er viktig at han føler han også har noen å snakke med om dette enn foreldrene dine, kanskje trenger han å få ut noe frustrasjon som ikke er passende foran foreldrene, du nevner han var hadde et tett bånd med far din, da kan han ha godt av å snakke ut... dette er nok ikke lett for noen i familien, men sammen skal dere klare å komme forbi denne tunnelen. Julen er ofte en høytid hvor mange bruker tid med familien og har ulike familietradisjoner, jeg fortår at det er vanskelig å ikke vite hva en kan ha i vente. uansett hva som skjer så skal du vite at ingenting av detter er din feil, fordi du har gjort det rette her!!! Kanskje det enkleste når man befinner seg i en usikker tid er å bare ta det dag for dag? ingenting er bestemt og vi vet jo enda ikke hvordan ting kan gå... men uansett hvordan det går, så skal du vite at dere sammen kan lage nye tradisjoner♥️ Du skal vite du er en fighter! Student på fulltid, som virkelig bryr seg om personene rundt seg og har virkelig fått kjørt seg de 4 siste dagene... uff jeg føler virkelig med deg... jeg sender deg masse klemmer!!! Husk det er alltid lys i enden av tunnelen!! 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå