Gå til innhold

Pappa er på tinder...

Fremhevede innlegg

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lag en fake profil, avtal et møte og gi han et sjokk når han ser hvem han skal møte!

Anonymkode: e85b3...fa4

Utrolig dårlig idé. Da bare forverrer man situasjonen. Hva er det med folk som liker dette innlegget? 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må bare begynne med å si at jeg som en mor selv blir stolt av å lese hvordan du har håndtert alt dette, Så utrolig voksent og privat... et sted hvor det bare var dere to og rom for at dere to kunne snakke ut. Hele håndteringsprosessen din viser til hvor mye du bryr deg om familien din! Skam så flink du er!!! er ikke alle som er så flinke til å håndtere noe så vanskelig, så voksent...

Uansett hva som skjer videre er ikke noe av det din feil... jeg vil si du er den reddende engelen i denne casen
Du har ikke gjort noe gale, du lot deg selv lide med 3 søvnløse netter for å prøve å finne ut hvordan du skulle gjøre dette rett

Anonymkode: d29b9...2b9

• Liker 9
Skrevet

Det hadde vore mykje verre for broren din å fått vite dette av vener. For det kunne jo lett skjedd med ein open profil som dette. No har du spart han for det. Forhåpentligvis har ikkje rykta om far din sin Tinder spredd seg i byen enno.

Anonymkode: 74742...096

• Liker 7
Skrevet
6 minutter siden, Bos43 skrev:

Ser at alle fordømmer pappa’n til TS. Husk at det alltid er to sider av en sak. Det kan jo tenkes st kona har satt lås på musa. «Ikke no’ sex her, nei». Kan være mange grunner til det. Blir han avvist lenge nok, så blir behovet så påtrengende at han tyr til dette. Et rop om hjelp, fra han.

Så kjære TS, ikke fordøm pappa’n din før alt grumset har lagt seg. Vi menn har ofte sterkt sexbehov. En mann med mye testosteron som får nei nei nei, han blir etterhvert nærmest desperat etter å få seg. Ja, så sterkt ksn behovet for sex arte seg. 

Ellers så beundrer jeg deg for det du har gjort. Søkt råd her inne, snakket med tanten din, og så endelig mamma’n. Du er utrolig strukturert og sterk. Du blir nok det jeg kaller, en samfunnsbygger - en moder jord. 

Grstulerer!

Ekkelt. 

Anonymkode: 56dfa...f2f

• Liker 7
Skrevet
19 hours ago, AnonymBruker said:

Hvis det blir oppdaget på andre måter, og TS har visst om det lenge, så er vel ikke det bare greit heller...

Anonymkode: 33d89...9f8

Å være den siste som vet. Til og med at Ts vet det og, det kan være så sinnsykt ødeleggende for relasjonen. Jeg fatter ikke at Ts tør. 

Anonymkode: 0fd37...252

• Liker 1
Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Jeez, det var bare et spørsmål. Slapp av. Jeez

Anonymkode: 3eed3...a97

Og du syntes du virket smart? Går du på barn? 

• Liker 1
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, det blir du. 

Anonymkode: fe0ba...5a4

Nei, slutt med forbanna løgn! Det er farens skyld den gangen han bevisst laget seg profil på Tinder. 

• Liker 5
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Ekkelt. 

Hvorfor er det ekkelt?

Om det er tilfellet at moren ikke vil ha sex lengre så skjønner jeg jo at han blir frustrert. Men igjen det er feil måte å gjøre dette på

Skrevet
3 timer siden, Bos43 skrev:

Ser at alle fordømmer pappa’n til TS. Husk at det alltid er to sider av en sak. Det kan jo tenkes st kona har satt lås på musa. «Ikke no’ sex her, nei». Kan være mange grunner til det. Blir han avvist lenge nok, så blir behovet så påtrengende at han tyr til dette. Et rop om hjelp, fra han.

Så kjære TS, ikke fordøm pappa’n din før alt grumset har lagt seg. Vi menn har ofte sterkt sexbehov. En mann med mye testosteron som får nei nei nei, han blir etterhvert nærmest desperat etter å få seg. Ja, så sterkt ksn behovet for sex arte seg. 

Ellers så beundrer jeg deg for det du har gjort. Søkt råd her inne, snakket med tanten din, og så endelig mamma’n. Du er utrolig strukturert og sterk. Du blir nok det jeg kaller, en samfunnsbygger - en moder jord. 

Grstulerer!

Jeg er mann, men dette er en typisk BS unnskyldning fra mannfolk. Dama/kona mi har ikke hatt sex med meg på en stund så da er det helt greit at hun er utro. Wæææ waæææ. 

Anonymkode: 983ec...5e9

• Liker 10
Gjest Mysticgirl
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS hr:

Har hatt bedre dager, snill du er som spør♥️

Igjen tusen tusen takk til dere alle for så fine å støttende ord!!♥️ Dere hjerlper veldig i en så vanskelig tid!

Til de av dere som har lest gjennom hele tråden og fortsatt kommer med forslag til hvorfor far min gjør dette, det er ikke åpent for diskusjon lenger. Jeg har funnet ut av at profilen ikke er falsk, det er han som står bak dette og han vet at dette er feil. Mamma vet ingenting, de har ikke et åpent forhold. Han har heller ikke laget denne profilen i søvne eller lignede, han var helt bevisst over dette og han visste det var galt. Det er ikke greit, værtfall ikke ovenfor mamma...

Kan jo si litt om hva som skjedde når jeg skulle ta praten med mamma

Det var så vanskelig... følte jeg kunne høre hjertet mitt slå høyere enn musikken i bilen og den klumpen kom jo gradvis tilbake, mens vi kjørte mot en parkeringsplassen for å ta praten. Altså mamma er den siste personen jeg vil såre her på denne jord... men hun fortjerner virkelig ikke å gå rundt å ikke vite om dette. Jeg tror mamma ganske kjapt så på meg at dette ikke er lett for meg å si og uten å ha sagt et ord kom bare tårene... Endte med mye tårer fra begge, men jeg kunne se på mamma at hun virkelig satt pris på at det var jeg som sa det... det hjelp meg veldig på samvittigheten. Jeg synes så inderlig synd på mamma, hun fortjener virkelig ikke dette... tror det var en berg og dalbane av følelser for henne... kunne se hun følte seg flau, brukt, hun var lei seg og skuffet altså jeg fikk så inderlig vondt av å se henne slikt. Mamma som alltid har vært der, uansett hva det måtte være skrubbsår eller gutteproblemer så har hun hjelpet meg med alt... her føler jeg gjør det motsatte av å hjelpe... når jeg ser henne slik... 

Jeg vet de neste dagene blir nok tunge, men på langsikt håper jeg så inderlig at dette var det rette å gjøre... 
Jeg hater meg selv for at jeg fikk mamma til å gå gjennom alle de følelsene, men jeg vet det ikke er min feil at hun gjør det....

Nå vet jeg ikke helt hva som kommer til å skje med familien vår... mamma kommer nok til å ta en prat med pappa
Jeg tenker også en del på lillebror min på 16... altså hvis familien vår blir ødelagt rundt juletiden...

Anonymkode: 5813c...8d2

Du gjorde det eneste rette her ❤️ Moren din fortjener å vite og ta et valg selv ❤️ Klem til deg TS  ❤️ 

Skrevet
6 timer siden, Bos43 skrev:

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ekkelt.

3 timer siden, Bamse20 skrev:

Hvorfor er det ekkelt?

Om det er tilfellet at moren ikke vil ha sex lengre så skjønner jeg jo at han blir frustrert. 

Okei hva søren?! Det er er bare en dum unnskyldning som brukes for å rettferdiggjøre utroskap?! Altså dere må sånn serr endre holdinger om dere vil finne en partner som varer. Hvis flere av mennene på kg har slike holdinger forundrer det meg ikke at det er de samme som lager tråder og lurer på hvorfor de er single... Her har dere svaret gutter.... Voks litt opp mentalt så skal jeg kanskje vurdere om jeg kan kalle dere menn🙃

• Liker 6
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Okei hva søren?! Det er er bare en dum unnskyldning som brukes for å rettferdiggjøre utroskap?! Altså dere må sånn serr endre holdinger om dere vil finne en partner som varer. Hvis flere av mennene på kg har slike holdinger forundrer det meg ikke at det er de samme som lager tråder og lurer på hvorfor de er single... Her har dere svaret gutter.... Voks litt opp mentalt så skal jeg kanskje vurdere om jeg kan kalle dere menn🙃

Finnes egentlig ingen unnskyldning for utroskap, men det er folk som gjør det om de faktisk blir nektet sex av dama. Og om dama ikke gidder og ha sex lenge eller orker og ta initiativ til og engang prøve, så skjønner jeg godt at mange mannfolk finner seg ei på si. 

Dette er absolutt ikke noe jeg ville ha gjort, og om det var tilfellet at jeg ble nektet sex i så lang tid, så hadde jeg avslutta forholded og gått videre.

Og jeg ser egentlig for meg at noe av dette kan ha en sammenheng med hvorfor faren hennes er på tinder, at demmes sex liv har gått langt til værs, og funnet ei på si. Men selvfølgelig så kom han ikke noe langt med dette siden tinder er så stort og aktivt at han blir gjenkjent med engang.

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS hr:

Til de av dere som har lest gjennom hele tråden og fortsatt kommer med forslag til hvorfor far min gjør dette, det er ikke åpent for diskusjon lenger. Jeg har funnet ut av at profilen ikke er falsk, det er han som står bak dette og han vet at dette er feil. Mamma vet ingenting, de har ikke et åpent forhold. Han har heller ikke laget denne profilen i søvne eller lignede, han var helt bevisst over dette og han visste det var galt. Det er ikke greit, værtfall ikke ovenfor mamma...

Anonymkode: 5813c...8d2

Ovenfor ser du et sitat fra den siste meldingen fra ts, hvor hun ber folk som har lest gjennom hele tråden om å stoppe med disse forslagene til hvorfor... Hun befinner seg allerede i en veldig kjip situasjon, dette nok vanskelig nok for henne og det blir nok ikke lettere om folk bare skal anta ulike grunner til hvorfor... det finner de nok ut som en familie

8 minutter siden, Bamse20 skrev:

Finnes egentlig ingen unnskyldning for utroskap, men det er folk som gjør det om de faktisk blir nektet sex av dama. Og om dama ikke gidder og ha sex lenge eller orker og ta initiativ til og engang prøve, så skjønner jeg godt at mange mannfolk finner seg ei på si. 

Dette er absolutt ikke noe jeg ville ha gjort, og om det var tilfellet at jeg ble nektet sex i så lang tid, så hadde jeg avslutta forholded og gått videre.

Og jeg ser egentlig for meg at noe av dette kan ha en sammenheng med hvorfor faren hennes er på tinder, at demmes sex liv har gått langt til værs, og funnet ei på si. Men selvfølgelig så kom han ikke noe langt med dette siden tinder er så stort og aktivt at han blir gjenkjent med engang.

Du kjenner han ikke og du vet ikke hvordan forholdet deres var og derfor blir det også feil å komme med antakelser til hvorfor han kan ha gjort det... 

• Liker 7
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ovenfor ser du et sitat fra den siste meldingen fra ts, hvor hun ber folk som har lest gjennom hele tråden om å stoppe med disse forslagene til hvorfor... Hun befinner seg allerede i en veldig kjip situasjon, dette nok vanskelig nok for henne og det blir nok ikke lettere om folk bare skal anta ulike grunner til hvorfor... det finner de nok ut som en familie

Du kjenner han ikke og du vet ikke hvordan forholdet deres var og derfor blir det også feil å komme med antakelser til hvorfor han kan ha gjort det... 

Jeg har lest det meste og jeg er fult klar over at hun har nettopp snakket med tanta si om det. Men man også se situasjonen fra begge sider, her har vi bare en side av en sak. Og det er at faren er på tinder, vi vet heller ikke hvorfor han har valgt  å gjøre dette, og det kan ha mye med forholdet demmes å gjøre. 

Skrevet

Hadde først prøvd å snoke i mobilen hans, bare for å se om han har tinder.

Ellers hadde bare tatt screenshoter og spart for meg selv. Sendt melding til ham på tinder og skrevet: hei, lyst på en date? Og sett reaksjonen. 

Anonymkode: 7ef68...5be

Skrevet
6 timer siden, Bos43 skrev:

Grstulerer!

Si meg, mangler du noe?

Ekte mannfolk avslutter et forhold før de starter på et nytt!

Om du mot formodning skulle finne  noen som vil reprodusere seg med deg, og du fikk ei jente. Og denne jenta fikk seg type. Da ville du syns det er helt greit at typen til dattera di puler andre om hun «låser musa»?

Du snakker som du har vett til....

Anonymkode: 12536...673

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, Bamse20 skrev:

Men man må også se situasjonen fra begge sider, her har vi bare en side av en sak. Og det er at faren er på tinder, vi vet heller ikke hvorfor han har valgt  å gjøre dette, og det kan ha mye med forholdet demmes å gjøre. 

Først og fremst "vi" har egentlig ikke krav om å vite noe som helst her, dette er ts sitt privateliv vi snakker om. Ts spurte om råd, hun fikk masse god råd på veien og tok tak., hun har oppdatert oss noe jeg tror de fleste setter pris på. Tror du ts vet hvorfor faren er på tinder? for hvis hun hadde visst dt, hadde hun nok ikke komt her altså?

Jeg personlig mener det er feil å komme med slike antakelser når du har null anelse om hva som kan ligge til grunn, du kjenner ikke faren, eller moren, du vet ikke hvordan deres forhold var og derfor blir det feil å si "og dette ser jeg for meg har en sammenheng med faren til ts" . Dette sa jo du til forslaget med at kanskje moren til ts har lukka musa helt🤦‍♀️

Dette vet vi ikke om stemmer en gang?! Det kan jo bli fonærmende mot moren til ts?! altså vær så snill å tenk litt før du skriver...

Nå har ts bedt oss veldig fint om å stoppe med forslag til hvorfor faren hennes gjør dette, vær nå grei å hørr på henne. Er nok ikke så kjekt å lese alle antakelsene folk har på lager om han. Hun befinner seg i en veldig sårbar situasjon og det siste hun nok vil lese er alle forslagene til hvorfor. Dette får hun nok svar på om hun vil ha det. 

En hver sak har to sider ja, men ts spurte om råd, ikke hvorfor tror du pappa gjør dette?  Hun var bekymret og tenkte på familien, ikke grunner til å rettferdiggjøre dette... det er stor forskjell her. 

• Liker 5
Skrevet

Enda en trolletråd. Dette har vær skrevet her på kg. flere ganger tidligere. Samme historien igjen og igjen. Vær litt mer kreativ ts. 

Anonymkode: 72f95...8a9

• Liker 2
Skrevet (endret)
14 minutter siden, _Martine said:

Først og fremst "vi" har egentlig ikke krav om å vite noe som helst her, dette er ts sitt privateliv vi snakker om. Ts spurte om råd, hun fikk masse god råd på veien og tok tak., hun har oppdatert oss noe jeg tror de fleste setter pris på. Tror du ts vet hvorfor faren er på tinder? for hvis hun hadde visst dt, hadde hun nok ikke komt her altså?

Jeg personlig mener det er feil å komme med slike antakelser når du har null anelse om hva som kan ligge til grunn, du kjenner ikke faren, eller moren, du vet ikke hvordan deres forhold var og derfor blir det feil å si "og dette ser jeg for meg har en sammenheng med faren til ts" . Dette sa jo du til forslaget med at kanskje moren til ts har lukka musa helt🤦‍♀️

Dette vet vi ikke om stemmer en gang?! Det kan jo bli fonærmende mot moren til ts?! altså vær så snill å tenk litt før du skriver...

Nå har ts bedt oss veldig fint om å stoppe med forslag til hvorfor faren hennes gjør dette, vær nå grei å hørr på henne. Er nok ikke så kjekt å lese alle antakelsene folk har på lager om han. Hun befinner seg i en veldig sårbar situasjon og det siste hun nok vil lese er alle forslagene til hvorfor. Dette får hun nok svar på om hun vil ha det. 

En hver sak har to sider ja, men ts spurte om råd, ikke hvorfor tror du pappa gjør dette?  Hun var bekymret og tenkte på familien, ikke grunner til å rettferdiggjøre dette... det er stor forskjell her. 

Nei men hun legger skylden på faren uten at hun selv vet begge sider av saken, og det synes jeg er dårlig gjort.

Men igjen, om man er i en veldig sårbar situasjon, så er det dummeste man kan gjøre er og komme på KG og spør om råd eller hjelp, for her blir hun og få høre alt uavhenging om hun vil vite det eller ikke. 

og hun skrev jo "hvorfor trur du pappa gjør dette", da må hun jo forvente og få svar som man allerede har skrevet nå. 

Om hun har fått alle svarene hun trenger og vil ha, så er det ganske enkelt og logge ut av kg eller ikke å gå inn på tråden for og så bli provosert at folk fortsetter å skrive i en diskusjonsforum.

Hadde jeg vært i denne situasjonen så ville jeg fått meg en psykolog og snakket med. 
At hun snakket med tanten sin er selvfølgelig veldig bra, og tøft gjort. 

Endret av Bamse20
Skrevet
7 minutter siden, Bamse20 skrev:

Nei men hun legger skylden på faren uten at hun selv vet begge sider av saken, og det synes jeg er dårlig gjort.

Hva er i veien med deg? Dårlig gjort å legge skylden på faren? Uansett grunn, utroskap er ikke greit! Selv om moren mishandlet far, så hadde det riktige være å oppsøke krisesenter, politi etc, ikke gå og være utro. 

Anonymkode: c5c2f...098

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...