Gå til innhold

Pappa er på tinder...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Wow. At folk i forhold tør å lage en offentlig "annonse" på at de vil være utro! Sjansen for å bli avslørt er jo nærmest 100 % sikker. Veldig flaut og ubehagelig når det blir av egen datter.

Ser at du tviler på at identiteten hans blir misbrukt, og jeg hadde nok vært like mye i tvil som deg for hva som er lurt å gjøre. Det er ubehagelig å ta dette opp med begge, og man vil ikke starte noe som kanskje kan gå over av seg selv.

Har du kanskje en tante eller besteforeldre du kan prate om dette med? Veldig greit å ikke være alene om det.

Anonymkode: 06e22...54b

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men... faren din vil jo da nødvendigvis også ha sett deg, og vet at du vet. Oppfører han seg annerledes mot deg? Det gir jo ikke helt mening....

Anonymkode: 0a871...9d4

ikke nødvedigvis... hun sa hun en gang når hun kjedet seg så økte hun alderespreferansen på tinder, så da kan det vær hun fikk opp han først... tviler på at hun liket så hvis hun endret preferansen tilbake kan det godt vær at faren ikke har sett henne

Anonymkode: d29b9...2b9

• Liker 6
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lag en fake profil, avtal et møte og gi han et sjokk når han ser hvem han skal møte!

Anonymkode: e85b3...fa4

Hahaha, håper virkelig ikke dette er ment som et seriøst forslag? Så hun skal møte faren sin på "date"..? Og når han innser at han er blitt tatt på fersken, og de har grått litt sammen, skal de da gå inn å se filmen på kinoen, da eller?? 

Neeei. Men jeg tror nok kanskje du må konfrontere faren din med dette, selv om det blir utrolig tøft og vanskelig. Men det er absolutt ikke noen god metode å gjøre som det skrives om over her..   

Anonymkode: 2b639...c78

• Liker 9
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke trolling. Jeg ville vurdert noe lignende selv, om jeg var i en lignende situasjon som ts. 

Ts: uansett hva du velger, så er det ikke din feil at familien eventuelt ødelegges. 

Anonymkode: 00014...56f

Synd at Hotel Cæsar er tatt av skjermen, for jeg tror virkelig du kunne hatt en framtid der som manusforfatter! 😄

• Liker 5
Skrevet

Faren din har i tillegg satt alderen helt ned til 20 år da🤮 siden du kom opp på hans profil. Du må jo rett og slett snakke med han, ikke annet å gjøre. Spør han hva det handler om??

Anonymkode: c9e56...57f

• Liker 9
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wow. At folk i forhold tør å lage en offentlig "annonse" på at de vil være utro! Sjansen for å bli avslørt er jo nærmest 100 % sikker. Veldig flaut og ubehagelig når det blir av egen datter.

Ser at du tviler på at identiteten hans blir misbrukt, og jeg hadde nok vært like mye i tvil som deg for hva som er lurt å gjøre. Det er ubehagelig å ta dette opp med begge, og man vil ikke starte noe som kanskje kan gå over av seg selv.

Har du kanskje en tante eller besteforeldre du kan prate om dette med? Veldig greit å ikke være alene om det.

Anonymkode: 06e22...54b

Dette!

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde tatt skjermbilder også spurt han om det mens mor er tilstedet. 

Anonymkode: 0f416...d9f

• Liker 5
Skrevet

du får sveipe til høyre og se hvor langt du tørr å gå.

Anonymkode: 3fe02...d6e

• Liker 3
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså forendrene mine er ikke skilt, de har vært gift lenge... en dag når jeg kjedet meg litt så tok jeg alderen på tinder på 18-50 bare for å se om noen jeg kjenner er der, plutselig kom pappa sin profil opp🤢 jeg er selv 20 år å hadde foreldrene mine vært skilt hadde jeg ikke hatt noe imot dette... men altså han er utro mot mamma og ingen av dem vet at jeg vet dette å nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre🤦‍♀️ I profilen hans har han skrevet blant annet at han vil gi deg en natt du kommer til å huske🤮 jeg ble faktisk kvalm... her vil han ha ons, men mamma fortsatt er her og har full troverdighet til han... hjelp... jeg vet ikke hva jeg skal gjøre? jeg vil ikke at familien skal bli ødelagt på grunn av meg... men dette er ekstremt urettferdig mot mamma, og hun fortjener sååå mye bedre... jeg klarer ikke å se på pappa lengre, og spiser ikke lengre med familien... jeg føler jeg bærer en bombe som bare vokser og vokser og er klar til å eksplodere når som helst... jeg føler uansett hva jeg gjør så ender det galt...

For jeg har nesten ikke fått såvet på tre dager nå, jeg synes så inderlig synd på mamma... jeg blir kvalm av å tenke på hvor lenge pappa kan ha holdt på med dette bak ryggen hennes... men jeg vil ikke at familien skal skilles på grunn av meg....... 

hilsen en som virkelig prøver å gjøre det rette her uten å ødelegge alt

Anonymkode: 5813c...8d2

Først og fremst håper jeg virkelig det går bra med deg i disse vanskelige tider, dette er nok en veldig kjip situasjon å være i, sender deg masse klemmer♥️

Jeg tenker at du kanskje først bør få snakket med noen om dette... søsken, tante, søskenbarn, besteforeldre? fordi det vil nok gjøre det lettere for deg og den klumpen du føler vil nok også bli mindre når du får snakket ut med noen. Pluss i en slik situasjon er det alltid greit å få litt støtte å ikke være alene. 

Jeg vil også at du skal vite at uansett hva som skjer utifra dette er ikke noe av det din feil♥️ Du virker som en skikkelig omsorgsfull, kjærlig og familiekjær person, som virkelig bryr deg om personene rund deg. Hele innlegget ditt viser til de fine egeskapene du bærer! 

Far din er en voksen mann og må klare å ta ansvar for egne handlinger, det er han som har gjort noe feil her, ikke snille deg!!! Derfor hvis noe skjer er det bare rettferdig at han får skylden og ikke du!♥️ Jeg ville nok startet med å snakke ut med noen, fordi å miste tre dagers søvn er ganske mye... og du er 20 kanskje student også? uansett hva du gjør så er skole eller jobb tungt og vi blir slitne og søvn er derfor kjempeviktig! 

Satser på at du har noen du kan snakke med om dette!! tror virkelig det vil hjelpe deg og du vil nok føle deg lettere etter å ha snakket ut! tror det vil hjelpe til med søvnen. Hva du gjør etter dette er jo alternativene mangt... du har jo fått en del bra forslag her. Så velg det du synes passer best for deg og du er mest komfortabel med å gjøre!

Dette kommer nok til å gå kjempefint! Hvis du bare vil prate ut med noen som ikke kjenner deg i det hele, kan du alltids bare sende meg pm♥️ 

• Liker 6
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Faren din har i tillegg satt alderen helt ned til 20 år da🤮 siden du kom opp på hans profil.

uff akk det jeg også tenkte...

• Liker 4
Skrevet

Du må bare snakke med han. Selv om du ikke ser det for deg, så kan de fortsatt ha en avtale.

Anonymkode: 668aa...e2c

• Liker 3
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tviler veldig sterkt på at foreldrene mine har enighet om åpent forhold, de virker jo som de er veldig glad i hverandre og mamma hadde aldri gått med på dette.

Hva om de faktisk har en avtale om at dette er greit? Tror du de ville satt seg ned og pratet med deg om sex og samliv? Du er 20 år og bor vel ikke hjemme enda?

Foreldrene dine har lov til å ha et liv som ikke innebærer deg. Så styr unna og lat som om du aldri har sett den profilen. 

• Liker 2
Skrevet

Det er noe muffens i hele historien,  for så dumme folk finnes ikke. I det du går på Tinder med bilder og full profil, så vet alle at det finnes plenty folk i nabolaget og bekjentskapskretsen som ser deg. Og er det ikke dattera, så er det noen annen fra utroskapspolitiet, som iler til.  Jeg kjøper det rett og slett ikke.  

Anonymkode: d29b5...bf1

• Liker 7
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er noe muffens i hele historien,  for så dumme folk finnes ikke. I det du går på Tinder med bilder og full profil, så vet alle at det finnes plenty folk i nabolaget og bekjentskapskretsen som ser deg. Og er det ikke dattera, så er det noen annen fra utroskapspolitiet, som iler til.  Jeg kjøper det rett og slett ikke.  

jeg er oppvokst i en nokså liten by, i nabolaget mitt bor det egentlig fullt av gamle folk... ser ikke helt for meg at pensjonister er på tinder. kan godt vær at mange her i byen min som vet det, er jo en ganske liten by.... og ting sprer seg nok reativt kjapt tenker jeg, men jeg bor ikke i denne byen lenger, så jeg har ikke hørt noe

jeg er student, men pga korona så er all undervisning nettbasert, da reiste jeg hjem til hjembyen min og fortsatte med studiene via nett. slik jeg fant pappa

• Liker 4
Skrevet
11 minutter siden, Troyamin skrev:

Hva om de faktisk har en avtale om at dette er greit? Tror du de ville satt seg ned og pratet med deg om sex og samliv? Du er 20 år og bor vel ikke hjemme enda?

Foreldrene dine har lov til å ha et liv som ikke innebærer deg. Så styr unna og lat som om du aldri har sett den profilen. 

Tror du klarer å ha en anelse om hva slags type personer som kan ha den slags avtaler, TS har kjent foreldrene hennes i 20 år tror hun hadde visst om de var litt av den åpne typen. Hun sier også at hun nå midlertidig har reist hjem igjen ifra studentbyen hennes siden all undervising foregår på nett og da merker hun jo nok holdninger hjemme og hvordan de oppfører seg, hun sier jo de er veldig glad i hverandre etc. dette er nok et veldlig sårt tema for ts så ikke kom er å kommander henne til å styre unna?! for alt hun vet kan faren hennes ha gjort dette lenge? 

• Liker 4
Skrevet

Knulle litt ungt må da værra lov!

Anonymkode: d8048...459

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg er oppvokst i en nokså liten by, i nabolaget mitt bor det egentlig fullt av gamle folk... ser ikke helt for meg at pensjonister er på tinder. kan godt vær at mange her i byen min som vet det, er jo en ganske liten by.... og ting sprer seg nok reativt kjapt tenker jeg, men jeg bor ikke i denne byen lenger, så jeg har ikke hørt noe

jeg er student, men pga korona så er all undervisning nettbasert, da reiste jeg hjem til hjembyen min og fortsatte med studiene via nett. slik jeg fant pappa

Herregud! dette er bare så unødvendig🤦‍♀️ vær litt greie med ts, hun befinner seg i en veldig sårbar situasjon

• Liker 5
Skrevet

Faren til TS har vel "ødelagt familien allerede". Jeg ville nok gått rett til mor. Hvis det blir oppdaget på andre måter, og TS har visst om det lenge, så er vel ikke det bare greit heller...

Anonymkode: 33d89...9f8

• Liker 5
Skrevet (endret)
13 minutter siden, Gullfisk_ skrev:

Tror du klarer å ha en anelse om hva slags type personer som kan ha den slags avtaler, TS har kjent foreldrene hennes i 20 år tror hun hadde visst om de var litt av den åpne typen. Hun sier også at hun nå midlertidig har reist hjem igjen ifra studentbyen hennes siden all undervising foregår på nett og da merker hun jo nok holdninger hjemme og hvordan de oppfører seg, hun sier jo de er veldig glad i hverandre etc. dette er nok et veldlig sårt tema for ts så ikke kom er å kommander henne til å styre unna?! for alt hun vet kan faren hennes ha gjort dette lenge? 

Å, du ville blitt overrasket hadde du visst hva 50+åringer gjør 😉 Ikke alt av det foreldre gjør som barna vet noe om. Spes når ts har vært utenbys i forbindelse med studier. 

Endret av Troyamin
Endret grunnet staveleifer.
  • Liker 3
Skrevet

Det er da vel bare å vise denne profilen til mor? Så får det bli opp til henne hva hun vil gjøre med saken.

Anonymkode: 93cfd...732

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...