AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #41 Skrevet 10. november 2020 Ja, det finnes de som har åpne forhold, men det finnes enda flere som ikke har det - og blant dem er det en del som er utro. Gudene må vite hvor mange som blir bedratt, og som ikke vet om det selv. Hvis andre nærstående vet om utroskap, så synes jeg de kan si fra - så kan de det gjelder få ta et valg basert på det som faktisk foregår, i stedet for å leve på en løgn. Anonymkode: e5828...97c 3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #42 Skrevet 10. november 2020 TS her: Tusen takk for mange gode tips!! setter veldig pris på dem!♥️ Jeg tror nok jeg bør snakke ut med noen først ja, for jeg er seriøst en levende zombie nå når jeg ikke har hatt 3 dager med søvn og masse skole foran skjermen🤦♀️ Tror jeg kan ha godt av å snakke ut, for føler konstant at jeg holder på med å eksplodere... jeg har også eksamner jeg må fokusere på så håper vikrelig dette hjelper😩 Jeg skulle gjerne ha sagt det til lillebror min på 16 år, men for han vet jeg hvor mye pappa betyr for han... tror pappa nok er et forbilde for han, de har et veldig tett bånd ughhhh det er sååå vanskelig for jeg føler dette kommer virkelig til å ødelegge alt😭 Jeg vurderer å ta turen ned til tante om litt og bare snakke litt med henne, greit å få et annet perspektiv på dette... Anonymkode: 5813c...8d2 7
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #43 Skrevet 10. november 2020 16 minutter siden, AnonymBruker said: Knulle litt ungt må da værra lov! Anonymkode: d8048...459 Hadde du sagt dét til datteren din mens du bedro moren hennes? Anonymkode: e5828...97c 5
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #44 Skrevet 10. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dere er slemme som tuller og troller med TS. Det burde faktisk rapporteres. Anonymkode: 04cce...2de Det er ikke trolling! Jeg mener at ts burde gjorde det jeg foreslo! Pappaen trenger tydeligvis å få oppleve noe sånt når han som gift er på et sjekkenettsted! Anonymkode: e85b3...fa4 1
Gjest Bamse20 Skrevet 10. november 2020 #45 Skrevet 10. november 2020 (endret) ser ikke for meg at det er han Endret 10. november 2020 av Bamse20
_Martine Skrevet 10. november 2020 #46 Skrevet 10. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her: Tusen takk for mange gode tips!! setter veldig pris på dem!♥️ Jeg tror nok jeg bør snakke ut med noen først ja, for jeg er seriøst en levende zombie nå når jeg ikke har hatt 3 dager med søvn og masse skole foran skjermen🤦♀️ Tror jeg kan ha godt av å snakke ut, for føler konstant at jeg holder på med å eksplodere... jeg har også eksamner jeg må fokusere på så håper vikrelig dette hjelper😩 Jeg skulle gjerne ha sagt det til lillebror min på 16 år, men for han vet jeg hvor mye pappa betyr for han... tror pappa nok er et forbilde for han, de har et veldig tett bånd ughhhh det er sååå vanskelig for jeg føler dette kommer virkelig til å ødelegge alt😭 Jeg vurderer å ta turen ned til tante om litt og bare snakke litt med henne, greit å få et annet perspektiv på dette... Anonymkode: 5813c...8d2 Synes det hørtes ut som en veldig god plan♥️ Ignorer de som troller her på forumet, noen har bare nedsatt evne til å sette seg inn i andres situasjoner... Jeg fortår at dette er utrolig kjipt og det blir enda verre når du tenker på bror din også... men du kan heller ikke la deg selv lide på den måten du gjør nå, det kan ende veldig gale. Søvn er kjempeviktig og du trenger all energi du kan få spesielt når du studerer! 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #47 Skrevet 10. november 2020 3 minutter siden, Bamse20 skrev: ser ikke for meg at det er han tror nok TS klarer å kjenne igjen bilder av sin egen far altså... makan til respekt og medfølelse Anonymkode: d29b9...2b9 3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #48 Skrevet 10. november 2020 Tror ikke et sekund på at det er tull eller fake bilder. Har selv fått opp gifte kompiser på Tinder, tatt screenshot og spurt wtf??? Har fått diverse svar, av og til bare «hehe», men ingen av de har nektet. Når jeg ser det, så vil jo også evt single venninner av konen se det etter hvert. Anonymkode: ceb08...90d 7
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #49 Skrevet 10. november 2020 Det er faktisk en god del gifte menn på Tinder som aldri tør å møte noen, de bare er der for å få litt oppmerksomhet og fantasere litt. Anonymkode: 2582c...a35 4
Gjest Bamse20 Skrevet 10. november 2020 #50 Skrevet 10. november 2020 Jeg ville anbefalt deg og matche med han, for og så prøve og skrive med han å se om du klarer og se om det er han med skrivemåten. Evt som folk sier, lag en fake profil, og bare si rett ut til han "Hei, du jeg vet hvem du er, og du er gift med denne personen, om du ikke sletter tinder profilen din så blir jeg og si dette videre til din dame." Dette burde få fortgang i sakene og han blir garantet og revurdere hva han blir å gjøre heretter.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #51 Skrevet 10. november 2020 Kanskje moren din er på Tinder også🤪 Anonymkode: 0af49...564 2
Gjest Bamse20 Skrevet 10. november 2020 #52 Skrevet 10. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: tror nok TS klarer å kjenne igjen bilder av sin egen far altså... makan til respekt og medfølelse Anonymkode: d29b9...2b9 Du må tenke før du skriver. Det kan godt være muligt at noen har laget en falsk profil med hans bilde og navn bare for og prøve og ødelegge.. Selv om man ser en kjent person på tinder så må det ikke bety at den som eier profilen er den ekte personen.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #53 Skrevet 10. november 2020 Jeg hadde forresten sendt han skjermdumpen.. Anonymkode: 0af49...564 3
Kokeshi Skrevet 10. november 2020 #54 Skrevet 10. november 2020 Jeg hadde starter med å vise han Tinderprofilen hans. Da er det vanskelig å vri seg unna med en bortforklaring med alle bildene som ligger der. 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #55 Skrevet 10. november 2020 Just now, AnonymBruker said: Kanskje moren din er på Tinder også🤪 Anonymkode: 0af49...564 Det kan være sant, kan være at dem har et åpent forhold en stund. Kan være en god ide og sjekke dette også før du evt gjør noe. Og sier ikke dette for og være kvalmende eller ekkel: Men alle folk eksprimenterer med ting, det kan godt være at dine foreldre prøver noe nytt. Anonymkode: f3826...38a 3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #56 Skrevet 10. november 2020 1 time siden, Mæn40 skrev: . Hvis familien skulle bli ødelagt pga dette, så er det virkelig ikke din skyld. Din far er en voksen person som får ta konsekvensene av sine handlinger. Ja, helt enig. Konsekvensene av dette er det din far som far stå for. Ts, logg inn på Tinder, ta print screen og send til din far med spørsmålstegn. Anonymkode: 061f8...dda 3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #57 Skrevet 10. november 2020 Jeg hadde sendt han en melding for å gi beskjed om at han er sett. Og jeg ville absolutt ha gitt min mor beskjed. Jeg som mor selv hadde blitt veldig lei meg hvis det viste seg at datteren min hadde holdt skjult noe sånn for meg. Anonymkode: ecf57...10f 4
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #58 Skrevet 10. november 2020 Jeg hadde screenshota profilen hans, sendt den til han og spurt «hvordan skal jeg forholde meg til dette». + evt. «Vet mamma dette?» Du må ikke gå og bære på dette lengre, det kommer til å spise deg opp innvendig. Du ødelegger ikke familien. Dette er et bevisst valg din far har tatt hvis profilen er ekte. Han løper risikoen, han har valgt den. Hadde jeg vært din mor hadde jeg vært veldig glad om du hadde reagert. Evt. kan du snakke direkte med din mor, så får hun ta «fighten» med din far. Han trenger ikke å vite hvem hun har fått vite det av, så slipper du å stå i kryssilden. Anonymkode: 14cc6...90f 9
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #59 Skrevet 10. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hadde du sagt dét til datteren din mens du bedro moren hennes? Anonymkode: e5828...97c Eh hæ? Regner med den hypotetiske datteren min du refererer til her også er ung. Så skjønner ikke helt hva du mener. Forresten, hvorfor skriver du "dét"? Dette er en fæl uvane folk begynt med i det siste. Er genuient nysgjerrig på hvor det kommer fra. https://www.riksmalsforbundet.no/qa_faqs/kan-man-skrive-det/ Anonymkode: d8048...459 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #60 Skrevet 10. november 2020 Lurt å snakke ut med noen, men når det gjelder hvem du evnt skal gå til av foreldrene dine så vil jeg si din mor. Det er bare hun som kan gi et troverdig svar på om de har en avtale eller om han går bak ryggen hennes. Om far faktisk er utro så er jo sjansen størst for at han vil beskytte seg selv ved å nekte eller å si at de har en avtale. Du har ikke et ansvar for å holde dette skjult for eller ovenfor noen av dem. Anonymkode: a7f9b...16f 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå