Gå til innhold

hardhendt mot naboens barn - hva nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stussa veldig på denne jeg også. Hvorfor poengtere i HI at hunden er snill? Den befinner seg i en inngjerdet hage under tak, og blir slått først en gang når ts hører huden, deretter ti ganger til. En hund som blir slått sitter ikke i ro. Hunder forsvarer seg, såfremt de ikke er kuet av voldelige eiere feks?! En annen ting, hva gjorde gutten i den innestengte hagen? Ts angriper så ungen før hun har snakket med han. det hadde holdt med å be han stoppe.

Jeg synes det er rart at ts ikke spør seg eller hvorfor gutten slo hunden. Ble han angrepet først? Ble han redd? Deretter påstår ts at gutten ikke har noen merker etter å ha bli kastet i bakken av henne, hvordan kan hun vite det? Til slutt, tilfeldig at tilsvaret fra politiet er nærmest kopiert ut fra Wikipedia? Min bekymring går til hunden fordi den har en aggressiv eier. Hva gjør eier dersom hunden gjør noe galt? Blir den slengt i bakken den også?

Anonymkode: f99b8...0bc

Det er så åpenbart at mange ikke har lest tråden og det er veldig frustrerende!

 Nei, gutten ble ikke redd for hunden, så vær så snill å ikke legg så ekstremt med godvilje til denne gutten og forsøk å komme med unnskyldninger for ham. Han har begått en alvorlig, kriminell handling, og det var ikke et uhell eller for å beskytte seg selv. 

Som TS skriver slo gutten hunden i hodet kun for gøy og for å tøffe seg for kompisene sine, som lå i skjul og filmet hendelsen. Han innrømmer dette, heldigvis, for foreldrene sine.

Anonymkode: 5e0d6...5c8

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville ha varslet politiet om den kompisen som stod i buskene. Viktig at han også blir innblandet i dette da han er like ille.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for forherligelse og oppfordring til lovbrudd, brukerdebatt, brukerangrep og avsporinger samt svar til dette.

Tråden stenges etter gjentatte regelbrudd av mange brukere på kort tid.

Edie, adm.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...